De Steenen Camer in Arnhem

1209767927 88
1308721962 48
1321915833 42
1420869869 55

1. Nergens betere pannenkoeken dan hier. Heerlijk terras in de zomer.

2. A.J. Boelens

Ik kom als buurtgenoot al vrij lang met enige regelmaat hier wat eten en altijd naar tevredenheid. Geen haute cuisine uiteraard, maar het is een prima eetgelegenheid. Een kennis van ons doen we altijd een groot plezier door er met hem te eten vanwege de goede schnitsel die wordt geserveerd. Het is allemaal gewoon lekker. Naast een goed glas pils heeft men ook altijd wat speciaals op de tap, zoals Leffe blond. Na minstens dertig bezoeken in de afgelopen jaren heb ik nog nooit iets meegemaakt zoals dat in de negatieve kritieken is beschreven. Ik vind het erg vreemd.

3. In 2009 al eens een recensie geschreven over deze erbarmelijke tent. Acht jaar later blijkt dat men er nog niets mee gegaan heeft. Na het sporten met een aantal personen een biertje drinken blijkt een probleem te zijn. Eten maken kan met niet, drankjes schenken wil men niet.

4. J siedziako

Vandaag met met mijn man en dochter gegeten bij de Steenen camer. De pannenkoeken smaakte op zich prima, maar ruim 50 minuten moeten wachten op ons eten, terwijl er maar een handje vol mensen op het terras zaten en binnen maar 1 gezin. Naar mijn mening kansloos

5. Slootweg_Tijmans

Het eten was prima en lekker van smaak.

6. We hebben verschillende pannenkoekenrestaurants bezocht sinds we kinderen hebben, maar deze pannenkoeken waren echt niet lekker;
    Melig van smaak, smakeloos, te dik en niet gaar. We hebben het na een paar happen laten staan. Ik ben eerlijk geweest over wat we van het eten vonden. Jammer genoeg werd er niet veel mee gedaan. Wij vonden het zonde van het geld!

7. Bediening liet drinken van het dienblad vallen op mijn kleine nichtje. Er werd sorry gezegd. De helft werd opgeruimd. Haar kleding was nat en plakkerig. Als je dan sorry zeg lijkt het mij in het kader van hostmanship de bedoeling om dan iets aan te bieden al is het maar een drankje of ijsje aan zon kind. Bediening vraagt tussendoor ook niet of alles naar wens is. Dus personeel er valt bij jullie vwb klantvriendelijkheid nog heeeeel wat te behalen!!!! Jammer maar van kritiek kun je leren lijkt mij!!!

8. Vaker hier geweest, maar dit was helaas geen succes. Het eten was te doen, maar de patat was echt veruit de slechtste die ik ooit gegeten heb.
    Droog en super hard en totaal geen smaak.
    Ik gaf dit aan en de serveerster gaf aan waarom wij dit niet gelijk hadden aangegeven (had bijna alle patat laten staan).
    Er werd wel gevraagd of we andere patat wilden, maar goed dat hoefde niet, maar het feit dat ze dit al serveren vind ik apart.
    Verder geen reacties en ook niet bij het afrekenen.
    Je zou denken wat kun je in vredesnaam verpesten aan patat? Nou het was echt slecht.
    Als de rest nou super was, maar nee ook dat was niet echt geweldig.
    Sfeer is wel goed en genoeg personeel, maar helaas voor ons was dit geen fijn etentje.
    Vorig jaar toen we hier kwamen was het overigens wel echt lekker en goed (daar heb ik geen recensie van achtergelaten dat is dan weer slecht van ons).
    We hopen bij een volgende keer dat het weer goed is.

9. Leo Dinnissen

Met 8 mensen gegeten, waarvan een rolstoelgebruiker en een jarige. Tijdens reserveren aangegeven dat rolstoelgebruiker van toepassing was maar er was hier geen rekening mee gehouden want er moest meubilair met gasten verplaatst worden om rolstoelgebruiker binnen te krijgen.

Eten was slecht. Moesten geregeld op een bestelling wachten en bleek bij navraag gewoon vergeten. Personeel chagrijnig en niet servicegericht. Wisten van jarige maar deze werd niet gefeliciteerd. Personeel keek ons op het laatst weg. Interieur slecht onderhouden en waarschijnlijk vergeet ik nog het e.e.a.

Eerste keer maar zeer waarschijnlijk ook laatste

10. Wat een drama! Met 4 volwassenen en 2 kinderen pannenkoeken eten bij de Steenen Camer. Wij bestelde drie naturel pannenkoeken, die matig waren van smaak, een pannenkoek met kaas-spek, of beter gezegd rubber-spek, en twee Griekse pannenkoeken.

