ma Gesloten

1424520588 68
1576312023 62
1612027655 60
1620956563 61

1. Met 7 a 8 bezoeken de afgelopen jaren zijn we hier inmiddels vaste gast. Shared Dining blijft een fantastisch concept. Kwaliteit prijsverhouding van de kleine gerechtjes vinden we erg goed. De bediening is correct en attent. De locatie en de sfeer zijn wat mij betreft uitstekend. Prima concept, lekkere gerechtjes voor een nette prijs. Ga zo door.

PS: Graag niet alleen bieren uit het Heineken Assortiment (Afligem, Morreti…) op de kaart… Ik will graag een Leffe Blond of b.v. een Grimbergen Blond drinken ;)

2. 30-06 was een drukke avond, we werden naar onze tafel begeleid en vrijwel direct geholpen, vriendelijk werd het concept uitgelegd en eerste rondje drinken opgenomen. Duurde lang, na 15 min gevraagd waar ons drinken bleef, serveerster ging bij de bar vragen, vervolgens duurde het nog 10 minuten voordat we ons drinken hadden, tussendoor al wel eten besteld. Eten (wat prima smaakte) werd sneller dan t drinken geserveerd. Tevens wilde een andere serveerster tot 3 keer toe drinken van een andere tafel bij ons brengen. Ook moesten we op ons 2e rondje 30 minuten wachten. Ik snap dat het wat langer duurt als het druk is maar tot twee keer toe 30 minuten is te lang. We hebben ook geen 2e rondje eten besteld, zijn ergens anders verder gaan borrelen.

3. Biertje was in orde.
    Keuken logistiek onbeholpen.
    Vergeten .. te serveren.. te laat.

4. Het is een leuk concept om met een iets groter gezelschap te tafelen, het eten is redelijk goed. De bediening is slecht!

5,9
  5. Bob Houter

6. Met een grote groep hier gaan eten. Wat een heerlijk eten! Goede en smaakvolle bereiding van het eten en ruim voldoende. De sfeer is gezellig maar door de grote ruimte iets lawaaiig. De service is excellent! Ik heb een groot aantal allergieën en hier is zeer goed rekening mee gehouden.

7. R en M Dauwerse

Genoten van een heerlijk avondje uit met veel verschillende gerechtjes om met elkaar en van elkaar te proeven. Alles even lekker! Leuke, vlotte bediening, heel gastvrij! Mooie plek, kortom een erg fijne avond! Dank jullie wel!

8. Priscilla

Vandaag zijn we met een aantal collega's voor een high tea bij Goed Proeven geweest. Het was zeer teleurstellend. De hele tafel stond vol met eten waarvan we vermoeden dat het rechtstreeks uit de supermarkt of de diepvries afkomstig was. Daarnaast veel eten dat totaal niet in een high tea thuishoort (meerdere bakken sla, fruitsalade uit een pakje). Op de kaart staat o.a. dat je quiche, macarons, bonbons en sandwiches krijgt. Dit hebben we allemaal (!) niet gekregen. Dit is pure misleiding. In plaats daarvan kregen we gebroken oreo's en koekjes die rechtstreeks uit de supermarkt kwamen.

We waren met 5 personen en een high tea kost € 21,00 per persoon. We schatten dat we voor een bedrag van € 30,00 aan eten op tafel hadden. Een goed verdienmodel, dus!

We hebben onze klacht direct kenbaar gemaakt en de eerste reactie van de gastvrouw was dat 'er normaal nooit klachten zijn'. Vervolgens werd er helemaal niets gedaan om ons tegemoet te komen. Ze bedankte ons voor de feedback en we konden vertrekken.

Onze tip aan Goed Proeven: haal de high tea van de kaart, of verdiep je in wat een high tea daadwerkelijk is en ga ermee aan de slag. Of pas de kaart aan!

Met vriendelijke groet,
    Priscilla

1,4
  9. Hoewel niet druk is het erg lang wachten voordat er iemand de bestelling komt opnemen. Vervolgens klopt de bestelling (is me nu al 2x overkomen) niet (na een haf uit wachten), de helft van de bestelling was gewoon niet doorgekomen (weer een kwartier wachten) en kregen we ons voorgerecht (broodjes foccacio) pas achteraf... En daarvan iets zeggend krijg je als antwoord: Tsja, dat is nu eenmaal ons concept hier.... Wat een slecht verhaal man!
    Liever ga ik de volgende keer ergens anders...

