Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arcen verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Arcen

Theo Hendrix

De lekkerste pannenkoeken eet je bij de bosrand en zeker de asperges pannenkoek 😋 die is zo lekker.

2. Pannenkoekenhuis Arcen

J Swijgman

Werden heel gastvrij ontvangen in een mooie zaak kindvriendelijk goede bediening in lekkere pannekoek gegeten samen.

3. Gerold Driessen

Goede dag, ik heb met mijn vrouw een pilsje gedronken en een kop koffie, daar moest ik €6.50 voor betalen. Dat vond ik wel erg duur, € 3.90 voor een klein glaasje 0.25 l normaal tap bier.

4. Over het restaurant kan ik niet oordelen, maar vorig jaar hier een keer to go gehaald en het was naar tevredenheid. Nu weer een keer gedaan met een goede verwachting, 1x Brouwers schnitzel en 1x Spareribs. Allereerst de schnitzel die was volgens mij gefrituurd (niet echt smaakvol) en op de menukaart staat met jagersaus, nou hier zat niets bij en was dus echt droog. De spareribs was eigenlijk het enige wat nog ging, want de friet was het ook niet (vorig jaar waren dat nog naar aardappelen smakende oerfrieten). De salade hebben wij ook niet gezien, dus voor ons niet meer? En als ik de prijzen daar ook in meeneem, dan kan ik beter naar een frietzaak gaan.

5. Internationaal Arcen

Twee avonden lekker gegeten: lekker buiten gezeten bij een terrasverwarming. De spiezen zijn een aanrader. Vooral de scampi's zijn heerlijk en je krijgt er behoorlijk veel en je mag ook nog eens bijbestellen! Daar hoef je in Zeeland niet te verwachten voor slechts 22,50! Ook lekkere gekruide frites, ruim voldoende voor twee personen. Fijne bediening ook.

6. Pannenkoekenhuis Arcen

Gisteren een heerlijke pannenkoek gegeten en de bediening vriendelijk.
    Maar de drank… twee bestelden er Spa rood. Dat werd gereserveerd in een glas… en bijna geen bubbeltje//bruis te zien. Een bestelde er Cola Zero… wel in een flesje… Op de kaart staat nergens de inhoud van een flesje… //glas of wat dan ook! Betaalden voor de " Spa rood " in glas €2.40. Voor de Cola (0.02CL) €2.75.
    Dat deed toch wel afbreuk aan ons bezoek.
    Misschien toch eens de Horeca regels doorlezen hoe je het eea van drank(fris)serveert.

7. Goed en gezellig eten in ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening.

8. Nederlands Arcen

12 juni met 4 personen ‘s avonds gegeten.
    Onvriendelijk en onervaren personeel. Een aantal voorgerechten waren incompleet. De verkeerde wijn werd geserveerd en het vlees van een hoofdgerecht was nog rauw. De rekening klopte niet en de toiletten waren smerig. Ik schaamde mij voor mijn gaste die ik had uitgenodigd. Ik had toch beter mijn best doen bij het uitkiezen van een restaurant.

5,5
  9. Nederlands Arcen

03 Juni geluncht: er is maar 1 soort droge witte wijn per glas beschikbaar, een chardonnay, bovendien werd deze niet op goede temperatuur geserveerd; de appelpannenkoek werd geserveerd met de appelschijfjes aan de onderkant, nog nooit meegemaakt, maar het kan natuurlijk! De pannenkoek was wat dik en daardoor niet helemaal gaar, melig. De bediening kan vriendelijker!

