Bistro-Café Olivier in Arnhem

1462096632 57
1497719056 57
1511968026 57
1519092510 57

1. Ik at hier onlangs met mijn ouders. We hadden niet gereserveerd, en dat hoefde ook niet echt, want zo heel druk was het niet.

We waren erg tevreden over ons eten, vooral mijn ouders waren erg gecharmeerd van de kwaliteit, en die weten er wat meer van dan ik.

De zaak werd gerund door een jongen en een meisje, die het samen harstikke goed deden, al ontbrak er een beetje enthousiasme bij het meisje.

Aanrader: chocolade taart!

2. herman janssen

Vanavond heel lekker gegeten bij olivier. Een heerlijke aardappelsoep gegeten, maar hij was niet echt superheet. Daarna had ik een kleine portie lamsbiefstuk, die perfect was. Als toetje had ik een fudgie chocotaart, echt goed. De bediening was heel relaxed.

3. Erg gezellig ogend restaurantje. De bediening was vriendelijk en ook het eten was lekker. Ik vond het ook een leuk idee dat je kunt kiezen uit een kleine of normale portie.

Het was een top avond!

4. Gisteren met mijn dochter heerlijk gegeten bij Olivier. Snel bediend, aardige bediening.

5. Mensen die naar Simply Red gingen

Het duurde erg lang voordat je iets te drinken kreeg. Het eten was prima en de koffie die we na het eten besteld hadden hebben we na 3 keer vragen, en steeds maar weer accepteren van het komt er zo aan, maar laten zitten. De bediening krijgt van mij een 4, de kok een 9.

6. Ben met een vriendin gaan eten en we werden niet direct geholpen. Het eten duurdde ook te lang en de bediening was zeer matig. Het eten dat je kreeg was geen goede prijs en kwaliteit verhouding. Ik kom hier niet snel weer..

7. kritisch en rechtvaardig

7 mei 2010 gaan eten bij Olivier. Na een heerlijk en verrassend voorgerecht genoten van een meer dan goed hoofdgerecht en nagerecht. Bediening was prima; onderhoudend en gepast gezellig. We hebben niet lang hoeven wachten maar het eten werd ons ook niet direct achter elkaar de strot afgeduwd. Wij gingen zeer voldaan en tevreden huiswaarts en komen hier zeer zeker terug.

Alle lof!

8. Ik keer toch regelmatig terug naar Olivier omdat ik het restaurant erg gezellig vind en er altijd goede muziek wordt gedraaid. Wat betreft de bediening; regelmatig verloopt het chaotisch, de laatste keren geen klachten mbt tot de bediening.

Ik heb nog nooit klachten gehad over het eten.

Er zijn idd momenten dat je lang moet wachten. Ik laat het maar enigszins over me heen komen. Ik schroom niet om ze even te helpen herinneren. Meestal verloopt alles soepel.

Als je tijdgebonden bent, ga maar niet :-)

9. We hadden met zijn 3-en wat te vieren en besloten bij Oliver te gaan eten. Bij binnenkomst werden we al gelijk aan een onhandige tafel gezet, 2 personen konden fatsoenlijk zitten maar de 3de kon kiezen om of met zijn hoofd in de jassen te gaan zitten of met zijn hoofd in een houten paard.

Vervolgens duurde het een kwartier tot half uur tot er gevraagd werd of we de kaart wilden zien en na diverse hints van ons of we misschien ook wat te drinken wilden. Vervolgens hebben we minimaal 20 minuten moeten wachten op onze drankjes, 2 bier en een glas rode port, die muf was.

Het eten:
    2 bevroren carpaccio en een greep uit het bos welke wel o.k. was.

Hoofdgerecht, een eendeborstfilet met cantarellen, zwemmend in een veel te zoute saus die zo overheersend was van smaak dat de (normaal heerlijke) smaak van eendeborst en de cantarellen totaal weg was. De dorade en de T-bone waren o.k. Alleen kwam het visbestek en het steakmes pas nadat de vis en T-bone uitgeserveerd waren.

Na aan de bediening gemeld te hebben dat het hoofdgerecht niet goed was, werd door de (zeer onervaren) bediening letterlijk gezegd: wat voor koffie moet je hebben?

En ja hoor, zelfs met de koffie ging het niet goed. Geen lepeltjes bij de koffie, bruine basterd suiker wat ze voor rietsuiker verkochten, en een keer extra koffie die niet bedoeld was.

Kortom een waardeloos restaurant, slechte onervaren bediening, slecht tot matig eten.

Zonde van het geld om hier naar toe te gaan.

10. Wij hebben gisteren drie en een half uur in Olivier gezeten, en dit was niet vrijwillig. Had gereserveerd omdat tafelgenoten graag aan het raam wilden, werd denigrerend aangekeken alsof het nergens op sloeg, maar ondertussen lukte het ze niet om me ook daadwerkelijk deze tafel aan te bieden: "Oeps!".

Daarna véééééél te lang op alles moeten wachten. Geen stokbrood ontvangen, geen placemats neergelegd, na anderhalf - twee uur werd het voorgerecht neergesmeten en daarna ("Oh ja!") het bestek. Hoofdgerecht liet ook erg lang op zich wachten en het was het wachten absoluut niet waard.

Daarnaast verliep alles enorm chaotisch, werkte iedereen langs elkaar heen en zaten / liepen overal mensen die zichzelf erg interessant vonden maar er niets van bakten.

Gelukkig hebben we een kopje koffie gekregen voor het lange wachten, maar mijn humeur was zo naar de sodemieter dat ik dit niet eens wilde aannemen.

