1445719004 56
1517204337 46
1520608400 50

1. Wij zijn er nu twee keer geweest. De eerste keer was vorig jaar. Toen hebben we een klein uur moeten wachten op onze lunch die overigens wel lekker was. Diverse keren om ons eten gevraagd maar er was een nieuwe kok. Vanmiddag nog eens geprobeerd. Wederom een uur verder zonder lunch. Dus maar eens gevraagd hoe het zat. Ja iedereen wil eten was het antwoord. Ze kwam daarna snel terug en zei dat onze lunch niet was doorgegeven. Daarop hebben we onze drankjes betaald en zijn gegaan zonder excuses. Wat een bedrijf!!!!!

2. Vandaag 14 april drinken en een broodje genomen.
    Bediening was snel terwijl het erg druk was.
    Broodje was lekker, groter dan ik had verwacht.
    Prima prijs, wij komen nog wel eens terug.

3. Neijenhuis

Vandaag lekker wezen lunchen hier. De zaak ziet er knusjes en gezellig uit. Ook een erg leuk voor terras met genoeg heaters. Lekker warm dus. Eten smaakte erg lekker, veel en qua prijs echt een aanrader. Bediening vrolijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog eens terug!

4. Koffie was matig. Broodjes niet bijzonder. Prijs kwaliteit is wel oke. Erg druk waardoor we amper de ruimte hadden om fatsoenlijk te zitten.

5. Van Elburg

Afgelopen week geluncht bij Fabels, had de lumberjack een heerlijke burger met kaas en zuur top. Bediening was vriendelijk en behulpzaam met kiezen.
    Aanrader. šŸ‘

6. Ontzettend kindonvriendelijk. Geen kinderstoel, je mag niet met buggy/kinderwagen naar binnen, geen mogelijkheid tot verschonen (waar gastvrije mensen zeggen dat ik het ergens in een hoekje mag doen of in ieder geval excuses) nee, ik en m'n kindje van net 1 kregen alleen een snauw.

Een echte NO GO!

7. corina versteegh

wilde een ham/kaas/ananas broodje maar ipv wit een bruine pistolet maar dit kon niet !
    ruim 45 min op onze broodjes moeten wachten ! slechte en trage bediening.
    broodjes waren wel heerlijk !! gevraagd om de rekening en uiteindelijk zelf nog maar naar binnen gelopen om te betalen want de desbetreffende stond binnen aan de bar te hangen !

8. Wat een aanfluiting. We wilden op het terras even koffie drinken. Het duurde 20 minuten voordat we 2 bakjes koffie in ontvangst konden nemen. Het toilet is alleen bereikbaar via een smalle trap en dan is er 1 damestoilet voor een vol terras. Het afrekenen verliep ook moeizaam. 3 Keer om de rekening gevraagd en toen we er genoeg van hadden en weg wilden gaan kwam daar toch ineens de rekening. Om het verhaal af te maken gooide de serveerster nog een scheut koffiemelk over ons heen, zonder sorry of zonder aanbod om even een doekje te pakken.

9. Kom je langs met een peuter van 3 met acute darmproblemen en dan mag je geen gebruik maken van het toilet. Gevolg een klein huilend meisje met een ondergepoepte onderbroek. Wat een gastvrijheid. Ik zal alleen daarom NOOIT bij jullie gaan eten. Jullie houden niet van mensen maar van centen.

10. Esmee Voet

Vandaag hier gegeten met mijn moeder. We wilden even snel lunchen, maar dat is niet gelukt. Op het begin leek het vlekkeloos te gaan, maar na ongeveer 3 kwartier wachten op onze broodjes, toch maar even gevraagd waar het bleef. Na 50 minuten wachten Ć©indelijk onze lunch gekregen. Bij het afrekenen hebben we hier echt even wat over gezegd, maar het enige wat ze konden zeggen was: 'Ja, het is druk'. Niet eens excuses, zo slecht! Daarnaast hoor je de hele tijd een onvriendelijke kok die alleen maar commandeert en snoeihard op het belletje drukt.