10. Pannenkoekenhuis Arcen

Vanmiddag met volle teugen genoten van de eerste echte restaurantervaring sinds de heropening van de horeca. Mijn pannenkoek, ik ging voor spek-kaas-prei en bestelde daar zelf nog ui bij, was heerlijk en van zeer goede kwaliteit. Goed gebakken, goede en verse ingrediënten, en de kaas was mooi gegratineerd. Heel wat anders als de obligate nog amper half gesmolten plastic fabrieksplak die je vaak in soortgelijke etablissementen treft! De bewering van de vriendin (overigens een oudgediend personeelslid) die me vergezelde, dat we hier zouden gaan proeven van "de lekkerste pannenkoeken van Noord- en misschien zelfs wel héél Limburg", kon ik achteraf met een rondgegeten buik alleen maar volmondig beamen.

Voorts was het personeel vriendelijk en behulpzaam, de entourage met de tuin en midgetgolfbaan erg mooi (jammer dat deze gezien de nog steeds geldende restricties nog gesloten is en we hem dus niet verder konden bezichtigen, maar ik heb desondanks een paar mooie kiekjes kunnen nemen) en toverde de rekening achteraf een glimlach op ons gezicht.

De gang naar de toiletten en de entree zijn wellicht toe aan enige modernisering, maar ik kan me zo voorstellen dat dit prima past in de rest van het plaatje van het binnengedeelte, wat ik helaas om bovengenoemde redenen ook niet heb gezien.

Voor de rest: Genieten met een grote zachte G. Een aanrader als je in de buurt bent!

11. Met zn alle een mooie tafel gereserveerd, wat moet uiten op gezelligheid!
    We bestelde een heerlijke proeverij. Kreeg je 4 speciaal biertjes op een plankje, bleek de plankjes op te zijn zei de ober. Dus kregen we ze 1 voor 1. Oke ja snap ik met 10 man. Vervolgens zien wij groepen met allemaal plankjes. Toen we er naar vroegen kregen we bijdehand te horen dat ze gereserveerd hadden, uhh ja wij ook?
    Na de 3e ronde werd ondertussen wat glazen van de proeverij opgehaald die leeg waren. Even later komt de ober terug de resterende glazen op halen, zegt hij ik heb hier maar 5 glazen!!! Uhhh ja de andere ober heeft de rest meegenomen. Helemaal controleren alsof wij dieven waren. Na 3 kwartier wachten toch maar even gevraagd waar onze 4e speciaalbiertje bleef, zeiden ze gewoon dat we die al hadden gehad? We zeiden dat we er 3 hadden gehad en al aan het wachten waren op de 4e. Ook weer helemaal controleren. Vind dit wel echt asociaal! We hebben diverse malen contact gezocht voor een pauselijke oplossing, ter vergeefs. Jullie mogen dus blijkbaar jullie gasten als honden behandelen! Ik werk zelf in de horeca, als ik dit naar mijn gasten doe, dan mag ik diezelfde dag nog me spullen pakken!! Hele asociale ober hebben jullie!

12. Internationaal Arcen

Gerrie JAcobs

Alles was goed geregeld. Het eten was goed, genoeg en warm.
    De bediening was vriendelijk en correct. Ook de afstand tussen gasten was goed geregeld.

13. Pannenkoekenhuis Arcen

Corona maatregelen worden hier niet nageleeft. Verschillende samenstellingen aan een tafel. Een alleenstaand koppel werd geweiger. Ze hebben liever een volle tafel. Verdiennen is belangrijker dan service.
    Kwaliteit kan beter duur voor wat je krijgt. Wij komen hier niet meer.

5,1
  14. Vreselijk slecht behandeld. 3 dagen ervoor gereserveerd, kom je aan en mag je in het weiland zitten. Dit terwijl er plek zat was om een goede en vooral gezellige tafel te maken voor ons (6 volw en 6 kinderen). Dit gaven wij direct aan en er kwam geen oplossing. Nimmer meer

1,9
  15. Al Bert

16. Joyce Somai

Sfeer: Op basis van de goede recensies online hier komen eten. Helaas geen goede ervaring gehad. Het begon goed we hadden een plekje in de zon en konden later een plekje in de schaduw krijgen. Dat is wel fijn. Leuke plein om te zitten.
    Eten: de kwaliteit van het eten is ok, maar vettig (olieresten op het bord) In tegenstelling tot de frietjes die waren goed gebakken en heerlijk. Het dessert is echt slecht. Geen verse wafels (oudbakken) smaakte naar knoflook, slagroom te ver geklopt (boter). Aangegeven bij de serveerster; totaal ongeïnteresseerd en zei dat ze het 'door zou geven' en liep weg met haar tip. Dat was wel jammer. Zonde van ons geld, ik denk dat je veel beter kan eten bij een van de andere tentjes. Heel jammer.

