Amigo in Arnhem

Vanuit de parkeergarages Centraal, Musis, of Langstraat (zie routekaart) is het slechts enkele minuten lopen naar Pssst Amigo.

• OV

na "uitstappen", dat kan op het Willemsplein, op het Centraal Station of op de Nelson Mandelabrug. Vanaf deze uitstapplaatsen is het een kort wandelingetje naar de Pauwstraat.

Amigo laten bezorgen?

1420490922 67
1661950898 68

1. Hilda Rosman

2. Erik Polman

3. Wat een vreselijk teleurstellende ervaring, we zijn vanavond bij amigos geweest en hebben daar dik 100 euro achter gelaten maar zijn met een rot gevoel de deur uit gelopen. Ik heb nog nooit zo’n slecht hoofdgerecht van ruim 40 euro gegeten.
    Dit betreft een schotel met Mexicaanse gerechten voor 2 personen, de spareribs waren vreselijk taai, de vis compleet overgoten met een zurige saus, de kipspiezen in een kale tortilla gerold, daar moest je niet meer dan 2 keer op kauwen anders kreeg je de kip niet meer doorgeslikt. De tortilla’s met verschillende vulling lagen over elkaar heen en plakte helemaal aan elkaar waardoor als je er 1 pakte alles kapot scheurde en alle ingrediënten door elkaar kwamen te liggen, de smaken zijn enorm vlak. Als we uiteindelijk op de vraag of alles gesmaakt heeft bovenstaand netjes verwoorden wordt er gezegd dat er nu niets meer aangedaan kan worden. De rekening kwam meteen en als je dan een bedrag boven de 100 euro aftikt voor zo’n waardeloos eten dan voel ik me echt verdrietig. Vanavond was een speciale avond omdat wij onze 15 jarige trouwdag vieren en ben om 1 ding wel blij, dat ons huwelijk gelukkig stukken beter is als de rommel die ik vanavond voor mijn neus heb gehad. Ik zal tegen iedereen vertellen dat ze hard door moeten lopen als ze voorbij deze zaak komen.

1,5
  4. Brandon

Taaie spareribs, kleine porties, op alle gerechten wordt kaas opgedaan, ook op gerechten waar normaal gesproken geen kaas oop zit hotwings bijvoorbeeld. Mexicaans op zijn Hollands.
    Als je van lekker eten houdt en wat gewend bent, hier niet eten.

5. Kipspies in een kale tortilla gerold was koud. Nieuwe gekregen. De tortilla voegt niks toe en de kipspies was erg saai. Ook hadden we de witvis/zalm overschotel. Hier werd door mijn vriendin een haar uitgevist. Deze schotel was te vet en kwalitatief niet heel goed. De hapjes eromheen waren erg lekker maar standaard. Zat weinig kwaliteit in de opmaak van de borden. Bediening erg vriendelijk. Voor het eten komen we er niet snel terug.

4,3
  6. Bijna een uur moeten wachten op het eten, wilde al bijna weggaan. Eten was veel te zout, en de kip zonder kaas was errug droog. Voor ons Amigo in Arnhem nooit meer. Bediening liep ook erg gestrest rond.

7. Slechte bediening. 1 Vrouw (waarschijnlijk eigenaresse liep rond met een ontzettend chagrijnig gezicht, je durfde haar amper wat te vragen. De rest van het personeel deed wel z'n best. Onze bestelling werd opgenomen door een meisje die zei "ik weet niet of ik jullie bestelling mag opnemen, maar ik doe het toch maar". Vreemd. Omgevallen drinken wordt niet vergoed, sterker nog, je krijgt een doek met het verzoek het zelf op te ruimen! Gezellig uit eten betekend voor mij echt iets anders!

8. Had de nachos is heel lekker maar waarom doen jullie de salade op een warm bord waar de nachos op liggen?

9. Bestel je een vegetarische burrito, zit deze vol met wortel!! En de saus smaakte naar ketchup... Geen succes dus!

3,2
  10. Helaas een magere voldoende. Voor ons geen 2e keer.

