Op dit adres zit nu: Douglas & Co

Broodje van Dijk in Arnhem

Broodje van Dijk laten bezorgen?

1. Ik vind de zaak heel mooi opgeknapt alleen het eten was best aangebrand.. en friet was ook echt heel erg vettig...

2. Ten eerste ben ik niet iemand die gewent is om in 5sterren restaurants te eten en ik zou dan ook niet snel zo'n lage waardering geven. Maar dit is toch echt wel erg slecht. Eten is hartstikke aangebrand en met bestellen moet je minimaal een uur wachten. Vind de eigenaar om eerlijk te zijn ook helemaal geen horeca mens. De zaak ziet er mooi uit maar daar is ook alles mee gezegd. Ben bang dat deze eigenaar het niet lang volhoudt als er geen drastische veranderingen van de kwaliteit van het eten plaatsvindt.

3. broodje van dijk hater

Geen 1 ster krijgen jullie, vieze oplichters, alles aangebrand en het eten is gewoon niet te vreten. Snap niet dat jullie nog draaien, bah bah, kom maar drinken brengen dan kunnen we het eten wegspoelen.

4. Ik bestelde om 18:33 eten (3 gerechten) á 13,20 en om 19:45 had ik nog steeds niks, dus ik ging bellen en ze gaven aan dat ze het druk hadden en dat de bezorger met 10 min in de zaak zou arriveren en daarna naar mij toe zouden komen. Vervolgens 3 kwartier later, dus om 20:40u kwam de bezorger aan en al m'n eten was koud, taai, en zag er slordig uit. Dus ik weer gebeld en toen nam de eigenaar op, hij zou het persoonlijk nog een keer komen leveren. Dus ik weer wachten... om 21:35u kwam de eigenaar het eten brengen (kronkelend en z'n auto midden op de weg met zijn deur open), hij gaf excuses en gaf het zakje met eten en tot mijn verbazing lag alle saus ernaast en miste er een gerecht. Dus ik zei "laat maar zitten, ik heb geen honger meer" en of hij het normaal vond hoe de bestelling geleverd werd qua toestand en alle poespas ervoor en de lange wachttijd. Hij gaf als excuus dat hij de verantwoordelijkheid bij een medewerker had gelegd die avond omdat hij weg was en hij al meerdere klachten had gehoord over deze medewerker en dat hij hem zou ontslaan. Echt ZO onprofessioneel! Ik heb uiteindelijk mijn rekeningnummer gegeven en 2 dagen later stond het bedrag wel gewoon netjes op m'n rekening. Maar dit had ik nog nooit meegemaakt! Zo in en in slecht.