Bistro de Bok in Arnhem

1291969271 83
1297198287 83
1391320577 77

1. Ab en Irene Kerkhof

Zoals vanouds heerlijk gegeten.
    Als we in Arnhem zijn gaan we vaak een bezoek brengen aan Bistro de Bok. Prijs kwaliteitverhouding is oké.
    Persoonlijk en vriendelijke benadering.
    Een aanrader.
    Ab en Irene Kerkhof

2. Op donderdag koopavond weer heerlijk gegeten in de gezellig drukke Bistro de Bok.
    De entrecote was heel mals en de lamskoteletten uitstekend klaar gemaakt op de grill.
    Lekker glas wijn en prima bediening. Wereld zaak.

3. Cilia&Ron

Super!
    Lekker eten in een top sfeer. Relaxte bediening.
    Wij komen terug!

4. Leuk en gezellig restaurant. Prima gegeten en een top bediening.
    Als we in Arnhem zijn komen we hier zeker terug.

5. Cor Meijer

Uitstekende bediening
    Gezellige bistro
    Lekker eten

6. Heerlijk en gemakkelijk

7. Leuke tent geen gedoe, gezellig, prima eten kom zéker terug!!

8. Larissa verbeek

Super gezellig restaurantje en leuke dames in de bediening! Eten was ook erg lekker en laat ik het lekkere roseetje niet vergeten. Hier kom ik zeker terug!

9. fam. Bakema

Gezellig zoals altijd. Heerlijke entrecote met pepersaus, lekkere tournedos met pepersaus. Ook alles eromheen zeer smakelijk, salade en aardappeltjes. Helaas was de uiensoep niet lekker. Niet vers, oude slappe uien en veel te zout. Zo zijn we het niet gewend bij de Bok, waarschijnlijk eenmalig, dus dit zal ons er niet van weerhouden om lekker uit te eten bij Bistro de Bok.

10. Zeer bijzondere Bistro. Al 40 jaar goede kwaliteit vlees. Kaart is niet zo uitgebreid, maar daarom is de keuze makkelijker en is alles vers!! Zeer aan te bevelen. Goede kok en vriendelijke bediening. Eigenaresse is een schat.

11. Van de week weer bij De Bok geweest: we beginnen een beetje van de eigenaresse te houden :-) en de jongen in de bediening ook: erg leuk, sympathiek en vlot. Het eten is perfect. Niet zoveel op aan te merken. De keuzes zijn niet overdreven veel of groot, maar an sich is dat prima: zo kun je wel de kwaliteit behouden. Blijft een vastadresje voor ons!

12. Lekker scampi gegeten, geserveerd met heerlijk sausje! Gezellige ambiance en hele leuke bediening. We komen zeker terug!

13. Heerlijk gegeten, erg vriendelijk vlotte bediening.

14. Super lekker eten en snelle en leuke bediening. Goed sfeertje en zeer te spreken over de biefstuk van de grill!

15. Fam.FR de Block en Fam.B. Jaspers

14 April 2015. Na een dag op visite te zijn geweest in Ede wilde wij ook even lekker eten voor we weer terug gingen naar Amsterdam. In Arnhem aangekomen even steegje in en steegje uit en kwamen wij bij de Bistro de Bok aan. Laten wij hier naar binnen gaan.. Heerlijk gegeten, uiensoep fantastisch, vlees en al het andere ook. Hele leuke bediening en gezellig sfeertje. Geen spijt van gehad dat wij hier naar binnen zijn gegaan. Voor herhaling; Ja! Wij komen begin augustus terug bij de Bok.
    Groetjes de Families uit Amsterdam.

16. Met vrienden voor de 2e keer in relatief korte tijd bij De Bok geweest. Leuke vlotte gast in de bediening, en het eten was weer goed. Al hadden wij de indruk dat het de vorige keer wat beter was (spareribs iets malser, minder lang gegrilld, etc); maar dat zijn natuurlijk lastige factoren om continu exact te houden. Wél hadden mijn tafelgenoten commentaar op het brood en de fabriekssausjes: zelf ben ik minder moeilijk, maar ik deel wel de mening dat het brood nu wat ouder/taaier was, en dat ze beter voor zelfgemaakte kruidenboter kunnen kiezen ten gunste van hun kwaliteit. Verder waren de hoofdgerechten perfect, en hebben de desserts ook goed gemaakt; één punt van kritiek van een tafeldame was dat het ijs bij haar te gekristalliseerd was.

