Restaurant Oranjeplaat in Arnemuiden

di lunch 11:00 - 17:00 diner 11:00 - 21:30

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 1 jan t/m 20 apr

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1392015175 78
1505072008 77
1520146253 85
1535220497 87

1. Het eten was fantastisch de bediening goed en klantvriendelijk Gewoon een plaats waar je met een mooi uitzicht fantastisch kunt eten.

2. Restaurant heeft nieuwe eigenaars. Onze vorige ervaringen met de vorige eigenaars waren goed. Echter de eerste kennismaking viel tegen. Een glas wijn met een hoeveelheid gelijk een.
    Aan een BOB glas en dan nog ietsje minder. Bediening was correct en de andere indrukken waren goed. Maar dit was een tegenvaller.

3. We hebben heerlijk gegeten. Leuke locatie. We komen hier zeker nog een keertje terug.

4. Prima! Leuke ontvangst, zeer lekker eten en een zeer vlotte en vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar.

5. Peter Otter

We hebben uitstekend gegeten op het prachtige terras. Alhoewel het zeer druk was, was de bediening zeer plezierig, zoals we eigenlijk gewend zijn.

6. We gaan regelmatig eten omdat we het gezellig vinden, locatie aan het water is mooi de sfeer, bediening en het eten alles klopt een babbeltje op zijn tijd, vriendelijk, kortom we gaan binnenkort weer.

7. We hebben een super avond gehad!! Mijn dochter is zwanger en daar werd met elk gerecht rekening mee gehouden. Zelfs bij het welkomstdrankje. Wij hebben een super kerstdiner gehad.

Eén vorige recensie
  8. We hebben hier heerlijk gegeten. Werden heel erg vriendelijk ontvangen en de bediening was ook perfect.
    Gekozen om een lekker visje te eten en dat was zeer goed bereid en de porties lekker groot.
    Helaas werd iemand van ons niet erg lekker en ze kwamen gelijk aan de tafel met het voorstel om het resterende lekkere eten in te pakken om mee naar huis te nemen. Wat een erg leuk gebaar was dat!!!!
    We komen hier graag nog een keertje terug!
    Bedankt.

9. Rebecca

Leuke stek! Eten is prima maar erg weinig... Personeel dikke domper! Vooral de eigenaren zelf mogen wel wat aan hun klantvriendelijkheid doen...

10. Henk 20 punten

Prima restaurant. Mooie lokatie.
    Het eten is van hoge kwaliteit. Voor, hoofd en nagerecht zijn uitstekend en vers.
    Dit restaurant serveert als hoofdgerecht ook gebakken paling uit het Veerse Meer, welke je niet zo veel meer tegenkomt en was zeer smaakvol bereid. De asperges met zalm was ook zeer smaakvol.
    Kortom zeer aan te bevelen.

11. Mooie locatie, sfeervolle inrichting, super vriendelijke en zorgzame bediening.

De gerechten waren niet bijzonder. Voorgerechten, vissoep, smakelijk, maar de vis te verkookt. Geitenkaas loempia's, smakelijk, maar een loempia meer zou beter uitgebalanceerd zijn.

Hoofdgerecht van de week, de rib eye, was niet vol van smaak een beetje plat. De bijgeserveerde warme groenten waren perfect van gaarheid, maar waarom zo weinig? Wij Nederlanders zijn toch groente eters? Totale beoordeling met een cijfer een 7.

12. Het was prachtig weer, een zonnig terras aan het Veerse Meer, vriendelijke klantgerichte mensen in de bediening; kortom, heerlijk gegeten!

13. Zondagmiddag 26-6-2016 voor de eerste keer bij Oranjeplaat met zijn vieren op het mooie terras wat gedronken met de vriendelijke bediening die ons netjes vroeg of we nog wat wilden eten buiten omdat het binnen allemaal gereserveerd was na we de kaart hadden bekeken gevraagd voor binnen ze toch nog een tafeltje voor ons geregeld had vonden wij toch super en heerlijk gegeten met leuke en goede bediening zeker een aanrader op een prachtige locatie met voldoende parkeerplaatsen.
    Hartelijk bedankt Ilse en Oscar en personeel van ons en zeker tot ziens.