Schandalig dat deze de keuken mochten verlaten. Grauw, smakeloos, kurkdroog reepjesvlees vol met zenen verstopt in een dubbel geklapte pannenkoek; zelfs met twee bakjes tzaziki nog niet eetbaar te krijgen. Wat een schande voor het koksvak.

Teruggestuurd en twee nieuwe pannenkoeken uit gekozen. Dit maal met spek, champignons en kaas. Deze waren niet gaar, slap en zompig.

Kortom geen aanrader...

Gegeten op 29 juli 2015

11. Op het terras met vrienden pannenkoeken gegeten. Pannenkoeken waren goed. En warm opgediend. Bediening was prima. Mooie setting met die oude schuren. Op terras konden we prima in de schaduw zitten. Klein minpuntje de tafels waren niet erg schoon. Hier geen punt van gemaakt. De prijs is redelijk, eten goed. Voor mij eerst keer en voor herhaling vatbaar. Blijkbaar zijn er in verleden door anderen hier negatieve ervaringen opgedaan: mogelijk hangt dat samen met feit dat er toen ander management en/of kok werkte.

12. Leferink

Prima restaurant waar we regelmatig komen. Lekkere pannenkoeken en ook glutenvrije pannenkoeken zijn geen probleem. Prijs kwaliteit verhouding is top!

De boerderij is sfeervol, maar in de winter wel wat fris.

Service is prima.

13. Heerlijk eten, heerlijke wijn. En zeer goedkoop!

14. Als ik al die verhalen lees over de bediening etc; heb er al diversen maal gegeten en er was niks mis mee met de bediening en het eten. Ga er weer rustig heen.

15. Vandaag 22 juni 2014 samen met schoondochter en zoon pannenkoek gegeten bij De Steenen Camer.
    Onze ervaring is van dien aard dat dit ook de laatste keer is geweest. Bediening duurde heel erg lang, een uur op een pannenkoek moeten wachten is te gek. Schoondochter had pannenkoek met kaas. De kaas was niet meegebakken en lag er geraspt op en was hard. Eraf geschoven!! Spekpannenkoeken waren te koud geserveerd. Ook voordat het drinken gebracht werd was er ruime tijd verstreken. Geen reclame en overdreven druk was het zeer zeker niet. Erg jammer!

16. Vandaag met vaderdag besloten wij als gezin uit eten te gaan bij dit restaurant. In het verleden hebben wij hier vaker gegeten, maar de kwaliteit is schrikbarend achteruit gegaan. Het is er smerig. Er hangen spinnenwebben voor de ramen, langs de lampen en over de tafels. We kregen een smerig en vet glas geserveerd.

Ik stak continue mijn hand op voor een nieuw glas, maar ik werd genegeerd door de medewerksters. Ik ben naar de bar gelopen voor een nieuw glas, waarna het vieze glas uit mijn hand werd gepakt, in het water werd gesopt en opnieuw werd teruggegeven. Het glas zat nog steeds vol met vlekken, want het water zag er ook niet schoon uit. Ik gaf aan dat ik een nieuw glas wilde, maar ik kreeg de opmerking dat er geen nieuwe glazen meer waren. Na lang aandringen kreeg ik alsnog een nieuw glas. De hele bar stond bezaaid met vuile glazen die niet schoongemaakt werden.

Na een uur wachten, hadden we nog steeds ons eten niet. Wederom moest ik opnieuw naar de bar lopen, want de medewerksters keken niet op of om. Nadat ik had aangegeven dat wij al meer dan een uur aan het wachten waren op ons eten, gaf de medewerkster aan dat de wachttijd lang was. Nu kan ik dat begrijpen als het druk is, maar het was ten eerste niet druk, vele tafels waren vrij in het restaurant en op het terras. Ten tweede hadden mensen die later dan ons binnen kwamen allang het eten.

Ik heb aangegeven dat als het eten er niet binnen een bepaald tijdsaspect zou zijn, ik naar huis zou gaan. Na tien minuten kwam er een medewerkster bij ons aan tafel met de mededeling dat het niet binnen het tijdsaspect zou lukken. Dit zou betekenen dat wij meer dan anderhalf uur op ons eten zouden moeten wachten. Toen de medewerkster dit vertelde zette ze demonstratief haar handen om tafel en leunde naar voren, dit kwam erg intimiderend over. Ik gaf aan dat ik naar huis ging en dat ik het schandalig vond. De medewerkster gaf daarop het antwoord "Sorry, de drankjes hoeven niet betaald te worden." Met die opmerking liet ze ons achter en liep zo weg. Geen fijne avond of niets.