2,5
  10. Ka Lieder

11. Met drie personen gegeten op zaterdagavond. Vlotte en aardige bediening. Bestellingen kwamen regelmatig door en omdat je steeds met elkaar deelt blijf je eten. Zeer gevarieerde kaart Japans, Italiaans, Thais, Amerikaans, Europees, we hebben 10 smaken geprobeerd en het was heerlijk. Prijzen zijn heel redelijk. Alleen de akoestiek is slecht. Was een leuke avond.

12. Heb hier afgelopen vrijdag met mijn vrouw gegeten. Het zijn wat kleinere gerechten (en dito prijzen), waardoor je een aantal keren kan bestellen. Vooraf werd aangegeven dat de gerechten niet altijd gelijktijdig klaar zullen zijn. Voor ons geen probleem. Wij hebben heerlijk gegeten. Het is een gezellig, druk restaurant, vlotte bediening en met gasten in alle leeftijdscategorieën. Op basis van afgelopen vrijdag een absolute aanrader !

13. Leander

14. leander

Op 7 april 2018 eten geweest bij Goed Proeven. Tafel gereserveerd om buiten te zitten. Bij aankomst blijkt er geen tafel gereserveerd en wordt mededeling gegeven, kijk maar buiten. Wanneer er een tafel vrijkomt kun je gaan zitten. Vervolgens besteld. Tussen uitserveren voor mijn partner en mijzelf zat circa 10 minuten (zelfs na vragen waar gerecht van mijn partner bleef). Inmiddels was mijn gerecht al redelijk afgekoeld nadat mijn partner haar gerecht kreeg. Aan andere tafel vroegen mensen ook aan de bediening waar hun drankjes bleven, die bleken "kwijt" te zijn geraakt in het systeem. Bij bestelling van onze drankjes kwam een jongens met een blad vol bier (hetgeen wij niet hadden besteld). Daarna kwam hij nogmaals met verkeerde drankjes. Kortom, erg chaotisch (hetgeen wij eerder ook al keer hadden meegemaakt). Jammer voor een restaurant dat het best aardig kan doen. De service (en organisatiegraad) moet echt fors omhoog.

6,1
  15. G.Wientjes

Leuke sfeer. Vlotte bediening. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

16. Slechte prijs/kwaliteit.
    Te kleine porties en te duur

17. H.A.Arends

We hebben heerlijk gegeten, bediening prima en dat voor een leuke prijs. Maar dat wisten we al, vandaar deze reservering. Vriendelijke groet H. Arends

18. Dit was altijd mijn lievelings restaurant. Maar vorige week een zeer slechte lunch gehad. De soep koud. Nieuwe soep ook koud. friet zonder mayonaise. Toen we erom vroegen duurde het zolang dat de friet al koud was. Extra drinken moesten zelf om gaan vragen want personeel stond te kletsen. Dat kregen we toen al het eten al op was. En de rekening klopte niet. Dus 8 euro teveel betaald. Ik ben er klaar mee. Mij zien ze er niet meer.

19. Ik persoonlijk vond het tafeltje bij de kassa niet leuk. Veel gedoe. Ook ben ik bang dat die bladen op mijn hoofd zullen landen met alles wat erop staat...
    En het waaide vandaag in het restaurant. Ik.kreeg het heel koud.
    het tafeltje was te klein om alles kwijt te kunnen...
    Het eten was prima.

20. Geweldig eten, top restaurant.
    Duurt wel lang voordat er een ober aan de tafel is.

21. Er werd schoongemaakt terwijl de zaak nog klanten binnen had, zat aan de Mojito (die al een bijsmaak had van het vele ijs), gingen het personeel met chloor aan het schoonmaken. Voor de rest een vreetschuur, waar ze klantonvriendelijk zijn.

5,9
  22. Meerdere malen hier gegeten, alle gerechten die we hebben gekozen, waren heerlijk. De bediening daarentegen was zeer slecht. We werden gewoon genegeerd, mensen waren niet vriendelijk en hun houding zat tegen het arrogante aan. Uitzonderingen daargelaten. Erg jammer, want dit geeft een leuke avond een nare nasmaak en zal ik in het vervolg niet meer zo snel kiezen voor dit restaurant.