11. Wij komen bier al 33 jaar maar na 2 slechte ervaringen is het nu voor ons genoeg. Vanavond moesten wij na 35min vragen of we nog bediend konden worden. Drankjes besteld maar ook daar ging weer lange tijd voorbij voordat ze er waren. Tortillachips werden toegezegd maar moesten nog opgewarmd worden....deze kwamen haast tegelijkertijd met de gerechten. Bediening was niet vriendelijk. Bestelling was ook niet goed opgenomen zodat er een voorgerecht werd neergezet ipv een hoofdgerecht. Wachten...wachten...wachten. Om ons heen werden telkens excuses gemaakt omdat ook aan die tafels veel mis ging. Geen bestek, geen bordjes, witte wijn ipv rode....chaos. Ook gingen mensen weg die al lange tijd op de rekening zaten te wachten. Tafels werden niet opgeruimd, het leek wel of we in de afwaskeuken zaten met zoveel vuile vaat om ons heen. Een zeer teleurstellende ervaring. We hebben ons ongenoegen aangegeven, kregen excuses en koffie van het huis maar dat hielp niet echt. Er was geen aansturing bij de serveersters, iedereen leek maar wat adhoc te ondernemen. Wat ontzettend jammer dat dit restaurant niet meer is wat het jarenlang was!

6,5
  12. Joanne Buurma-van't Spijker

Personeel was erg behulpzaam bij het vinden van een geschikte rustige plek waar wij konden zitten samen met mijn hulphond. Er was zelfs een bakje water voor hem. Restaurant heeft een leuke uitstraling en er draait leuke muziek.
    Wij waren er op 4 mei, dodenherdenking en om 20.00 werd een minuut stilte gehouden in het hele restaurant. Mooi dat dat gedaan werd!

13. Zoals vaker zijn we na de koopavond in Arnhem bij een restaurant beland, in dit geval Amigo. Dit was niet de eerste keer voor ons daar, aangezien mn vriendin en ik ons eerste etentje ook hadden gepland bij Amigo. Een stukje sentiment laten we maar zeggen.

Nu was onze beleving echt totaal anders. Nadat eerst al van de tafel wordt weggelopen voordat je überhaupt de hele bestelling hebt doorgegeven (en weg was ze), kan je het een half uur later wel bestellen. Dan wordt ie ook nog eens vergeten (ohja, de dikke frieten!).

Verder worden honden toegelaten in het restaurant. In ons hoekje zat een stelletje met een hond. De hele tijd door gekef en ook soms geblaf. Het heeft echt onze avond verstoord en dat vind ik erg jammer. Een normaal gesprek konden we niet voeren. Alle tafels om ons heen spraken alleen nog maar over de hond. Meerdere mensen hebben de bediening erop aangesproken, maar "ach, het is maar een hond".

Na ons hoofdgerecht zijn we opgestaan en gegaan, hetzelfde geval met onze buren. Toen we de serveerster hadden geprobeerd uit te leggen waarom we vroegtijdig vertrokken en hadden aangegeven dat het misschien slimmer zou zijn om de eigenaar van de hond zelf even aan te spreken (ipv de klanten die te gast zijn in het restaurant) werd er heel verbaasd gereageerd. (Letterlijk: Wie, ik?")

Verder was het eten verder goed, maar je gaat toch met een rot gevoel weg. Verder ook een gemiste kans, aangezien we elke week wel 1 tot 2 keer in Arnhem uit eten gaan. Amigo slaan we in het vervolg over.

14. Ik ga regelmatig met een vriendin winkelen in Arnhem. Daarna gaan we altijd een hapje eten bij Amigo. Het smaakt altijd heerlijk en is er altijd gezellig druk. Vriendelijk personeel en een goede prijs. Ik zal dan ook niet snel naar een ander restaurant gaan. Aanrader!

15. Wij komen al jaren bij Pssst Amigo maar helaas is het niet meer wat het was. Variatie op de menukaart is een stuk minder geworden en het eten was echt matig. Moesten lang wachten op bediening terwijl er maar een paar tafels bezet waren. Bediening niet bepaald vriendelijk. Voor ons was het de laatste keer.

16. Rita Weldring

Prima restaurant. Hele leuke en attente bediening en heerlijk eten. Gezellige ambiance met open haard. Kortom: wij zijn dik tevreden.

17. Wietske van den Berg

Vriendelijk en gezellig. Ook rustig eten met kleine peuter. Heerlijk eten. Mooi ingericht. Dank voor een fijne avond uit.

