Atlantis in Arnhem

Bezorgrestaurants in de buurt van Atlantis

Online eten bestellen

1432319602 62
1481199122 63
1521932056 60
1619691096 67

1. Peter van Wachtendonk.

Het personeel was vriendelijk.
    De jas werd aangenomen.
    Ik miste de zalm.
    Op een gegeven moment werd het erg rumoerig en er viel van alles op de grond.
    Het eten was prima en genoeg.
    Alleen de koffie was erg sterk.

6,7
  2. Eten was goed.
    Wat ik minder vond: 2 tafels verder ons een familie met hond die alles op vrat onder de tafel. Zeer onhygiënisch en dit kan echt niet.

5,9
  3. Rene kamphuis

Sinds lange tijd niet naar toe gekund door corona. Voor corona was het al top en gezellig en geweldig personeel. Dacht dat het niet beter meer kon dus wel heerlijk gegeten.

4. Jan Arend de Kroon

Wij komen al jaren frequent bij deze Atlantis. En dat doen we niet voor niets.... je krijgt een hoop kwaliteit voor je geld. De ontvangst is warm en het personeel is vriendelijk.
    De keuzes aan de buffetten zijn zeer uitgebreid, alles lekker vers.
    De huiswijn is gewoon lekker en wordt in een mooi glas geschonken. Qua bieren is er ruime keuze, tot en met speciaal bieren aan toe. Voor frisdranken is er trouwens ook een heel ruime keuze. En supervers geperst sinaasappelsap? Het is er!
    Mijn favorieten zijn tapas, oesters, biefstuk (teppanyaki-plaat of bbq) met een glas rode wijn of een tripel biertje. Heerlijk!

5. Jacqueline Coenen

Zaterdag gingen wij eten, bij reservering geen vragen over gezondheid, pas aan tafel briefje gekregen met gezondheidsvragen, te laat dus! Afstand tafels zal best 1,5 m geweest zijn maar als aan elke kant iemand zit is er echt geen 1,5m tussen, kan echt niet. Er zijn looproutes maar helaas geen medewerker die iemand erop aanspreekt. Het eten zelf, zoals je mag verwachten. Sfeer? Beetje vreet schuur . Wij gaan zeker niet meer.

4,7
  6. Heerlijk eten voldoende keus.

7. Wij, kinderen en kleinkinderen waren allemaal tevreden. Voor ieder wat wils! Voor Herhaling vatbaar.

8. Ik ben hier in het verleden 3 x op uitnodiging wezen eten smakeloos en van slechte kwaliteit. Zeer onvriendelijke ontvangst en personeel. Atlantis is gewoon van minder kwaliteit en kan bij lange na niet tippen aan andere restaurants. Alleen maar negatieve berichtgeving over het algemeen!

9. Anoniem

Voor het eerst in deze wok gaan eten op de terugweg naar huis. Aan de service van de bediendes en kassa of het drinken en eten wat je kan pakken is absoluut niks op aan te merken, maar die koks en dan vooral die gister 8-03 bij de teppanyaki stond, waren we absoluut niet tevreden over, liet zowel de vis en vlees veel te lang op de plaat liggen en maakte de bakplaat ook niet schoon en dat proefde je, erg jammer! Ook liep hij constant weg, of naar de keuken of weer drinken halen of rondje langs het eten lopen. Ook de prijs was te duur voor als je geen alcohol drinkt.

10. Ik heb hier voor de laatste keer in 2016 gegeten, en het was weer erg lekker.
    De atlantissaus en garnalen zijn mijn favoriet, samen met de boontjes.

Tot volgend jaar :)

11. E. dietzel

eens maar nooit weer. lange rij bij binnenkomst. harde koude wind bij voordeur
    parkeerplaats een ramp

12. Koud eten. Niks wordt bijgevuld, lege bakken.

3,1
  13. Wij zijn vandaag op uitnodiging voor een verjaardag geweest. Geweldig. Alles even vers en smakelijk. Ruim gesorteerd.

14. Hier vandaag gegeten, eten was oké, niet bijzonder; de helft was lauw en ze gooiden het nieuwe eten over het oude heen. Na 1 uur aan tafel last van mijn buik en moest ik haasten naar de wc. Prijs kwaliteit is niet wat het moet zijn.

Dit was de eerste en laatste keer, jammer!

15. van Lieshout

Gezellig met 8 personen aan een ronde tafel all inclusive!

Eten 🍴 was prima!!!

16. Eten is koud, bediening is slecht en voedsel te duur.

17. Erg lekker gegeten alles was vers. Ruime keus en goede service. En super lekkere toetjes!

18. leon 20 punten

Echte vreetschuur maar met zoveel keuze dat je dat al snel voor lief neemt. Prijs/kwaliteit klopt.