Wij komen hier in ieder geval nooit meer!

11. Vandaag hier gegeten met mijn vriendin. Ik de winnende burger van Gelderland en mijn vriendin een broodje Rome. Snap heel goed waarom de burger heeft gewonnen, super lekker! Leuke vlotte bediening, gezellig ingericht. Wij komen hier zeker terug!

12. We kwamen rond 5 uur binnen, zag er heel leuk uit. Een cola en wijntje als aperitief. Ik had een carpaccio en mijn mede gast had een stokbroodje met kruidenboter. Voor een extra bakje kruidenboter moest wel eerst goedkeuring gevraagd worden door de baas (de chef), gelukkig kon dat. De carpaccio met pesto was heel lekker. We hadden allebei als hoofdgerecht de knoflook garnalen met pasta wat ons erg lekker leek. Toen we het eenmaal kregen zag het er ook lekker uit. Maar de garnalen waren blijkbaar met chilisaus gebakken i.p.v. knoflook want daar proefde je niks van. Er werd ons niet na wens gevraagd dus vroegen we maar iemand aan tafel. Toen ik vroeg waarom het zo pittig en scherp was zeiden ze dat het in chilisaus gebakken werd wat dus niet op de kaart stond. Want anders had ik het niet genomen, want ik kan niet tegen pittig eten. Toen ik dat zei, zei de serveerster dat ze daar niks aan kon doen en liep weer weg. We hebben het verder ook niet opgegeten. Toen een andere serveerster vroeg of we waren uitgegeten en of alles had gesmaakt zeiden we nee. Toen ze dat hoorde liep ze met een grote lach weg en zei ze dat ze het door zou geven. Hierna gingen we gelijk afrekenen en zei de serveerster dat er twee drankjes van de rekening werden afgehaald. Toen we hadden afgerekend bleek dat er niks was afgehaald van de rekening. Erg jammer! Ik werk zelf al 5 jaar in de horeca maar heb dit nog nooit mee gemaakt...

1,3
  13. Vandaag hebben mijn zoon (9 jaar) en ik hier geluncht. Ze hebben heerlijke panini's! De bediening was erg vriendelijk en ze waren ontzettend aardig voor mijn zoon.
    Ik vond het binnen wel klein en krap, maar daardoor wel weer erg gezellig. Het eten werd leuk gepresenteerd.

14. Hier dit jaar een keer gegeten. Bij aankomst was het niet druk, we zijn vanwege een dode vogel op het enige lege terrastafel maar naar binnen gegaan. De bediening deed daar niks aan... Drinken werd snel opgenomen, het duurde vrij lang voordat ons eten kwam.
    De uitsmijter was veel te groot, niet gaar, te zwaar en smaakte nergens naar.
    Gevraagd waar het toilet was, kreeg een snauw terug.

Eens maar nooit weer.

15. Wat een chaos daar gistermiddag, kon precies de ruzie vanuit de keuken naar de bediening mee krijgen wat er allemaal fout ging. Een prijs winnende seizoensburger gehad, gigantisch zout en te veel peper op de burger. Weet niet wie dat vorig jaar geproefd heeft? Duurde een 1/2 uur voor we die hadden. Als toetje een stukje appeltaart besteld, 1/2 uur gewacht, nooit ingevoerd in de bestelling. Toen zijn we maar gegaan.

Hopelijk nemen ze vlot bediening aan met hersens en een kok die minder zout gebruikt.

16. Wat een enorm slechte tent is dit. Afgelopen zondag zijn we hier gaan eten maar alle gasten zaten met de jas aan omdat het zo enrom koud was. 'het was namelijk makkelijker voor de serveersters om de deur open te houden'. Naast ons zat een stel te eten wat rauw vlees kreeg opgediend en wanneer meneer hier een klacht van maakte, was de serveerster geirriteerd. Ons eten was veel te pittig en aangebrand.