18. Wat is hier gebeurd? Wij komen hier al jaren en hebben altijd genoten van goed eten en vlotte bediening. Hoe anders ging het vandaag. Het karafje wijn en de nachochips stonden vrij snel op tafel; het bakje guacamole dat we niet wilden bestellen werd toch twee keer bezorgd. Toen begon het grote wachten: hoewel het helemaal niet druk was, duurde het bijna een uur voordat onze bestelling werd opgenomen. En die viel ook tegen. Kregen we voorheen netjes opgemaakte borden voorgezet - nu leek alles nogal onverschillig op het bord gekwakt. Toegegeven, de spareribs en de gepofte aardappel waren prima, maar de 'traditionele' bonen en rauwkost zijn vervangen door wat sla met grof gehakte rauwe ui en paprika. Wel vers, maar lekker??? Toen we de kaart vroegen voor een nagerecht moesten we daar opnieuw bijna een kwartier op wachten en toen vervolgens na tien minuten nog niemand aanstalten had genomen om de bestelling op te nemen zijn we maar bij de kassa gaan afrekenen. Wat is er aan de hand Amigo? 2,5 uur voor een karafje wijn en een hoofdgerecht? Of hadden we gewoon de shift met het onverschillige personeel?

19. Eten, sfeer, muziek was goed. De bediening (chagrijnig en onvriendelijke meid) was zeer slecht van kwaliteit. Werd met de borden op tafel bijna letterlijk gegooid ipv geserveerd. Dit gold ook voor de flessen frisdrank. Eten wat besteld werd was vergeten. Een andere medewerker gevraagd of hetgeen wat vergeten was nog kwam en zei "kom zo bij u terug", maar bewuste medewerker kwam niet. Bij het afruimen van het hoofdgerecht kwam de onvriendelijke meid weer langs en wij vroegen wederom waar het ontbrekende gerecht bleef, maar toen was het helaas al te laat. Ze zei dat het een miscommunicatie was (kan gebeuren), maar de manier hoe de dingen werden gezegd, ook tijdens het afrekenen...? Haar onvriendelijkheid heeft ons "moment" wel verpest. Absoluut geen aanrader.

20. Linda Veentra Torres

Eten, sfeer, muziek en inrichting Fantástico!
    Bediening (chagrijnig en onvriendelijke meid) zeer slecht. Werd met de borden op tafel bijna letterlijk gegooid ipv geserveerd, dit gold ook voor de flessen frisdrank. Eten wat besteld werd was vergeten, werd dit aangegeven luisterde ze amper en liep voordat ik uitgepraat was naar de andere tafel. Zou ze vragen in de keuken, maar kwam pas na het toetje, zei ze dat het een miscommunicatie was (kan gebeuren), maar de manier hoe werden de dingen gezegd ook tijdens het afrekenen. Haar onvriendelijkheid heeft ons "moment" wel verpest. Blijf dan maar hier in Groningen naar de Mexicaan gaan. Una lástima para el negocio, yo la hubiera despedido.

21. Hier een paar jaar eerder gegeten, maar toen had ik geen goede ervaring. Toch nog een keer geprobeerd, en dit keer was het eten zeker naar smaak. Ik vind dit niet het beste Mexicaanse restaurant, maar het was zeker wel goed van smaak. De Margarita's waren ook goed van smaak.

Het personeel was erg vriendelijk en vlot. De sfeer is ook goed en de zaak is zeker goed ingericht.

Dinsdag en woensdag is het Margarita dag; Margarita's voor 3 euro! Helaas vergeet ik dit zelf steeds ;)

22. C.Wiggelman

Erg slechte service, ver van te voren gereserveerd en speciaal gevraagd om een rustig plekje bij het raam. Kon niet, zei ze bij aankomst, was voor iemand anders. Maar na 3 kwartier zat er nog niemand.
    Toen een andere tafel uitgezocht, maar mocht ook niet was voor 4 personen. Dus twee persoonstafel uitgezocht, maar na een kwartier gingen er twee personen aan die 4 persoonstafel zitten en dat mocht wel.
    Al met al wij voelden ons zeker niet welkom en zonde van ons geld, erg jammer.

