Restaurant Haifa in Appingedam

Restaurant Haïfa bestaat al sinds 1984, Haïfa is een bekende naam in de omgeving, gelegen in het historisch centrum van Appingedam. Wij staan bekend om de hoge kwaliteit van ons eten en serveren uitsluitend biologisch vlees uit de omgeving. Wij heten u graag van harte welkom in ons restaurant

1194460746 88
1312020992 80
1401920003 83
1491819015 84
1519480249 84

1. De bediening was ronduit slecht, er liepen op deze drukke avond maar 2 jonge meisjes rond die het soms niet aankonden.
    De vuile borden bleven dan eerst even op de tafel staan. En wanneer er niets te doen was stonden ze met elkaar in de keuken te praten en moesten wij zelf naar de balie om te vragen voor drinken, Ze waren vriendelijk maar hadden geen aansturing hoewel het wel nodig was.
    Wachten op het eten duurde ook te lang.
    Maar je kunt er wel lekker eten.

2. Een gezellig restaurant met een uitstekende service.
    Een eerlijke ossenhaas met smakelijke groenten.
    Een heerlijk dessert als afsluiter.
    Compliment!

3. Eten is super en je krijgt meer dan je op kan. Enige wat ik als commentaar zou kunnen geven is dat de macaronie/penne wat bij de steaks geserveerd wordt wel een keer veranderd mag worden in wat nieuws bijv. Seizoen groenten.

4. Heerlijk gegeten met mijn zussen. Heerlijk rustig, het was niet erg druk zodat we ook nog konden praten. Het personeel was aardig en geduldig.

Kortom een super avond gehad.

Als er al een min punt is dan zijn het de stoelen, die zijn nogal hard. Kussens zou een must zijn.

5. Heerlijk gegeten! Vers, meer dan genoeg en heel goed bereid. We hebben genoten.
    De bediening was goed en vriendelijk. Goede sfeer. Alles met aandacht. Het restaurant is een aanrader! We komen hier zeker weer!

6. Martin Kinkel

De spareribs waren heerlijk. Alleen een erg gemis was dat er geen groente bij was. Dat was voor ons een unieke ervaring omdat we dat in een restaurant nooit eerder meegemaakt hebben! Dus een duidelijk minpunt!!!!

7. Evelien

Wederom heerlijk gegeten! :)

8. Anneke dijkstra

Kan er niets anders van maken. We gaan er geregeld eten. Ik heb nergens klachten over en kom er graag.

9. Jeanet Mulder

Alles was erg lekker, en de bediening heel aardig.

10. Henk van Til

Gezellige zaak, warm interieur en het eten was heerlijk. Behoorlijk grote porties (kebab en gebakken mosselen), we konden het niet helemaal op.
    Zeer vriendelijke bediening en normale prijzen. Een aanrader!

11. Eten geweldig, ook de bediening super.

12. We hebben heerlijk gegeten, toch een klein puntje. Ik had de ossenhaas besteld met champignonsaus. De Ossenhaas was perfect maar in de champignonsaus was geen champignon te bekennen. Ik had gebakken champignons verwacht i.p.v. pasta (die best lekker was) en wat we allemaal jammer vonden, de ananas was niet lekker te hard of niet rijp. Toch hebben we een fijne avond gehad en komen we zeker terug. Gr H.L.Udding

13. R lijnema

Wij hebben heerlijk gegeten bij haifa!
    Personeel erg vriendelijk! Aanrader!

14. G. fieten

Heerlijk gegeten, gezellig restaurant, mooie locatie.

15. J.Reitsma

Heerlijk gegeten! Een aanrader!

16. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader

17. Trijn Swart

Aanrader! Prima restaurant met leuke gezellige sfeer en goede kaart. Vooral de spare-ribs zijn een aanrader! Nergens zo lekker als hier. Tevens kun je gebruik maken van een lekkere saladebar. Vlotte bediening en eten snel klaar. Gewoon prima!

18. We hebben heerlijk gegeten. Fantastische saladebar, grote variatie in hoofdgerechten en vriendelijke zeer attente bediening en eigenaar. Top locatie om gezellig met vrienden uit eten te gaan.

19. Het was uitmuntend. Lekker en voldaan.

20. t. huttenga

Prima gegeten. En nog heel hartelijk dank voor het nasturen van het vergeten kledingstuk. Met vriendelijke groet, Ton en Ineke Huttenga

21. Lekker en goed eten! Was het vroeger al. Nu de inrichting nog eens iets moderniseren en het zou bijna perfect zijn!

22. Flexion Uitzendbureau

Het eten was erg lekker en vooral veel. We hebben een ontzettende gezellige avond gehad.

