Op dit adres zit nu: iWok&Go

Parkeergarage Centraal op loopafstand. Voor Delphi ligt een laden/lossen zone, handig voor het afhalen.

• OV

Centraal station Arnhem is op loopafstand gevestigd. De meeste buslijnen oa lijn 3, 5, 7 en 20 stoppen vlakbij Willemsplein. Derhalve op 1 min loopafstand.

• Catering

1710831916 84

1. lub

2. Aalt Landman

Ruime porties.
    Alleen een hoofdgerecht was ruim voldoende.

3. Vlak voor kerst hier geweest met mijn oma, het eten was heerlijk! Een beetje veel voor mijn oma, maar wat er over was kregen we mee, dus dat scheelde. Ik denk dat ik een ander voorgerecht heb gekregen dan dat ik bestelde (gehakt in wijnbladeren ipv feta in filodeeg) maar ik was te verlegen om daar over te klagen en de gehakt in wijnbladeren was ook héél erg lekker. Als ik weer een keer zin heb in Grieks zou ik zeker nog een keer gaan!

4. E. krijgsman fein

Wij waren met twee personen,en werden buiten al gastvrij ontvangen door de eigenaar.
    Het was mooi weer dus lekker buiten genoten van het heerlijke eten.
    Bediening was ook zeer vriendelijk.
    Het eten was super en genoeg.
    Wij hebben genoten en komen zeker terug.

5. Voor het eerst bij Delphi wezen eten 2 weken geleden een super gezellige sfeer en ontzettend vriendelijk personeel.
    Gastvrouw Yiota vroeg ons om een recensie te schrijven.
    Parkeergarage Arnhem Centraal op korte afstand.
    Je kunt er lekker in een gemoedelijke sfeer eten voor een fantastische prijs.
    Wij weten zeker dat wij hier vaker gaan eten
    Dit restaurant is een echte aanrader.
    Voor ons was de sfeer zeker een 10 waard omdat ze het hele restaurant in het geel/zwart hadden omgetoverd ivm het winnen van de KNVB beker Vitesse.
    Maar zonder de mooie geel zwarte kleuren ook een super gezellig restaurant

Arjan, Belinda , Richard en Desiree

6. paul

7. Vrijdag 24 maart. Einde dag voor het naar huis gaan en nog een treinreis voor de boeg besloten wij voor een 2e keer bij Delphi te eten. Gastheer Jorgos, herkende ons, 2 jaar geleden voor de 1ste keer bij Delphi gegeten. Hij en gastvrouw Yiota zorgden wederom voor een heerlijke Griekse 'culinaire' avond. Heerlijk gegeten. Mooie gerechten, verse producten en een heerlijke wijn. De klant is hier (nog) koning. Voor mij persoonlijk een van de beste 'Griekse restaurant' in Nederland. Bij een volgend bezoek aan Arnhem komen wij graag terug.

8. Heerlijk eten en super vriendelijke bediening.

9. We waren wederom hier met onze vrienden uit Vianen, speciaal op hun verzoek. Wij ook blij!

Dank aan de lieve zorgen van Yiota, die ook op de foto staat.

10. Door toeval zijn we vrijdag 3 maart in Delphi beland: we moesten op de NS-express bus wachten. Wat een gelukkige toevalstreffer! Zoveel keus, dat we maar besloten voor keuzemenu te gaan. Zeer lekker voorgerecht (spinazie in filodeeg), hoofdgerecht super lekker gegrilde zalm met vele bijlagen, en als nagerecht 'een keur van zoete Griekse specialiteiten'. Was totaal misschien wel wat veel, maar zo lekker als bij Delphi hebben we nog nooit bij een Grieks restaurant gegeten. Compliment. Bediening erg vriendelijk en ze bracht het eten met een vrolijke kwinkslag. Is voor ons niet dichtbij, maar als we weer in Arnhem zijn komen we zeker weer hier dineren!

11. Wendy en Ada Tengnagel

Vanochtend liepen wij langs en werden wij begroet door een meneer die zei dat wij vanavond zeer welkom waren. Wij hadden onze zinnen al op de griekse keuken gezet en (2 restaurants naast elkaar) onze keuze was daarom niet moeilijk. Bij binnenkomst maakte mijn moeder een verpletterende indruk (dmv een snoekduik) 😂. Wij werden vanaf dat moment meer dan gastvrij ontvangen en bediend door o.a. vriendelijke blonde dame en Yiota, een schat van een vrouw. Het eten was heerlijk! Het vlees en de vis precies goed gegaard, de salades en frites perfect en het dessert heerlijk. Deze avond was de kers op de taart voor een heerlijk dagje uit van moeder en dochter.
    Dankjewel Yiota.