23. Anoniem

Heerlijk gegeten bij Goed. Proeven. Minpuntje, de zitting van de stoelen bij opstaan (plakbillen) en je kunt elkaar slecht verstaan. Maakt niet weg dat ik zeker terug blijf komen.

24. In een ver verleden was hier nog redelijk eten te krijgen, maar inmiddels is deze tent verworden tot een absolute flop. Ze claimen Italiaanse, Mexicaanse en zelfs Cajun gerechten te kunnen koken, maar de kok lijkt niet zoveel van die culturen af te weten. En dan vragen ze ook nog schunnige prijzen voor bier uit een fles en weigeren ze een gratis karafje (kraan-)water op tafel te zetten. Flik dat eens in Italië, Mexico of Louisiana...

1,3
  25. Voorafgaand aan een gezellig avondje met vrienden zijn we wezen eten bij goed proeven. We zouden met 15 man komen, maar helaas hadden we een paar afvallers en waren we met zijn tienen. Uit gemak hebben we gekozsn voor het station klarendal menu, wat overigens aan te raden is (als je na het lezen van mijn recensie hier nog naartoe wilt).

Aan het einde van de rit was het een beetje haasten aangezien we nog een activitieit gepland hadden. Het toetje hebben we helaas moeten missen (overigens wel voor moeten betalen). Bij het afrekeken werden we met een rekening gepresenteerd van 14x (4 personen en dus 100 euro meer) het arrangement. Dit was company policy volgens de bedrijfsleider aangezien we niet tijdig de reservering hadden gewijzigd. Iets wat ze ook even vergeten waren om aan te geven toen we gingen zitten. Eigenaar kwam erbij en gaf aan dat ze niks aan de 'boete' gingen doen omdat zij al dat eten over zouden hebben. Beetje raar verhaal gezien er 150 oid op een avond komen eten. Afijn uiteindelijk kwam men met een schikking dat we voor 12 personen moesten betalen. Ik was het hier absoluut niet mee eens en wilde met name vanwege hun arrogante houding geen stuiver meer betalen dan dat we daadwerkelijk gebruikt hadden. Helaas was een der vrienden wat schappelijker en heeft uiteindelijk wel voor de 12 personen betaald. Maargoed kortom: klant is koning kent men niet, en gastvrijheid was erg ver te zoeken.

4,5
  26. We hebben er het afgelopen jaar een aantal keren gegeten. Gezellige sfeer en leuk terras. Het concept om mensen met een 'afstand' tot de arbeidsmarkt werk te bieden was en is top. Maar... We vinden wel dat het eten het laatste jaar een beetje minder smaakvol wordt. De bediening is soms rommelig; vooral op drukke dagen. Als je online reserveert komt dat niet altijd door. De kaart is niet onaardig. Er staan niet alledaagse gerechten op. Maar je moet je goed realiseren dat de bestelde gerechten niet tegelijk en ook niet de volgorde van bestellen worden geserveerd; dit is nu eenmaal het concept van het restaurant.

Samengevat: een aardig restaurant, maar wees je bewust van het concept.

27. Waardeloos. Bediening is onvriendelijk en niet behulpzaam. Eten is van Sligro niveau. Bij de eerste de beste patatzaak kun je beter gefrituurd voedsel krijgen. Gerechten worden niet gelijktijdig geserveerd, terwijl je ze wel gelijktijdig besteld, er zit zomaar 15 minuten tussen. Als je hier iets van zegt, blijkt dit het concept te zijn. Daarom veranderen ze binnenkort de naam in "goed kijken hoe ik eet".
    De verpakking lijkt heel wat, maar als je iets kritisch kijkt qua eten en bediening is er maar een conclusie mogelijk voor deze toko: gewoon waardeloos.

1,9
  28. Lekker gegeten. Het duurde alleen lang voor we iets konden bestellen. Er werken erg leuke mensen die zorgen voor een leuke sfeer. Het eten was lekker en het wordt leuk opgediend.

