Op dit adres zit nu: Bij Visje & Vleesje

De Stoep in Arnhem

5 min lopen is er een parkeergarage.

1199744870 80
1206145599 80

1. kees

2. Gisteren hier voor het eerst gegeten. Qua sfeer sprak het me direct aan. Ongedwongen, open, de tafels staan niet te dicht op elkaar waardoor er voldoende privacy is. De bediening vond ik top. Alert, vriendelijk, correct. Het eten vond ik helaas een stuk minder. Een bord vol van hetzelfde, weinig verrassende smaak combinaties. En lekker eten, dat is toch waarvoor je komt.

3. 3 adressen kregen wij door van het wijncafé op de markt, Wij vonden deze zaak klein maar fijn, dus net wat we zochten. Leuke uitstraling, dus naar binnen. Met de open bar en open keuken kun je hier zo meekijken wat de prins in de keuken aan het klaarmaken is. Leuke beperkte kaart. Wij hebben hier lekker gegeten en gedronken. Een pluim voor de bediening, zeer ontspannen. Een echt Eetcafé dus, waar men zich direct thuisvoelt.

4. Zeer tevreden en lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Herfstsalade als maaltijd gegeten, erg lekker.
    Qua sfeer zou het nog wat warmer kunnen, maar daar werd door de nieuwe eigenaar aan gewerkt.
    Al met al zeker een aanrader en de moeite waard om terug te komen.

5. Gisteren met 4 vrienden wezen eten bij de stoep, nog niet eerder geweest! Het eten was erg lekker (zalmfilet).
    Waar ik me persoonlijk erg aan heb gestoord is de ongezellige verlichting in het restaurant, veel te fel en sfeerloos.
    Verder alles oke.

6. Heerlijk eten en erg gezellig! Goede bediening en lekkere wijn. Tot de volgende keer!

7. Eetcafe is wel fijn qua ongedwongen sfeer en bediening is ok.

We zijn hier nu 2x geweest met daartussen een lange periode.

We wisten eigenlijk niet meer wat we er de eerste keer van vonden. Maar daar kwamen we snel achter.

Je moet erg lang wachten op het eten en eten is ook niet echt bijzonder. Vlees veel te zout en sausjes te dun.

Tip voor de kok: volg eens een cursus 'hoe maak ik mijn borden op'.

Het ziet er niet uit. Mag dan wel een eetcafe zijn maar een goede presentatie doet al een hoop.

8. R. Vogel

Smaak prima, hoeveelheid is gehalveerd, 6 stukjes ossehaaspuntjes en de groente die je voorheen kreeg is ook weggelaten, beetje een crisisbord. Bediening viel het zelfs op dat we zo snel klaar waren. Jammer van dit leuke restaurant!

9. Rudy zwenkels

Vrijdagavond (14 januari) wezen eten bij Eetcafe De Stoep. Het was voor ons de eerste keer dat we er waren, maar zeker niet de laatste keer. Er hangt een heerlijke ongedwongen sfeer, waar kwaliteit en service voorop staan. Zeker een aanrader voor een ieder.

10. Erwin Vesterink

11. Wij hebben hier met een groep van 10 mensen gegeten.

Het eten was goed en werd snel geserveerd. Alleen de serveerster was erg onvriendelijk en chagrijnig. Hierdoor komen wij hier dus niet meer!

12. Wij hebben zaterdag gegeten bij jullie. Vond het gewoon erg jammer dat bepaalde dingen niet gingen zoals het hoort, bepaalde dingen op, eendenborst die niet goed was en evengoed geserveerd werd!

Zo hoort het niet...

13. Familie Korse

Afgelopen zondag met de familie gegeten, alles was heel erg lekker!

De voorgerechten, de vlees- en visgerechten en de desserts waren allemaal top!

Uitstekende bediening en gezellige sfeer.

Zeker een aanrader!

14. Meerdere malen wezen eten in de stoep. Heerlijke ongedwongen sfeer (zoals een eetcafé hoort te zijn). Prijs kwaliteit is uitstekend. Een echt authentiek Arnhems zaakje. Aanrader dus....

15. Erg leuk, klein sfeervol restaurantje. Aardige bediening. Best kleine kaart maar goede kwaliteit. Het sla-tje wat je krijgt is erg smaakvol.

16. Michel van Kempen

Afgelopen zaterdag gegeten in De Stoep. Wij waren er een tijdje niet meer geweest wegens ons drukke leven.

Na 5 maanden weer ouderwets ossenhaaspuntjes gegeten! En eerlijk is eerlijk, wat smaakt het nog steeds fantastisch. De kwaliteit is nog steeds uitstekend en ook de service is prima in orde. Voor nieuwkomers is De Stoep echt een aanrader. (voor de wijnliefhebbers --> de glazen worden goed vol ingeschonken). Top tent.

17. Voor de 2de keer gegeten. Eerste keer was goed, maar tweede keer een tegenvaller. Mijn moeder en ik hadden gamba's besteld en toen we ze kregen en wilden opeten zagen ze er heel zwartig uit. De kop van de gamba's was helemaal slijmerig en zag er onsmakelijk uit. Mijn moeder heeft ze niet opgegeten. Zij mocht een ander gerecht kiezen. Ik heb ze wel opgegeten nadat de serveerster had verzekerd dat ik er niet ziek van zou worden maar erg lekker was het niet.

Ze zei dat de gamba's slijmerig en zwart waren gworden doordat ze te lang in het water hadden gelegen!?!?

Ik heb ze zelf al verschillende keren zelf thuis klaargemaakt maar nog nooit zagen ze er zo uit.

