Chico's Place in Arnhem

Chico's Place laten bezorgen?

Online eten bestellen

1435194285 45
1460191399 33
1493520883 51

1. patrick

9.50 Voor een bak met dubbele gebakken friet, friet super droog, gierig met saus, en kaas niet goed gesmolten van de kapsalon,
    Nooit meer, snap dat inkoop duurder is geworden maar 9,50 bakje friet met wat vlees en kaas en 1 kabje knoflook en sambal wauw waar gaat het naar toe jo,
    Vroeger van dit bedrijf een stempel van arnhem ivm de kwaliteit, jammer dat het is veranderd.

2. Vreselijke service.
    Als ik bel is het onderweg maar vervolgens nogsteeds 1uur aaan het wachten.
    Met nog een keer terugbellen word ik meteen weggedrukt.
    Vreselijk!

2,3
  3. Patat was lekker en de snacks ook. Het magnum ijsje was niet beschikbaar. Daar hebben ze me netjes op tijd over gebeld. En als compensatie kreeg ik ben and jerry.

Zeer tevreden. Ook met de bezorging. Lekker snel.

4. Helemaal niks ontvangen meer dan 2 uur gewacht en alwel betaald.

5. Bestel er altijd en altijd goed te eten. Vandaag waren ze lekker vroeg, eerder dan normaal. Niks te klagen tot nu toe.

6. Bestellen het volgende: chicken wrap. Wat krijgen we? Een broodje kipburger, wat klopt hier niet?

7. We hebben een paar keer bij Chico’s place besteld en de bezorging en het eten zijn echt super! Erg vriendelijke bezorger.

8. Ik had 2pizzas besteld.. duurde heel erg lang en buiten dat waren ze ook ijskoud. Ik bel ze op er werd me verteld dat ze me terug zouden bellen met 15m maar ook dat gebeurt niet. Ik bel ze terug volgende dag en er gebeurt niks met het feit dat ik koude pizzas heb gehad zeer SLECHTE service! Ik bestel er niet meer!

2,8
  9. Onwijs slechte service. Bezorging was 2 uur te laat! Wanneer je ze probeert de bellen nemen ze niet op. Bel je met een ander nummer nemen ze wel op en komen ze alleen maar met smoesjes. Ik zou iedereen afraden om hier je eten te laten thuisbezorgen.

1,9
  10. Zeer onvriendelijke bezorger en telefoniste 2 x in 1 week foute bestelling gekregen ze lezen duidelijk niet naar de opmerkingen. En wanneer je se belt blokkeren ze je nummer. Ik heb fotos van me eten gemaakt dit kan exht niet.

1,1
  11. Justin eikelenberg

Het is was echt goed ze waren wel te laat 15 min maar heb ze wel 3 euro extra gegeven omdat ze heel vriendelijk waren dus wil jij lekker eten en een vriendelijk gezicht bestel dan hier.

12. Dit is het slechtste tent dat ik ooit heb gezien in me leven. Wat een slechte service. Je bestelt eten via thuisbezorgd en krijgt het pas na drie uur binnen. En als je er wat van zegt krijg je meteen een boze reactie. Ik heb de stomme fout een paar keer gemaakt om eten bij hun te bestellen omdat er geen andere tent open was. De ene keer kreeg ik een belletje ja dat hebben we niet meer en de andere keer oh bent u nog thuis? Wat is dit voor een oplichterij en een waardeloze “eettent”. Komt er nooit een controle bij jullie van de inspectie of van de gemeente? En over het eten. Je bestelt doner en keijgt doner in de vorm van soep. Oud vlees en smerig! Nooit meer hier bah.

13. Bestel je non de ju om 10 uur je pizza komen ze hem ijskoud om half 1 brengen bel je op om het te vertellen zeggen ze een nieuwe te brengen uur later nog niemand langs wat een ballen tent.

14. Ik wou helemaal niet naar Arhnem, zit er nu. Kapsalon is heel goed. Groenten vers, patat mooi lichgeel van kleur, op döner zit veel smaak. Ik ga hem nu van m'n vriendin opeten.

15. Als buurman het verzoek om vaker het vet te vervangen, wij worden gek in huis van de stank overlast. Gaan overigens ook nooit meer wat halen daar, echt slecht eten. Vet, klef en onhygiënisch.