12. Afgelopen dinsdag weer heerlijk gegeten in restaurant Delphi. Ik kom hier al jaren vanuit Zwolle. Meestal is het 't smakelijke eind van een dagje Arnhem. Ben hier al geweest met mijn dochter, moeder, man, collega's en vriendinnen. En iedereen is even enthousiast; Lekker eten, gezellige sfeer en vriendelijke zorgzame bediening. Vooral dat laatste viel de afgelopen week op; Yiota gaf ons echt een thuisgevoel! Dit restaurant met z'n ligging vlak bij het station is echt een aanrader!!!

13. Delphi is het betere Griekse restaurant in Arnhem. Ik eet er vaak en heb er nimmer een slechte sfeer meegemaakt. De bediening is attent en heel lief. Het eten is goed en je krijgt altijd te veel.

14. Lekker gegeten in een rustige ambiance. Toppie.

15. Heel gezellig en lekker gegeten. De bediening was heel spontaan en goed.

16. Heerlijk gegeten met een super bediening door Yiota en dragana. Was weer een mooie avond.

17. Top! gegeten in fijne en vriendelijke sfeer. Als je van Grieks houdt moet je hier beslist zijn!!

18. Charles and Jayne
    Vertaal van English naar Nederlands

Ate here four times during our one week stay in Arnhem. The food was fantastic and the staff helpful, friendly and welcoming. We will be back next year.

19. Je wordt heel gastvrij ontvangen. De sfeer is erg gezellig. (Te) Veel en heerlijk eten. zeker een aanrader!!!

20. sophie

21. Lekker heerlijk gegeten, zoals altijd een toptent. Vriendelijke bediening. Gezellig sfeer, zeker aan te raden👍🏽

22. Franz Trapp

During 4 daagse sometimes we relaxed here in the evening with a very good dinner. Very nice and friendly team, especially Yiota.

23. Fred van Nijmweegen

Gisteravond weer eens heerlijk gegeten bij het Grieksrestaurant Delphy. Het personeel is bijzonder gastvrij met name Sira en Yiota. Dank jullie wel. We komen steeds graag terug bij jullie. Zo gauw ik in Arnhem ben (minstens 1 x keer per maand) kom ik hier eten en genieten.

Wat ook nog heel bijzonder was dat we veel Pokemons in het restaurant konden waarnemen.

24. Heerlijk gegeten bij Delphi. Fijn restaurant met super lieve bediening en smakelijke gerechten. Werkelijk genoten dank voor de goede zorgen Yioda.

25. Paul lund

Heerlijk gegeten en gedronken. Goede service en sfeer. Top!

26. Na binnenkomst leek het ons een gezellig restaurant, maar toen begon de ellende pas. Na een half uur gezeten te hebben, voordat er een serveerster was om zo vriendelijk te zijn om onze drankjes op te nemen, had ik het al een beetje gehad. Maar uiteindelijk besloot ik om de zaak nog een tweede kans te geven. En boy hebben ze die verziekt zeg.
    Het eten was weinig en niet lekker, voor veel geld en de bediening was beneden alle peil. Gewoon onbeschoft. Nadat ik een praatje had gemaakt met de manager van wat later de baas van de zaak bleek te zijn en hij zei dat hij niks voor me kon doen. Huilen met de pet op. Never, nooit meer naar Delphi!

1,5
  27. Met ons clubje gezellig gedineerd bij Delphi. Prima prijs kwaliteit verhouding, een fantastische gastheer en lieve dames in de bediening. Wij komen snel weer terug.

28. Nooit meer Delphi! Had een goede naam bij ons al vele jaren maar heeft volledig afgedaan nu. Was altijd al een stuk duurder maar het eten was daar ook naar, maar nu niet meer. Vlees niet gaar, slechte bediening (niet attent en erg traag) en Engels sprekend. Flesje cola over de tafel laten vallen en gewoon zo laten liggen met een nat tafellaken. Voor dit geld en dito eten gaan wij elders heen. Doei Delphi...

29. Op zich een prima restaurant om te eten. Wel wat aan de dure kant. Het enige vervelende was dat de baas behoorlijk lelijk tegen zijn personeel praat en zelf regelmatig voor de deur staat te roken. Sneu om te zien dat de bediening zo gecommandeerd wordt.

