Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arcen verdeeld zijn.

1. Nederlands Arcen

Eenvoudig restaurantje, om gewoon een hapje te eten. Wat de koffie met vlaai betreft, zou ik adviseren, vraag wat meer en serveer dan ook een echt stuk Limburgse vlaai. Dit was taaie niet smakende supermarkt vlaai. We zijn in Limburg, laat de gast dan ook van een echt lekker stuk vlaai genieten. Op deze manier gaan de gasten de volgende keer naar de bakker, die een stuk verderop zit.

2. Pannenkoekenhuis Arcen

Wir kommen seit Jahren immer gern hierhin. Für uns gibt es hier die besten Pfannkuchen in der Umgebung. Haben früher auch andere Lokale besucht. Abwechselungsreich der Pfannkuchen des Monats. Immer wieder tolle Ideen.

3. Daisy

4. Wauw! De allerbeste carpaccio ooit hier gegeten. Het was gewoon een complete verassing zoals onze borden gepresenteerd werden! Je krijg zoveel meer dan een standaard carpaccio. Om de prijs hoef je het zeker niet te laten. Overigens zat het heerlijk op het terras. Alles was heerlijk! Wanneer we als noorderlingen weer in de buurt zijn komen we zeker terug!

5. Vanmiddag met dit warme weer heerlijk geluncht bij de Maasparel! We werden meteen vriendelijk ontvangen en heerlijk geluncht! Nergens lang op moeten wachten. Lekker een glaasje rose gedronken en mijn vriend een lekkere Weizener van Hertog jan! Afgesloten met verse aardbeitjes en vanille ijs! Al met al lekker genoten! Komen snel weer eens terug met een hotelovernachting!

6. Op een mooie zonnige middag hier neergestreken op het terras. Opvallend was dat het terras in vergelijking met alle andere terrassen in Arcen erg leeg was, wellicht een voorbode?

Onvriendelijk ontvangen door chagrijnige jonge dame in de bediening. Eerst maar eens een kop koffie met Limburgse vlaai: "zucht.. nog maar keuze uit 1 stuk kersen en anders abrikozen vlaai" verzuchtte onze bediende. Het werd de kersenvlaai met het laatste restje ingezakte slagroom uit de slagroomkidde. Voor deze vlaai hoef ik niet naar Limburg, kan hem in Friesland beter krijgen.

Een blik op de lunchkaart liet leuke gerechten zien welke tot 17:00 geserveerd worden. Het was ons niet gegund, want om 16:00 word deze kaart ongevraagd onder onze neus, zonder commentaar, vandaan getrokken. Erg ongastvrij en onprofessioneel aangezien onzer beide versnaperingen al enige tijd leeg waren en dit niet werd gesignaleerd.

Tot overmaat van ramp werd de dinerkaart vlot daarna in de standaard geduwd en weer verzuimde de professional in de bediening op te merken dat er niets meer in onze glazen/koppen zat. Uiteindelijk na 15 minuten kwam men vragen of er nog iets gewenst was. Nou nee, ik dacht het niet. Op alle volle andere terrassen krijg ik meer service en gastvrijheid dan hier...!

Helaas: bij het afrekenen in het restaurant kwam er een heerlijke geur van gebakken gamba's uit de keuken. Wat had ik hier zin in gehad! Maar de buren hebben het dubbel en dwars goedgemaakt...

7. Edelman Bos

Ondanks onze late aankomst toch zeer gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten en gedronken.

Doen we zeker weer!

8. Andre en Liesbeth de Reus

We komen vaker en blijven zeker terug komen. Het is als of je thuiskomt. Sfeer heerlijk, vriendelijk, kortom een toplocatie waar ze ook nog eens 1 keer per jaar een geweldig oktoberfeest organiseren! Dus kort samengevat... aanrader. Bezoeken waard met vrienden, maar zeker ook met het eigen gezin, kids komen er graag. Eten en drinken voor een leuke prijs en vriendelijkheid!

9. Vanavond met twee volwassenen en twee kinderen gegeten. We moesten anderhalf uur wachten, terwijl we om kwart over 5 aankwamen, voor drankjes, eten bestellen, het eten zelf, alsmaar aandacht vragen, wachten.

De service is dramatisch, kinderpannenkoek met spek moddervet, stoofpotje wel redelijk. Een gezellige kroeg. Ga er niet eten is mijn advies.

