Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnhem verdeeld zijn.

1. Sinds verbouwing veel ruimer! Leuk gezellig ding in een gezellige wijk! Lekker eten ook niet te vergeten!

2. Dit is het beste Turkse restaurant in Arnhem. Genoeg keus, lekker eten en een goede prijs.

3. Hans en Soraya

Bij binnenkomst zag het er erg vol uit. Veel tafeltjes en nauwelijks loopruimte. We hadden een reservering voor 19 uur gemaakt, en werden geplaatst aan een tafel in het gedeelte dat op dat moment verbouwd werd. Er werd op dat moment zelfs nog gewerkt. Een groep van 6 personen voor ons was in datzelfde gedeelte geplaatst, aan dezelfde tafel die wij toegewezen kregen nadat zij uit boosheid vertrokken waren (???). Wij gaven aan daar geen genoegen mee te nemen, we hadden immers ruim op tijd gereserveerd en er was niks aangekondigd over een verbouwing. Het excuus van de eigenaar was: 'weinig plek vanwege verbouwing'. Na een half uur wachten was er een tafel voor ons vrijgemaakt, na wat geschuif van andere mensen naar andere tafels. We vroegen om een tegemoetkoming in de prijs, maar het commentaar was: "u hebt nu toch een tafel? Ik ga niet in discussie".

Geen Blauwe Hoek voor ons meer! We hebben vervolgens aan de overkant wel gezellig en lekker gegeten.

2,5
  4. Van Fleer

Heb er vorig week gegeten. Het eten was redelijk. Jammer genoeg was het hoofdgerecht koud. We riepen de eigenaar erbij en die zij het volgende: ja, ok.

Voor mij geen Blauwe Hoek meer!!

2,9
  5. In dit restaurant is het altijd druk maar wel gezellig.
    Je moet wel vooraf reserveren, het eten bestaat uit heerlijke Turkse gerechten: goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Restaurant blauwe hoek is gespecialiseert in de overheerlijke Turkse gerechten voor iedereen zit er wel iets lekkers bij.

De Blauwe hoek is voor mij het beste Turkse restaurant in Arnhem.

Ik kom hier geregeld eten. :)

6. Het is altijd een drukke zaak. Iedere keer dat ik daar weer ben geniet ik. Ik moet vooral mijn complimenten geven aan de obers. Wat me altijd opvalt, is dat die jongens daar moeiteloos die drukte aankunnen in tegenstelling tot andere obers van andere zaken. Heel opmerkelijk dus. Het eten is zo goed en je betaald niet veel, terwijl je grote porties krijgt. Ik raad je aan om vooraf te reserveren en precies op tijd te komen. Ik heb wel eens mee gemaakt dat ik had gereserveerd maar net 5 minuten te laat binnen kwam en dat mijn tafel al bezet was door iemand anders, en toen kreeg ik te horen van de ober (eigenaar) "Ja, is drukke zaak" en toen werden we direct naar het cafe gebracht. Al met al is het een top restaurant, jammer dat het iets te klein is.

7. Sonya Ablay

8. Hoewel het eten redelijk was, ga ik er niet meer eten. De bediening was ronduit onvriendelijk. Er werd ons niet eens smakelijk eten gewenst, niet gevraagd of we nog iets anders wensten, we werden bijna de deur uit gekeken. Heb me bijzonder ongemakkelijk gevoeld.

1,9
  9. Wij zijn regelmatige bezoekers, en ervaren het altijd weer als een feestje om hier zo lekker te kunnen eten.
    Ja, het is altijd druk en bomvol, maar wij ervaren dat niet als storend - hoort gewoon bij het sfeertje !
    Eten is van sublieme kwaliteit, en personeel is altijd even vriendelijk !

10. Je moet wel vooraf reserveren, het is altijd erg druk, heerlijke Turkse gerechten, verse ingredienten en gerechten worden op authentieke wijze bereid: goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Restaurant blauwe hoek is gespecialiseert in de overheerlijke Turkse gerechten.