14. Na vele verhalen gehoord te hebben, zijn we afgelopen zondag richting de Oranjeplaat gereden voor een lunch. Het was niet echt druk en we konden plaats nemen op het terras. Ik was erg benieuwd naar de onwijs vriendelijke gastvrouw die hier rond zou lopen, maar heb haar niet kunnen ontdekken. De meiden die er liepen waren zeker vriendelijk maar het was niet bijzonder. De drankjes werden redelijk snel opgenomen, maar het duurde zeker een minuut of 10 voordat ze werkelijk op tafel stonden en dat terwijl het niet echt druk was. We hebben toen direct het eten besteld. De hoeveelheid van de porties was behoorlijk aan de magere kant. We hadden een rekening van uiteindelijk €30 maar we hadden niet het gevoel dat we voor dat bedrag gegeten hadden, erg zonde van het geld dus. Alle lof voor de locatie, maar qua service en kwaliteit/hoeveelheid van het eten kan er best nog wat verbeterd worden.

15. Maarten en Marlies

Prachtige locatie , vlakbij een hele mooie jachthaven, en heerlijk eten. Eigenlijk is er niets op aan te merken.
    Voor ons was het al de zoveelste keer dat we hier hebben gegeten en het is altijd goed,gezellig en betaalbaar.
    Een aanrader voor iedereen die bij oranjeplaat in de buurt is.

16. Gisteravond (op een vrijdag) daar gegeten, was behoorlijk druk, dus maar goed dat we gereserveerd hadden. Ben gehandicapt (zit in rolstoel); alle voorzieningen zijn aanwezig, ruime paden en deuren, rolstoeltoilet, nette, aardige en vlotte bediening. Prima eten, ruime keuze in diverse prijsklassen, vis, vlees en vegetarisch is mogelijk. Volledige menukaart staat op hun website en dat is erg handig.

17. F thiel

18. Fam. Bakker

Dit restaurant bewust uitgezocht om weer eens ergens anders te eten dan gewoonlijk en dat is ons goed bevallen. Met z'n vieren hebben we heerlijk gegeten. De kaart biedt voldoende keuze en variatie tegen goede prijzen. De prijs-kwaliteitverhouding is dus prima. Het eten was mooi gegarneerd en keurig verzorgd. We hebben genoten van de prettig ongedwongen sfeer en fijne bediening. Voor ons een reden nog eens bij Restaurant Oranjeplaat te gaan eten en voor anderen zeker een aanrader.

19. Heerlijk gegeten hier! Gezellige bediening en natuurlijk een prachtige plek! En wat een heerlijke stoelen daar!

20. Goede bediening, lekker gegeten, gezellig restaurant met comfortabele stoelen.

21. Erik Berrevoets

Diner met familie, prettige en attente bediening, het restaurant ziet er gezellig uit, met helaas een 'systeemplafond'. De tafel is erg hoog in verhouding tot de stoelen.

Vooraf een vissoep die veel te zout was en vol zat met Surimi. Een kok (in Zeeland) die Surimi gebruikt (in zijn vissoep) is geen kok.
    De gebakken paling was goed gebakken en smaakte uitstekend, niet mis mee.
    De klacht over de soep is niet gemeld omdat anders het vervolg van het eten voor de anderen weer vertraagd werd.

22. Op 4 april hebben we met familie en vrienden ons gouden huwelijksjubileum gevierd bij restaurant Oranjeplaat.
    We hebben een heerlijke dag beleefd, het eten en het drinken waren naar wens, de bediening was geruisloos en attent en iedereen die het feest met ons meegevierd heeft, is ontzettend enthousiast.
    We bedanken Oscar , Ilse en hun staf voor hun goede zorgen.Wat is het heerlijk om het eten geserveerd te krijgen op hete borden.1000 maal bedankt.
    Hans en Wiebe Molhoek.

23. Hans en Marjet Luteijn

We hebben hier met de kinderen en kleindochter gebruncht. Het was heerlijk en netjes verzorgd. Mijn kleindochter vond het leuk met Ilse, ze mocht elke keer als eerste mee naar het buffet dus heeft heerlijke rivierkreeftjes gegeten en andere vis. Ze vond het heerlijk dus een aanrader met kinderen, goed te doen en lekker.

24. Fam Deijnen_Labruyere

Voor de tweede keer in korte tijd 's avonds in het restaurant gegeten.Nu met 7 personen.Het was gezellig, prijs/kwaliteit prima en een goede service.We komen zeker terug !

25. Jan en Ella van der Does

Een heel goede tip van Oscar en Ilse, om ons 40-jarig Huwelijk te vieren met een walking dinner.
    We hebben niks als complimenten gekregen, het eten was voortreffelijk, de bediening heel erg vriendelijk, al met al een superfeest! Bedankt namens ons en alle gasten.
    Jan en Ella van der Does.