17. Nederlands Arcen

Heerlijk geluncht met mooie en lekkere gerechten op het terras aan de Maas. Vriendelijke en vlotte bediening! Een aanrader!

18. Heerlijk gegeten bij Hotel Arcen! Prima, vlotte bediening, vooral door de zoon des huizes! Hij weet echt hoe je met je klanten om moet gaan. Niets is teveel en alles kan en mag. Overig personeel ook zeer vriendelijk. Eten is van goede kwaliteit op mooi opgemaakte borden. Wij hebben genoten!

19. Heerlijk geluncht met 4 personen maar in coronatijd kan het echt niet dat de tafeltjes zo dicht op elkaar staan! 1,5 Meter onmogelijk, maar ja, veel mensen vinden dat geen probleem!

20. IJssalon Arcen

Najat

21. Huiskamerrestaurant Arcen

Marja Dijkstra

Fantastisch, puur eten. Kleine, maar prima kaart of verrassingsmenu voor een kleine prijs. Echt een aanrader!!

22. Pannenkoekenhuis Arcen

Kitty versteegen

Het eten was verrukkelijk. We kregen ook nog goede service en het was een fijne plek om te eten. Achter was ook nog een minigolf. Het was gewoon een geweldig restaurant om met je familie te eten.

23. Nederlands Arcen

Helen Voerman

24. Internationaal Arcen

Heerlijk gegeten gisteren bij restaurant Sjef! Zeer vriendelijke bediening en kwaliteit van het eten was ook zeer goed! Bedankt voor de leuke avond!

25. Sylvia Gressie

Wij komen al jaren in de Arcense Herberg tijdens onze vakantie en we vinden het er fantastisch. De sfeer, het eten, alles is gemoedelijk, gastvrij en elke keer vertellen wij onze gastvrouw hoe heerlijk ze weer heeft gekookt. Mijn man is zelf een goeie kok maar hij vindt het bij de Herberg geweldig eten. Voor ons is het elke keer weer thuiskomen, gezellig. Volgende week gaan we er weer heen en dan eten wij in onze week vakantie zeker vier keer bij de Arcence Herberg. Heerlijk. Met vriendelijke groet Sylvia Gressie.

26. Pannenkoekenhuis Arcen

Op zoek naar een midgetgolfbaan zijn we hier terecht gekomen, prachtige baan (holes), zoals je ze niet meer veel zal zien, en die ook nog eens door de eigenaar voor ons werd schoongeblazen, dit vanwege de afgevallen bladeren, aardige mensen, heel gezellig restaurant met een geweldig keus aan pannenkoeken, kortom een locatie die de moeite waard is om er echt eens naar toe te gaan.

Simon Padt.

27. Nederlands Arcen

We hebben genoten. Fijne, leuke en vlotte bediening. Mooie tafel in de veranda met prachtig uitzicht over de Maas met mooie zonsondergang. Eten was heerlijk en leuk ‘vuurwerk’ (nl 55 jarig huwelijksdiner) bij het dessert. Prijs-kwaliteit is goed.

28. Hele mooie zaak, zeer vriendelijk personeel & erg lekker eten. Hier komen we zeker nog eens terug…

29. Goede Cafetaria waar je heerlijk kunt eten.
    Zeer vriendelijk personeel die je graag willen helpen. Er hangt een mooie sfeer, zowel binnen als buiten erg goed aangekleed. Zeker een aanrader!

30. Baer Brueren