18. Jos Beijer

Gisteravond gereserveerd, wij kregen een mooi tafeltje aan het raam en werden spontaan en hartelijk ontvangen De sfeer in in De Bok is gezellig en relaxed. De bediening was heel vriendelijk en oprecht belangstellend, zij maakte tijd om even een leuk en gezellig praatje met ons te maken.

We kregen overheerlijk stokbrood met 3 soorten kruidenbotertjes. Als voorgerecht namen we de uiensoep, dat was absoluut al een goede binnenkomer. Wat is die soep heerlijk en goedgevuld, ook met kaas!

Als hoofdgerecht namen wij ieder een entrecôte, zo heerlijk mager en mals en fantastisch bereid op de houtskoolgrill. Daarbij verse rauwkost en heerlijke verse witlofjes en gebakken aardappeltjes; aanrader. En de toetjes waren overheerlijk.

Conclusie; wij gaan zeker hier nog eens terug komen; "Effen lekker 'n Bokje doen", krijg je nooit spijt van! Vr. Groeten, Jos en Jacqueline.

19. Prima kaart. Ongedwongen en subtiele bediening. Aanrader voor een ongedwongen verblijf.

20. kees

21. Marina Eickhoff

Gisteravond weer super lekker gegeten in de Bok.
    Wij komen hier al 35 jaar, en altijd weer gezellig.
    Vriendelijk personeel, een goede bediening en het eten is top, vandaar dat we er al zo lang komen.
    Je krijgt een soort huiskamer gevoel!
    Tot de volgende keer.

Ben en Marina

22. een bezoeker

Beperkte menukaart, tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar (moet je van houden), sfeer niet echt gezellig (veel bruin en oude foto's). Entrecote smaakt niet naar gegrild vlees. Bietjes salade niet heel vers. Dame Blanche heb ik ook wel eens beter gegeten.

23. Patricia

Afgelopen vrijdag lekker in de Bok gegeten. De entrecote was altijd top. Je weet dat je er nooit alleen zit, de Bok was als altijd goed bezet.
    En bovendien goede en gezellige bediening.

24. Wederom heerlijk gegeten in de Bok! Nu met onze vrienden die er eigenlijk nooit van hadden gehoord en die toch Arnhemmers zijn!
    Het was weer ouderwets gezellig en het eten heerlijk. Ook de bediening (vooral die mooie dame met het blonde haar en mooie rode lippen) was weer top, altijd een belangstellend woordje en zorgen ervoor dat het glas niet (te) lang leeg staat en vullen aan daar waar nodig! Onze vrienden zijn ook erg enthousiast en die zullen zeker ook met hun vrienden een bezoek brengen aan Bistro de Bok. Allemaal van de Bok bedankt! En tot gauw!

25. Voor het jaarlijkse afdelingsuitje kozen we dit jaar voor Bistro de Bok. Via via goede berichten over gehoord en inderdaad een prima verzorgde avond gehad. In een informele ongedwongen sfeer hebben we heerlijk gegeten. Er is ruim voldoende menukeuze, goede keuken en een enthousiaste spontane bediening. Iedereen heel tevreden naar huis en zeker voor herhaling vatbaar. Team Bistro de Bok onze complimenten.

26. A.joosten

Wij eten regelmatig bij bistro de bok, het is altijd een beetje thuiskomen, gezellige sfeer , lekker eten, leuke bediening .

Lies en gerrit

27. Al 20 jaar eten wij in de bok, zomaar even snel of om iets te vieren,
    altijd een feestje, pluim voor een zaak die al zolang bestaat!

28. Ik kom twee keer per jaar in Arnhem en ga altijd eten bij Bistro de Bok.
    Open grill, bijzonder interieur met jeugdfoto`s van diverse klanten.
    Verder is het eten van uitstekende kwaliteit.
    Heerlijke malse biefstuk.
    Gevarieerde bokspies kan ik zeer aanbevelen!!
    Attente bediening en als toetje heerlijk Bokkenpootjesijs.

