Nieuwste foto's in Arcen

Laatste updates in Arcen

1. A.grutters's profielfoto
    A.grutters heeft een recensie geschreven voor 't Zoete Genot

Na een lange dag dachten met zn vieren lekker te eten. Was niets te doen in de zaak. Moesten toch n tijd wachten voor onze koffie. N tijd later toch maar iemand geroepen dat we wat wilden eten. Na niet te lang wachten kwam ons eten als eerste de kibbeling van €14.50 Wat op het Bord lag waren 8 kleine aangebrande stukjes. Vroeg aan de serveerster wat het was. Zij keek met een gezicht van zal ik maar niet zeggen. Wij gingen er uiteraard niet mee akkoord. Ik zal het overleggen zij ze. Kwam niet terug wij wachten en vroeg en ons af of er nog wat kwam. Ja hoor na n tijdje kwam er n lekkere normale portie kibbeling. Dan maar tegen de eigenaar verteld. Gaf als reden de visboer! Vond u het portie ook niet wat klein. Nou viel wel mee hoor was zijn antwoord. Namen dus uiteraard geen drinken en een nagerecht meer. Dit doen we dus niet meer. Heel jammer kwamen er al jaren.

2. Margaret's profielfoto
    Margaret heeft een recensie geschreven voor 't Zoete Genot

Margaret

Sfeervolle lunchroom, gezellig terras met mooi uitzicht. Vlotte, jonge, attente én gastvrije bediening! Hapjes worden met zorg en uitstraling geserveerd. Dikke pluim voor 't hele team!

3. Fijnproever 's profielfoto
    Fijnproever heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

We hebben met 2 kleine kinderen en 2 volwassen op het terras ijs gegeten. Dit hebben we gewoon besteld vanaf het terras. Komt tijdens het eten een leidinggevende aan met de vraag of we drinken hebben besteld???
    We mochten niet op het terras ijs eten maar liefst 8 bollen besteld. We moesten plaats maken voor andere klanten. De gasten gaven aan wel even te wachten aangezien we ook klanten zijn met kleine kinderen. Mijn oudste dochter en wij begrepen dit echter niet. Toen mochten we toch blijven zitten. De volgende keer niet werd ons verteld! De volgende keer komt er zeker niet!! Er zitten mensen op het terras die alleen wat drinken. Zeer zeer onklantvriendelijk! Zo ga je niet met je gasten om. We zijn snel weggegaan. Mijn oudste dochter wilde haar ijs ook niet meer opeten. De sfeer was direct bederft, fijn!!

4. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Alt Arce
    Nederlands Arcen

Vandaag gaan lunchen bij Alt Arce samen met onze kleine dochter. Bij binnenkomst (buiten) waren er veel tafels leeg, maar stonden deze vol met vuile borden en glazen. Terwijl er toch voldoende personeel aanwezig was. Gaan zitten onder de glazen overkapping, maar al snel verhuisd naar het terras toen daar een plek vrij kwam: onder die overkapping was het namelijk niet uit te houden van de warmte, wat mij betreft de plank volledig misgeslagen wat betreft materiaalkeuze. Eenmaal besteld, stond de soep binnen 1 minuut op tafel. Op zichzelf prima natuurlijk, ware het niet dat de soep koud was. Vervolgens hebben we een uur moeten wachten op de volgende gerechten, omdat ze dit 'vergeten' waren. En ook mocht ik bij de pannekoek zelf de poedersuiker gaan afhalen bij de bar. Kortom, waardeloze bediening. Naast ons zijn ook twee koppels weg gegaan omdat ze meer dan een kwartier op reeds bestelde drank moesten wachten. Het personeel is wat mij betreft dan ook niet geschikt/ervaren genoeg, maar het mag natuurlijk allemaal niets kosten (gezien de lage leeftijd). In het verleden een prima keuze, maar volgende keer slaan we deze zaak over. Tot slot: €4,90 durven vragen voor een 0,3 hertog jan weizen? Dan begrijp je het dus helemaal niet.

5. 't Zoete Genot's profielfoto
    't Zoete Genot heeft gereageerd op een recensie van 't Zoete Genot
    't Zoete Genot
    Van restaurant

Dank jullie wel voor deze mooie reactie! 't Zoete Genot

6. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor 't Zoete Genot

Heerlijk gegeten, zeer goede sfeer, perfecte bediening. Het personeel en de eigenaar van deze toko hebben er zin in!

7. Tanis's profielfoto
    Tanis heeft een recensie geschreven voor De Bosrand
    Pannenkoekenhuis Arcen

Afgelopen weekend, tijdens ons familie weekend in Arcen, heerlijke pannenkoeken gegeten in dit restaurant. Zeer vriendelijke en snelle bediening en heerlijke pannenkoeken!! Aankleding van het restaurant mag van mij (is persoonlijk) iets gezelliger en meer pannenkoekenhuis style ;)

8. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Maasparel

Lekker gegeten.