30. We waren hier terechtgekomen door de goede recensies. Helaas zijn die niet waargemaakt. We hadden alle vier een vleesschotel. Het vlees was bremzout, fles huiswijn best duur voor de (geringe) kwaliteit. Interieur uit de jaren '80. Positief punt is de attente bediening en de snelle bediening. De eigenaar houdt alles goed in de gaten.

31. Klaas Dijkstra

Gisteren zouden we uit eten. We staan op een vakantiepark op de Veluwe en zijn niet bekend in de omgeving. Nadat we eerst naar een afhaalrestaurant waren gereden, besloten we naar een gezelliger locatie te zoeken. De recensies op eet.nu waren lovend, we hebben de TomTom dus ingesteld op Delphi. Als Friese plattelanders is het wat een vreemde rijderij in een stad als Arnhem, maar uiteindelijk was het gestuntel in het verkeer het zeker waard. We werden gastvrij ontvangen, het voorgerecht was prima, het hoofdgerecht (tweepersoons Symposiumschotel) was perfect, we konden hem niet eens helemaal op, en van het dessert was echt iets gemaakt. Niet snel twee bolletjes ijs met een klodder slagroom. Het is aardig aan de prijs, maar al met al was het de centen zeker waard. Tot nog toe de beste Griek waar we hebben gegeten. Service was prima, niet opdringerig. De recensies op eet.nu bleken in dit geval dus een prima graadmeter!!

32. Een gezellig restaurant met fantastisch Grieks eten, personeel super vriendelijk, leuke sfeer en er is regelmatig live muziek. Zeker als Aristakes er komt optreden wordt het een super avond!

33. Aristakes & Nicole Jessayan

Een geweldige sfeer, goede en heerlijke keuken en vriendelijke bediening. De eigenaar Jorgos is een vakman en houdt van stijl. Mooie linnen servetten en geen papieren rotzooi. Klasse restaurant, waar ik met heel veel plezier af en toe mag optreden tot groot genoegen van de aanwezige gasten. Ook zonder live muziek is Delphi een aanrader. Prijs/kwaliteitsverhouding is super! Van ons krijgt Jorgos een 10!

34. Gerrit Dennekamp

Ik ben komende donderdag weer bij Delphi. Ga er altijd naartoe als ik cursus heb in Arnhem. Een collega van me uit het Arnhemse bankwezen wees me vier jaar geleden op dit restaurant, ik heb er geen moment spijt van gehad. Voortreffelijke keuken en niet te duur! Ligt pal naast de Korenmarkt, ideaal voor drankje nadien. Ik kan het iedereen aanraden.
    Gerrit Dennekamp

35. leon 20 punten

Heerlijk eten maar wel aan de prijs.

36. Op zich begon de avond, dd. zaterdag 2 mei, erg ontspannen en gezellig. Het eten werd vlot bereid en smaakte ons prima. Helaas kreeg de eigenaar het aan de stok met de serveerster die ons bediende. In plaats er voor te kiezen deze onenigheid na werktijd op een normale manier op te lossen, vond de eigenaar het blijkbaar een prima plan deze dame midden in de zaak(!) te overstelpen met zijn Griekse temperament. Schreeuwen en drukke handgebaren bleven dus niet uit. Dit ging verder in de keuken (duidelijk hoorbaar), waarna de eigenaar naar buiten stierde. De serveerster liet het er niet bij zitten en liep hem achterna naar buiten, waar het al snel weer escaleerde. Nadat er binnen nogmaals ferme taal tegen elkaar werd uitgesproken, pakte de serveerster haar spullen, bedankte het overige personeel voor de samenwerking en vertrok, zichtbaar aangeslagen en vernederd.

Na deze consternatie die tot wel een half uur duurde, ging men door alsof er niets gebeurd was. Helaas was de sfeer totaal verziekt en liep het etentje uit op een fiasco. Overigens geen excuses of uitleg, ook niet bij het afrekenen.

De beste man is top in het 'pleasen' van Vitesse spelers weet ik, maar zijn personeel behandelt hij blijkbaar liever als stront ten overstaand van zijn klanten. Echte een enorme aderlating.

38. C.. Brouwers

Mijn man en ik hadden een hele gezellige avond, prima eten en goede snelle bediening, jammer van de mevrouw uit de keuken die een beetje onvriendelijk met ons afrekende. We komen zeker nog een keer. Charlotte en Marco.

39. J. zagkotsis

40. Brandon Kelder

Het eten was erg zout, daarnaast kreeg een van ons 4 glazen frisdrank over zich heen en er werd niet eens een handdoek of iets aangeboden, na het afrekenen ook geen excuus of iets, waardeloze service.