10. Fam van Elk

Hebben er heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en een prettige uitstraling van het restaurant. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Alleen jammer dat je geen kraanwater kan krijgen, maar alleen dure flessen water.

11. Wij hebben er helaas niet overnacht maar wel gegeten, het eten was prima, personeel uitstekend, aanrader.

12. Nederlands Arcen

Jose Martens

Ons favoriete restaurant in Noord Limburg. Kreeg voor mijn 25 jarig jubileum een lunch de luxe bon, dus op naar Arcen, een ritje van 80 km enkele reis. Vooraf gebeld of we terecht konden met de bon, "ja hoor, komt u maar gezellig binnen huppelen!"
    Daar aangekomen had er eerst een voucher geprint moeten worden, niet gedaan helaas, wist ik niet, stom. Wifi in de zaak dus ik vroeg: kunt u hem voor mij printen dan? Nee, dat kon niet. U kunt hier wel eten, maar niet voor die bon. Nou als een simpel printje maken nog te veel moeite is, hoef ik hier ook niet tegen contante betaling te eten. Het kon de dame in kwestie geen bal schelen. 160 Km voor niets gereden. Jammer, Alt Arce en Arcen we zullen niet snel meer terug komen.

13. Van de week super genoten van gezellige sfeer, uitstekende service en heerlijke hapjes en drankjes bij de proeverij. Complimenten voor de presentatie van de zondagse koffie. Ook de kaasplank met o.a. de bijzonder lekkere Grand Prestige kaas, is een aanrader. We komen graag weer terug. Hertog Jan; een bedrijf om trots op te zijn!! Ga zo door.

14. Ondanks de gezellige en warme uitstaling van de Proeverij en alle goede bedoelingen van Bram een duur betaald etentje gehad. Borrelgarnituur (kaas) werd bij het voorgerecht pas geserveerd (kaas zat ook nog eens bij de salade: ober ken je menukaart!) en ons beide hoofdgerecht werd door de kok om zeep gebracht.

Voor ons een keer en nooit meer om daar te eten, alleen om na een fietstocht een leuke Hertog Jan te proeven en dat komt van de buurman. Sorry Bram!

15. Nederlands Arcen

We hebben vanmorgen een heerlijk ontbijt bij jullie gehad. Dank je wel.

16. Anneke

Hier gisteren op een regenachtige middag neergestreken voor een glaasje wijn. Deze smaakte an sich prima, en werd ook in ruime hoeveelheden geschonken. Echter de bediening was absoluut abominabel te noemen. Had het idee dat ze puur op de vloer stonden om geld te verdienen, maar absoluut niet omdat ze het de gasten naar de zin wilden maken. Men liep rond in smerige sloven, glazen met een kelk werden daar zonder enige uitzondering bij vastgenomen en het schone bestek werd met blote handen bij het lemmet / het blad vastgenomen om het vervolgens in van die papieren zakjes te stoppen. Iets waar ik sowieso de kriebels van krijg, maar goed, dat is persoonlijk. Verder: bediening is traag (lang wachten met lege glazen) en niet representatief: er wordt achter de bar demonstratief uit flesjes gelurkt en één serveerster had afgebladderde nagellak op haar nagels. For Gods sake: dit kun je echt niet maken in de horeca.... noem me een zeurpiet, maar ik heb ruime horeca ervaring en vind dit echt niet kunnen!

17. Nederlands Arcen

liek en jel

Altijd gezellig om hier te komen. Niet alleen om te eten maar ook gezellig om wat te drinken. Eten is ook altijd heel lekker. Jullie zijn toppertjes.

18. Internationaal Arcen

Dirk

20. Eten is lekker, maar de porties zijn erg klein. Prijs kwaliteit is niet goed

21. Pot

We zijn al 15 jaar trouwe bezoeker van het Rooland hotel. Nu zijn we weer een weekend geweest en we vonden dat het in de loop der jaren sterk achteruit is gegaan. Het bevreemd ons dan ook dat het nog steeds als 4sterren hotel staat genoteerd. Dat is het allang niet meer waardig.
    De kamers, vloerbedekking, inrichting is in al die jaren geen steek veranderd en nog steeds oubollig. Echt schoon is de vloerbedekking en de badkamer niet.
    Ik heb geboekt via internet en later blijkt dan dat je via Hotels.com hebt geboekt, hetgeen betekent dat je 12,50 euro per ontbijt moet betalen. Het ontbijt is ook in al die jaren niks veranderd en dit bedrag is wel erg veel voor hetgeen je er voor krijgt. Ik heb begrepen dat, wanneer je dus de telefoon pakt en rechtstreeks boekt bij Rooland, het ontbijt inbegrepen is en dus veel goedkoper. Daar wordt op internet nergens naartoe verwezen.
    Al met al was dit voor ons de laatste keer dat we in Rooland zijn geweest. Volgende keer zoeken we echt wat anders, want het is ons slecht bevallen. Jammer van het geld dat we er aan uitgegeven hebben.