29. Samen met mijn vrouw wezen eten voordat wij naar de bioscoop gingen.
    Kregen snel een plaatsje in een vol restaurant. Wel recht op de tocht en daarin waren wij niet de enige.

Vooraf had ik de champignonsgratin. De smaak was zuur en de champignons dreven in het water. Niet geslaagd. Als hoofdgerecht een bokspies en mijn vrouw had de spareribs. De bokspies was smakeloos. Het vlees was lekker gaar en zag er goed uit, maar had geen enkele smaak van zichzelf. De bijgeleverde aardappeltjes waren aardig, de groenten nodigden niet uit tot proeven. De bediening is correct maar niet erg attent. Glazen worden meegenomen zonder te vragen of je nog wat wilt drinken. Opletten dus.

Voor één voorgerecht, twee hoofdgerechten, vier biertjes, één toetje en een dubbele espresso moest bijna zestig euro worden afgerekend.

In mijn optiek een uiterst slechte prijs kwaliteit verhouding. Voor een snelle kwaliteitshap voor een redelijke prijs moet je hier niet zijn.

30. Eten was redelijk, maar de service van de dame in de bediening sloeg nergens op.. Hier komen we niet meer terug!!

31. Het was enorm druk door het concert van Doe maar, ondanks dat werden we van harte welkom geheten en werden direct tafels aan elkaar geschoven om ons te plaatsen !!

Eenmaal aan tafel overviel ons de organisatie en de geweldige sfeer !! Leuke inrichting en de kok die ijskoud in zijn open keuken in vlot tempo de heerlijke gerechten doorgaf !!
    Wij komen terug om nogmaals rustig te genieten !
    Chapeau !!

32. Vanavond 11 aug. bij De Bok gegeten; wij komen er regelmatig vanwege:
    goede sfeer, aardige bediening, heerlijk eten en redelijke prijzen. Het is en blijft ons favoriete restaurant!

33. Heerlijk gegeten met mijn vriendin! Lekker vers brood word eigenlijk direct op tafel gezet bij binnenkomst. De service is echt 1 van de betere die ik heb meegemaakt. Je ziet het enthousiasme bij het personeel om ervoor te zorgen dat jij als gast een leuke avond hebt. Het eten was heel erg lekker en meer dan voldoende! Als het aan ons ligt komen we vaker terug want wij willen ook wel een plekje op de foto muur ;)

Pascal en Wendy

34. Afgelopen zaterdag heeeerlijk gegeten! Mijn vriend en ik hadden allebei de tournedos en vooraf had ik carpaccio en mijn vriend uiensoep. Alles was superlekker! En een heerlijke rode huiswijn erbij, wij komen zeker nog eens terug als we in de buurt van Arnhem zijn.

Vriendelijke bediening, gezellige huiselijke sfeer!

35. Eens maar nooit meer! Wij hadden gereserveerd maar ondertussen moesten we heel lang wachten op ons tafeltje omdat ze zelf niet meer snapten waar ze ons neer moesten zetten. Voorgerecht vonden wij allebei niet lekker. Hadden gegratineerde champignons maar die champignons dreven in het vocht en waren hier dus mee volgezogen. Hoofgerecht kon er mee door. Wij komen hier dus niet meer terug.

36. elleanore

Ik was op uitnodiging van mijn vriendin naar dit restaurant gegaan, wegens het horen van goede verhalen.

Uit eigen ervaring blijkt dat dit ook zeker zo was.
    Het eten was heerlijk, heel erg gezellig, de bediening was goed.
    Tot dat je het eten allemaal op hebt, en eigenlijk de rekening wilt hebben, wordt er niet meer naar je omgekeken. we hebben een half uur met het vieze servies van het nagerecht aan tafel gezeten, we waren ondertussen al een keer wezen roken.

Als dit niet nog een keer gebeurt gaan we er zeker nog een keer heen, en echt een aanrader kwa heerlijk en romatisch eten.

37. Ben hier regelmatig geweest.
    Altijd heerlijk gegeten!
    Bediening is prettig, wanneer je even op je tafel moet wachten wordt je aan de bar gezet met een schaaltje olijven.
    Al jaren dezelfde kaart maar is gewoon goed!

Ga zo door!