41. Heerlijk gegeten met als enig minpuntje dat de ossenhaas van de Ifigenia-schotel te lang in de pan heeft gelegen en zich aandient als gevulkaniseerd rubber. De gyros en lamskoteletten hadden gelukkig wel de juiste garing en waren zeer smakelijk. Jammer van dat mooie vlees...

42. Tom van Berkel

Samen met vrouw, zus en zwager heerlijk gesmuld. We hadden drie artemesschotels en een lamsschotel. Het vlees was heerlijk mals en overvloedig. De erbij geserveerde groente en frites hebben we nauwelijks geproefd omdat de schotels op zich al meer als voldoende waren. Lekker buiten op het terras werden we vriendelijk en gastvrij bediend. Prijs kwaliteit verhouding een negen. Zeker een aanrader voor iedereen die lekker Grieks wil eten.

43. Erg vriendelijke ontvangst en uitstekend eten. Apollo voor 2 personen meer dan voldoende. IJs met warme kersen als toetje was ook erg lekker.

44. Lekker gegeten, attente gastheer, prijzen zijn ook normaal. Bedankt Brigit en Arnold.

45. Vriendelijk ontvangen, gemoedelijke eigenaar.
    Eten was goed, zowel kwalitatief als kwantitatief!

46. Haci Ozturk

Veel restaurant's bezocht, maar zelden een griekse. Het eten was gewoon perfect ! Zeker een aanrader wanneer je in Arnhem bent.

47. Lekker gegeten bij Delphi! Zeker een aanrader! Veel keuze en vriendelijke bediening, erg leuk.

48. Hier tijdens onze dagje Arnhem op basis van de recensies op eet.nu terecht gekomen. Wij werden niet teleurgesteld.. een gezellige avond gehad en lekker gegeten en gedronken... ga zo door!

49. Onze vaste Griek. Eten altijd lekker en in overvloed, gastvrij, goede dosis humor en weet wat de klant wilt.

50. Leuke avond gehad en prima gegeten.

51. Nu weet ik waarom de Grieken in een crisis zijn, veel overheerlijk eten voor een lage prijs! Dat was smullen! Kom graag weer!

52. Als ik opgewarmde boontjes uit een blik wil eten, dan ga ik wel even snel naar de supermarkt om de hoek. Dit samen met wat aardappelpuree en een rundervink gebakken in de koekenpan en voilà je hebt een voedzame maaltijd die nog beter smaakt dan wat ze hier voorschotelen.
    Weet dat het crisis is maar om zo te bezuinigen op eten als restauranthouder is geen slim idee, ik ga er niet meer naar terug dat is een ding wat zeker is.

1,9
  53. 12,5 jaar getrouwd en dat moet gevierd worden. Samen met onze vier kinderen gegeten bij Jorgos. Altijd weer gezellig. Hij snapt wat de gasten verwachten van een avondje uit. Heerlijk gegeten, allemaal verschillende Griekse gerechten. Ondanks de drukte in het restaurant stond het eten mooi op tijd op tafel. Voor de kinderen de eerste keer in Delphi en ze willen allemaal terug, een goed teken. Voor een ontspannen avondje uit met heerlijk eten is Delphi zeker aan te bevelen. Jorgos bedankt en tot een volgens keer!

54. 13 april onze dochter afgezet bij het Gelredome voor Justin Bieber en wij zijn gaan eten bij Delphi. Wat een top restaurant. Alles was goed. Het eten voortreffelijk en de service was top. Een geweldige gastheer die ons nog trakteerde op een Grieks likeurtje. Vanuit Amsterdam is het te ver weg maar als we nog eens in Arnhem zijn gaan we er zeker nog een keer naartoe.

55. Bente Gijsbers

Ik ben 12 jaar. Ik ging bij Delphi eten omdat mijn ouders twaalf en een halfjaar getrouwd waren. Het was heel erg gezellig, je had geen last van andere gasten. De bediening was heel vriendelijk, en had veel geduld. Ze begrepen al snel welk gerecht je wilde kiezen. Mijn ouders kennen Jorgos, de baas van Delphi, en die kwam na het eten nog even erbij zitten en kletsen. dit was zeker heel erg leuk. Het eten was heel divers en voor iedereen was er wat lekkers te vinden. Het was heel erg leuk om typische Griekse gerechten te proeven. Ik wil hier zeker nog een keer eten!

56. Ik heb heerlijk gegeten vanavond, sfeer is heel fijn, hele leuke spontane gastheer, aardige bediening. Heel leuk, echt een aanrader!

