Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arnemuiden verdeeld zijn.

Victoria Daalman

Redelijk eten. Bijzondere plek.

Ruud de Baar

Ervaring? Die hebben we helaas niet. Afgelopen woensdag meer dan een half uur op het terras gezeten, maar geen bediening gezien. Gasten die later kwamen werden wel bediend. We hebben bij het vertrek het personeel erop aangesproken, met de reactie "fijne dag nog". Het is een mooie locatie, maar met deze bediening gaan ze ons hoor nooit meer zien.

Prima! Leuke ontvangst, zeer lekker eten en een zeer vlotte en vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar.

neeltjevann

De ontvangst was hartelijk en er werd aan al onze wensen voldaan.
    Het eten was prima, we hebben genoten.
    Ik snap de soms negatieve recensies niet.
    Onze ervaring is totaal anders!

Peter Otter

We hebben uitstekend gegeten op het prachtige terras. Alhoewel het zeer druk was, was de bediening zeer plezierig, zoals we eigenlijk gewend zijn.

We gaan regelmatig eten omdat we het gezellig vinden, locatie aan het water is mooi de sfeer, bediening en het eten alles klopt een babbeltje op zijn tijd, vriendelijk, kortom we gaan binnenkort weer.

Hartelijke ontvangst. Jassen werden aangenomen... waar vind je dat nog? Serveerster zag mijn medicijnen op tafel liggen. Werd spontaan een glaasje water gepresenteerd. Waar vind je dat nog? Eten was van goede kwaliteit. Zulk personeel vind je niet vaak meer in de horeca. Nogmaals mijn complimenten.

Rik

We hebben een super avond gehad!! Mijn dochter is zwanger en daar werd met elk gerecht rekening mee gehouden. Zelfs bij het welkomstdrankje. Wij hebben een super kerstdiner gehad.

Enigszins sceptisch hierheen gegaan vanwege de matige recensies, maar wat hebben we hier heerlijk gegeten! Erg grote porties, vriendelijk personeel en een mooie locatie, niks op aan te merken!

Overheerlijk gegeten.
    Heel vriendelijk personeel mooie locatie.

Meesterlijk, zoals ze daar een prachtige locatie kunnen verstieren.
    Soep besteld na 40 min eindelijk soep op tafel ; Lauw!
    Vragen of dat normaal is zegt de dame "Ja zo serveren we hem altijd"
    Nou hebben hoofdgerecht maar gecanceld. Betaald en nooit meer terug.

Hoe krijgen ze het voor elkaar, werkelijk alles gaat fout daar. Personeel krijgt geen leiding, is bijna brutaal te noemen. Jammer van zo een mooie plek, echt waardeloos eten ook.

We hebben hier heerlijk gegeten. Werden heel erg vriendelijk ontvangen en de bediening was ook perfect.
    Gekozen om een lekker visje te eten en dat was zeer goed bereid en de porties lekker groot.
    Helaas werd iemand van ons niet erg lekker en ze kwamen gelijk aan de tafel met het voorstel om het resterende lekkere eten in te pakken om mee naar huis te nemen. Wat een erg leuk gebaar was dat!!!!
    We komen hier graag nog een keertje terug!
    Bedankt.

We hebben heerlijk gegeten. Goeie en vriendelijke bediening. Komen zeker terug!!

Rebecca

Leuke stek! Eten is prima maar erg weinig... Personeel dikke domper! Vooral de eigenaren zelf mogen wel wat aan hun klantvriendelijkheid doen...

leri

Wat een nare ervaring, bestek wordt niet goed op tafel gelegd, geen servetten. Drankje besteld en een collega komt vragen of ik nog iets wil drinken. Geen dressing op de salade. Personeel wat vrij is, zit de klanten aan te staren. Commentaar geleverd aan een dame, die vroeg erom. Ik kreeg gelijk, het personeel moet het nog leren, wel tegen de normale prijs. Alleen sorry, heel zielig. Wat ons betreft is dit geen aanrader.

Henk

Prima restaurant. Mooie lokatie.
    Het eten is van hoge kwaliteit. Voor, hoofd en nagerecht zijn uitstekend en vers.
    Dit restaurant serveert als hoofdgerecht ook gebakken paling uit het Veerse Meer, welke je niet zo veel meer tegenkomt en was zeer smaakvol bereid. De asperges met zalm was ook zeer smaakvol.
    Kortom zeer aan te bevelen.

Jacco de Meulemeester

Gewoon slecht , eten lauw bediening haalt de 18 niet .

