Eetgelegenheid gesloten

Op dit adres zit nu: Restaurant Ivory

26 positieve stemmen1 negatieve stem

Parkeren in de buurt. Anders Kelfkensbos Parking.

Per openbaar vervoer bereikbaar.

1. Personeel

1362271999 84
1410619829 85
1452060825 85
1590197481 85

1. Wellicht waren onze verwachtingen hooggespannen, maar ik vond het vooral een 8 voor de vorm en een 5 voor de inhoud. De kwaliteit van het eten was ondermaats. Vooraf Turks brood uit de oven met een nogal smaakloze pesto, kruidenboter en wat olie (het brood smaakte prima, maar ik verwacht toch iets meer dan wat ik thuis ook in een handomdraai maak). Als hoofdgerecht miste de zalm elke textuur, was niet warm genoeg en de groenten bestonden uit één cherrytomaat en een plukje droge rucola. Tel daarbij op een bak frites met fritessaus die overduidelijk uit een emmer kwam (...), en je hebt niet een bijster goed beeld... Jammer, want de aankleding belooft veel meer. Misschien pech gehad, maar zeker niet voor herhaling vatbaar.

2. Etentje viel een beetje tegen. Eend was wat taai, entrecote gewoon niet lekker. Carpaccio was uitstekend,
    Aardige en attente bediening

3. Vanmiddag lekker wezen winkelen in Nijmegen, tegen de middag hadden mijn vriend en ik wel zin in een lekkere lunch. Na wat zoeken naar een leuk restaurant zijn we terecht gekomen bij Karpaccio met een K.We werden erg aardig ontvangen in dit mooie en gezellige restaurant. Wij hadden beide gekozen voor de lunchproeverij, je krijgt 5 verschillende gerechtjes van de lunchkaart. Je mag niet kiezen dus je moet je laten verrassen. Dat kun je rustig doen want we waren beide verrast!! Het was erg lekker!! En zeker genoeg om weer verder te winkelen :-)
    De gastvrouw vertelde mij ook over hun kerstmenu en de kerst high tea, ik ga zeker een balletje opgooien bij mijn familie!! Dat wordt genieten! Laat de kerst maar komen!

4. Piroschka en Ilse

Erg leuke ontvangst, vriendelijke gastvrouw, gezellige sfeer en heerlijk gegeten! Beslist een aanrader!
    Wij komen er zeker weer terug!

5. Lekker gegeten met horeca-collega's. Het concept is erg leuk, maar wat mij betreft iets meer carpaccio stijl. (dus wel iets dungesneden erbij telkens met plakjes ofzo, vb, komkommercarpaccio, pompoencarpaccio etc etc.). Geen kritiek dus maar een suggestie. We hebben super gegeten, kleine voorgerechjes, lekkere wijn, daarna 2 kleine hoofdgerechten. Erg leuk dat dat kon. Is de trend van tegenwoordig. Alles smaakvol. Een aanrader voor wie naar Nijmegen gaat en gewoon betaalbaar en goed wil eten. We komen zeker terug

6. Vandaag een dagje stad gepland en we wilden het afsluiten door uit eten te gaan, we liepen langs Karpaccio en onze eerste indruk was goed. Het zag er gezellig uit en de menukaart sprak ons ook enorm aan. Voldoende keuze.
    We werden heel vriendelijk ontvangen en konden een plekje uitkiezen.
    Het stokbrood werd warm geserveerd en de huisgemaakte kruidenboter en pesto smaakten goed.
    De bediening waren erg vriendelijk en er hing een gezellige sfeer.
    Daarna het hoofdmenu, m'n partner had de tournedos en ik de gamba's, het was mooi geserveerd en er lag voldoende op het bord en het smaakte lekker. Ook de dikke frieten die erbij geserveerd werden smaakten goed.
    Kortom een gezellig en sfeervol restaurant met uiterst vriendelijke bediening en lekker eten, echt een aanrader.

7. Twee weken geleden hier voor de eerste keer geluncht. Erg lekker! Mijn man had de hamburger, lekker groot en zeer sappig en mals vlees. Ik had de verschillende karpaccio"s. Deze waren eveneens erg smaakvol.

We waren de enige in het restaurant, dus we kregen de volle aandacht van de serveerster.

We komen hier zeker terug om ook eens 's avonds te dineren.