6,5
  23. Th Marsman

Zondagavond 12 okt. Druk, veel geloop, onrustig, schermlicht. Het bestelde eten wordt sfeerloos zonder commentaar of toelichting op tafel gezet. Om toelichting gevraagd en plichtmatig gekregen zonder enige vriendelijkheid. Op de rekening staan ook gerechten van anderen. Om een nieuwe rekening gevraagd en gekregen. Waar is de gezelligheid en sfeervolle bediening van vroeger? Op de kwaliteit van het eten was niets aan te merken, maar ik had meer verwacht. Daar ga je ook voor.
    Dus snel eten en weer weg...

24. Vriendelijk personeel en vlotte bediening. Wij komen zeker terug.

25. We zijn al heel vaak bij amigo's langs geweest, en is een ok restaurant. Nu belde ik voor de reservering van 9 personen.

Ik kreeg direct te horen dat er een speciaal menu is voor groepen en dat daar het nodige niet op staat. Erg jammer want dat waren nu juist de maaltijden waar wij voor naar amigo's komen. Toen ik de vraag stelde waarom dat zo was, kreeg ik het antwoord: we hebben niet genoeg speciale borden als we een grote groep over de vloer krijgen.. sorry wat een onzin antwoord.

Jammer amigo's, wij vieren de verjaardag wel ergens anders.

26. kees

27. Wanda van der Duim

28. Mariëlle

Duurde elke keer lang voordat we werden geholpen, maar het eten is wel goed en lekker en het is ook niet duur!

6,3
  29. Jennifer

Heerlijk gegeten. We hadden twee bijgerechten erbij besteld en die lieten wat lang op zich wachten, hier hebben we wat van gezegd en het werd toen gelijk geserveerd. We betaalden hier uiteindelijk niks voor. Een hele goede service!

Zeker voor herhaling vatbaar.

30. anoniem

Prima restaurantje! Beleefde en snelle bediening en bij aankomst een schaaltje nachos. Het voorgerecht, een wrap met rauwe ham was wat minder lekker maar de rest was heerlijk. Lekkere koffie na afloop.

31. Arnhems meisje en jongen

Wij hebben helaas een ERG slechte ervaring bij pssst amigo! Direct bij binnenkomst werden wij al teleurgesteld. Netjes gereserveerd en dan te horen krijgen dat je met z'n tweetjes aan een 6 persoons tafel moet zitten omdat er te weinig ruimte beschikbaar was en dan ook nog eens dat je wel voor 8 uur weg moet zijn omdat de tafel voor andere mensen gereserveerd is. Wat een schande! Het eten wat wij daarna kregen was verre weg van lekker. Een groente enchillada waar alleen een klein beetje champignon in terug te vinden is en een tortilla waar het gehakt meer lijkt op uit elkaar gevallen aarde is niet bepaald wat wij hadden verwacht bij pssst amigo!

Tenslotte wilde wij graag de avond nog met een laatste drankje afsluiten. Dit was echter ook niet helemaal hoe dat zou moeten. We kregen de mededeling dat dit dan toch echt aan de bar moest want de tafel moest opnieuw gedekt worden voor de volgende groep. Toen de meneer (die bovendien ook nog eens de bedrijfsleider was), die ons dat niet heel vriendelijk verzocht, op de klok keek en zag dat het pas 10 over 7 was zei hij "O nee blijf toch maar gewoon zitten." Hierbij kwam ook nog de vraag of wij nog wisten hoelaat de volgende klanten ook alweer zouden komen. Al met al voelden wij ons niet welkom en werden wij eigenlijk de hele avond weg gekeken. Genieten van ons etentje samen was er dus helemaal niet bij en wij zullen er ook niet meer heen gaan.

32. Ik ben hier al vaker geweest om een hapje te eten. Als student zijnde krijg je namelijk 5 euro korting en betaal je voor het goedkoopste menu nog maar 12,25.
    De bediening is vriendelijk en wij zij altijd snel geholpen. Ik heb al in verschillende delen van het restaurant gezeten en vindt het ondanks de grote oppervlakte wel heel gezellig en knus aandoen. Af en toe wel iets te donker en de muziek iets te hard maar dit is ook heel afhankelijk van de plaats van de tafel.
    Het eten is lekker "simpel" -verwacht geen culinaire hoogstandjes- maar wel altijd lekker, tot nu toe nog geen vervelende ervaringen gehad. Wel zijn de porties erg groot. Let hierop als je een menu besteld. De keuze is ruim, en ook de koffie's zijn er erg lekker :)
    Al met al dus prima eten voor weinig geld in een leuke omgeving!