Ik kan niet anders zeggen dat het management bij dit restaurant eens goed moet kijken naar de organisatie en de werknemers. Ik ga weg voor een leuk avondje, maar ik krijg dit. Nu ik alle recensies lees, schrik ik van de slechte kwaliteit. Kennelijk ben ik niet de enige. Blijkbaar wil het management hier niet van leren. Ik heb besloten om nooit meer terug te gaan naar dit restaurant. Jammer, want in het verleden was het een leuk restaurant.

17. Pannenkoekenliefhebber

Vanavond met 17 personen wezen eten bij de Steenen Camer. Twee hele jonge meisjes in de bediening. Er waren maar vier tafeltjes bezet, dus er zaten minder dan dertig mensen. De eerste drankjes gingen nog wel. Om de bestelling te kunnen doen, hebben we een van de dames maar gevraagd of we konden bestelllen. Er zijn immers meerdere kleine kinderen bij.

De bestelling is gedaan. De eerste drankjes raken op. Maar er wordt niet gelopen om de drankjes, want er komt iemand die even kijkt of er nog mensen zijn die wat te drinken willen hebben.

Het duurt erg lang voordat de pannenkoeken komen. Zo druk is het toch niet, zou je zeggen. De kinderen hebben moeite met het lange wachten. Als de pannenkoeken er zijn, maken we maar gebruik van de gelegenheid om nog een rondje drinken te bestellen. Deze bestelling wordt vergeten door de meisjes. Ze staan gezellig te keuvelen achter de bar. Toch maar eens gevraagd om de drankjes. Jawel. De laatste hap is doorgeslikt en daar zijn de drankjes.

Toch maar een ijsje voor de kleintjes. Oma wordt tenslotte maar 1 keer 65 jaar. Dit duurt weer vrij lang. Hoe moeilijk kan het zijn. Na het ijs maar snel opgestapt. Een etentje hier is ook op een rustige avond een hele toer voor het personeel.

De pannenkoek was prima, maar de bediening doet hier zwaar afbreuk aan af. Jammer van oma's etentje voor haar verjaardag met de kleinkinderen.

18. Op een regenachtige avond stapte uit de auto in donker op zeer modderige parkeerplaats en liepen over een glad brugje waar mijn vrouw bijna onderuit ging, zo glad was het. De bediening was wel snel maar de pannenkoek die ik kreeg was deels verbrandt. Heb wel een nieuwe gekregen. We gaan voortaan toch weer naar een beter pannenkoek huis.

19. annemiek

Vanavond dachten wij gezellig te eten met 3 personen, bij de Steenen Kamer. Mooi terras maar de bediening en service zijn ver onder de maat. Totaal geen structuur in de organisatie. Drankje besteld en de gewenste pannenkoeken. Na anderhalf uur wachten waren wij er helemaal klaar mee. 2x gevraagd of het nog lang ging duren en telkens het excuus dat het aan de ambachtelijke bereiding lag. Wij hebben de drankjes afgerekend en zijn na één uur en driekwartier wachten opgestapt. Toen kwamen plotseling de pannekoeken tevoorschijn. Daar hadden we geen zin meer in en ze terug gestuurd naar de keuken. Onze avond was verpest. Totaal geen excuus, wel een opmerking van een van de bedienende zeer jonge meisjes: "ja, er zijn veel klachten van meerdere gasten". Ik zou zeggen: doe er wat mee! Mooie locatie, maar zonde van de slechte bediening. Dit was voor ons eens, maar nooit weer!

20. Afgelopen zondag met een gezelschap van 20 mensen hier gegeten, van te voren gereserveerd.
    Erg ontevreden over de slechte, chaotische bediening!
    Meisjes van een jaar of 20 lopen als een kip zonder kop rond; bij ons werden er drankjes en ijs vergeten.
    Telkens erg lang moeten wachten totdat ze de bestelling kwamen opnemen.

Het zou erg leuk zijn als er voor de kinderen (logisch dat die ook bij een pannenkoekenboerderij komen), een klein speeltuintje buiten is. Paar schommels, glijbaantje en een wip zou al voldoende zijn.