19. Het eten is prima, veel keuze, en prima kwaliteit! We komen wel altijd bewust op de wat rustige dagen, ander oogt het enorme complex toch wel enigszins als een fabriek.

20. De ene keer kan ik heel lekker eten bij Atlantis, de andere keer valt het tegen. Verschilt heel erg per keer, bij de Teppan Yaki verschilt het ook erg per kok, dat is jammer.
    Ik vind het vervelend om vooraf te moeten betalen, maar het is wel begrijpelijk als ze veel onbetaalde gasten hebben gehad.

6,5
  21. Mijn vaste wok restaurant komen hier ook vaak. Altijd gezellig en heerlijk eten.

Ga zo door

22. Thomas 277 punten

Leuke tent, maar gaat ten onder van eigen succes. Veels te groot en nog kan het bij topdrukte de drukte niet aan. Lange wachttijden.

23. Voor het eerst bij Atlantis geweest. Op het eten was niks aan te merken, was allemaal lekker en keus genoeg, al had alles wel wat warmer gemogen. Ook wij werden naar onze tafel gebracht waarna een van ons als de schuldige mee terug moest naar de kassa om af te gaan rekenen. Een persoon van 75 jaar had geen id bij zich en kreeg beslist geen 65plus korting. Wij betaalden voor de hele groep voor drie uur (dachten we). Na anderhalf uur stond de serveerster bij ons. Ze had een fout gemaakt bij het afrekenen en had 2en half uur afgerekend. Daarom konden we kiezen of twee euro bij betalen of omdat het haar fout was mochten we ook een half uur langer blijven zitten maar dan beslist niks meer eten of drinken. Om precies negen uur werden onze borden en bestek weggenomen zodat wij ook echt niets meer konden eten of drinken. Zonder ook maar een woord te zeggen. Wij waren toch al van plan te vertrekken, maar nu waren we ook niet meer van plan om noch eens terug te komen. We werden trouwens niet ontvangen maar ook niet uit gelaten. Zelfs geen prettige avond meer gewenst. Dit heb ik bij andere restaurants nog nooit meegemaakt.

6,1
  24. Vandaag heb ik er voor het eerst gegeten. Ik ben nooit zo kapot van die massale wokrestaurants en na vanavond dus weer besloten om het heel lang te laten duren om toch weer een wokrestaurant poging te wagen. Eten vond ik echt pima tot zelfs heel goed. Je kant het zo gek niet bedenken of het is er verkrijgbaar. Zelfs pizza's als je zo gek wil zijn. Uitgebreide keuze van goede en verse kwaliteit. Maar oh god, ik vind het zo onpersoonlijk en ongezellig groot en massaal. En wat een herrie van zoveel pratende mensen bij elkaar in zo'n mega grote ruimte. Een call center is er niks bij. We moesten zelfs aan tafel hard naar elkaar praten anders konden we elkaar niet verstaan. Onnodig te vermelden dat hier dus ook niet een gezellig sfeervol muziekje op de achtergrond aan stond. Die constructie van in de rij wachten tot je eten wordt bereid en dan weer wachten tot het klaar is ga ik denk ik echt nooit begrijpen. Er hoefde trouwens niet vooruit betaald te worden. En ik vond het er ook allemaal heel netjes en verzorgd uit zien. Je kon zelfs een vers sapje tappen met zo'n machine die ter plekke sinaasappels perst.

25. Wat is dit restaurant achteruit gegaan!! Behoorlijk aan de prijs voor het "voer" dat ligt te verpieteren, aardappels/frietjes e.d. bijna koud en taai, slecht bijgevuld, laatste keer geweest.

26. Vroeger was het een plezier hierheen te gaan. Sinds een paar maanden een hell! Prijzen zijn belachelijk gestegen, betalen bij binnenkomst en drinken is alleen all inclusief mogelijk voor 2.5 of 3 uur. Mijn dochter en ik drinken hooguit 2 glaasjes cola pp. meer drinken we niet. Dus zelf eten pakken en ook nog zelf je drinken en dan zoveel betalen voor service die er niet is? Mij zie je daar ook niet weer terug.

2,8
  27. We zijn daar SCHANDALIG behandeld. Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet door een zeer slecht Nederlands sprekende man die ons begeleid heeft naar onze tafel. Daarna hebben we onze bordjes gevuld en drinken gepakt(eten is niet om naar huis over te schrijven). Nadat onze bordjes leeg waren werden we opgehaald als een stel criminelen door een serveester die nog slechter Nederlands sprak om te gaan betalen. Wij begrepen er niks van. Voelde me ook zeer bezwaard en voor schut gezet. Nadat we betaald hadden mochten we vrolijk verder gaan met onze gezellige 2.5 uur. Je begrijpt natuurlijk dat lol er wel vanaf was en dat we niks anders wilden dan gewoon naar huis gaan. Zo te lezen zijn wij niet de enige die zo "vriendelijk" behandeld zijn bij Atlantis te Arnhem.