23. P Boerema

Geweldige locatie. Het eten was heerlijk en werd na 15 minuten opgediend. Grote complimenten voor de kok. Aangename bediening.

24. A.A. Menkema

In de loop van de middag door de baas vriendelijk ontvangen en een tafel gereserveerd om 19.00 uur. Toen we kwamen zat de hele zaak echter bommetje vol. Enige paniek maakte zich bij de serveerster meester. Liep zenuwachtig naar achteren om te overleggen. Ik had verwacht dat de baas dit zou gaan oplossen, maar hij liet zich niet zien. Het kwam hier op neer, jammer maar helaas u kunt wel gaan. Heel zwak om dit door zijn jonge medewerkster aan ons mede te delen. Deze zaak hebben wij gewist als locatie om te gaan eten.

25. J.Ph.C. van Tilburg

Heerlijk gegeten, prima bediening, vriendelijk personeel.

26. Kom al jaren bij Haifa. Nog nooit ontevreden weggegaan. Super gezellige tent, en vooral de spareribs zijn hier een aanrader.

27. Jo 159 punten

Met z'n tweeën in dit restaurant gegeten. De Maxigrill die we hadden besteld werd gereserveerd in een vreemd bakje. Hierin dreef een rood gekleurde laag vet. Ik ben op een gegeven moment gestopt met het eten van het vlees omdat ik last van brandend maagzuur kreeg. De bediening was ook erg slecht. Voorheen was dit altijd een prima restaurant maar nu komen we hier nooit meer.

28. Weer eens heerlijk gegeten bij Haifa .
    Saladebar kraakvers , en dan de pittige Portugese Spareribs ...!
    Volgende week weer lekker eten bij Haifa .

29. Knus sfeervol restaurant, niet te groot en gezellig donker, zeer prettig, beleefd en vriendelijk personeel. Niet te lang op eten gewacht en smaakte uitstekend. Wij waren al vaker geweest maar vonden een positief geluid wel eens op zn plaats.

30. We hadden om 1900 uur een tafel gereserveerd en kwamen 5 minuten eerder aan. De gasten voor ons waren nog niet uitgegeten en omdat we geen haast hadden zijn we maar even aan de bar gaan zitten, waar we heerlijk broodjes met kruidenboter kregen voor het ongemak. Daarna kregen werden we door de bediening netjes naar onze plaats geleid en werden onze drankjes en het broodplankje netjes voor ons gedragen. Het is een hele knusse tent met een gezellige sfeer. Toefje op deze sfeer was dat er een jarige aanwezig was en die werd door het personeel even in het zonnetje gezet.
    Het eten werd snel geserveerd en het was heerlijk, vooral de spareribs waren heerlijk en de pasta onder het vlees verassend en lekker.

We hebben een heerlijke avond gehad en komen snel weer terug

31. Wij gaan regelmatig daar eten of ophalen.Nergens zulke overheerlijke spareribs als daar,heerlijk mals en zalig gekruid,om je vingers bij af te likken!!!

32. Gezellige en warme sfeer. Heerlijk eten, echt schransen!! Heel gastvrije eigenaar/ kok en crew! Echte aanrader!!!!

33. ben en ria

Ik lust graag spare-ribs en mijn vrouw nam telkens iets anders van de kaart (alles prima), tot zij de portugese spare-ribs heeft ontdekt. Ik heb bij menige horecagelegenheid spare-ribs gegeten en inmiddels plechtig aan Achmed beloofd dit voortaan alleen maar bij hem te gaan eten. Wij gaan voor de spare-ribs speciaal naar Haifa. Ontvangst en bediening altijd zeer hartelijk. Je komt telkens meer dan voldaan van tafel en mocht het te veel zijn, dan kun je het laten inpakken en thuis nog eens genieten. Dit is toch redelijk uniek. De prijs staat in geen verhouding tot het gebodene. Uitstekende kwaliteit.

34. Het eten is hier altijd goed, meer dan voldoende en gewoon een gezellig sfeervoll steakhouse.

Ook de voorgerechten zijn zeer de moeite waard. ( tonijnsalade is een aanrader)

Bij het hoofdgerecht kan je zelf je salade pakken uit de saladbar die er altijd goed en vers uitziet.

Wij komen hier regelmatig en hopen binnenkort weer langs te gaan.

35. Gegeten naar aanleiding van diplomering. Zaak was nagenoeg leeg, eten was verschrikkelijk, helemaal in combinatie met de prijs. Het zal wel een slechte dag zijn geweest, maar wij komen niet weer terug.

36. Wij zijn hier meerdere keren geweest en zijn ook zeker van plan hier nog vaak te komen.

Bediening is vriendelijk, de keuken is verrukkelijk en zeer royaal.