33. Liselore

34. Veel keuze en op de Tex Mex burger na nog nooit teleurgesteld. Het is vaak erg druk wat heel soms tot chaos volgt. Maar ik denk dat ik hier inmiddels een keer of 20 ben geweest.

35. isabelle

36. Heerlijk eten! Ga bijna maandelijks hier eten en het bevalt me nog steeds goed.

Het donkere sfeertje vind ik juist perfect bij het mexicaanse eten passen. Anders kan je beter bij de Febo zitten....

Bediening is altijd erg snel, niets op aan te merken.

Bestel bijna altijd de Fajitas Con Pollo en deze is echt overheerlijk! Heel veel smaak en je kunt er lekkere combinaties mee maken!

Absolute aanrader voor iedereen die van Mexicaans eten houdt.

Ps. van alle mexicaanse restaurants die ik in binnen en buitenland heb gehad, is dit toch wel veruit de beste!

37. Genoeg keus, lekkere gerechten voor weinig geld. Enig minpuntje is dat het er wel erg donker is. Sfeerverlichting is leuk maar dat je de kaart bijna niet kunt lezen door te weinig licht lijkt mij niet de bedoeling.

38. Met enige regelmaat komen we hier eten. Het is smakelijk en niet al te duur. Er zijn veel plaatsen die op de een of andere manier in de tocht van het toilet zitten, dan ruikt het echt naar riool. Het personeel is soms wat ongeintereseerd, maar voor de prijs en smaak is het prima te doen.

39. Door vriendin uitgenodigd in dit restaurant en ik was aangenaam verrast. Gezellig druk en goede prijs-kwaliteit verhouding.

40. Gezellig Mexicaans restaurant met een uitgebreide kaart. Heb zowel vlees als vis gerechten gegeten en alles smaakte me uitstekend. Bediening is vlot en de aankleding van het restaurant gezellig.

41. Na gevraagd te hebben of een glutenvrije maaltijd mogelijk was en nadrukkelijk benoemd dat ik graag maistortilla's i.p.v. tarwetortilla's wilde, kreeg ik alsnog de tarwetortilla's (gelukkig goed opgelet). Vervolgens kreeg ik bij het toetje een brownie, waarop werd gezegd: 'die is glutenvrij maar ik zal het voor de zekerheid navragen'. Vervolgens kwam de serveerster terug: 'Ze weten het niet zeker, ze kunnen de doos (!) niet vinden en de keuken heeft geen tijd'. Ik stond perplex. Ik kon het maar beter niet nemen, voor de zekerheid. Helemaal niet te vertrouwen!
    Het overige eten is lekker, heb ook geen klachten gehad, maar blijf dus echt goed opletten!

42. Het restaurant zat vol toen wij binnenkwamen, maar na bestelling van een cocktail aan de bar kregen we al een tafeltje voor we ons drankje op hadden. Het restaurant is leuk aangekleed, misschien wat druk voor degene die daar niet van houdt, maar het paste enorm goed bij het Mexicaanse thema!
    Ondanks de drukte een fijne service, het eten werd met goede tussenpozen geserveerd. Na wat tortillachips, heerlijke voor- en hoofgerechten (oh ja, en meer cocktails) hadden we echt geen ruimte meer voor een toetje, maar wel een hele leuke avond gehad. Bedankt Pssst...Amigo!

43. Leuk restaurant, kom er regelmatig eten. Bestellen eigenlijk altijd tapas, die meestal lekker klaar gemaakt worden. Vooral de groenten met noten en feta is erg lekker. Verder is er een leuke sfeer, met af en toe live muziek (man met gitaar).

44. Karen

45. Charlotte

Super gezellig tentje met lekker eten en goede bediening! Top!

46. Shanna

Gezellig & heerlijk gegeten!

47. Daan 19 punten

Helaas, eens maar nooit meer...

Onze kinderen zijn gek op Mexicaans eten, tortilla, taco, met gehakt, kaas, witte saus (zure room) gaan er in als... Mexicaans.

Ander eten gaat wat minder goed. Na een week bord netjes leeg eten zouden we een keer in een echt Mexicaans restaurant gaan eten. De kinderen zich er al een week op verheugd...