29. "Goed" maar niet geweldig! Van de 10 service medewerkers snappen het er misschien 4, en mijn mening meer dan 5 personen in de bediening is meer dan voldoende. Dan blijft die alertheid beter.

30. Ik vind dit een heel gezellig restaurant, waar het ook aan de bar goed vertoeven is. De keren dat ik er kwam, had ik niet gereserveerd, maar toch een plekje kunnen krijgen. Het zat iedere keer gezellig vol. Genoeg keus, veel verschillende gerechtjes en goede smaken, vooral de desserts vind ik top! Ik kan dit iedereen aanbevelen!

31. Gezellige plek om met meerdere mensen te eten, kan best rumoerig zijn. Eten was prima, bediening kan beter. Veel jonge (onervaren) mensen die net hun dienblad vast kunnen houden. Daarnaast lossen ze 'problemen' ook niet op, zet er een aantal man bij die meer ervaring hebben en de boel meer aansturen.

We hadden friandises besteld voor bij de koffie. De koffie kwam vrij snel maar de friandises duurde 15 minuten. Bij het opmerken hiervan werd er verder niks gedaan, dit had opgelost kunnen worden door nog een kopje koffie te geven.

32. Vanavond onverwacht gegeten bij goed proeven. Niet gereserveerd, maar kregen heel gemakkelijk en snel een tafeltje op het terras aangeboden. Zeer vriendelijke bediening. Heerlijke gerechten gehad en vooral de desserts; top! We komen hier zeker nog eens terug!

33. kees

34. ontevreden gasten

Volgens mij in Nederlandse begrippen voor de horeca is een gast ter gast.
    Een GASTheer hoort de GASTEN goed te ontvangen. Dat je een volle tent hebt met mooi weer vinden wij heel erg fijn, ook zeker voor jullie zaak. Wat wij minder van jullie zaak vinden is dat als wij reserveren met de aantekeningen "met mooi weer graag buiten(een paar dagen van te voren)" en dat wij bij ontvangst als eerst krijgen te horen. U verbaast zich misschien niet een goedendag of goedenavond, nee: u weet toch dat u niet buiten kunt reserveren. Nou sorry wij kregen een bevestigings sms terug, er vanuit gaande dat dit geen probleem is. Na deze opmerkingen kregen we vervolgens van een andere medewerker te horen dat er binnen eventueel nog een plaatsje is. Volgens ons gevoel deed onze reservering er niet veel toe. We mochten binnen plaats nemen en buiten op een plekje af wachten met 6 wachtende voor ons. Wij kunnen gelukkig rekenen en rekende er niet op. Die week ervoor gebeld om te reserveren (niet eens voor buiten of voor binnen), met een lachertje af gedaan dat we na 20u konden komen. Heel misschien is er dan nog een plek. Nogmaals gast is volgens ons een gast. Maar een gast voelden we ons niet, nee zeker niet. We kwamen hier graag, maar helaas gastvrijheid staat hoog aan ons vaandel.

35. Leuke plek in Klarendal. Wij hebben op het terras gegeten; verschillende kleine hapjes gekozen. Van redelijk tot echt lekker. Service ook goed, mag iets sneller en attenter.

36. Met een groep van zes mensen wezen eten. Het eten was heerlijk, onze gastvrouw super, maar de rekening was toch wel belachelijk hoog.
    Jammer, anders was het zeker voor herhaling vatbaar geweest!

37. Een aanrader! Heerlijk relaxte tent om 'snel' een hapje te eten. Super mooie en moderne uitstraling, goed personeel en niet duur. Als je in Arnhem woont, móét je hier een keer gegeten hebben!

38. Kathryn Coates

Have eaten here regularly.
    Great atmosphere and gorgeous food!

39. Gisteren bij Goed Proeven gegeten nadat ik er veel goeds over had gehoord.

Zeer mooi restaurant met open keuken. Zeer vriendelijke en goede bediening.

De kwaliteit van de verschillende gerechten was erg verschillend. De nacho's waren veel te zout, maar de pizza met lamsham was zeer smakelijk. Wat ook op viel was de grootte van de verschillende gerechten. Het zou een soort tapas idee moeten zijn, maar daar zijn de gerechten (met name de voorgerechten) te groot voor.