9. Robin Doorakkers's profielfoto
    Robin Doorakkers heeft een recensie geschreven voor De Bron

Robin Doorakkers

Vanavond hier gegeten. Nog even voor het zwemmen. In het thermaalbad. Beide Lintpasta met gambas genomen. Erg onsmakelijk. Pasta was taai, veel te zout. Er zaten 4 gambas op die dan wel redelijk waren. Halverwege gestopt met eten. Gemeld bij de balie voor kwaliteit eten. Manager werd erbij geroepen. Kwaliteit zou altijd goed zijn, prima dat zou kunnen. We vroegen om vermindering van de rekening. Dat was netjes en we hoefden enkel het drinken te betalen. Echter kwam ze daarna terug toen we in de rij bij de kassa thermaalbad stonden. En public begon ze te roepen dat we wel even alle gambas hadden gegeten (nounou 4 stuks.. Je eet eerst wat er wel smaakt natuurlijk). Deze manager maakt zichzelf belachelijk. Laatste keer dat we hier zijn gekomen, en dat zullen we ook doorgeven aan onze culinaire vrienden. Bedankt voor de fijne beleving.

10. Nico's profielfoto
    Nico heeft een recensie geschreven voor De Bron
    Internationaal Arcen

Het eten was ronduit slecht.
    Mosterdsoep veel te zout.
    Pulled pork stoofpotje was zo zout, bijna niet om te eten.
    Tiramisu was gewoon cake met slagroom uit spuitbus verder helemaal niets.
    Eerste en laatste maal dat we hier gegeten hebben.
    En het heet ook nog verwenmenu.

11. Astrid's profielfoto
    Astrid heeft een recensie geschreven voor Hertog Jan Proeverij

Drankjes erg duur (2,60 voor cassis fanta) en met gratis muntje van de rondleiding in brouwerij nog 2 euro bijbetalen voor bokbiertje van Hertog Jan. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

12. Ron vd wilk's profielfoto
    Ron vd wilk heeft een recensie geschreven voor Alanya
    Grill Arcen

Top en vriendelijk personeel.
    Smaakte goed.
    Pizza kon meer salami op.
    Pizza gyros was top.
    Doner was dun gesneden maar goed gekruid.
    Patat was heel veel maar was goed, hou zelf meer van dikke patat.
    Sausen waren top.
    De service en vriendelijkheid waren perfect deze jongens verdienen meer.
    Klanten.

13. Harold's profielfoto
    Harold heeft een recensie geschreven voor De Bron
    Internationaal Arcen

Heerlijk gegeten van een mooi gebakken Zalmmoot. Mooi gegaard en een mooi bruin randje. De eigengemaakte aardappelfrietjes waren mooi bruin gebakken, krokant en goed van smaak. De salade bij het eten was vers en smakelijk.
    Mijn partner had een verrukkelijke risotto die je met liefde even in je mond liet smelten zo heerlijk van smaak. Bediening keurig en accuraat.

Voor ons een echte aanrader.

14. Elaine's profielfoto
    Elaine heeft een recensie geschreven voor IJssalon Clevers

Nog maar zelden zo lekker ijs gegeten (de koffie compleet met schuim en ijs is overheerlijk)

15. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor 't Zoete Genot

We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant ziet er gezellig uit. De bediening was erg vriendelijk. En dat allemaal voor die prijs…

16. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Alt Arce
    Nederlands Arcen

Goed eten; slechte bediening.

De medewerkers van het restaurant zijn erg jong en kunnen het allemaal niet overzien. Tafels worden niet of erg laat afgeruimd waardoor het allemaal erg rommelig oogt.
    Bij binnenkomst mogen wij een tafel voor 4 personen uitzoeken. Zodra wij plaats hebben genomen duurt het ongeveer 5 minuten voordat iemand de bestelling voor de drank op komt nemen. Een menukaart krijgen wij niet dus wij doen het met de kaart die op de tafel aanwezig is. Na enige tijd wordt de bestelling opgenomen. De tafel is verder niet gedekt en bestek hebben wij niet.
    Bij het serveren van het voorgerecht wijzen wij de bediening erop dat er geen bestek aanwezig is. Het bestek, welke in een mapje met servet wordt bezorgt, wordt in een stapel op tafel gelegd en niet per persoon neergelegd; onder het mom, zoek het zelf maar uit.
    Bij het afruimen van het voorgerecht wordt de halve tafel afgeruimd, de andere helft blijft staan.
    Hierop spreek ik de manager aan en geef aan dat er wel erg veel misgaat deze avond. De manager, een jonge meid van amper 20, geeft aan hier de medewerkers op aan te spreken waarna ook de rest van de tafel wordt afgeruimd. Bij het serveren van het hoofdgerecht gaat het andermaal mis, wederom hebben wij geen bestek en het afruimen verloopt wederom slordig.

Na de maaltijd hebben wij nog een gesprek met een medewerker van het restaurant en deze geeft aan dat het de hele dag erg druk is geweest. Dit mag uiteraard nooit een excuus zijn maar ons zien ze daar niet meer.