57. Fantastich gegeten in Delphi. Vriendelijke bediening en een uitstekende sfeer. Wij begrepen dat het terras binnenkort weer open gaat en komen dan zeker terug.

58. Joost 153 punten

Meestal gaan wij naar een ander grieks restaurant maar na ook veel goede reacties gehoord te hebben zijn wij met z'n 3en hier gaan eten. Vriendelijk meisje in de bediening, eten was goed maar niet heel uitzonderlijk. Wel erg lekkere gyros. Niet beter dan wat wij gewend zijn maar zeker een goed alternatief!

59. Heerlijk drie gangen gegeten bij Delphi. Werden heel vriendelijk ontvangen, maar verder niet veel contact tussen gangen door. De porties zijn behoorlijk groot! Het vlees was heerlijk mals en daarbij krijg je flink wat knoflooksaus. Het eten was heerlijk van het voor tot het nagerecht. Je krijgt echt waar voor je geld.

60. Wij hebben gisteren avond in dit gezellige restaurant heerlijk gegeten. De mensen zijn zeer vriendelijk. De kok kan goed eten maken. Wij hebben lekkere griekse gerechten gegeten.
    Hier komen wij zeker nog terug en ik kan dit iedereen ook van harte aanbevelen.
    Van tevoren reserveren is trouwens een aanbeveling. Toen wij er waren was het gezellig druk en waren we blij dat wij een tafel gereserveerd hadden.

61. Een bijzondere belevenis. Met zakenrelaties naar de Griek. Uiteindelijk pakte het fantastisch uit. In dit restaurant weten ze hoe ze een klant het gevoel van “uit” te zijn te bezorgen. Grieks eten is eten met smaak maar bij Delphi weten ze net even meer te geven dan alleen maar lekker eten. En dat het lekker, verrassend en ambitieus was, moet echt iedereen weten. Kortom, wij waren zeer tevreden. Over de hartelijke ontvangst, de bediening, de verzorging en de kwaliteit van het eten zijn wij buitengewoon tevreden.. Delphi is niet de goedkoopste maar wel de beste van Arnhem. Wij hadden het er graag voor over. Compliment.

62. The best GREEK restaurant in the area...Fully recommended to those who want to taste the Greek flavor, in a good atmosphere and normal prices.

63. Gister geweest, zeer goeie sfeer.

Eten was heel goed en hebben het gezellig gehad

Zeker nog een x heen

64. Beste mevrouw Gerritsen,

Wij betreuren ten zeerste uw ervaring op de genoemde datum.
    Graag willen wij opmerken dat een bedrag ad € 115,30 voor een zeer uitgebreide schotel, 1 kindergyros, 12x frisdrank, extra broodje en sausjes als mayonaise en tzatziki een zeer redelijke prijs is! Bij die schotel zat reeds onbeperkt friet, groente, knoflooksaus, rijstpasta en salade.

Wij zien u graag heel snel terug!!

Met vriendelijke groet,
    Delphi

65. Bij Delphi vind je een grote kaart (ook grote porties trouwens!), staat het bestelde snel op tafel, en is het eten heel smakelijk. Dat in combinatie met werkelijk een superieure gastvrijheid, maakt dat je je echt even in Griekenland waant.

Josgos en team: bedankt voor de leuke avond!

66. Wij zijn al vaak wezen eten bij Delphi, altijd met goede kwaliteit en service. Nu gisteravond wezen eten, restaurant was bijna geheel leeg: Er waren maar 15 personen en dat op een vrijdagavond. Wij zaten er echt van te kijken. Blijkt ook wel: Complete schotel besteld voor 2 volwassen. Die was goed, vlees lekker mals en goed gekruid. Voor 2 kinderen hadden wij een kinderschotel Gyros besteld. Mijn oudste zoon klaagde al dat het vlees koud was, waar ik dit dus aangaf bij de bediening. Het duurde alleen een tijdje voordat ik het door kon geven, dus had ik ondertussen mijn zoon al van onze schotel eten gegeven. De serveerster vroeg of hij nog andere Gyros wilde, maar dat hoefde hij niet meer. Ook van mijn jongste zoon was de schotel koud. Hij heeft deze ook in het geheel laten staan. Daar werd helemaal niets aan gevraagd. Er is in het totaal van de rekening 1 kinderschotel afgehouden, als compensatie.
    Dus uiteindelijk voor 1 schotel en 2 koude kinderschotels nog een rekening kunnen betalen van € 115,30.