8. Bas Wiering

Zeer prettige sfeer, leuke, creatieve kaart met dito gerechten. Ik heb de pastinaaksoep van de zomer gemist, maar deze is gelukkig weer op de herfstkaart te vinden! Kortom: Leuk, lekker, gastvrij en heerlijk eten met een prachtige presentatie. Aanrader!

9. Gisteravond met 6 personen heerlijk gegeten. Eerste avond nieuwe kaart blijkbaar. Jammer dat er een vega-gerecht minder op de kaart staat. Bij aangeven blijkt dat er weinig vegetariërs komen, vandaar keus iets minder. Ze stonden zeker open voor tips!
    Entourage is leuk, verfrissend. Prijs/kwaliteit van de gerechten uitstekend. Veel zorg ook voor presentatie van de gerechten. Wij vonden de risotto minder lekker, dat werd goed opgepakt en gecompenseerd met het nagerecht. Mede daarom service 10!

Leuk een borreltje na van het huis en "bedankje" aan het visitekaartje. Origineel!

We komen zeker een keer terug!

De nieuwste recensie
  10. Walter ter Maten

Afgelopen woensdagavond wezen eten met een Sweetdeal bon, voor 29,- voor 2 personen 3 gangen. Is toch even afwachten wat ze je voor zullen zetten, maar het bleek top te zijn! Heerlijk voorafje, goed hoofdmenu en een lekker toetje. Nergens het gevoel gehad dat het goedkoper moest omdat het een Sweetdeal was, nee, gewoon kwaliteit. We komen hier zeker nog een keer terug!

11. Wederom heerlijk gegeten en als gasten echt gekoesterd. En dat laatste wordt nog weleens vergeten in de horeca.

12. Gisteravond heerlijk gegeten bij Karpaccio!
    Echt een aanwinst voor Nijmegen.
    Heerlijke gerechten, lekkere wijn en goede bediening.
    Zeker een aanrader!

13. Vorige week hier gegeten, met de SweetDeal-aanbieding, en een fijne avond gehad. Prettige bediening, zeer gastvrij en attent. We kregen zelfs extra brood met een heerlijke salsa in verband met lactose-intolerantie.

Het eten was mooi opgemaakt, en smaakte erg lekker, goede subtiele smaken. De kok had zijn best gedaan, je kan merken dat hij met passie kookt.

Het restaurant ziet er leuk en fris uit. Prima voor een rustig en gezellig avondje.

14. Gisterenavond het vierdaagse menu gegeten bij Karpaccio. Een heerlijke spies van biefstuk met friet en lekkere salade. Prijs/kwaliteit verhouding erg goed. Verder weer leuke, enthousiaste bediening. Gezellig buiten gezeten onder de overkapping.

Eén vorige recensie
  15. 3 juli 2011 hebben wij bij Karpaccio een 5-gangen menu op en zijn hier zeer over te spreken. Leuke enthousiaste bediening en vooral een creatieve kok die originele en lekkere gerechten gemaakt heeft. Zeer moderne uitstraling. Zeker een aanrader!

16. Voor de vierde keer bij Karpaccio werden wij gisteren verrast met een nieuwe menukaart. Keuze viel dit keer op de huisgerookte zalm met citroenhangop, wij vermoeden a la minute gerookt, top. De kalfslende was verrassend door toevoeging van tonijnmayonaise en gefrituurde kappertjes. Geliukkig was de topper MRIJ ossenhaas niet verdwenen van de kaart, dit keer met Parmesan en gebakken paddestoelen. Hierbij kleine flesjes huiswijn. Ruimtegebrek voor een dessert werd opgelost met iets lekkers bij de koffie, huisgemaakte patisserie die een wel zeer all round keukenteam verraadt. Zeer attente bediening. Wat ons betreft mag de K van Karpaccio behalve voor eigenwijs ook staan voor Klasse! Een aanrader.

17. Gisteren voor het eerst bij Karpaccio gegeten. Leuke inrichting, lekker vrolijk en warm. Het eten zelf was ook een feestje. Als voorgerecht huisgerookte zalm met citroenhangop. Mooie smaken bij elkaar en in combinatie met de witte huiswijn een heerlijk voorgerecht. Ook het hoofdgerecht was erg lekker, mooi bereid stuk vlees met smaakvolle champignons. Om de avond af te sluiten goede (!) koffie met iets lekkers van het dienblad, al met al heb ik van het eten genoten. De hartelijke bediening maakte het totaalplaatje af. Een aanrader voor een heerlijke avondje uit eten.