21. Al een paar keer eerder hier gegeten en ook nu wederom erg (heel erg) lang moeten wachten op de bestelling. Men verschuilt zich achter het verhaal dat de pannenkoeken 'ambachtelijk' worden bereid, vandaar de wachttijden...
    Wij waren met een gezelschap van 15 personen en hadden vooraf gereserveerd. Stoel te weinig en gepositioneerd bij de ingang. Diverse familieleden zaten letterlijk met de jas aan te eten. Zo koud was het. Een bier werd geserveerd in een glas waar een stuk uit was en er werd een verkeerde pannenkoek opgediend. Dat laatste kan gebeuren, zeker als het druk is.
    Om een lang verhaal kort te maken, met de pannenkoeken is niks mis, maar met de bediening, service en wachttijden des te meer. Ik heb me al vaker voorgenomen hier niet meer te komen en heb besloten dit vanaf vandaag dan ook niet meer te doen. Jammer, want de locatie en het restaurant zelf zijn op zich prima (als de kachel het overal goed doet in het restaurant).

22. Vorige week ben ik samen met mijn vriend bij de SteenenCamer geweest in arnhem. Ik ben bekent met de Snippenhof en hoorde over hun andere filliaal in arnhem. Na een dagje heerlijk gewandeld te hebben over de dijk zijn we bij de SteenenCamer op het terras gaan zitten. De bediening was aardig en meteen bij ons. Jammer genoeg hadden ze geen icetea green maar dat mocht de pret niet drukken. ik had de pannenkoek met Zalm deze was echt heerlijk zelf houdt ik niet zo van dillesaus dus wilde ik graag knoflooksaus dat was geen probleem en werd meteen geregeld. je kon proeven dat het vers gemaakt was. het eten was erg lekker en goed en ook nog eens goed betaalbaar! we hebben heerlijk in het zonnetje daar gezeten. we zijn erg enthousiast over het restaurant!!

23. Dit restaurant is zeker een 8 waard. Wij hebben er heerlijk gegeten, hoewel de tijd tussen de bestelling en het brengen wel wat lang was. Aardige bediening, goede sfeer en goed eten voor een leuk bedrag!

24. Pannenkoeken waar de kinderen (drie en zeven) later van zeggen: spek was lekker, maar de pannenkoek niet.
    Alle gebrachte pannenkoeken (5 stuks) waren ongare smerige deegplakken. Het veel te jonge (waarschijnlijk vanwege loonkosten) personeel weet van toeten noch blazen.
    Driekwart van de pannenkoeken laten staan, tot nooit weer!

25. Debbie Koetsier

Gisteren zondag 02/10/2011 hier gegeten. Wat een slecht restaurant zeg! De bediening neemt de klant niet serieus. We hebben een half uur moeten wachten op 2 mandjes stokbrood. Na 3 keer hiernaar gevraagd te hebben giechelde de serveerster dat het er vast snel aan zou komen. Toch aangegeven dat als we het samen met de pannenkoeken zouden krijgen, we het niet meer nodig hadden. 2 min. later stond het op tafel. Daarna nog een half uur moeten wachten op onze pannenkoeken. (het was echt niet druk) Mijn pannenkoek was koud, de frietjes van mijn dochter waren dubbel gebakken en zeer hard. Omdat we al zo lang hadden moeten wachten het toch maar opgegeten. Wel achteraf wat van gezegd, maar dat deerde de serveerster niets.
    Wij waren helaas niet de enige mensen in het restaurant die niet blij waren. Het tafeltje achter ons heeft een half uur moeten wachten op hun drinken en daarna nog een half uur op de pannenkoeken.
    Ik kom hier nooit meer terug!

26. Mooie locatie hoor in Arnhem Zuid. De pannenkoeken zijn ook erg lekker en op zich goed betaalbaar.

Echter meerdere malen meegemaakt dat wij tussen de 30 en 60 minuten op een bestelling hebben gewacht. De bediening wordt pas wakker als je aangeeft al drie kwartier op je bestelling te wachten en dreigt met opstappen. Goede tent als je de hele avond de tijd hebt voor een paar pannenkoeken.

27. Vandaag, zondagmiddag met ons zoontje van bijna 2 dachten we een lekkere pannekoek te gaan eten.

Het blijkt er op de zondag behoorlijk druk te zijn en je moet er zelfs reserveren om binnen te kunnen eten.

Dit hadden wij niet gedaan maar het moment dat wij binnenkwamen was er net een stelletje dat op het punt van afrekenen stond, wij konden buiten even wachten en aan die tafel zitten.

Voordat ze kwamen om het eerste drankje aan te bieden waren we al 10 minuten verder.

Nadat wij het drinken hadden besteld duurde het nog eens 15 minuten voordat het gebracht werd (nadat ik een serveerster erop aangeproken had).