1,4
  28. Atlantis is niet meer hetgeen het was. Vaste prijs voor 2,5 uur of 3 uur. Niet meer mogelijk om eten en drankjes apart te betalen.
    Betalen bij binnenkomst, belachelijk!. Kantinetafels zonder tafelkleden. Papieren placemats. Alleen nog wel een stoffen servet (hoe lang nog?). Drankjes zelf halen uit de koeling of aan de tap voor een biertje. Vriendelijkheid personeel ver zoek. De kwaliteit van het eten is er nog net niet op achteruit gegaan.
    Het is niet meer een restaurant om gezellig met familie of vrienden te gaan eten. Goed voor een snelle hap.
    Te vergelijken met MCDonalds. Wat een teleurstelling was dit

4,9
  29. ja 35 punten

Ik ben naar de wok geweest hier in Elderveld. Er is nergens waar ik positief over kan zijn. Om te beginnen was het personeel meer dan waardeloos, de helft kon geen nederlands en de helft zegt niks of doet niks. Vervolgens komt ze op je neer gepoft en vraagt ze je meteen om te betalen, wat al zorgt voor een push gevoel. Goed heb ik veder niet moeilijk over gedaan. Daarna eten laten bakken, en was het eten gewoon niet gaar. En dit was de starter, nou fijn om je avond mee te beginnen. Daarna eten opgeschept wat blijkt dat de helft niet warm is en er bij geen enkel gerecht staat wat voor vlees het is wat het vroeger wel had. Het personeel gaf verder weinig tot geen aandacht, we hebben daarna gezegd dat het rauw was en we kregen oke te horen en geen excuus of verklaring. Het personeel die aan het koken was, was ook zeer onvriendelijk het was een onaangename sfeer. Het is een afrader! Ik ben hier vroeger geweest, ik weet hoe goed het hier was. Jammer dit. Nooit meer terug in ieder geval.

1,3
  30. Henk Polman

Vanavond weer eens bij Atlantis gegeten. We zijn hier al vaak geweest maar het was nog nooit zo slecht. Wij kwamen om 19:10 binnen en toen waren er al lege bakken die niet meer werden bijgevuld. Het geen er nog in de andere bakken zat zag er ook niet meer uit. Erg jammer.

31. Fam gerritsen

Wij genieten hier altijd enorm. We gaan zelfs in augustus met 30 personen hier eten, en dat wil wel wat zeggen. Er is enorm veel keuze en alijd warm. Er is zelfs een pizza kant bij gekomen, lekker hoor.

32. Gisteren weer eens lekker met mijn stiefdochter wezen eten.
    Gewoon even tussendoor . Daar we rond 18.00 uur daar waren was het nog lekker rustig en werden we overal snel en netjes geholpen.
    Ook het voedsel zag er verzorgd uit en de koks werkten duidelijk met plezier.
    Later werd het drukker en merkte je wel dat de service iets achteruit gaat maar dat is begrijpelijk in zo'n groot restaurant. Eigenlijk ergerde ik me alleen aan de klanten die een ongelooflijke braspartij maakten bij de chocoladefontein.
    Overall lekker gegeten en gezellig in een hoekje gezeten voor een heel schappelijke prijs.

33. Dit restaurant is prima. Het eten is lekker, alles is warm en voldoende. Sinds kort kun je ook pizza krijgen en nog wat andere uitbreidingen. Bediening in orde.

34. We werden keurig naar onze plaats geleid door het personeel en we werden geïnformeerd over een actie. Verder was het personeel ook niet van pas. Het eten en drinken is redelijk lekker, een groot assortiment en een snelle wokservice! De prijs/kwaliteit verhouding zit dan wel in de schommelpositie, maar voor de rest is het een keurig restaurant.

35. Frans Gans

Bij binnenkomst geen ontvangst. Personeel achter de bar geeft ook geen signalen af dat je bestaat. Je moet zelf uitzoeken wie je op weg kan helpen. Bediening aan tafel is minimaal. Ze komen met afruimkarren langs. Bij de buffetten liggen gele vaatdoekjes waarbij je je afvraagt of je de troep naast de bakken zelf moet wegvegen. Het personeel loopt niet in de weg maar jij loopt in de weg als ze de bakken bijvullen wat overigens slecht gebeurt. Je moet heel lang wachten bij de grill en plaat. Toilet lijkt niet bijgehouden, er liggen nat doordrenkte wc rollen bij de wasbakken en tot overmaat van ramp een echt vies plakkende vloer aan je schoenen zoals je die alleen tegenkomt bij sommige openbare toiletten langs de snelweg. Als je de vreetschuur verlaat weten ze opeens heel goed dat je bestaat maar vriendelijkheid als je betaald is ver te zoeken. Als je wil ervaren wat de ondergrens van gezellig tafelen is dan moet je beslist naar Atlantis. Thumbs down.