Ik ben er niet ziek van geworden, maar denk dat het niet de bedoeling is dat gamba's zo horen te smaken en er uit horen te zien!

18. Ik en mijn vrouw eten al 20 jaar bij de Stoep, of het Stoepje zoals wij dat van oudsher noemen. De kaart is prima en nog steeds dezelfde als in de tijd van oud-eigenaresse Marsha. De opzet is wat ons betreft een bewezen succes. Lieve meiden met oog voor persoonlijke aandacht, vlotte bediening en lekker ongecompliceerd eten voor een nette prijs. Vooral de gemarineerde garnalen zijn heerlijk!

19. Afgelopen vrijdag voor het concert van Diana Ross even een hapje gegeten bij de Stoep. Vanwege het concert was de service supersnel! Fijn dat hier rekening mee werd gehouden. De meiden van de bediening waren (ondanks de drukte) heel vriendelijk! En bovendien ontzettend lekker gegeten! Ik woon zelf in Rotterdam, maar kom graag nog een keer naar Arnhem om hier een hapje te eten!

20. Ik reageer even op het bericht van anoniem.
    Allereerst wat kinderachtig om dit zo te doen.
    Wij zetten onze namen er tenminste bij. En lezen kan zij ook niet want er waren 3 ontevreden collega's.
    Dit stond notabene in het bericht.

Anoniem, het blijft een middelmatige eetcafe.
    En ik heb inderdaad gereageerd rechtstreeks naar het personeel.
    Ik hou ervan om dit op deze wijze te doen en niet achteraf, wat sommige mensen doen.

John Kok.

21. anoniem

Afgelopen dinsdag hebben we inderdaad in eetcafe de Stoep afscheid genomen van een collega.
    De desbetreffende persoon die hier een recensie heeft geschreven was de enige in de groep die niet tevreden was.
    Hij klaagde over alles en kon geen begrip op brengen voor het personeel.

De rest van de groep heeft heerlijk gegeten en een aantal van ons komt er ook regelmatig.
    Waarom?
    Omdat het juist altijd goed is.
    Ossenhaaspuntjes nooit koud en de gorgonzolasaus al helemaal niet te zout. Het is een blauwschimmel kaas en van nature erg sterk.

Op de dinsdag daarentegen zijn bijna alle voorgerechten vijf euro en hoofdgerechten een tientje.
    Hiernaast bieden ze je de keuze om te kiezen voor een aantal standaard gerechten, die normaal van donderdag tot zaterdag op de kaart staan. Maar dan voor een iets hogere prijs maar nog lager dan de normale prijs.
    Puur omdat ze deze gerechten niet voor vijf of tien euro kunnen aanbieden.
    Zelfs ik snap dat.
    Beste Debby, ons zie je snel weer hoor.
    Groetjes,
    de mevrouw die je hebt gesproken aan het einde van de avond.

22. Kok/Hammer/v Someren

Afscheid van een collega genomen.
    Zij adverteren op dinsdag alle voorgerechten 5 euro en hoofdgerechten 10 euro.
    Als je binnen bent kun je voor die bedragen alleen kiezen van de beperkte kaart van het krijtbord. Erg tricky.

Personeel loopt te bleren en te schreeuwen tegen elkaar en dan het eten. Lauw tot koude ossehaas? Puntjes met erg zoute gorgonzolasaus.

Personeel loopt te eten van de schalen die zij nog moeten uitserveren, foei fout.
    Wees eerlijk en beantwoord aan jullie internetsite en beperk de kaart niet met alleen keuze van het krijtbord.

Maar voor ons hoef je dat niet te doen. Ons zie je niet meer.

23. saskia

Zaterdag 2 mei, Tina Turner concert. Eerst gegeten in de stoep. Ik kom er al jaren en weet dat het er altijd goed is.

Vanavond was geweldig. Zo lekker gegeten en de service was op en top. Snel, vriendelijk en mijn glas wijn was goed gevuld.

Ossenhaaspuntjes in gorgonzola gegeten en daarna een nieuw toetje. Tarte tartin appel-caramel. Verrukkelijk! Bedankt voor deze avond en volgende keer hoop ik op jullie mooie nieuwe terras te kunnen eten. By the way> Tina was ook te gek. Groetjes Saskia.

24. erik peters

Op aanraden van mijn vriendin hier gisteravond wezen eten.

Wat een afgang. Een veredelde frites-tent is het! De frites waren ook nog eens oud en hard. 1e en laatste keer geweest.

25. jolanda van loon

wij hebben heerlijk gegeten bij de stoep, en het was dinsdag en dan zijn alle hoofdgerechten 10 euro, en zeker de salade was heerlijk en ipv het alom bekende broodje kruidenboter, hadden ze hier broodjes met knoflooksaus, wij vonden het heerlijk.

26. R.Sieperda

Vandaag 080608 gegeten bij de stoep. Hun aloude succes, ossehaaspuntjes in gorgonzolasaus besteld.
    Het werd geserveerd op een koud bord, de broccoli was oud (ze wordt dan lichtgroen tot geel), de puntjes bleken vleeshompen en ik kon mij niet aan de indruk onttrekken kogelbiefstuk te eten ipv ossehaas.
    Verder werd de bijbehorende portie sla niet geserveerd. Om een restaurant een mogelijkheid tot herstel te geven, dit laatste gemeld. Dit werd afgedaan met `oh, da´s Daantje dan vergeten`. Ons zie je daar niet weer.

27. Elgerbra

Heerlijk eten en een fantastische bediening.

28. C.Geurtzen

Heerlijk eten voor een eerlijke prijs. En de bediening is erg vriendelijk en spontaan. We komen zeker terug!