Net zoals de andere mensen die een recensie hebben geschreven moesten we lang wachten op eigenlijk alles. De dame die na 20 minuten een keer ons drinken kwam opnemen nam niet het eten op want dat hoorde niet tot haar taken. Uiteindelijke na een half uur het eten besteld (drankje was alweer op maar dat zagen de dames niet). Ik geloof ook niet dat het leuk kan zijn om er te werken want de kok knalt zowat het belletje elke keer door de tafel als er een gerecht klaar staat.

Personeel is onvriendelijk en niet meedenkend
    Eten valt tegen.

Personeel bij de mac is nog vriendelijker en gestructureerder...

17. 2 dames

Verschrikkelijk wat een bullebak. Meneer zit voor op het terras de bediening te commanderen. En bij ons trekt hij een stoel weg die wij hadden gepakt voor de tassen. Het terras was op 1 ander stel na leeg. Ik denk dat hij een statement wil maken. Geen gastheer.

18. Marleen

Vandaag met 2 vriendinnen hier gegeten. Buiten werd een tweegangenmenu voor een aantrekkelijke prijs gepresenteerd. Het eten was zo-zo. Toen het hoofdgerecht geserveerd werd waren onze wijnglazen al een hele tijd leeg en werd niet gevraagd of we nog wat wilden drinken. Toen we later zelf nog een wijntje bestelden werd daar verbaasd op gereageerd. 5 minuten nadat we ons drankje gekregen hadden werd ons ongevraagd de rekening gegeven met de mededeling dat ze gingen sluiten. Het was net half 8 op een zaterdagavond en onze wijnglazen waren nog bijna vol! Ondertussen werd het terras ontruimd en stond het personeel al rokend onvriendelijk naar ons te kijken. Wij gaan hier nooit meer naartoe en raden iedereen het ook sterk af!

19. Afgelopen zaterdag 30-04-2016 zijn ik en mijn vriendin hier wezen lunchen. Fabels ziet er leuk uit, maar dat is ook eigenlijk alles...
    Echt ALLES duurde lang. We zaten al 10 minuten voordat iemand kwam vragen of we wat wilden drinken. Omdat dit al zolang duurde hebben we gelijk ook ons eten maar besteld. Drinken was er na 5 minuten, maar voordat we het hadden waren we 30 minuten verder! Tussedoor hebben we nog gevraagd waar onze bestelling bleef en als antwoord kregen we dat het "heel erg druk was".
    We hebben een paar keer op het punt gestaan om op te staan en weg te gaan, maarja je hebt toch honger dus blijf je maar zitten...
    Toen het eten er eenmaal was viel dit qua smaak ook nogal tegen. Allemaal vrij smakeloos.

Verschllende mensen hebben we weg zien lopen, omdat het gewoon te lang duurde voordat ze geholpen werden. Andere mensen vroegen hoelang wij al aan het wachten waren op eten en hebben toen besloten om alleen maar even wat te drinken en ergens anders te gaan eten

Het bedienend personeel is op zich aardig, maar lijkt gewoon heel onervaren te zijn. Iedereen loopt maar rond en doet maar wat.

20. Een gast die eerder wegging dan ons gaf feedback over de flexibiliteit die niet goed was. Ze wilden een voorgerecht delen ofzo. De serveerster reageerde slecht en onvriendelijk, maar van de eigenaar viel mijn mond open. Hij vroeg aan de serveerster wat de gast had gezegd, en toen ze antwoordde, liep hij gewoon achter de gast aan naar buiten en heeft hem wat na geschreeuwd, echt te belachelijk voor woorden.
    Eten was veel te zout, niet lekker. Een serveerster was prettig en goed, de ander onvriendelijk en bot. Het toetje was daarentegen wel erg lekker en ook de inrichting vond ik mooi en stijlvol.