3,4
  36. Erg lekker, goede service en een leuke sfeer!

37. Waren lang niet geweest, weer een keer geprobeerd,
    net als de laatste keer, koude gerechten, geknoei bij de bakken, als je langs de toiletten loopt ruikt het er ook niet lekker, het is niet duur maar voor ons was het de laatste keer.

5,7
  38. Net weer eens naar Atlantis geweest sinds lange tijd (via grouponbon) en weet meteen weer waarom we er niet meer kwamen.
    Is een echte vreetschuur en kwaliteit van vooral het vlees (buffet) is slecht. Taai en smakeloos.
    Lange rijen bij de plaat en grill en drinken komt met moeite.

39. Echte vreetschuur ! Totaal niet gezellig, eten matig van kwaliteit,er zat niet veel smaak aan, borden werden wel tijdig weggehaald. Drinken werd niet om gevraagd...nee, dat is eens maar nooit meer !

40. Otenmoon

Eten is niets op aan te merken, ruime keuze. Maar het is en blijft een vreetschuur. Geschikt als je veel eten/drinken wilt hebben voor je geld, niet bepaald sfeervol te noemen

5,9
  41. Prima wokrestaurant heeft onterecht een laag cijfer naar mijn mening.
    Door de enorme grootte van het restaurant is de sfeer vrij kil als het rustig is.

42. Ik ben hier door de jaren heen al meerdere malen geweest.
    Vind het de laatste jaren wel steeds meer een 'vreetschuur' worden wat ik erg jammer vind.

Pluspunten voor wok gerechten, minpunten voor het buffet van nasi, bami, saté etc.

Nog meer pluspunten voor de Teppanyaki, de oudere man die daar vaak het eten bereid doet dit op een bijzonder leuke manier en weet altijd wie wat besteld heeft.

Tipje, wanneer je met een lach je eten afgeeft aan de koks achter de wok zul je in de meeste gevallen ook een lach terug ontvangen ;-)

43. Eten valt er ontzettend tegen, was een paar jaar geleden beter, toen kwamen wij regelmatig, maar sinds een jaar ongeveer is het echt slecht geworden. Personeel, niet vriendelijk, wij hadden all in, en dan lopen ze niet zo snel als je wat te drinken wilt, ze draaien zoveel mogelijk hun hoofd weg. De mensen bij de wok en plaat, zijn ongeduldig, niet vriendelijk, beginnen Chinees tegen elkaar te praten, en je ziet ze na je kijken, en praten over andere.
    Wij komen hier in ieder geval nooit meer. En raad het ook iedereen af. Zonde van je geld.

4,1
  44. Ik kom net terug van Atlantis. Eens nooit weer.

Heb een half uur moeten wachten tot dat er iemand kwam om drinken te bestellen. Personeel is zeer onvriendelijk en onbeschoft! Het eten was veel te vet en slecht van smaak. Kortom niet aan te raden. Verwacht niet lekker natafelen want ze kijken je gewoon weg.

2,4
  45. Het concept van wokrestaurants is beproefd en wordt in dit restaurant goed uitgevoerd. Er is veel zitplaats en een zéér uitgebreid assortiment. De woksauzen die worden gebruikt gaan van zoet t/m zéér heet (ook voor de geoefende Papaya Pok-Pok tong).

De bediening is niet bijzonder vriendelijk en zijn de Nederlandse taal niet altijd machtig. Ze zijn altijd wel zeer attent met het afhalen van het gebruikte servies.

46. willy 826 punten

Grote, nette zaak, prima kwaliteit voedsel voor een meer dan schappelijke prijs en de oplossing als u voor hetzelfde probleem als ik komt te staan.

Wij hadden iets te vieren en hadden een groot gemêleerd gezelschap, waarvan de meesten wel maar sommigen niet van "Chinees" houden.

Maar dankzij de gigantische keus is er voor iedereen wel iets wat in de smaak valt.

Gewoon van de grill of uit de wok. Maar ook Japanse Sushi, en Fastfood zoals frietjes en fricandellen of hamburg. Stokbrood enz.

Na afloop ging iedereen (zelfs de jonge kinderen ) tevreden en voldaan naar huis.

Minder geschikt voor een romantisch intiem etentje.