Eten was nog niet eens heel slecht, bediening was ook best prima en wel vriendelijk maar killing was echt dat we zonder bestellen van een voorgerecht, vanwege de tijd, bijna een uur(!) hebben moeten wachten op ons eten. En met kinderen in de leeftijd van 2, 4 en 6 is de lol er dan snel af. Argument was; ja de keuken heeft het heel druk... ja zet er dan genoeg mensen neer om je gasten een beetje van dienst te kunnen zijn...

Hulde voor onze kinderen die zich zeer netjes hebben gedragen maar hier komen wij dus niet meer...

4,7
  48. Ik heb hier heerlijk gegeten, we hadden een 4 gangen menu genomen...waarbij je veel verschillende dingen kreeg.

Het was wel erg veel vlees maar de smaak was goed.

Jammer vond ik wel dat we erg op de tocht zaten en dat je wat langer moest wachten todat iemand kwam om drinken op te nemen.

49. Stephanie

Perfect! Goed eten, prima prijs, veel vegetarische gerechten.

50. Eten is niet slecht maar net als dat je bij de Nederlandse Chinees geen Chinees eten krijgt, krijg je hier Mexicaans dat niet origineel is.

Wij hebben veel Mexicaans en Tex-Mex gegeten maar van onze favorieten is hier niets op de kaart terug te vinden.

Maar dat is in heel Nederland het probleem. Dat in ogenschouw genomen is het prima.

51. Ik vond het eten wel oke, maar ik vond de sfeer en de verlichting heel slecht! Het was alsof ik in een oerwoud terecht ben gekomen, overal planten en bomen, versiering en heel erg donker. De bedoeling was om het gezellig te maken, maar daarbij zijn ze vergeten om het een beetje geordend te houden. Het eten was lekker, maar zeer weinig ondanks dat ik een 3-gangenmenu nam.

Het personeel vergat 3x wat ik gevraagd had en moest ik dus door de krappe trapjes naar beneden om alsnog te vragen waar het bleef. Het personeel kwam weinig langs om te vragen voor drankjes en eten.

Kortom: wel leuk voor 1x, maar nooit meer voor dat geld, kwaliteit en hoeveelheid!

Ik hoop dat ze het gaan veranderen....

3,6
  52. Zoveel mensen, zoveel smaken. Ik ben erg te spreken over het restaurant en kom hier zeker maandelijks. Afgelopen week moest ik een half uur wachten op mijn tafelgenoot, er werd mij een drankje gebracht en gevraagd of ik alvast de kaart wilde zien en of ik al tortillachips wenste. Vervolgens beide een prima kaasfondue gegeten. Het eten is niet duur, zeker niet in combinatie met de zegelspaaractie. Veel keus en lekkere smaken. Ik kom er graag!

53. Ik kan me na een bezoek bij Pssst Amigo op 15-10-2010 alleen maar aansluiten bij de slechte recensies.

Het restaurant zelf is hokkerig en erg donker, eten is drama.
    We hadden als voorgerecht de tortilla wrap met rauwe ham, deze was smaakloos en fantasieloos klaargemaakt. Het hoofdgerecht deed de das om. De enchillada's met kip en gehakt waren een soppige zooi in een heet bakje, de rijst die erbij geserveerd was over gaar. Totaal geen smaak. Heb ons hoofdgerecht ook terug laten sturen naar de keuken.

De kaart is simpel en inderdaad niet ruim, personeel "de jonge dames en heren" zijn behulpzaam en vriendelijk. Wij hebben onze drankjes betaald en het voorgerecht en zijn weggegaan.

Dit restaurant is zeker geen aanwinst voor Arnhem en ik betwijfel of de hygiene inderdaad goed is. Wij komen hier nooit meer!

2,8
  54. Van Wijck

Best lekker, niet duur.

55. Vierseizoenen

Lekker gegeten!

Binnen is het gezellig, maar aan de donkere kant (weinig licht).

Prima restaurant.

56. Gezellige ambiance, waar het wel altijd druk is. Reserveren is zeker gewenst. Zowel het eten als de cocktails zijn heerlijk voor groot en klein (dus ook de cocktails zonder alcohol). De kinderen (12 en 9 jaar) hebben dit benoemd als favoriet restaurant. De variatie op de kaart zou wel wat vaker mogen worden aangepast.

57. Ik kom al jaren regelmatig bij dit restaurant en vind het eten er heerlijk! Bediening is altijd vriendelijk ondanks dat ze jong zijn! En verder, de sfeer binnen is prima. Ik ga binnenkort zeker weer!