Ik vind dit echt een hele slechte service van Delphi, ben ik ook niet gewend. Ik zal ook zeer zeker hier niet meer snel heen gaan!!

4,3
  67. Heerlijk gegeten met 4 personen, we werden keurig onvangen. De glazen werden op tijd gevuld en het eten was erg lekker.
    Zeker voor herhaling vatbaar en een mooie afsluiting van een gezellige zaterdag.

68. Wij hebben met de kerst hier gegeten en het was werkelijk super! Wij vonden erg leuk dat wij gewoon van de kaart mochten bestellen!! delphi is zeker een aanrader!
    Dankjewel personeel voor de goede zorgen en dat de kids zelf hun ijsjes mochten maken ondanks de drukte!

69. Fam. B.A. de Lange

Op 21-09-2011 kwamen we eten bij uw restaurant.
    We informeerden naar het menu bij de serveerster die ook de baas erbij haalde. En na het gesprek was het menu veranderd .Heerlijke tomatensoep -ook het hoofdgerecht was verrukkelijk en het nagerecht yoghurt met noten en honing. Heel vriendelijk personeel. Die regelmatig informeerde of het naar wens is.Het eten is dik waar voor je geld.
    Wij kunnen iedereen aanraden,als je in Arnhem bent eens te gaan eten bij ''Grieks specialiteiten restaurant in Arnhem''

70. I was part of a party of 4 at Delfi. Atmosphere was good on entering and I thought we were off to a good start. A nervous waitress walked up to the table to take our order for the appetizer and entree. We ordered and about 20 mins later, she came back with some lettuce, olives, cheese, cucumber sauce...I looked at the dish and thought, who needs 20 minutes to make this? It was a sign. After an hour of waiting, we asked the owner if there was a problem with the order, he mumbled something and walked away. Now I was sure we were in a pickle! 30-40 minutes later no dinner, we decided to leave, the owner was so rude to us, sayingthe food was ready and what was he to do with it.....hmmmm after 100mins waiting, we had lost our appetite. What a horrible experience! I could never in conscience recommend this place to anyone, especially if they are visiting. It's bad impression of restaurant service industry in Arnhem.

5,3
  71. Westerhof

Heerlijk eten, gezellige sfeer, uiterst vriendelijke bediening en een eigenaar die zelf betrokken is bij de tevredenheid van zijn klanten. Grote klasse!

72. R. Kuiken

73. Eten besteld om af te halen.

Site is niet up-to-date, waardoor de prijs anders uitviel dan gedacht. Dit aangegeven, werd meteen verrekend. Dus al positief.

Voor 2 personen aardig wat eten. Omdat er knoflooksaus bij een menu zit, hadden we apart tzaziki erbij besteld. Dit was een mega bak, met een half stokbrood erbij! We kregen het niet op (zelfs een kindje van meegegeten) en hebben het de volgende dag nog lekker bij een andere maaltijd geserveerd.

Natuurlijk komen sommige dingen uit een potje en sommige sauzen uit een bak, maar het eten is heerlijk en echt Grieks! Wij gaan hier zeker vaker bestellen c.q. uit eten!

74. Arjan 326 punten

Top restaurant, goed eten echt lekker en goede bediening, de baas zelf is ook een grappen maker echt top.

75. Marieke en Rob Teunissen

Wij hebben tijdens de Marco Borsato concerten bij Delphi gegeten, dit maakte het avondje toch wel compleet.

Ondanks de drukte werden we snel en vriendelijk geholpen.

Ook hoefden we niet lang op het eten te wachten, het smaakte erg lekker.

Later werd ons nog een Ouzo aangeboden, het personeel was erg vriendelijk en gezellig.

Wij hebben een top avond gehad, dit restaurant is zeker aan te raden!

76. Delphi geeft ons altijd het gevoel even in Griekenland te zijn! We komen als járen hier en genieten van de gezelligheid, de vriendelijke bediening en het heerlijke eten. Onze kinderen gaan meestal mee (7 & 10) en vinden het een feest als ze mogen helpen in de bediening en zelf hun dessert mogen klaarmaken in de keuken! De zwaardvis is onze favoriet maar ook de andere gerechten zijn heerlijk!

77. Dit sloeg helemaal nergens op, een lachertje. De salade was slap en rondom uitgedroogd evenals de komkommer. Grote kom knoflooksaus zo uit de emmer erbij. En de rest was ook echt geen kwaliteit. Absoluut slechte hap.

We hadden dit restaurant uitgezocht nav de goede recensies, maar als we dit moeten geloven dan laat maar.