21. Heerlijke broodjes!

22. Niet tevreden over dit restaurant, veel bediening maar niet goed geholpen. Glazen werden te snel (was nog niet op) van tafel gehaald. We kwamen daar omdat ze het beste broodje van 2015 zouden maken.
    Nou wij hadden opgepiepte droge broodjes met minimale beleg en soortjes echt niet goed! Klein beetje beleg van slechte kwaliteit wat een tegenvaller

23. Broodplank de luxe besteld, kleine droge broodjes met paar kleine bakjes salade, niet bijzonder, geen aanrader.

24. Vriendelijke bediening, keukenpersoneel iets minder. Duo van vis had ik, de garnalen waren echt te ver doorgebakken ook bij de 2e poging. Vanuit de open keuken hoorde je duidelijk verstaanbaar "Wat nu weer..." roepen.

25. Kwaliteit goed, maar je moest 2 twee uur wachten voor dat je eten kreeg, dus ik zou naar een ander restaurant gaan.

26. henk 21 punten

Fabels, dat begint al als je het bord op de gevel leest of de norm is in Gelderland erg laag. Wat kan er allemaal mis gaan:
    1. Eerste burger op de kaart is seizoensgebonden, jammer dan maar andere burger.
    2. Vies glas.
    3. Soepje (voorafje), burger en pizza, alles komt tegelijk.
    4. Soepkom is nog smerig van de vorige gast.
    5. Bestek werd zo op tafel gelegd (ja, de servetten zijn op), zag ook dat bestek dat op de grond was gevallen zo bij een ander op tafel kwam.
    6. Dame achter de bar zette zo een krat met drinken zo op de bestek bak (niet zo heel fris)
    7. Had 0.5 liter witbier bier besteld en op de rekening, maar kreeg glas waar maar 0.4 in past en die zat nog niet vol ook. Iets van gezegd: dame achter de bar reageerde van jezus mina, trek maar 10cent van de rekening. Zij wist niet dat we dat konden horen, omdat we al naar binnen waren gelopen. Maar de stad Arnhem vind ik helemaal top.

27. In 1 woord: super! We (ik en een vriendin) hebben echt in tijden niet zo lekker in een restaurant gezeten. Ik had een pizza fabels en mijn vriendin een panini capresse. Meisjes in de bediening beleeft en vriendelijk. Zelf wonen we ook in arnhem en hebben we onze vaste plekje gevonden! Wij raden fabels iedereen aan.

28. We wilden lunchen, maar waren absoluut niet welkom met een kinderwagen!! Dit nog nooit meegemaakt ronduit belachelijk!! Raad iedereen af om daar ooit nog een voet over de drempel te zetten! Een grote FABEL om daar dus te eten!

29. Samen met me vriendin een hapje ergens willen gaan eten, we kwamen terecht bij fabels in arnhem. Je wordt vriendelijk ontvangen en naar je tafel gebracht! Ik had hun beste lunchbroodje en me vriendin een parijs. In tijden hebben we allebij nergens zo lekker gezeten, we zijn allebij zeer tevreden en komen zeker terug !

30. Eten was niet gaar en het andere gerecht veel te zout. Een toetje bestellen kon niet meer om 20:33. Want de keuken was om 20:30 dichtgegaan. We raden niemand aan hier te eten tenzij de service en kwaliteit gaat veranderen .

31. Erg onwelkom gevoel. We werden rond 17u nog net niet eruit gegooid maar de kok/eigenaar wilde duidelijk de tafels leeg hebben voor het diner (zaak was leeg!). Na 1 drankje snel gegaan. Ik hou er niet van dat de bediening wordt afgesnauwd door de baas waar de gasten bij zitten.

32. Een ontzettend kind onvriendelijk bedrijf. Helaas waren wij niet welkom omdat wij met een kinderwagen dit restaurantje wilden bezoeken. Er waren nog geen klanten echter was er geen ruimte voor een kinderwagen werd ons verteld. Erg bijzonder dat je zo met klanten om kunt gaan.