40. D. Lamers

Vanmiddag van een high tea (true moments of delight) genoten. Goed plekje op het terras, heel vriendelijke bediening, heerlijk gegeten. Erg lekkere hapjes! Goede prijs-kwaliteit verhouding! Afgelopen jaren ook 2 maal met ander gezelschap in de avond gegeten, was ook heerlijk! Ik kom vast nog eens terug!

41. bas Janssen

Zaterdag 25 mei gegeten met 11 personen, erg goed. Het eten was redelijk tot goed maar mensen wat een sfeervolle tent, heel leuk voor grotere groepen, maken er echt een feestje van. Bedankt voor een top avond.

PS. Prijs-kwaliteit verhouding is meer dan goed. Tot de volgende keer.

Gr. Bas

42. Zeer matig. Redelijk eten, bijzonder slechte service en criminele prijzen.

43. Op zich een leuke tent die lekker bij mij om de hoek zit, ben er dan ook al meerdere keren geweest.

Helaas lijkt de zaak aan zijn eigen succes ten onder gaan, reden dat het nog steeds redelijk druk is volgens mij geheel te wijten aan de ligging en dat mensen in de buurt geen zin hebben om de stad in te lopen.

Bediening is ronduit een verschrikking, traag en onvriendelijk. Ook kwam het met enige regelmaat voor dat de verkeerde bestelling werd gebracht.

De kaart is niet onaardig maar het eten zelf is weinig verheffend.

Verhouding prijs/kwaliteit is ver te zoeken.

44. Gisteren gegeten met vrienden. Bediening is wat traag en duurt lang voordat je de gerechten krijgt. Als eerst hadden we een pizza, maar die kwam pas op het eind, ondanks meerdere malen gevraagd. Het excuus was dat men werkt met meerdere keukens, maar is m.i. gewoon een kwestie van goed plannen.
    Eten is niet bijzonder, een mix van allerlei landen, maar niet goed uitgevoerd.
    Met name de sushi is ronduit slecht. Sushi maken is een kunst die bijna niemand in Nederland beheerst, dus gewoon NIET doen!
    Daarnaast is het eten voor het gebodende erg prijzig. Het is me raadsel waarom deze tent altijd vol zit en vraag me af hoe lang dat nog zo blijft.

45. Goed eten; je bestelt als het ware meerdere eenpersoonsgerechten. Sfeer en locatie is goed.
    Helaas werden wij twee keer vergeten: het hoofdgerecht was simpelweg niet besteld bij de keuken (terwijl we aan hadden gegeven haast te hebben, maar dat zou 'geen enkel probleem' zijn) en daarna nog eens een drankje. Das niet zo mooi. Het bestelsysteem (digitaal) werd de schuld toegeschreven. Geen compensatie werd geboden.

46. Inmiddels 3 keer wezen eten en het concept is goed! Eten is heerlijk maar de bediening is echt een drama. Voor mij een reden om niet meer te gaan. Om een voorbeeld te noemen je besteld een fles wijn maar krijgt geen glazen om het in te schenken waar je vervolgens 3 keer om moet vragen. Dus na ongeveer een half uur/drie kwartier kun je genieten van je lauwe witte wijn. Bediening is ongeinteresseerd. Vinden je lastig als je om uitleg van een gerechtje vraagt en het duurt allemaal erg lang. Echt heel jammer want het is een leuk concept!

6,1
  47. Het eten is prima, maar niet in verhouding met de prijzen. Slechte bediening, erg ongeintreseerd.

48. Leuke tent, maar je moet van dit concept houden. Wij waren hier met 10 mensen en dat maakt het al snel gezellig.

Drankjes worden niet in glazen geserveerd, maar in flesjes. Verder worden de borden van het voorgerecht niet afgeruimd zodat je ze nogmaals kunt gebruiken. Dit vind ik een minpunt, omdat het rommelig overkomt. Ook vind ik dit niet gepast in een restaurant.
    De sfeer in het restaurant is goed, maar erg ruim opgezet. Ook hier moet je van houden, want als je met twee personen eet, is dit niet erg knus.

Af en toe lang hebben we lang gewacht op de bediening, maar het eten was redelijk tot goed. Al met al is een 7 het eindcijfer.