Heel jammer.

78. Anja en Rob

Ongelofelijk dat Delphi zo een hoog cijfer krijgt! Wij hebben enige tijd geleden in dit restaurant gegeten en waren zeer teleurgesteld in de kwaliteit van het eten en de prijzen.

Als voorgerecht hadden wij de gemengde voorgerechten voor twee personen genomen. Je krijgt alleen de goedkoopste voorgerechten zoals tonijnsalade, zalmsalade en krabsticks. Dit alles wordt overgoten door goedkope kant-en-klaarsauzen.

Ook de hoofdgerechten vielen erg tegen. Een hoofdgerecht van 28 euro hoort van goede kwaliteit te zijn maar meer dan 15 euro zijn ze zeker niet waard!

Echt Grieks kun je het ook niet noemen!

2,7
  79. Deze week weer eens bij Delphi geweest, na lange tijd. De eigenaar heeft de zaak verbouwd, allemaal in het nieuw. Heel mooi, sfeervol. Het eten blijft het beste wat er in Arnhem te vinden is, echt een topkeuken. En voor die prijs is het zeker niet duur. De volgende keer dat ik weer voor zaken in Arnhem ben, wordt het weer Delphi!

80. Erg goed gegeten, smakelijk, vers en veel. Zeer vriendelijke bediening, komen zeker vaker terug. Dit was onze eerste keer bij Delphi, naar aanleiding van de goede beoordeling op deze site.

Wat ons betreft klopte dit ook helemaal. Zeker proberen!

81. marion en wim vd gaag

Super gezellig. De gerechten waren van goede kwaliteit, echt de moeite waard. De baas van het restaurant is een gezellige vent met heel veel kwaliteiten. Al met al een echte aanrader.

82. Jurrien

Ben net thuis, heb net met vrouw en kids even wat gegeten bij Delphi. Vriendelijk ontvangst. Jongste dochter kreeg, na een struikelpartij met tranen, van de eigenaar een mooie witte roos tegen de tranen. Daarna fantastisch gegeten. Meer dan genoeg en zeer goede kwaliteit met de echte Griekse smaak.

Tot gauw!

83. R. van Driel

Gisterenavond heerlijk gegeten met mijn gezin. Het vernieuwde interieur is prachtig en zorgt voor een gezellige sfeer. De eigenaar geeft een hele persoonlijke service en de bediening is zeer goed. Het eten smaakt fantastisch en goede prijs/kwaliteit verhouding. Bedankt.

84. Gezellig de verjaardag met mijn vriendin gevierd. Champagne werd meteen gebracht en was van het huis! Het eten was perfect, uitstekende zwaardvis, heerlijke groente en gekruide frieten. Het was er gezellig druk en de ambiance was goed. Prima bediening en authentieke gastheer die graag een praatje aan tafel maakt. Zo hoort een avondje uit te zijn. Komen zeker terug!

85. Geweldig restaurant. Als ik weer in Arnhem ben, ga ik hier zeker weer eten. Een echte aanrader!

86. Linda en Mark

Wij zijn gisteren wezen eten bij restaurant 'Delphi'.

Dit vooral op basis van de goede recensies op deze site.

En ook wij hebben ontzettend lekker gegeten. Grote porties en heerlijk gekruid. En door de gastvrije vriendelijke/spontane bediening door Sudaba en Roxanne is een avondje uit eten bij Delphi een feest. Wij gaan zeker vaker wanneer wij in Arnhem komen. Groetjes van ons uit Twente.

87. Wij hebben super lekker gegeten en waren erg onder de indruk van het personeel. Het meisje in de bediening was heel erg goed en vriendelijk, gaf ons goede adviezen en was erg aangenaam om haar te ontmoeten!

88. Echt Grieks eten, dat is moeilijk te krijgen in Nederland. Maar in restaurant Deplhi waanden wij ons weer even in Griekenland.

Mals vlees, heerlijke salades, gyros, het eten smaakte ons goed en daarnaast werden we vriendelijk ontvangen en was de bediening netjes en professioneel.

Als je lekker Grieks wilt eten voor een lage prijs, dan raad ik Deplhi zeker aan!

89. We hebben heel goed gegeten! En de porties waren groot en bediening heel attent!

We gaan vanaf nu heel graag daar heen!

