Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Appingedam verdeeld zijn.

1. Internationaal Appingedam

fam van den Berg

We hebben lekker gegeten. Een minpuntje was dat de carpaccio vies was.
    Waarschijnlijk niet vers, niet te eten. Verder geen klachten.

2. Internationaal Appingedam

Jeanet Mulder

Alles was erg lekker, en de bediening heel aardig.

3. Internationaal Appingedam

Yolande

Weer fantastisch gegeten bij Gooday...de gebakken garnalen,.... WOW MMmmm heerlijk !!...
    Nu voor de tweede keer, maar zeker niet voor de laatste keer.
    De sfeer zou wat verbeterd kunnen worden met een gezellig ( achtergrond) muziekje.
    Voor de prijs/qualiteit heb ik een 9 gezet,... maar is eigenlijk een 10, maar wat mij betreft....... het MAG natuurlijk altijd goedkoper :-))
    En de loayltycard,....... een goed idee, alleen jammer dat het niet aangegeven/ naar gevraagd wordt, wanneer er afgerekend wordt :-((

4. Altijd heerlijke broodje hamburger speciaal :D Goede prijs en altijd vriendelijk en vrolijk personeel.

5. Internationaal Appingedam

westerhuis

Er was volop keuze en ruimte, ondanks dat het goed vol was. Koud buffet was heerlijk even als de wok en gril. Ook de zelf bediening van drinken was goed. Soep en toetjes was ook voldoende aanwezig, alleen het warme gerechten gedeelte stond wel lang te sudderen in de bakken, misschien wat vaker verversen, maar we komen vast weer terug in dit leuke, gezellige restaurant. Ook de bediening was goed.

6. Internationaal Appingedam

Ina van der Ploeg

Wij hebben heerlijk gegeten, genoeg keus, aardige mensen, leuk personeel, we komen zeker nog eens!

7. Internationaal Appingedam

Wij weten niet echt waar de negatieve recensies vandaan komen, maar wij hebben heerlijk gegeten. Was een gezellige drukte, eten was warm en er was genoeg keuze!

8. Internationaal Appingedam

GRH Torrenga

Prima! Het is voor ons geen wereld restaurant, maar een uitgebreide wok. Eten was goed. Aantal keren bestek gehad wat niet goed schoon was en het duurde lang voordat servies werd weggehaald.

9. Internationaal Appingedam

Henk van Til

Gezellige zaak, warm interieur en het eten was heerlijk. Behoorlijk grote porties (kebab en gebakken mosselen), we konden het niet helemaal op.
    Zeer vriendelijke bediening en normale prijzen. Een aanrader!

10. Internationaal Appingedam

Netjes en je loopt elkaar bij het buffet haast niet in de weg.

11. Internationaal Appingedam

Hillie Pijper Vos

We hebben heerlijk gegeten. Het eten was prima. Maar 1 minpuntje, er waren gerechten bij die wel ietsje warmer konden. Mijn bami was lauw. Verder waren we tevreden. We komen wel een keer weer terug.
    Vr gr. H. Pijper Vos

12. Internationaal Appingedam

We hebben heerlijk gegeten bij Gooday! Het werd allemaal weer snel aangevuld, het was druk! (Pasen) Vriendelijk personeel.

13. Internationaal Appingedam

J Meijer

Ondanks de drukte op zaterdagavond stond je bij de wok en gril nog geen minuten te wachten en het eten was geweldig. Dit is de derde keer dat wij zijn geweest, en hier blijft het niet bij, vr gr j meijer.

14. Internationaal Appingedam

Petra Briek

Wij vonden het eten lekker. Het is alleen wel een gelegenheid voor grote groepen. Met z'n vieren val je toch wat in het niet. Je kunt elkaar nauwelijks verstaan.
    Goede service en hulp bij het tappen van bier en maken van cappuccino.

15. Internationaal Appingedam

Soep was koud. Eten werd niet goed bijgevuld.

16. Internationaal Appingedam

Eten geweldig, ook de bediening super.

17. Internationaal Appingedam

H.L.Arends

We hebben lekker gegeten, veel keuze in vlees, vis enz. wok, plaat en grill, alles wordt voor je gedaan.
    Rauwkost, sushi, toetjes en ijs met slagroom.
    In het prachtige restaurant in Appingedam.