17. L. van Amsterdam's profielfoto
    L. van Amsterdam heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Centrum

L. van Amsterdam

Goede kwaliteit, goede sfeer, zeer goede service!

18. Irene's profielfoto
    Irene heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Aziatisch Arcen

Je kunt hier echt heerlijk eten. Vriendelijk personeel.

19. Eric's profielfoto
    Eric heeft een recensie geschreven voor Maasparel

Leuk restaurant. We hadden met 6 personen verschillende gerechten die allemaal goed smaakten. Vriendelijke bediening. Iets misleidend is de prijs en inhoud van het dagmenu. De derde gang is koffie, voor een echt dessert moet daarbij nog ca 3,50 betaald worden. Dat is dus geen drie gangen menu zoals het gepresenteerd dient te worden.

20. DESOPPER's profielfoto
    DESOPPER heeft een recensie geschreven voor 't Zoete Genot

Eten super lekker prijs kwaliteit TOP.
    Bediening vriendelijk personeel.
    Indien in de buurt zeker terug komen.

21. M. Leeraar's profielfoto
    M. Leeraar heeft een recensie geschreven voor Sjef

M. Leeraar

Alles goed geregeld. Vriendelijk personeel. Dikke 10.

22. Thermen's profielfoto
    Thermen heeft een recensie geschreven voor De Bron
    Internationaal Arcen

Wij hadden met 5 mensen een 3-gangen menu + wijn, bier en fris, en dan is het bij de koffie niet eens mogelijk een glas kraanwater erbij te krijgen. Echt belachelijk! Daarnaast was de risotto véél te papperig.

23. K.Oostdam's profielfoto
    K.Oostdam heeft een recensie geschreven voor Alt Arce
    Nederlands Arcen

Vanavond, 24-08-2017, op basis van recensies op couverts.nl, met 6 pers. Bij Alte Arce gaan dineren. Wat een ongezellige tent! Het eten was niet slecht, de zonnebloempitten op de carpaccio werden niet gewaardeerd evenmin als de berg olijvenringen die over de carpaccio uitgestrooid was. Het vlees, de zalm en de tonijn waren goed. Jammer dat er geen verse jus d'orange geserveerd kon worden, het was op, ook een gin-tonic was niet mogelijk omdat de gin op was en de ijskoffie was ook op! Om 20.00 Uur kwam een serveerster met veel herrie met een rolcontainer langsrijden om de kussens van de terrasstoelen op te halen, terwijl wij nog zaten te eten! Om 20.30 Uur liep het personeel al druk op te ruimen en schoon te maken! Als je dan vroeg wil sluiten neem dan geen reservering om 19.00 Uur meer aan! Voor ons geen Alte Arce meer.

24. Chris Lemaire's profielfoto
    Chris Lemaire heeft een recensie geschreven voor Hertog Jan Proeverij

Chris Lemaire

We zijn net klaar met eten: 1x Nackensteak met kruidige biersbiersaus en 1x rundvlees stoofpotje. Werkelijk geweldig lekker gegeten. Complimenten voor de keuken

25. Anouk Snel's profielfoto
    Anouk Snel heeft een recensie geschreven voor Manzjee

Anouk Snel

Gisteravond prima gegeten. Ongedwongen sfeer. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten!

26. Patrick Ruben's profielfoto
    Patrick Ruben heeft een recensie geschreven voor Alt Arce
    Nederlands Arcen

Prima geluncht vandaag. Een Broodplank Alt Arcen gepakt met soep vooraf. Vissoep zeer lekker. Preisoep viel ook in de smaak.
    Broodje carpaccio mist wel een sausje of crème. (Truffelcreme?)

Uitzicht is heerlijk aan de maas. Bediening prima in orde. Veel runners, weinig dienbladen om lege glazen op te halen… ;-)

Enige minpunt is de merken frisdrank. Nep bitter lemon en nep cassis en die ice tea green van Nestea is echt nasty. Bied dan gewoon glazen fris aan met green tea uit een 2 liter pak.

Voor de rest prima. Zal dit zeker aanbevelen, prima zaak!

27. louis maessen's profielfoto
    louis maessen heeft een recensie geschreven voor Maasparel

louis maessen

Lekker en goede prijs/kwaliteit verhouding

28. Lotus Arcen's profielfoto
    Lotus Arcen vindt de recensie door Rob Bierenbroodspot voor Lotus leuk

Rob Bierenbroodspot

All you can eat. Super lekker gegeten. Je kon bij bestellen wat je wilde zonder extra kosten en het personeel was heel klantvriendelijk.

29. Lotus Arcen's profielfoto
    Lotus Arcen vindt de recensie door Olga van derLinden voor Lotus leuk

Olga van derLinden

Echt heerlijk gegeten aardige mensen we hebben een rijsttafel gegeten dan kan je daarna echt weten wat voor resteurant het is doordat je er van alles proeft

30. Rob Bierenbroodspot's profielfoto
    Rob Bierenbroodspot heeft een recensie geschreven voor Lotus