33. Na een gezellig dagje winkelen hebben we gegeten bij Fabels. Het eten was heerlijk maar het personeel onderling had een onenigheid. De eigenaar was niet blij met zijn nieuwe werknemer en liet dit dan ook duidelijk merken. We zaten naast de keuken en kregen alles mee. Telkens als de ober iets verkeerd deed werd dit met groot bravour duidelijk gemaakt. Dit was voor ons geen fijne situatie. De eigenaar was zich bewust dat we last hadden van zijn gedrag maar bood geen verontschuldiging aan. We hebben het aangegeven dat we er last van hadden maar moesten gewoon volle mep betalen. Helaas voor fabels; niet voor herhaling vatbaar...

34. Wat een onvriendelijk personeel..

Wij dachten even een hapje te eten en het terras was redelijk vol. Wij liepen naar binnen en werden gelijk onvriendelijk terug gefloten dat wij absoluut niet binnen konden gaan zitten, omdat dit niet te combineren viel met het terras en wij maar gewoon buiten dienden te gaan zitten.

Hierop zijn wij gelijk omgedraaid en hebben onze weg vervolgd.

35. Een heerlijk broodje gegeten. Alles was lekker vers en zeker niet te duur voor wat je krijgt. Zeer vriendelijk personeel en je zit er gezellig op een centrale locatie.

36. Samen met mijn vriendin daar wat willen gaan eten. Bij binnenkomst werd ons verzocht om een zeer klein 2 persoonstafeltje te nemen. Voor het geval hij een partij mensen zou krijgen. Zaak was half leeg dus ruimte zat volgens mij.

Wilde wat eten bestellen. Rond een uur of 3 en de patat was op. Ook werd er geen alternatief geboden!

De kok hield ons steeds in de gaten, vond hem ook irritant aanwezig. Serveersters zijn goed en aardig. Wij komen er nooit meer. Bij fabels kom ik nooit meer, al kreeg ik het gratis!

37. klaas v.d.berg

38. Jaap 1205 punten

Daar sta je dan op een pleintje in Arnhem, het is lunchtijd en we hebben trek, met meerdere gelegenheden bij elkaar lastig om een keuze te maken.
    Eet.nu geraadpleegd en bij Fabels naar binnen gestapt, van buitenaf was het niet goed te zien maar de zaak was goed gevuld, een goed teken. Knusse en sfeervolle inrichting met donkere tinten en steigerhout. Vriendelijke dames van de bediening die hun werk doen zoals het hoort, gastvrij en niet opdringerig. De lunchkaart heeft ruime keuze waardoor kiezen lastig is met zoveel lekkers, uiteindelijk gekozen voor maaltijdsalades, deze waren smaakvol en met verse ingrediƫnten bereid. Bij de salades wordt huisgemaakt woudbrood geserveerd, erg lekker.
    Conclusie; prima zaak om even lekker en relaxed te lunchen.

39. Teleurstellende ervaring bij Fabels. Op terras late lunch gehad (16u) maar gerechten als tosti en appeltaart waren al op. Lunchkaart werd weggehaald en met veel gezucht konden we toch broodje bestellen. Bediening was erg onervaren, weinig servicegericht en leek het vooral lastig en vermoeiend te vinden... Toen uiteindelijk ook nog een verkeerd drankje werd gebracht besloot ik dat ik er niet meer heen ga.

40. Ineke van der Hijden

Vanmiddag met een vriendin de lunch gebruikt bij Fabels. We werden heel vriendelijk en gastvrij ontvangen. Er was een ruime keus in lunchgerechten, de bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was erg lekker en ook best veel voor die prijs. Ook na het eten konden we gewoon nog een hele tijd blijven zitten praten zonder per se nog iets te moeten bestellen. Sober maar sfeervol ingericht en gelukkig geen harde muziek, maar gewoon een gezellige ambiance om weer eens bij te kunnen praten. Zeker voor herhaling vatbaar.