22. Kirstin

Ons gezellig etentje uit eindigde in één en al ergernis. Slechte bediening (brengen van een lepeltje voor onze dochter duurde ca. 15 minuten, terwijl de serveerster achter de bar thee zat te drinken), zeer matig eten (een kinderpannenkoek waar je een holle kies mee kon vullen en die rechtstreeks van de fabriek leek af te komen, droge varkenshaas, sla zonder enige dressing, koud eten). Toetje duurde zo lang dat we maar opgestapt zijn en elders ons toetje hebben gehaald! Één en al teleurstelling. Nooit meer...

4,3
  23. Nederlands Arcen

Gisteren super gegeten, niets op aan te merken. Eten was super, bediening had tijd voor een praatje. Gezellige carnavals muziek. Komen zeker terug deze week voor het ontbijtje.

24. We hebben hier 1 nachtje geslapen, lekker ontbijt gehad en heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel, goed eten en aanpassingen zijn geen probleem. Wij kunnen dit hotel en restaurant van harte aanbevelen.

25. Nederlands Arcen

We komen hier regelmatig en hebben nooit klachten en ik vind als je klachten hebt zeg het gelijk en niet achteraf. Dit zegt genoeg over de persoon zelf erg jammer.

26. Nederlands Arcen

Net hier wezen eten. Dit was eens en nooit meer! Bij binnenkomst geef ik aan dat we graag wat willen eten. We mochten een tafeltje uitzoeken. De serveerster komt naar ons toe en kijkt ons vragend aan. Ze vroeg niks dus we bestelden wat te drinken. Vervolgens wordt er gevraagd of we de kaart willen. Ik dacht bij mezelf ik heb toch aangegeven dat we wat willen eten?! Dus Ja. De menukaarten haalt ze achter der rug vandaan.

Ikzelf bestelde een carpaccio en een stokbrood kruidenboter. Mijn moeder nam de mixed grill. We hoefden niet langs te wachten. Voor de prijs was het een grote portie carpaccio. Bij de eerste hap werd al duidelijk waarom ze dit zo goedkoop kunnen serveren. Er zat totaal geen smaak aan, was waterig en de conclusie was snel getrokken. Dat was over een portie uit de diepvries. De mixed grill was ook niet veel. De biefstuk was zo taai als een schoenzool, het varkensvlees was nog erger, de kipfilet was nog enigszins te eten. De friet en groente waren ook uit de diepvries getrokken. Alleen het stokbrood met kruidenboter was vers, deze was namelijk te warm gesneden. De sterren zijn ook alleen voor het stokbrood.

Wij snappen dan ook niet dat er hier zulke goede recensies worden geschreven. Wij zullen dit restaurant ook niet aanraden en bij navraag bij de buurtbewoners wordt het ook ernstig afgeraden.

1,6
  27. Op zondag 18-1-15 met een Wowdeal gewandeld en gegeten in Hotel Arcen. We hebben goed en lekker gegeten. Voor ons een perfect restaurant.

28. Nederlands Arcen

yvonne coenen

We hebben er pas met een grote groep van 15 personen gegeten, ging perfect. De service was top en ze hadden ook even de tijd om een praatje met ons te maken. Er is een gezellige huiselijke sfeer en de prijzen daar ben ik zeer tevreden over.

29. Nederlands Arcen

Rob kleintjens

Via vakantieveiling geweest en in 1 woord GEWELDIG!! Mooi restaurant, vriendelijk personeel en het eten was super!! Een echte aanrader! Wij komen hier zeker terug!!

30. Peter Franssen

Wat een avond... het was koud in het restaurant. De sfeer was vreselijk. Mijn vrouw en ik bestelde beide het wild duo. Bah bah bah, helemaal doorbakken en zeker 3 kwartier op moeten wachten terwijl het restaurant bijna leeg was. Wij maken hiervoor geen omweg meer.