Eet hier zeer regelmatig. Inmiddels zo'n 15 keer geweest in dit vernieuwde restaurant. Het eten is gewoon goed en de porties ruim voldoende, ook voor iemand die daarna weer aan het werk moet, of nog een eind moet vliegen en daar is het restaurant tenslotte mede voor bedoeld.
    Tijdens de wintermaanden is de zithoek met pelletkachel een prima plaats om even op te warmen. Zodra het weer wat beter wordt kan je op het ruime terras zitten en heb je een geweldig uitzicht op de bewegingen op het vliegveld.
    De bediening is vriendelijk en als die eens een steekje laten vallen maakt diezelfde vriendelijkheid dat ik me daar niet druk om kan maken.
    Ik kom er graag!

Mooie locatie, sfeervolle inrichting, super vriendelijke en zorgzame bediening.

De gerechten waren niet bijzonder. Voorgerechten, vissoep, smakelijk, maar de vis te verkookt. Geitenkaas loempia's, smakelijk, maar een loempia meer zou beter uitgebalanceerd zijn.

Hoofdgerecht van de week, de rib eye, was niet vol van smaak een beetje plat. De bijgeserveerde warme groenten waren perfect van gaarheid, maar waarom zo weinig? Wij Nederlanders zijn toch groente eters? Totale beoordeling met een cijfer een 7.

Slechter dan deze vertoning kan echt niet. Broodjes taai, vlees niet gaar en groente oud. Het personeel niet ouder dan 17 en begrijpt er helemaal niks van. Wat een circus daar.

Het was prachtig weer, een zonnig terras aan het Veerse Meer, vriendelijke klantgerichte mensen in de bediening; kortom, heerlijk gegeten!

Smulders Manon

Leuk restaurant, vriendelijk personeel, lekkere koffie en eigen gemaakt gebak. Mooi terras.

Peter Verbruggen

Dat je niet altijd op recensies af moet gaan.. Hebben we nu spijt van.
    Wat een geklungel in de bediening en keuken .
    De zgn verse wafels besteld eerst twee keer de verkeerde wafel toen we uiteindelijk de goede kregen was deze zompig oud en of deze net uit de vriezer was . Koffie was redelijk maar aan de koude kant. Zoals de vorige recensent terug naar het oude concept laagdrempelig en gezellig niet dat koude gedoe

Wij hebben daar vrijdag ons jubileum gevierd. Gezellige sfeer, goede vriendelijke bediening en een voortreffelijk koud -warm buffet alles lekker vers.

Ga zo door, het was geweldig en zeker aan te bevelen.

Afgelopen vrijdag hadden we een 50-jarig huwelijk. Warm/koud buffet. Was echt top! Alles was super vers en heel erg smakelijk. Goede bediening, alles liep op rolletjes.

Hier komen we zeker terug!

Ik zeg; ' zo snel mogelijk weer terug naar het oude eerste concept!' Laagdrempelig en een leuke prijs kwaliteitsverhouding! Dan over een aantal jaar bekijken en als je naar een ander level wil en een hoger niveau van culinaire smakelijkheden en kwalificatie benoem dan een andere manager en in ieder geval een betere kok. Gastheerschap en culinair genootschap moet in harmonie zijn. Dan komt de rest vanzelf!

Echter wens ik ze veel succes!

G. Verkuil

We werden getrokken door het fraai uitziende terras. Ik kan kort zijn, zo fraai als het terras is zo slecht en onbeholpen is het eten en de bediening. Echt verschrikkelijk. Loopt er een bedrijfsleider of eigenaar rond die probeert de boel een beetje te sturen, maar als je 45 minuten moet wachten op je drankje maak je toch ergens een stuurfout.
    Mosselen besteld die waren lauw weinig of geen groente erin en een kwaliteit van lik mijn vestje.
    Dit aan de bediening gemeld word je afgesnauwd met 'ja nu geen tijd voor'... echt werkelijk?
    Het was een vertoning om plaatsvervangende schaamte van te krijgen.
    Nooit meer hier naartoe, dat is zeker.

Zondagmiddag 26-6-2016 voor de eerste keer bij Oranjeplaat met zijn vieren op het mooie terras wat gedronken met de vriendelijke bediening die ons netjes vroeg of we nog wat wilden eten buiten omdat het binnen allemaal gereserveerd was na we de kaart hadden bekeken gevraagd voor binnen ze toch nog een tafeltje voor ons geregeld had vonden wij toch super en heerlijk gegeten met leuke en goede bediening zeker een aanrader op een prachtige locatie met voldoende parkeerplaatsen.
    Hartelijk bedankt Ilse en Oscar en personeel van ons en zeker tot ziens.