18. Sjaak Janssen

Gisterenavond voor het eerst bij Karpaccio geweest. We hadden een kortingsbon en waren erg benieuwd naar dit nieuwe restaurant. Kan hier een lang verhaal van maken maar alles was top verzorgd. Van de wijn tot de koffie. Alles was heerlijk en mooi opgemaakt. Vooral de saus van gepofte knoflook was smullen. Leuk concept! Na gesprek met de eigenaar er achter gekomen dat je hier ook terecht kan voor koffie met gebak, lunch, high tea, vergaderingen, feestjes enz. Ga volgend jaar trouwen dus al gelijk een balletje opgegooid wat de mogelijkheden zijn. Heb er nou al zin in! Zeker een vernieuwende aanwinst voor Nijmegen.

19. Laatst met een aantal vriendinnen gegeten bij Karpaccio met een K. De gezellige en moderne inrichting trok ons meteen aan.

Met het eten hebben wij gekozen voor een verassingsmenu. Wat bestond uit carpacio van gemarineerde appel met geitenkaas en rode portsaus als voorgerecht. Super lekker en dit had ik anders nooit gekozen.

Ook het hoofd en nagerecht waren zeer orgineel.

Al met al waren we zeer verrast en komen zeker een keertje terug.

20. Mooi restaurant, leuke lekkere verrassende gerechten. Ik zou dit restaurant iedereen aanraden.

21. Meer dan geweldig gegeten! Fantastische pastinaaksoep met coquilles! Nog niet eerder zo'n heerlijke soep gegeten. Ontzettend, verrassend leuk ingerichte zaak met deskundige, erg aardige bediening (opschenken van de soep aan tafel, leuke ervaring!).
    Ik kom z.s.m. weer terug voor meer!

22. Kan ik kort in zijn: de lunch was hier in één woord uitstekend, in alle opzichten. Aanrader dus.

23. Roel en Astrid

Vandaag gegeten in Nijmegen bij Karpaccio met een K.

Wat een verrassing....het was niet alleen mooi weer;maar ook lekker en mooi gegeten. Prachtige kaart met heerlijke karpaccio-gerechten in allerlei variaties. Bij mooi weer lekker op terras en daarna genieten van een hip en trendy interieur met een eigen stijl.

Vriendelijke bediening en een geweldige kok.

Wat wil een mens nog meer in hartje Nijmegen....Doen!

24. alexandra

Leuke nieuwe zaak met een hippe en trendy uitstraling.

Ben helaas niet zo'n vlees eter maar daar is hier goed over nagedacht. Je kunt de carpaccio's in alle vormen verkrijgen, vlees, vis, groenten en fruit. Ik heb voor de vis en het fruit gekozen, ik moet zeggen dit was een zeer verfijnde combinatie. Leuk waren ook de kleine flesjes wijn die ze serveren, zo kun je meerdere smaken proeven zonder dat je daar een hele fles voor moet nemen. Heerlijk voor mij maar jammer voor de Bob.

En eindelijk een gastvrouw die weet hoe het werkt in de horeca. Service heet dat!

25. Wat een kok staat hier te koken. Heerlijke verrassende gerechten op een erg mooie manier gepresenteerd.

Verder een bijzonder mooie inrichting en zeer vriendelijke bediening. Leuk, weer eens iets nieuws en erg goed uitgevoerd!

Ik kom snel terug om de rest van de kaart te ontdekken...

26. Janneke Haagsma

Karpaccio :Een geweldige aanwinst voor Nijmegen.

Hele fijne, ontspannen sfeer door de warme en moderne inrichting en het gastvrije ontvangst. Het concept met alle carpaccio's is leuk gevonden en het eten was om je vingers bij af te likken. Ik verheug me nu al op de volgende keer..

27. Mariska uit Arnhem

Na een tip terechtgekomen in Karpaccio: de ontvangst hartelijk, het restaurant aangenaam en het eten helemaal top! Dus gaan we zeker nog eens. En het was fijn op een paar minuten lopen van Lux... de film haalden we makkelijk.