26. Wij zijn hier met 'n clubje dames geweest. Sfeer is wel redelijk gezellig, maar de stoelen in verhouding tot de tafel was al niet goed. Verder was 't eten matig. Bijv. de zeetong met 'n dagprijs à € 29,-was droog en hard, duur visje zo.., mosselen waren ook niet echt goed op smaak etc.

27. Jan-Pieter Melis

Vrijdag 4 november hadden wij een etentje van de zaak.
    We hebben heerlijk gegeten. Voor mij was het helemaal een verademing om te eten omdat ik glutenvrij dien te eten.
    Dit was prima geregeld, het personeel kon mij precies vertellen wat ik wel en niet kon eten. Ik kon gelukkig met de menukaart meedoen, de gerechten werden zodanig aangepast dat het voor mij veilig was. Dit restaurant kan ik iedereen aanbevelen, ook voor glutenvrij eten.

Groeten en tot ziens Jan-Pieter Melis (H4A Scaldis)

28. Joke en Joost de Feijter

Zaterdag 21 mei 2011

Wat een geweldige gastvrouw en gastheer zijn Ilse en Oscar van het restaurant Oranjeplaat. Voor onze 40 jarige bruiloft hebben ze meegedacht en tips gegeven.

De kwaliteit van het buffet werd door onze gasten, 60 personen, als uitmuntend ervaren.

Onze dag was mede daardoor ook onvergetelijk.

Hartelijk dank, Ilse, Oscar, de koks en bediening.

29. Fam.J.Quist

25-4-2011.

Met kinderen en kleinkinderen (20 personen) gegeten op het terras wat keurig gereserveerd was. Eten en drinken was goed en alles netjes verzorgd. In het begin duurde het een beetje lang maar verder was het prima. We hebben ervan genoten.

Prijs kwaliteit is goed.

30. Coby en Douwe van Dam

In een gezellige volle zaal hebben we met zijn vieren op erg comfortabele stoelen ook deze zaterdagavond weer goed en lekker gegeten, dankzij de frisse, vrolijke en vriendelijke bediening.

31. Cor en Brenda

Gisteravond voor de tweede keer hier met vrienden gegeten.

De lokatie en het terras zijn bijzonder.

De mogelijkheid om buiten het aperitief te nemen en binnen te eten is erg prettig als het niet zulk geweldig weer is.

De bediening was erg vriendelijk en vlot. Het eten was beide keren prima verzorgd en goed van smaak, een goede prijs kwaliteit verhouding.

32. fam schuitemaker

Gisteren gegeten bij Oranjeplaat. Je wordt hier niet te woord gestaan als je het terras op komt.

Na een kwartier aan een vieze tafel te hebben gezeten maar eerst eens gevraagd of de tafel schoon gemaakt kon worden en de vieze asbak van tafel afkon.

Toen uiteindelijk drankje besteld en de kaart gekregen. We hadden alleen hoofdgerecht besteld.

Na drie kwartier maar eens om een mandje stokbrood gevraagd omdat we toch echt wel honger begonnen te krijgen. Uiteindelijk na een heel uur wachten het hoofdgerecht. Vlees was mals en goed van smaak, alleen jammer dat de smaak van calvados in de calvadossaus nergens te bekennen was.

Na afloop wel een paar maal excuses voor het lange wachten, dat kwam omdat er binnen een buffet aan de gang was. Duidelijk gevalletje van te weinig personeel ingeroosterd.

Er moet hier nog heel veel geleerd worden. Zorg dat mensen wat voor hun neus hebben als ze wat langer moeten wachten.
    Breng alvast een mandje stokbrood en zeg er even bij dat het wat langer kan duren dan hebben de mensen de keus of ze dat wel of niet willen.
    Misschien ook wel vriendelijk om de mensen even gedag te zeggen bij het verlaten van het terras. Voor ons voorlopig geen Oranjeplaat meer.

33. Mooie ligging van het restaurant.

Bediening is prima, het eten en drinken is ook echt goed en niet lang hoeven wachten tussen een drankje en het eten.
    Dit is voor herhaling vatbaar, wat we ook zeker zullen doen!

Theo en Aaltje Geluk.

34. 20 aug 08

Uiteraard, een buitengewoon mooie ligging.

Een gelukte facelift, maar de keuken kan beter.

Heb mossels besteld met het idee dat ze hier uitstekend zouden zijn, maar wat een tegenvaller.

Te klein, lege schelpen, te weinig groenten, te kleine portie.

Dit kan zeker beter in de streek bij uitstek van mossels.

Shame on you!

35. Wij hadden een nette, vlotte bediening. De tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht was goed, het kwam niet te snel, maar ook niet te laat. Het nagerecht was ook erg lekker.

Mvg,

Theo Kopmels.