Je komt er echt "vol" weer weg.

Onze jongste houdt niet van ijs, de eigenaar heeft uit zijn prive koelkast een danoontje voor hem gehaald!

Als dat geen klantvriendelijkheid is?!?!?!

Top tent!

37. Kort geleden zijn wij hier met een grotere groep geweest.

Wij kwamen om 7 uur binnen en om half 9! kregen we na vragen pas de menukaart aangeboden. De dames van de bediening hadden niet door dat we compleet waren, zelfs toen dit drie keer eerder al vermeld was.

Dit vond ik zeer storend! Vervolgens is het weer wachten en wachten en wachten tot er eindelijk wat op tafel komt.

Erg jammer.

Het eten daarentegen was wel erg lekker en zeker voldoende.

Tijdens het afruimen van het voorgerecht kwam tot mijn verbazing toch een zeer vreemde vraag over de lippen van de bediening, namelijk of iemand nog het laatste stukje stokbrood wilde van iemand anders.... waarom ga je dit vragen aan je gasten.
    Het is mij totaal onduidelijk.

Tijdens het afruimen werd er ook nog eens gevraagd of iemand zijn eten wat over was nog mee wilde nemen? Zal de volgende keer een tupperware bakje meenemen.

Ik en de meeste mensen in mijn gezelschap hebben zeer duidelijk gemaakt dat wij hier niet weer heen gaan om een hapje te eten.

Misschien handig om toch wat meer ervaren dames in de bediening te zetten, want aan het eten ligt het zeker niet!

38. Ik heb een hekel aan spare-ribs eten, omdat het altijd z'n gekluif en geklier is. Maar hier maak ik graag een uitzondering. Wat kun je hier heerlijk spare ribs eten, en ook de gamba's zijn heerlijk. Mix-grill ook. Lekkere salade bar.

Prima eten..

39. Het restaurant ziet er gezellig uit, aan de buitenkant staat iets van steakhouse, maar ik had op het eerste gezicht meer de indruk dat het om een gemiddelde shoarmazaak ging. Toch zijn we naar binnen gegaan, want je moet niet altijd op een eerste indruk afgaan.

Binnen zag het er allemaal gezellig uit, jammer alleen dat tafels net niet onder de lampen staan. Waardoor je grote kans hebt je hoofd te stoten als je op staat, mij is het tweemaal overkomen en die avond waren er meer gasten die niet zonder bulten naar buiten gingen.

De bediening was alleen niet altijd al te alert, waardoor het soms wat langer dan gemiddeld duurde dat je geholpen werd, hun vriendelijkheid maakte dit alles wel weer goed. We besloten de gok te wagen en hebben een ossehaasje besteld (een gok, omdat ik nog steeds de indruk had in een doodgewone shoarmazaak te zitten waar ik slechte ervaringen heb met biefstuk/ossehaas en dergelijke).

We kregen 4 bakjes saus (knoflook, pittige rode saus, cocktail en mayo), dus eigenlijk weer net als de shoarmazaak. Maar die sauzen waren absoluut niet noodzakelijk, want wat schertste onze verbazing... de ossehaas was overheerlijk! Hij was heerlijk mals, had iets minder doorbakken hoeven te zijn, maar hij was veel meer dan we verwacht hadden. De sausjes hadden we dan ook absoluut niet nodig, en we hebben heerlijk genoten.

We gaan zeker nog een keertje terug, maar dan om de ribjes te proberen, want we hebben uit betrouwbare bron dat deze ook erg goed moeten zijn daar.

40. terugkomende gast

Geweldig! Heerlijk! Gezellig!
    Heerlijk gegeten, gezellige bediening, kortom:

SUPER.

41. Echt een goede en gezellige zaak en de eten en de bediening is geweldig echt de moeite waard om heen te gaan. Als het aan mij ligt zit ik er elke dag.

42. prima kwaliteit.
    je kunt er helaas niet pinnen, daarvoor moet je eerst naar de buren.

43. ontzettend leuk en gezellig restaurant. Ga er absoluut nog eens naar toe! Erg betrokken en gezellig personeel. Heerlijk gekruid eten, goed vlees.

44. heerlijk gegeten, prima personeel, komen zeker weer
    Woensdags shoarma afhaaldag

45. Heerlijk eten, goede bediening, gezellige sfeer. Kortom; toptent!

46. Minke Hoogewerf

Prima voorelkaar het is er altijd gezellig

47. heerljik en gezellig

48. Heerlijk eten.
    rustige,innemende nette bedienening. Redelijke prijzen.

49. Margriet

Heerlijk eten, vooral de gamba's zijn top!! Goede en vriendelijke bediening.

50. gezellig en goed