2,1
  16. Mensen beoordelen dit als een restaurant. Zie het meer als een snackbar met erg goede kwaliteit.
    Aardig personeel en je eten is snel klaar.

17. Gon Ridang

Smerig eten en onprettig personeel. De eigenaar heeft heel groot op zijn gevel ook zijn eigen gezicht gezet zodat iedereen het moet zien. Je zou er maar tegenover wonen.

2,2
  18. Kom hier al jaren bij de vestiging aan de Looierstraat. Worden altijd prima bediend en eten meestal menu met broodje döner of mixed grill. Vooral mixed grill is een aanrader. Pizza's zijn ook prima, leuk ook dat je kan zien hoe ze gemaakt worden. Je moet geen Turks restaurant verwachten, het is meer een chique snackbar.

19. Gisteravond heb ik en mijn vrouw friet gegeten. Wat een onsmakelijke troep werd ons voorgeschoteld. Het leek wel of dit van een vorige klant was. De bestelling was direct klaar. Het vet druipt er vanaf want dat kon je zien aan de smerige bakolie. Commentaar werd niet op prijs gesteld en het geld kregen we niet terug. Nou, voor ons hoeft dit niet meer. Chiko's is niet meer zoals die vroeger was. Dit zou wel te maken hebben met de lange openingstijden. Klaas en Lidie van Buren.

20. Heb er eten besteld voor 20 euro en na 1,5 uur nog steeds niks binnen. Dus ik ging bellen, wordt er gezegd dat het onderweg is, zonder eerst mijn bestelnummer te vragen. Dat vond ik al heel raar, maar ik ging verder wachten. Half uur later had ik nog steeds niks binnen. Dus ik bel ze nog een keer, zegt de man aan de lijn dat ze storing hebben en dat ik mijn geld terug krijg. Ik vind het heel raar dat mensen een bestelling kunnen doen en dat je niet van te voren te weten komt dat je eten niet bezorgd kan worden. Dus ik was al erg geïrriteerd en ik vraag de man wanneer ik dan mijn geld terug krijg, zegt hij dat ze de geld komen brengen na een paar dagen -.- Tuurlijk geloof ik daar niks van, dus morgen maar even langs de zaak gaan!

1,2
  21. Slecht & schandalig!
    Eerst chico's place gebeld om te vragen of ze een bezorger hadden (heb namelijk eerder meegemaakt dat ik besteld heb en het gewoon niet geleverd werd en ik er zelf achteraan moest bellen waar het eten bleef), ze zeiden dat er een bezorger was. Vervolgens besteld via de website (de medewerker aan de telefoon zei dat ik via de site kon bestellen), betaald en 1,5uur later nog niks thuis gekregen. Weer gebeld en er werd gezegd dat de bezorger niet was komen opdagen. Vreemd, want eerst werd er gezegd dat er gewoon een bezorger was. Er werd me gevraagd of ik het geld terug wilde (ik had namelijk al betaald via ideal) en ik gaf aan dat ik het graag terug wilde. Inmiddels zijn we bijna 4 weken verder en ik heb 4x gebeld (1x werd er gewoon gezegd dat degene die erover gaat er niet is en werd er meteen opgehangen) en een mail gestuurd maar mijn geld nog steeds niet terug. Aan de telefoon word je ook zeer onvriendelijk te woord gestaan en ze zijn alles behalve behulpzaam. De laatste keer dat ik belde werd er zelfs gezegd dat ik maar eerder had moeten bellen over dit probleem, toen ik aangaf dit al 3x eerder te hebben gedaan reageerde de man geïrriteerd en beloofde me diezelfde dag nog terug te bellen maar dit is zoals verwacht niet gebeurd.

Ik heb nu voor de tweede keer een hele nare ervaring meegemaakt met hen en ook mensen in mijn omgeving hebben nare ervaringen met chico's place en dan met name met bezorging en het terugbetalen van het geld.
    Voor mij dus een dikke NO GO!