38. Heerlijke gerechten. Mijn vriendin neemt elke keer de champignonnen gratin... dat is gewoon een verslaving voor haar... De biefstukken zijn altijd precies goed en geweldig lekker, en altijd die heerlijke aardappeltjes erbij. Qua sfeer helemaal huiskamer goed.... Een echte aanrader ( wel reserveren ).

39. Zeer knus restaurantje - "huiskameridee".
    Porties niet overdreven groot, maar netjes verzorgd en van prima kwaliteit. Menukeuze niet overdreven groot, maar voor elk wat wils. Personeel erg vriendelijk !
    Gaan hier vast nog vaker naar toe.
    Reserveren is een "must" - ook op doordeweekse dagen.

40. Gister heerlijk buiten kunnen eten & drinken op het terrasje van de BOK. Geweldig. En vooral de knoflooksaus blijft erg lekker. Kortom een gezellige avond. Tot snel maar weer.

41. marcel en marion

Romantisch tafelen. Wij een rotterdams stel, belanden op goed geluk in deze leuke steeg. Buiten aan een tafeltje voor 2 in de avondzon met zalige rose. Daarna aan de overheerlijke mosterdsoep. (zo goed heb ik ze nog nooit gegeten.)Het hoofd gerecht biefstuk met perfecte kruidenboter helemmaal top. Relaxte sfeer en goede bediening maken het etentje af. Wij komen terug.

42. willy 776 punten

Fantastisch!

Bij drukte, dus praktisch altijd, kun je de kont niet keren : zo dicht staan de tafeltjes op elkaar.

Maar ze hebben de lekkerste escargots en kruidenboter van Gelderland.

Dus nooit van de kaart halen.

43. Guus & Ellen

Wij wonen in het centrum van Breda en worden qua eten goed verwend! Maar vandaag hebben we De Bok in Arnhem ontdekt; heel gezellig, vriendelijke bediening, supersnel geserveerd en wat was dat smullen. We hebben lams koteletjes gegeten: nou absoluut de beste die we ooit gegeten hebben!

Ook de voorafjes waren super.....

Absoluut een aanrader; ons zien jullie vaker!

44. Robineke

45. Geweldig restaurant! Echt een aanrader.

46. Je kunt hier lekker eten, hoewel de variatie niet groot is.

De sfeer is prima.

47. De beste spareribs van NL! Echt geweldig. Altijd vriendelijke bediening en een gemoedelijke sfeer.

Een absolute aanrader!

48. Geweldige tent! Ik kom er al dik 20 jaar nu! De beste tournedos poivre van misschien wel het hele land. Perfect huiswijntje. Niks mis mee, mensen. Niks mis mee. Achteraf het unieke bokkepootjesijs!

49. 1 keer wezen eten, nooit meer!

Heeft je partner gereserveerd voor een bepaalde tafel, is ie leeg maar mag je er niet gaan zitten.

Kom je als hoogzwangere vrouw, moet je maar een half uurtje buiten wachten tot hij leeg komt. (wat hij dus al was)

Erg slecht.

Na veel aandringen bieden ze je een andere tafeltje aan om zo lang te gaan zitten.
    Komt er een ander stel aan, bieden ze hen dat bepaalde tafeltje aan. Schandaling.

Heb wat gedronken en een voorgerecht gegeten. Wat trouwens belachelijk duur was.

En zijn een patatje om de hoek gaan eten en weer naar huis.

De hele avond verpest.

Nooit meer ga ik daar nog heen.

50. Al ruim 35 jaar top, in al die jaren nog nooit een misser gehad.

Komen gauw weer langs met de familie.

Beoordeling een beetje cliche, maar wat waar is, is waar.

51. Altijd top en je voelt je helemaal thuis! Heerlijk.

52. Altijd vriendelijke bediening en heerlijk eten!

53. nathalie

54. We zijn hier regelmatig geweest. Als er nog geen plekje was om te gaan zitten, dan kun je tot die tijd aan de bar staan en krijg je een bakje met lekkere olijfjes.

Goede bediening.

Toch komen we niet meer omdat ze al járen dezelfde kaart hebben, en die kennen we nu wel. Maar als je er nog nooit geweest bent, vind ik het best een aanrader.