Nooit naartoe gaan. Zonde geld, zonde tijd, zonde energie. Tranentrekkend.

11. Bediening onvriendelijk en langzaam,

Half uur na het voorgerecht werd het stokbrood nog eens nagebracht.

1,5uur op het hoofdgerecht moeten wachten.

Meerdere malen naar de bar moeten lopen waar het bestelde drankje bleef.

Rauwe kip geserveerd gekregen, uhm dit gerecht even opgewarmd en zo weer terug op het bord gegooid voor uitserveren.
    Enfin een ramp. Om een lang verhaal kort te maken, ben zonder te eten weer weggegaan.
    En geloof me had echt wel trek.
    Niet heen gaan, zonde geld, tijd en energie!

1,1
  12. Erg lang gewacht op alles, moest bijna smeken voor de drankjes ,3 maal om de kaart moeten vragen en een half uur na het bestellen kregen wij het voorgerecht. Na 45 minuten gewacht te hebben vroegen we waar het hoofdgerecht bleef. Wij besloten dit aan te geven bij de eigenaresse, een normaal gesprek was niet mogelijk, ze werd woedend en er was geen speld tussen te krijgen, uiteindelijk werden we eruit gezet!
    Ik was stom verbaasd Ik werk zelf in een vier sterren restaurant en bij ons haalt het personeel zich niet eens in zijn hoofd om op deze manier in gesprek te gaan met gasten. Ik kan nog steeds niet geloven dat mij dit is overkomen.
    De uiensoep vond ik overigens erg lekker, maar dat maakt deze manier van gastvrijheid, service en ambiance zeker niet goed!

13. Gereserveerd, duidelijk aangegeven dat we naar concert moesten. Geen probleem werd gezegd. 17.00 aanwezig en drankje besteld, 17.15 uur nog niet gehad. Voorgerecht 45 minuten op gewacht en tomatensoep smaakte nergens naar. Stokbrood kwam 15 minuten na het voorgerecht. Volgende drankenrondje ging ook mis. Bediening was niet gastvrij en verontschuldigde zich niet. Na bestelling hoofdgerecht nog 45 min gewacht, daarna opgestapt. Toen wilden ze nog dat wij voor niet geconsumeerde drankjes zouden betalen...niet dus. Waardeloos, niet doen dus!

14. Anne Marie

We waren om 18.40 in Olivier en kregen om 20.00 uur ons voorgerecht en om 21.30 ons nagerecht!
    Erg lang wachten en geregeld vragen of ze ons niet vergeten waren.
    Erg weinig groente bij het eten, een klein schaaltje met wat rauwkost als enige groenten en wat frieten.

Een ervaring die niet herhaald hoeft te worden wat mij betreft.

15. Leuke tent, sfeer en inrichting.

Beetje onhandig van de 2 verschillende ruimtes.

Wij hebben in het cafe-bar gegeten, omdat de andere zaal volgeboekt was.

Voorgerecht een salade. Olivier zomers. Veel te veel voor een voorgerecht. Smaak was niet optimaal, soms zelf wat zand er tussen.

1,5 uur later. Hoofdgerecht gegrilde zalm. Goede verhouding, niet te veel ook niet te weinig. Daarnaast barste deze wel van de graten zelfs een botje.

Gegrilde groentes aangebrande plekken, smaakte niet vers.

Friet, dat erbij lag, was dermate te vet niet lekker en de groentes waren ook niet om je vingers bij af te likken.

Vanwege het lange wachten hebben we ook geen koffie of dessert genomen. (Nadeel van lang wachten)

Bediening: Ontvangst slecht, geen gastheer of gastvrouw die je welkom heet en je naar je tafel verwijst.

Konden vervolgens plaats nemen aan een tafel op afstand aangewezen, deze was nog niet afgeruimd en schoon gemaakt. Tafel plakte zelfs nog na het schoonmaken.

Bediening mag allemaal wat vrolijker, socialer en moet letten op tafels die klaar zijn met eten dat die niet te lang moeten wachten om de borden weg te halen.

Bij vertrek geen knik geven, maar gewoon tot ziens of fijne avond wensen.

16. Elst Janssen

Naar aanleiding van meerdere positieve reacties over dit restaurant, zijn wij hier gaan eten.

Het eten was inderdaad erg lekker, de bediening was minder, een beetje slordig en toen wij binnenkwamen was er niemand, toen ontdekte wij dat dit restaurant twee ingangen had.

Verder hebben we een fijne avond gehad en het meisje wat ons bediende was erg aardig.

17. Eddy Derksen

Goed eten voor een redelijke prijs, geen opmerkingen over de bediening, was goed

18. Jan Willem

De bediening was ronduit slecht; onoverzichtelijk,beetje ruw,niet op de gasten gericht maar op de sluitingstijd van het restaurant, het eten daarentegen was wel echt lekker..

19. Gian Duvan

Heerlijk gegeten, leuke bediening. Je kunt zien dat ze het leuk vinden, goeie ambiance kortom zeker nog een bezoekje waard!

20. Over het eten geen klachten, heerlijk en ruime porties! Over de bediening valt niet naar huis te schrijven: zeer onoplettend! Zelf na 45 min. maar gevraagd of we mochten bestellen, 3x om hetzelfde drankje moeten vragen, gangen die niet tegelijk komen (na 5 min. ook maar eens gevraagd waar dat ene bord nou bleef) etc etc. Jammer, jammer, niet meer op mijn lijstje!