49. Emma 269 punten

Ik was wat huiverig om naar Goed te gaan door de wisselende recensies maar door een goede eerdere ervaring van mijn moeder toch maar besloten om hier te gaan eten. We merkten al snel dat de ervaring sterk afhankelijk is van het personeel dat je treft. Bij ons werden de menukaarten gegeven en that's it. Tafel naast ons had een vlotte serveerster die vroeg of de gasten al eerder geweest waren en of ze uitleg over het concept wilden. Het idee is leuk; van elkaars gerechten meeproeven. Uiteindelijk zijn de gerechten te groot als tapasgerechten en te klein als volledige maaltijd, dus dat vond ik persoonlijk wat verwarrend. Mijn ouders bestelden calamaris, kregen een enorm bord vol (grote portie gekozen) en deze smaakte perfect! Mijn zusje had een pizza 5 kazen, waarvan zij de 5e kaas (feta) niet begreep. Verder wel smakelijke pizza. Ik had zelf de kip uit de oven met een kleine ceasar salade. Kip was erg lekker maar kwam veel later dan de andere gerechten, is toch vervelend als je op je eigen verjaardag je eten niet krijgt en de anderen al kunnen beginnen. De salade was wat mij betreft veel te karig; alleen wat bladsla met parmazaanse vlokken, yoghurtdressing en gebakken stukjes (vettig!) brood in een kopje ter grootte van een koffiekopje. Voor 3,99 vind ik dit echt te min.

Ik begreep de eerdere recensie over het 'flessenconcept' eerst niet, maar wat blijkt; als je frisdrank besteld (wij hadden ijsthee) krijg je dit in een halve literfles met alleen een rietje. Bij een klein flesje kan ik hier nog in komen, maar met zo'n grote fles voel je je niet erg charmant. Snap het idee er achter niet, werd ook niet uitgelegd.

Al met al wil ik hier nog wel een poging gaan wagen maar beste eigenaar geef het personeel wat meer aanwijzingen en laat ze wat alerter zijn (zoals mijn vader zei 'sommige tutjes lopen vooral mooi te zijn en lopen continu met lege handen te dagdromen').

50. Super genoten! Vriendelijke personeel goede service! Helemaal top!! Ga zo door!!

51. Geweldige lunch, zeer enthousiaste bediening! vlot en vriendelijk!
    Het eten was heerlijk en genoeg, goede prijs/kwaliteit verhouding...dus top!

52. Bediening is niet alert en kijkt als het ware dwars door je heen. Borden worden op tafel gesmeten wat ik jammer en onpersoonlijk vond. De drankjes die we bestelden bij binnenkomst waren ze helemaal vergeten, bleek het al een half uur (!) klaar te staan voordat de serveerster het door had. We waren dus bijna ergens anders gaan eten. Het eten is lekker, niet heel bijzonder en veel te duur voor wat je ervoor terugkrijgt! Kleine porties, niet heel vers. Het was ok om hier eens te eten, kom er niet snel terug. Overrated deze tent.

4,9
  53. Op donderdagavond met mijn vriend een hapje gaan eten. We waren er voor de tweede keer. We hadden een leuk plekje aan de bar (niet gereserveerd). Bediening was vriendelijk & vlot en het eten was ook lekker. Goed is wat je er van verwacht: gewoon goed, niets speciaals. Het concept vind ik erg leuk, kleine gerechtjes die je samen kunt delen. Sommige gerechtjes waren iets te groot, waardoor 3 tot 4 gerechten p.p. teveel bleek. Gelukkig werd ons aangeraden om alles in etappes te bestellen, hierdoor hadden we niets teveel besteld.

54. Linda 22 punten

Wij gingen hier met een groep van 25 mensen eten.

Ik heb zelden zo een slechte ervaring mee gemaakt. Telkens moest 1 van ons op staan om de bediening te zoeken en te vragen of we iets konden bestellen. Maar dan kwam er nog niemand. Keer op keer op keer. Onbegrijpelijk. Er loopt ontzettend veel personeel rond maar niemand die ons komt helpen.