18. Internationaal Appingedam

Zu Doornbos

Goede wijn en bier, eten is lekker voor die prijs, personeel attent vooral de koks werken met een Smilde leuk om te zien. We zullen zeker vaker gaan.

19. Internationaal Appingedam

Al een paar keer heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Wij komen hier vaker.

20. Internationaal Appingedam

We hebben heerlijk gegeten, toch een klein puntje. Ik had de ossenhaas besteld met champignonsaus. De Ossenhaas was perfect maar in de champignonsaus was geen champignon te bekennen. Ik had gebakken champignons verwacht i.p.v. pasta (die best lekker was) en wat we allemaal jammer vonden, de ananas was niet lekker te hard of niet rijp. Toch hebben we een fijne avond gehad en komen we zeker terug. Gr H.L.Udding

21. Ria Hulzebos

Afgelopen zaterdag hier gegeten met 7 personen en aansluitend een besloten feest gehouden met 40 personen. Heerlijke gerechten en super vriendelijk personeel!! Feest was een groot succes mede dankzij de vriendelijke eigenaar en de bediening. Echt een aanrader!!

22. Internationaal Appingedam

R.Vegter

Een zeer net en gezellig restaurant, vlot en actief personeel.
    Zeer uitgebreid buffet met vele verschillende gerechten.
    Kortom: heerlijk gegeten een aanrader.

23. Internationaal Appingedam

R lijnema

Wij hebben heerlijk gegeten bij haifa!
    Personeel erg vriendelijk! Aanrader!

24. Gehoopt op een uitsmijter met smaak, echter het (biologisch) brood was dermate hard dat het niet te eten was, ook een ei bakken moet men schijnbaar leren, deze waren bijna rauw, zag er niet uit.

Wij zoeken de volgende keer een eetgelegenheid op die het vak verstaat.

3,2
  25. Internationaal Appingedam

G. fieten

Heerlijk gegeten, gezellig restaurant, mooie locatie.

26. Internationaal Appingedam

Over-all best aardig. Echter geen enkel product meer dan standaard kwaliteit. Met iets meer aandacht per gerecht zou het veel beter kunnen worden. Over een jaar maar weer proberen. Drankjes in flesjes. Dat is beter dan het gemiddelde wokrestaurant.

27. Internationaal Appingedam

Heerlijk gegeten met z'n vieren. Alles voldoende op voorraad. Vriendelijk en gastvrij ontvangen, ook het personeel achter de wok en bakplaat was erg leuk. Het eten was van goede kwaliteit en de keuze was enorm. Ondanks de grote ruimte sfeer genoeg, je zit niet opgepropt op elkaar dus privacy genoeg. Gaan binnenkort nog weer eens heen!

28. Internationaal Appingedam

Het mag dan in deze maand maar €19,90 kosten, toch is het dan nog niet wenselijk dat je koud eten op moet scheppen, gewoon echt koud hé?
    Verder is de reservering niet echt handig, volgens mij hadden echt teveel om 18.00 gereserveerd, er kwamen heel hordes tegelijk aan, dan maak je het jezelf als restaurant gelijk al heel moeilijk. Want als gevolg waren de tafelnummers in de war en plus als je mensen wat verdeeld over de avond komen heb je minder kans op lege bakken en heb je meer tijd om bij te vullen en te bakken. Ze konden er nu niet aan bakken, dus als je een tweede keer wou opscheppen, stuitte je op lege bakken en wat je wel pakte, omdat het er toch nog was, was gewoon koud.
    Echt jammer, was hier voor de 2de keer, want meneer zei dat het warmer en vaker bijgevuld zou worden wanneer het drukker was en dat was dus nu, maar helaas. Plus punten zijn wel de toetjes en de wok en grill. Maar voor het buffet zien ze ons hier niet weer.

2,8
  29. Internationaal Appingedam

Louise Koen

Wij vonden het eten heerlijk. Het ziet er allemaal keurig netjes uit. De zaak is erg groot, waardoor het lastig is om het gezellig te krijgen. Wij hebben met z'n 2en gegeten voor 40 euro all-in. Dat was een aanbieding in de maanden januari en februari. Een koopje voor wat we daarvoor gekregen hebben.

30. Internationaal Appingedam

Alex