3. Betalen American Express Master Card Visa

1. Gisteravond even wat gegeten met zijn tweeën, in opvolging van mijn vorige recensie: nog steeds érg (te) veel marinade op de spareribs. Die neem ik niet meer (daar). Ik hou er van als ze gekruid zijn, maar niet dat je hele hand tot en met je bovenarm onder de saus komt te zitten, eet onprettig en oogt ook onsmakelijk. De halve kip van mijn vriendin was verder prima. De bijgerechten zijn ook goed verzorgd. Eigenlijk niet zoveel op aan te merken, ook qua service is het goed, maar kan soms nét iets meer 'spot on'. Klein mini detail: de nacho chips vooraf komen in gele mandjes die lijken van de Action af te komen, prima voor thuisgebruik, maar doen wel wat afbreuk aan de entourage van de hele tent. Met name binnen is het leuk en verzorgd (we zaten nu buiten).

2. Gisteravond gaan eten in deze tent. Het eten op zich was erg lekker en de bediening is vriendelijk; maar wat duurt het laaaaang voordat je iets krijgt. We hebben wel vier (!) personen moeten aanspreken, voordat we een menu kaart kregen. En op het nagerecht hebben we meer dan een half uur (!) moeten wachten. En dan die muziek. Het volume staat zo hard, dat je elkaar nauwelijks kan verstaan. Helaas onderschrijft dit mijn bewering dat een café niet moet proberen om ook een restaurant te zijn. Het is en blijft geen onverdeeld succes. Ook al was het eten op zich goed (de gebakken champignons waren werkelijk verrukkelijk), alles eromheen maakt het toch tot een minder prettige ervaring.

3. Vanavond met vier personen geweest. Eerst even buiten wat drankjes en bites gehad, maar omdat het frisser werd, naar binnen verhuisd. We vonden het eten allemaal prima: de betere nacho schotels vooraf, als hoofd oa spareribs (wat veel marinade), kip, eend en een hamburger. De nagerechten waren super, en de bediening ook prima. Voor vier personen met wat drankjes ben je dan snel tegen 150 euro kwijt, maar je kunt er ook met gemak een aantal uur leuk zitten. De muziek (soort en volume) mag wel wat passender: we konden elkaar soms bijna niet verstaan: dat vonden we wel irritant. Verder, een leuke aanwinst voor Arnhem!