58. Anoniem

Altijd gezellig en lekker eten.

Maar de laatste keer, was de airco kapot en dan smaakt het eten ook niet, warm dat het er was!

59. Eten is oke. Je kan niet vaak in gelegendheden Mexicaans bestellen op de kaart, dus dat is leuk.

Bediening is vriendelijk, maar veel te gehaast. Binnen 10 min staat het eten voor je neus en met een beetje pech sta je een half uur later op straat. Blijbaar willen ze meerdere bezettingen op een avond scoren. Handig als je haast hebt, maar niet voor een gezellige avond.

60. Ayla 35 punten

Lekker eten voor weinig geld, prima!

61. Komen hier regelmatig. De bediening is vriendelijk maar jong. Binnen is het gezellig maar wel wat donker. Het eten is altijd heerlijk...

62. Toen ik jong was kwam ik hier vaak met mijn ouders. En nu dus met vriendinnen. We waren best laat, maar we werden voorzien van heerlijk eten. Echt heel erg lekker! Toen we echter een cocktail bestelden, werd ons gesommeerd dat ze 'over vijf minuten' gingen sluiten! Dus of we even haast wilden maken. Ik vind het niet kunnen dat klanten zo de deur uit worden gewerkt. Toen we aangaven rustig onze drankjes wilden opdrinken, en dat we daarna meteen zouden vertrekken, werd beneden de radio expres keihard aangezet. Dat vind ik echt onbeschoft. Jammer dat mijn jeugdherinnering is verdwenen. Hier kom ik echt nooit meer. Jammer.

63. Het populairste restaurant van Arnhem, en zit elke avond vol!

Eten is lekker, niet uitmuntend, maar dat kan ook niet.

Ik hou van de donkere sfeer en de bediening is altijd druk in de weer! De kaart is erg goed en er is genoeg keuze.

64. Meestal gezellig en goed eten. Helaas heeft mijn tafelgenoot een keer salade met bedorven dressing opgediend gekregen. Groot minpunt!

Sfeer prima. Wel tafeltjes wat dicht op elkaar. Af en toe live muziek.

65. Pssst amigo = MMMMM lekker, gezellig, en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Heb in andere steden nog niet zo'n leuke en lekkere mexicaan gevonden hoor!

Zeker een aanrader! Ik kom hier erg graag.

66. Niet slecht, maar veel leukere, gezelligere en smakelijke alternatieven in Arnhem. Snap dan ook echt niet dat dit zo populair is.

Eten: oke, weinig bijzonders.

Drinken: oke, normale prijzen.

Bediening: uhm nee, is het ook niet echt helemaal;

Sfeer: donker! Onlogisch.

Prijs/kwaliteit: oke.

Enfin: nog steeds ondanks dit alles zoveel meer leukere alternatieven.

67. Een van onze stamrestaurants. Leuke gezellige tent en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Grote toppers op de kaart: de molitos en de fajitas. Ook de voordeel 3-gangen menu's zijn het proberen waard.

Jammer is dat er tegenwoordig veel personeel loopt dat erg jong is en niet altijd schijnt te weten wat het met eventuele klachten/opmerkingen aan moet. Zo hadden wij pas geleden een opmerking dat de kaasfondue toch wel erg scheutig was verrijkt met witte wijn. Hierop werd nauwelijks gereageerd.

68. Het eten was matig. De tortilla met kip en ananas ging wel, hoewel de ananas zoek was (1 stukje geproefd).

De rijst daarentegen was niet gaar, harde stukjes (waarschijnlijk al voorgekookt en weer opgewarmd).
    Het nagerecht, macadamia ijs, was gewoon ijs uit een pak met wat slagroom, weinig creatief.
    De bediening was wel vriendelijk, maar de verlichting was echt knudde, je kon nauwelijks zien wat er op je bord lag.

Al met al wel een gezellige avond gehad, maar het eten was zo zo.

69. Ik kom hier al lang en ik vind het echt een goed restaurant! Het eten is er altijd heel lekker! Wat ik ook een pluspunt vind is dat er op de kaart een tekentje bij het gerecht staat als het vegetarisch is! Ook de dessertkaart is erg uitgebreid!