90. Sinds enige jaren eten wij geregeld bij Delphi. Toen ik het met de eigenaar een keer over de kwaliteit van het eten had liet hij mij direct zien hoe men bij Delphi met de producten omgaat. Die keuken zag er keurig uit en daaruit was voor mij op te maken dat men hart voor het product heeft. Dat vertaalt zich ook naar de gerechten die op tafel komen. Al meerdere malen hebben wij ondervonden dat aanpassing van de gerechten mogelijk was. Een fijne, flexibele opstelling zo vinden wij. Een leuk detail is ook dat men "Mythos" pils in fles heeft. De bediening is zeer vriendelijk en kundig. Als de eigenaar zelf niet in de keuken staat komt hij vaak even langs de tafels om een praatje te maken. Al met al een restaurant waar wij graag komen.

91. Was echt lekker!

92. Wij zijn er bij toeval een keertje achter gekomen en ik heb hier in Nederland nog niet één Grieks restaurant gezien die zich op gelijke voet kan plaatsen als Delfi.

Delfi is super en super heerlijk eten, we hopen dan ook dat ze nog even blijven zitten.

En zeker voor Griekofielen, zoals wij, is het een genoegen, om daar weer te gaan eten.

Ga zo door.

93. Zaterdag heb ik daar voor het eerst gegegeten en het was top!

Een rustige sfeer met vriendelijke bediening. Ik raad het aan mensen aan om daar echt te gaan eten!

Ik ga hier vaker eten en ik geef het eten en de bediening een dikke 9!

Ga zo door!

94. Lianne Wesels

We hebben afgelopen zaterdag bij dit restaurant gegeten en het was naar onze mening een van de beste restaurants waar we ooit hebben gegeten! Aan het begin van de avond was het voor ons heel erg lastig om een keuze te maken, waar we zouden gaan eten. Want er zitten 3 Grieken naast elkaar, wel lastig voor de mensen die niet uit de omgeving komen. We hebben besloten om langs alle 3 restaurants te gaan en aan de hand van de buitenkant en de menukaarten een vergelijking te maken en zodoende dus ook een keus maken. Onze keuze is gevallen op Delphi. Het zag er heel mooi en luxe uit, met linnen servetten en lakens. Wij vonden heel leuk om bij de Griek zulke kenmerken te zien. Ook het personeel was heel erg attent en zorgzaam. De meiden kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was. Wij vonden echt heel leuk en lekker. Het eten was buitengewoon lekker en van hoge kwaliteit. Ze geven bij alle hoofdgerechten gratis salade.
    Wij waren echt heel goed verwend en komen zeker nog terug naar Arnhem voor dit restaurantje!

Een echte aanrader!

95. Dewi 185 punten

Heerlijk gegeten bij Delphi!

Leuk, gezellig restaurant met veel sfeer. Ook de bediening is uitermate vriendelijk en goede timing tussen bestellen en opdienen.

De prijzen zijn wel wat aan de dure kant, maar je krijgt zeker waar voor je geld.

De steaks zijn goed gegaard, keuze uit verschillende rauwkost en verschillende sausen die bij het gerecht worden bijgeleverd.

Hier kom ik zeker weer terug!

96. Gerty 19 punten

Wij waren abslouut niet tevreden. Het viel ons behoorlijk tegen, het was druk, maar we hadden gereserveerd. We moesten 45 minuten wachten op de menukaart. En daarna duurde het nog ruim een half uur voor de bestelling werd opgenomen en we eindelijk ons drinken kregen. De soep was er wel snel, was ook wel goed, alleen de ballen waren wel erg groot.
    Op het hoofgerecht weer lang moeten wachten. De varkenshaas was niet gaar en de stroganoffsaus net water en weinig smaak. Ook de hoeveelheid viel tegen, normaal kan ik een mixgrill lang niet op, nu met gemak. Ik kreeg uiteindelijk wel een nieuwe varkenshaasspies (2 grote..), wel gaar, maar smakeloos. In de haast en drukte de kruiden vergeten?
    We hadden geen tijd meer voor een nagerecht, we moesten naar de bios...
    Nee, voor dat geld hebben we wel veel beter gegeten. Voor ons geen Delfi meer.

2,8
  97. Gastvrij, attent, gezellig en met een geweldige lekkere keuken. Ze bestaan nog; de gast verwennen van binnen en van buiten. En dan ook nog voor een billijke prijs, maar dat wordt dan bijna een bijzaak. Hartelijk dank vrienden voor dit heerlijk avondje uit. Graag tot spoedig.

98. Pim 14 punten

Gewoon de beste Griek in de regio. Het eten is altijd goed, het personeel even correct en met een beetje mazzel is de baas er ook nog als sfeermaker.

Volgende pagina