Blauwe hoek is het beste Turkse restaurant in Arnhem en omgeving.

Een echte aanrader!

11. Prima restaurant!

Hele leuke restaurant.

Heerlijke eten, mooi sfeer, vrolijke bediening.

Een echte aanrader.

12. Heerlijk gegeten en erg gezellig gezeten.

Erg druk, maar wel knus.

Een echte aanrader.

13. Erg lekker gegeten, goede, vrolijke bediening!

Zelfs nog een drankje van het huis gehad!

14. Ongastvrij.

Vooraf gereserveerd, kwamen we vandaag met vier volwassenen en 4 kinderen. We werden niet hartelijk ontvangen en later bleek waarom: tijdens het opdienen liet de ober (eigenaar?) ons weten dat het niet meer de bedoeling was om rond zeven uur met de kinderen te komen eten, want "wij zijn een druk restaurant".

15. mark van der Drift

Super gezellig restaurant met heerlijke Turkse gerechten. Verse ingredienten en een bediening die je zelden meer aantreft in de horeca. Dit is ouderwets verwend worden voor een zeer redelijke prijs!

16. Prima restaurant!

Erg lekker en goede bediening. Alles is er lekker ook al eet ik zelf geen vlees. Vrienden van mij hebben er ook altijd gegeten als we speelden.

En het is erg goed en gezellig. Ik kom er nu nog steeds.

17. Dit restaurant is prima aan te bevelen wanneer je gewoon een lekkere maaltijd buiten de deur wilt eten, waar je goed vol van zit en tegen een schappelijke prijs.

Eten, is prima, o.a. vlees gerechten van de gril, grote porties.

Service was ok, niet opdringerig, laten je met rust. Drankje van het huis aangeboden gekregen.

Sfeer, simpel, maar gezellig.

Prijs kwaliteit, is erg goed. Je krijgt grote porties, vlees smaakte goed en dat allemaal voor hoofd gerechten 14 - 20 euro.

18. Leuk restaurantje in het Spijkerkwartier. Goedkoop en vriendelijke bediening. Altijd een drankje van het huis na afloop en een broodje vooraf. Heerlijk! Eet hier met plezier! Kan uitgebreid, maar ook lekker snel! Top!

19. Het is een fantastisch restaurant met heerlijke gerechten.

De bediening is perfect, niks op aan te merken. De bedieners zijn altijd aan het lachen en grappen met de klanten. Ik raad het u aan.

20. Ik heb hier samen met mijn zoon van de zomer gegeten. Echt een aanrader. Je krijgt erg veel en het is allemaal vers. Het restaurant is mooi aangekleed en de bediening is netjes. Restaurant is wel ietwat klein.

21. Erg leuk en goed restaurant.

Het eten is heerlijk en wij komen er graag...

We nemen vaak een 3 gangen menu, want alles is lekker...

22. Wij komen heel vaak bij de Blauwe Hoek. Het is het beste Turkse restaurant van Arnhem. Erg gezellig en eten is er altijd heerlijk en vooral genoeg. Als het nog niet kent, zeker een keer gaan!

23. Nu al een aantal keer gegeten in dit gezellige restaurant. En het is lekker en blijft lekker! Heerlijk geurend warm turks brood ( echt het lekkerste van Arnhem en omstreken! ) met tapenade vooraf. Daarna een meer dan voldoende voorgerecht of hoofdgerecht, wat je ook neemt het is allemaal lekker vers en smaakt goed! Ook de desserts smaken naar meer. Na het eten krijg je een drankje aangeboden van het huis.

Als je een bezoekje brengt aan dit restaurant geniet je zeker!

24. Overheerlijk gegeten! De Turkse streekgerechten floreren in deze setting. Heerlijke aroma's zwerven door het restaurant, en ook de "bite" van de meeste gerechten is lekker pittig!

Een culinaire topavond beleefd hier met mijn gezelschap.