Tegelijk met het krijgen van het drinken de bestelling doorgegeven.

Weer bijna een uur verder hadden wij nog géén pannekoek gezien.

Het viel ons al op dat de meisjes in de bediening (ca 5) als kippen zonder kop rondliepen, er was één meisje die de leiding moest geven aan een ongeorginaseerde bende.

Je zag dan ook meerdere mensen met een zeer ontevreden gezicht het pand weer verlaten.

Na het uurtje wachten (met kind van 20mnd!) heb ik de bediening weer aangesproken, ze ging naar de keuken om te kijken en ja hoor, ze melde dat de pannekoeken klaar waren.

Maar de 10 minuten die volgden nog steeds geen pannekoeken.

Uit de keuken zie ik één van de serveersters aankomen met onze pannekoeken, ze schuift de borden aan onze tafel, kleine jongen blij.. en nu krijg je het; pannekoeken met randen alsof het pizza's waren die te lang in de oven hebben gezeten, deeg van de pizza van de vrouw nog half rauw in het midden en de pannekoek van onze kleine man kon je mee frisbeeén.

Ik ben direkt naar de "hoofd" serveerster gelopen en heb er gezegd even mee te lopen naar onze tafel.

Alleen al bij het zien van de pannekoeken schaamde ze zich al, ze liep meteen naar achteren/keuken om verhaal te halen.

Ze hadden aangeboden om nieuwe te bakken (met spoed).

Ditzelfde meisje kwam ons dit vertellen en haar excuses van het huis aan te bieden (ze had achterin de eigenaar/resse gesproken!).

Het lef om zo'n jong meisje hiervoor te laten opdraaien getuigt van slechte ondernemersschap.

Al hadden ze ons een gratis maaltijd aangeboden dan hadden wij ervoor bedankt.

De teleurstelling van ons zoontje toen ze de pannekoeken weer moest weghalen was sneu, gebaar met z'n handjes van; hé waarom halen ze het weer weg.

Nee, de Steenen Camer voor ons NOOIT meer.

Wat ons betreft mag het vanaf heden "de Steenen Pannekoek" genoemd worden.

28. Gisteren hier gegeten. Bij binnenkomst stonden er meerdere tafels met vieze borden en resten pannenkoeken. Deze hebben er bijna de hele avond gestaan, voordat ze eindelijk werden opgeruimd.

De pannenkoek die ik besteld had, een simpele appel/kaneel pannenkoek, was niet gaar. Het deeg was van de binnenkant soppig en wit. Ook andere pannenkoeken (we waren met zijn 8-en) waren niet gaar. Tevens was de bediening traag. Het restaurant mag ook wel een keer opgeknapt worden, erg gedateerd. (maar ja, dat is een kwestie van smaak).

Erg jammer allemaal, vooral omdat het makkelijk op te lossen is. Gelijk tafels schoonmaken wanneer er mensen weg zijn.

Het is een pannenkoeken restaurant, dus ik neem aan dat ze weten hoe ze pannenkoeken moeten bakken en de bediening goed opleiden.

29. Jan breekers

Top restaurant!

Leuk personeel.

Lekker eten.

Goede service.

Leuke sfeer.

30. Monique

31. Bediening en keuken zijn niet gericht op grote groepen, vind dat ze hier veel meer uit kunnen halen.

We waren met een grote groep en ook, zoals ik al las, hier eten dat niet klaar was dus rauw. Ook werden sommige pannenkoeken tot een half uur later gebracht! (nadat de rest had gekregen). De bakjes sla kwamen ook nadat iedereen het op had.

Verder is er geen duidelijke manager/leider van dit alles aanwezig.

32. Ylona Kool

Ik vind het steeds minder worden, de vorige keer duurde het ontzettend lang voor we eten kregen, gister nog een keer geprobeerd, nou we waren met 6 volwassenen en daarvan kregen 3 rauw eten! Een schnitzel en twee pannekoeken, en niet een beetje rauw, maar echt helemaal. natuurlijk terug gegeven en kregen wel nieuw, maar leuk is het niet, je eet met zijn allen en nu aten we dus apart. En wat misschien nog het jammerst was, dat ze er verder geen aandacht aan gaven, geen excuus, geen drankje ofzo niks. Alleen, u krijgt een nieuwe...

Erg jammer een aantal jaar geleden was het stukken beter en denk dat ik er nu niet nog een keer heen ga.

33. het eten en de bediening zijn top. Alleen het restaurant zelf oogt een beetje vuil.

34. Marco Rienstra

Bijna perfect