70. Wij hebben alleen maar goede ervaringen in dit restaurant.
    Eten altijd goed en lekker.
    Wij komen ook altijd voor de combo's (ik weet niet of dat wat uitmaakt).
    Vinden het ook altijd lekker en smullen volop. Voldoende eten, ruim! Bediening inderdaad jong. Echter er lopen ook altijd een paar oude rotten tussen die je aan kunt spreken bij klachten, denk ik dan.
    Wel heel erg gedimd licht en als je al moeite hebt met de kleine lettertjes dan is dit misschien iets te veel van het 'donkere'.
    Wij ontdekten een tijd terug dat ze zelfs een zaklantaarn hebben als je door het gedimde licht de menukaart niet kunt lezen...... of dát nou zo handig is.....?

Spaarsysteem wordt gehanteerd wat iedere keer toch weer 10 euro besparing oplevert. Wij zijn tevreden.

71. Sjaak 24 punten

Nooit meer. Ben er nu 2 x geweest, de 1ste keer viel me niet zo veel op.
    Het was ook al wat jaren geleden maar een paar weken terug ben ik er weer geweest, bah!

Inderdaad: de lampen zijn zo goed als uit, je ziet niet meer wat je op je bord heb liggen.
    Het restaurant is volgepropt met prullaria.

De kip in de burrito: niet te eten, een zompige zooi met weinig smaak. Goedkope ingredienten waarschijnlijk.

Kortom, smoezelig en het ziet er niet te vertrouwen uit allemaal...

3,4
  72. Wij hebben hier een aantal keren gegeten en elke keer valt het eten weer tegen. We gaan dan een tijdje niet, vergeten hoe smakeloos het eten was en gaan dan weer, maar sinds de laatste keer echt niet meer!

Ik heb een kip-gerecht besteld met een milde mexicaanse saus. De tanden vielen zowat uit mijn mond. Ik dacht steeds tijdens het eten 'Waarom martel ik mezelf zo? Het was zo pikant en zout dat ik er wonden van in mijn mond van kreeg. Het deed echt pijn! Ik heb het dan ook maar laten staan... Toch heb ik thuis zeker nog een liter water gedronken om mijn maag te blussen...

3,9
  73. Twee keer gegeten, eerste leek redelijk. Personeel wel erg jong en onervaren. Het eten was matig.

De tweede keer vonden we een grote stalen schoef in het eten. Toen we daar de bediening op aanspraken vond men dat wel vervelend, maar verder maakte men de indruk of dit de nomaalste zaak van de wereld was. De bedrijfsleider hebben we niet gezien.

Verder maken we ons ernstig zorgen over de hygiene in die tent! Voor ons nooit meer Psssst Amigo!

1,7
  74. Fam Stap

Wij gingen ook regelmatig hiernaartoe, was inderdaad even minder de bediening en zwarte borden!

Maar de laatste keer was alles helemaal in orde hoor!
    Bediening vraagt steeds of alles naar wens is en eten was gewoonweg goed! Tafels, etc waren wel gewoon goed schoongemaakt!

75. Amigo is een leuk restaurantje op het eerste oog, maar voor de wat meer oplettende bezoeker een zwijnenstal.

Wij waren pas nog daar, wat ons op viel was dat de tafel niet schoon was evenals de kaarten (zowel op tafel als de menu kaart). De bediening liet ook te wensen over; één glaasje drinken op een hele avond en die werd nog op tafel gesmeten ook (het lijkt er op dat het personeel niet erg tevreden is).

Het eten was erg middelmatig; groente was niet vers, vlees was vet, maar het ergste in de bonenpuré zaten resten van andere maaltijden (worden hier maaltijden samen gesteld van borden die terug gaan naar de keuken? ). Om alles niet al te hard op te laten vallen, kiezen ze er bij pssst amigo voor om de lampen uit te zetten (het was gewoon donker).

Amigo verdiend het wat mij betreft absoluut niet: de stoelen zitten slecht, het restaurant is volgepropt met stoelen, het is er rumoerig en smerig en het personeel is ontevreden (Dat overigens aan de baas ligt), om nog maar te zwijgen over de keuken waar niemand een kijkje mag nemen.

76. Amigo Arnhem is heel goed eten. Wat je ook neemt smaakt altijd goed. Mijn partner en ik komen er regelmatig, eigenlijk te veel. Maar Amigo is goed en niet al te duur. Prima restaurant, altijd gezellig.