Wat ik daarnaast ook niet vind kunnen is dat je geen kraanwater kunt krijgen. Uiteindelijk kregen wij 3 flessen kraanwater op tafel (kon het dus opeens toch) maar toen de rekening kwam bleek hier een euro per persoon (!) voor gerekend te worden. Dus 25 euro voor 3 liter kraanwater terwijl je van te voren niet weet dat je hier voor moet betalen... Dat kun je toch niet maken!?!

Wij komen hier dus noooooit meer.

3,5
  55. Het eten is gewoon lekker. Je moet gewoon geen haast hebben bij goed, dan heb je 't goed.

56. Mathilde 389 punten

7 mei jl. bij Goed gegeten. Ik kan niet zeggen goed gegeten. In het verleden hebben we hier wel vaker gegeten op aanraden van een kennis ivm. het concept wat wel vernieuwend is. Nu het personeel nog. Het zijn veelal jonge mensen die wel heel vlug zijn afgeleid. Je vraagt om een citroenstampertje en ze beloven het voor je te halen, vervolgens komen ze onderweg iemand tegen en zijn helemaal vergeten dat ze dat stampertje voor je zouden halen, dus ga je zelf maar naar de bar om het te halen. Beloof het dan niet. Ook duurt het wel heel lang voor je een bestelling mag plaatsen want je krijgt geen oogcontact met de bediening. En als je besteld heb, moet je wederom een poos wachten voor het geserveerd wordt. Wij waren ook niet weg van wat we op onze borden kregen, de pizza met 5 kazen, smaakte alleen naar tomaat. De verschillende kaassoorten kon ik er niet uithalen. En alles was wel erg zout.

Nee, de voorlaatste keer zeiden we tegen elkaar, we geven ze nog een kans. Die hebben ze gisteravond gekregen en niet waar gemaakt. We gaan een ander restaurant zoeken.

We hebben ook drie keer gevraagd of de muziek iets zachter mocht, want een goed tafelgesprek was niet mogelijk. Werd wel gedaan, maar dan kwam er weer iemand anders die dat weer harder zette.

57. Op een zaterdag in maart een lunch gehad bij Goed met 5 personen. Het eten was redelijk: de bagel smaakte goed maar het broodje was aan de kleine kant. Wat helaas bijzonder slecht was, was de bediening. In de logistiek lijkt iets niet te kloppen want het duurt wel erg lang voordat alles op tafel staat. Zo was het eten al op toen de tweede bestelling drinken werd gebracht. De bestelde cheese-taarten zijn nooit aangekomen want ze bleken uitverkocht te zijn. Dit hebben we geconstateerd toen we de rekening vroegen en de taartjes al niet meer wilden hebben. Nee, voor ons een teleurstelling en we komen er voorlopig niet meer.

5,7
  58. Mijn vriendin en ik zijn hier nu drie keer geweest het afgelopen half jaar en het is onze favoriete plek in Arnhem geworden. Prachtig gebouw, mooi interieur en een gezellige sfeer. Eten is lekker en gevarieerd en doordacht. Bediening is wat aan de jonge kant, maar uiterst vriendelijk en behulpzaam. Verder valt op dat er veel te zien is zoals de kunst en de open keuken. Tot in detail zijn in dit restaurant de dingen uitgedacht. Een aanrader!

59. Eenmalig gegeten in een gezelschap van 5 mensen. Het personeel is ronduit incapabel. De bediening is slecht en ongeorganiseerd. Meermalig de bediening moeten aanspreken op het niet brengen van een bestelling of het brengen van een verkeerde bestelling. Het leek zelfs onmogelijk om de juiste smaken ijs te brengen en nadat ik dus het verkeerde dessert had geweigerd kreeg ik de reactie "dit is toch ook lekker".

De koks zijn niet veel beter. De kwaliteit van de meeste gerechten is simpelweg onder de maat. Vaak veel te zout, zoals ook de pizza's (die overigens ook erg vet waren vanwege de slechte kaas). De tortilla van de quesadillas waren net pannenkoeken.

Ik begrijp dat het concept van vele uiteenlopende gerechtjes ingewikkeld is voor keuken en bediening. Maar dit is absoluut geen reden om onder de maat eten en bediening te leveren. Mij zien ze daar niet meer terug.

Voor wat betreft de sfeer, deze is natuurlijk wat je er zelf van maakt, maar ik vond het vrij luidruchtig.