25. Geweldig klein Turks restaurant.

Eten is zeer goed voor een zeer redelijke prijs.

We komen er graag voor naar Arnhem!

26. Ik kon al jaren bij de Blauwe Hoek. De sfeer is gezellig en het eten is heerlijk. De porties zijn altijd ruim voldoende.

De inrichting is wel wat krap, maar dat maakt het ook weer knus.

27. Ayla

Superlekker en gezellig, zeker een aanrader!

28. Ik heb hier warme herinneringen aan. Een aantal jaren terug woonde ik schuin tegenover dit restaurant en ik kwam er dan ook regelmatig. Altijd super goed gegeten. Vooral de meest luxe gerechten zijn super. Heerlijk vlees maar ook vers fruit erbij. Het geeft me een 1001 nacht gevoel. Knus restaurant en goede bediening.

29. Heerlijk gegeten en gedronken. Gezellige knusse opzet en vriendelijke bediening. Het eten wordt ook mooi opgediend. Echt een aanrader om heen te gaan, zowel met partner als met vrienden. Wij komen zeker nog een keer terug! Ans.

30. Een heerlijk Turks restaurant. Lekker knus, geweldig en in ieder geval genoeg eten. Service is geen prioriteit. Je eten wordt op tijd geserveerd, zonder glimlach erbij. Maar het smaakt geweldig voor een zacht prijsje. Zeker een aanrader!

31. Rene Willems

Prima restaurant. Vooral een aanrader als je van Turks eten houdt. Tafels staan wel dicht op elkaar, maar persoonlijk vind ik dat geen probleem. Aanrader!

32. Ga er vaker heen...

Goed eten! Klein restaurant maar sfeervol. Soms wordt het drinken vergeten. Dat is het enige puntje.

Eten is heet, en meer dan genoeg. Prijs kwaliteit vind ik zeer goed!

33. Ontzettend slechte service. We kregen niet het idee dat we ' gast' waren, meer mensen die betaalden voor hun eten en daarna weer op konden rotten.
    Ten eerste kreeg een van ons een verkeerd voorgerecht, toen dit werd gemeld werd er geen sorry gezegd maar 'ok'.
    Het voorgerecht werd weggehaald en zonder iets te melden werd na 15 minuten het goede voorgerecht alsnog gebracht, terwijl de rest van de tafel al klaar was met eten.

Vervolgens moesten we zelf steeds ons drinken bestellen, en dan werd ook nog de helft niet gebracht.

Het eten is mooi opgemaakt, maar smaakt niet echt bijzonder voor de prijs. Met een tomaat in roosvorm erop maak je een opgerolde lap biefstuk met kaas erin geen 17 euro waard.

Tot slot werd onze tafel leeggeruimd en werd niet gevraagd of het lekker was en of we een toetje of koffie wilden.
    Na 10 minuten maar zelf de rekening gevraagd (net zoals we alles al zelf moesten vragen, behalve de eerste bestelling).

Op zich zijn sommige van deze fouten nog begrijpelijk als het heel druk was, maar er zaten maar 8 andere mensen in het restaurant!

Ik ga hier in ieder geval nooit meer heen, en zou het ook niemand aanraden.

3,4
  34. Prima eten, goede bediening, redelijke sfeer gezien de kleine ruimte, betaalbaar. Zeker een bezoek waard.

35. P&C

Gezellig druk restaurant met erg lekker eten.

De gerechten zijn compleet, zodat je geen extra's hoeft te bestellen. Prijs/kwaliteit is zeer goed.

36. Super gezellig restaurant. Het eten is er heerlijk.

37. Al paar keer gegeten en bevalt elke keer weer goed! Aardige mensen; prima eten; niet duur. Gewoon leuk!

38. Gezellig klein restaurant. Uitstekende originele Turkse gerechten. Vriendelijke bediening. Grote porties voor een betaalbare prijs.

39. lekker,gezellig en betaalbaar

Vorige pagina