22. Nog nooit ben ik zo boos geweest op een bedrijf waar ik mijn eten bestel.

De bezorger was vriendelijk en was positief. Helaas was dat ook het enige positieve aan mijn hele beleven met deze toko. Ik had een kebab schotel, waar ik heel duidelijk bij had gezet: Alleen vlees en Friet. Ik lust namelijk geen Mayo. Dit doen ze onder de friet en meer dan 50% van de friet lag in de mayo. Dit kan gebeuren. Miscommunicatie zou dat kunnen zijn. Dan bel ik op, alleen de jongedame aan de andere kant kan mij helaas niet verstaan. Ze begint in een andere taal te schelden en hangt op. Vervolgens bel ik opnieuw en leg mijn verhaal uit. Na uitgelegd te hebben melden ze dat ze hier niets aan kunnen doen. Hierna krijg ik een andere collega aan de telefoon, die scheld me uit en meld mij dat ik nooit meer bij hun mag bestellen. Ook moest ik maar langs komen en zou ie me wel wat doen. Dus nee, ook al zou ik vanaf nu alles gratis krijgen bij Chico's place.. Mij niet meer gezien.

2,3
  23. Onvriendelijk persoon aan de telefoon, late bezorgtijden, ze leveren anders dan wat we hebben besteld.

1,4
  24. John 663 punten

Wat een smerige en waardeloze tent. Ook een keer eten besteld. Dat was eens maar nooit meer. Onbegrijpelijk dat ze nog steeds bestaan. Turks? Het is gewoon een snackbar, waar ze ook Turks genoemde gerechte verkopen. Ze zijn tot laat open, dat zal een oorzaak zijn dat ze nog steeds bestaan.

25. Qua entree en sfeer vind ik het veel weg hebben van NY pizza. Soms staat er een vriendelijke dame achter de kassa, en andere keren een ietwat opdringerig en gestresste man. Maar goed het is gewoon even snel een hapje junkfood dus de verwachting ligt niet al te hoog. Heb er een paar keer falafel besteld en het is ok allemaal. Niks bijzonders. Jammer vond ik wel dat je bij de bestelling geen blikje zoals voorheen, maar een bekertje drinken krijgt en ook de keuze van de drankjes bij een menubestelling is achteruit gegaan.

5,9
  26. Chickenwings met friet besteld om te laten bezorgen. Na levering zie ik dat de friet ontbreekt. Gebeld en werd gezegd dit direct na te zullen leveren. Na een half uur nog steeds niks. Weer gebeld en werd toen gezegd "we dachten dat het voor de volgende keer mocht". Belachelijk! Dit is de eerste en gelijk de laatste keer geweest.

3,7
  27. Eten is ok. Personeel redelijk onbeschoft en erg gehaast met opnemen van bestelling en een tikkeltje opdringerig. Daarom niet altijd een prettige ervaring als je er komt. De ooit vriendelijke chico van de korenmarkt is niet meer wie hij was.

5,3
  28. Fam gerritsen

Wij eten hier af en toe als we uit de stad komen. Het is er erg gezellig ingericht, het smaakt goed en ze komen altijd het eten naar je toe brengen.

29. Wij zijn er gister wezen eten. Op internet stond dat het een restaurant was, we gaan erheen en het was een moderne versie van een cafetaria. We kregen glazen die was omgespoeld onderste boven op tafel die niet eens was afgenomen. De geluid van de tv stond heel erg hard aan. Het duurde een kwartier voordat er peraoneel kwam om te helpen. Eten duurde veels te lang totdat het gebracht werd. Eten was redelijk van smaak. Maar nadat we hadden gegeten hebben we de hele avond last gehad van buikpijn.

30. De kapsalons hier zijn wat duurder dan gemiddeld maar ze zijn de prijs zeker waard. Knoflooksaus zit in een fles en is dus "onbeperkt" te gebruiken.

31. selena mert

ik ben er een paar keer geweest, het was heerlijk

32. tonnie peters

Eten is besteld via ideal en betaald zou 17:30 komen maar is er na 2 uur nog niet.

33. Bestel hier nooit eten,

Wij hadden friet en durums besteld,

Het duurde anderhalf uur voordat het eindelijk bezorgd werd, en alles was koud, toen hebben we ze opgebeld, maar ze wouden niet opnieuw bezorgen, de medewerkers spraken zeer onbeschoft.

34. De eerste en de beste van Arnhem, ik zou zeggen ; ga er langs ;)!

35. Super leuke jongens, altijd vrolijk en lekker eten. Heren ga zo door, je ziet mij en mijn familie zeker terug!

36. Serdar Arslan

Echt heerlijk eten.