2,2
  60. Deze zogenaamde hipste tent van Arnhem maakt haar naam niet waar! Het eten is matig en de bediening maakt het er niet beter op. De sfeer is redelijk te noemen op de muziek na, en het pand zelf is prachtig. Maar ik kan nergens het woord 'goed' in deze recensie kwijt dus trek zelf je conclusie.

2,3
  61. Wij lopen zeer regelmatig binnen bij Goed Proeven. Heerlijk voor alleen een drankje, aanschuiven aan de bar. Eenmaal binnen geraakt door de indruk van het gebouw, het zien van de keuken en wat daar gebeurt, toch vaak ook een hapje erbij. Als je wilt genieten ben je bij 'Goed' aan het juiste adres. Personeel die weten wat ze doen, wat ze schenken, wat er op je bord ligt. Soms is het idd erg druk en duurt het iets langer maar ze lopen zich dan ook de benen onder het lijf uit en vergeten je zeker niet! Het eten verandert per seizoen en is origineel, compleet en perfect gekozen. De hapjes zijn klein, het is ook de bedoeling dat je maar 2 a 3 hapjes per persoon neemt en daar dan bijv. samen van eet. Borden, bestek en keukenpapier kun je eindeloos zelf pakken. Het is dus gemakkelijk om iets te delen. Ik vind deze tent hip, origineel en verrukkelijk! Echt een aanrader voor een gezellige avond!

62. Verhouding prijs/kwaliteit volledig uit balans. Kleine porties en veel te duur en tijdens het eten te harde en bepaald geen sfeervolle muziek. Zeer jammer, zou zo'n aanwinst kunnen zijn en gebouw is geweldig.

3,7
  63. Wederom ff bij Goed geweest, ideaal als je filmpje wil pakken of zoals wij gisteren een voorstelling gaat bezoeken, Bij Goed kun je dan lekker en voordelig en snel een hapje eten. Kom je al lekker id sfeer en het eten is prima (zeker voor de prijzen!)

64. Een erg hippe tent. Meneer noemde een reeks "bijzondere " bieren op zoals: amstel, hertog jan, corona, Jupiler......uhum erg speciaal! Er werden ook geen glazen bij het drinken gegeven zodat de smaak beter tot zijn recht kwam. Een flesje is bedoeld om uit te drinken....!Kwam op mij over als luiheid en een raar verzinsel. Mij veel te hip gedrag. Het personeel loopt over van hipheid waardoor ze een bepaald respect en beschaafdheid naar hun gasten toe verliezen. Een erg jolige sfeer die voor mij alleen oke is als het eten perfect is. Helaas was dit ook niet het geval. Smaakloos eten, erg kleine porties en minipizza's (lees formaat kopschoteltje).

Voor mij veel te veel een bedacht "apart" concept.

Sfeer en pand is natuurlijk wel geweldig!

5,5
  65. Wij hadden al van verschillende kanten de tip gekregen om hier te gaan eten. Gisteravond zijn we geweest en het was superlekker en supergezellig. Woensdagavond was het afgeladen vol maar we pasten er zonder reservering nog best bij. We werden prettig ontvangen bij binnenkomst. Wat het bij "goed proeven" extra prettig maakt is de bijzonder alerte bediening. We hoefden maar te denken aan het bestellen van een nieuw schaaltje met lekkers en er stond alweer iemand voor ons klaar. Rianne, super gedaan! Het eten werd in een prettig tempo geleverd en vooral de artisjokken dip is een aanrader.

66. Ben al een paar keer bij Goed geweest. Was erg lekker ook als je niet zoveel trek hebt. Ze hebben hele lekkere soorten ijsthee die ook nog eens gezond zijn.
    Verder hele lekkere gerechten!

67. Moderne hippe tent. Veel personeel maar bij drukte niet professioneel (lang wachten etc). Eten was vorig jaar een stuk beter, kwaliteit neemt naar mijn mening af.

6,5
  68. Mooi groot restaurant met speciale kaart. De kaart is uitgebreid en bestaat uit kleine gerechten die je gezellig kan delen met je tafelgenoten. De knapperige inktvisringen met caramel-knoflook saus zijn mijn favoriet! Lekker met een kan witte sangria erbij!