Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Appingedam verdeeld zijn.

Eten is super en je krijgt meer dan je op kan. Enige wat ik als commentaar zou kunnen geven is dat de macaronie/penne wat bij de steaks geserveerd wordt wel een keer veranderd mag worden in wat nieuws bijv. Seizoen groenten.

Heerlijk gegeten met mijn zussen. Heerlijk rustig, het was niet erg druk zodat we ook nog konden praten. Het personeel was aardig en geduldig.

Kortom een super avond gehad.

Als er al een min punt is dan zijn het de stoelen, die zijn nogal hard. Kussens zou een must zijn.

Heerlijk gegeten! Vers, meer dan genoeg en heel goed bereid. We hebben genoten.
    De bediening was goed en vriendelijk. Goede sfeer. Alles met aandacht. Het restaurant is een aanrader! We komen hier zeker weer!

Martin Kinkel

De spareribs waren heerlijk. Alleen een erg gemis was dat er geen groente bij was. Dat was voor ons een unieke ervaring omdat we dat in een restaurant nooit eerder meegemaakt hebben! Dus een duidelijk minpunt!!!!

We dachten het weer eens te proberen… interieur vernieuwd en mooier! Eten achteruit gegaan… taaie biefstuk met lauwe groente, werd mee terug genomen en een warme weer terug… nog taaier… en de frites inmiddels koud… Ondertussen werd met veel kabaal de keuken opgeruimd… kortom… niet weer! Koffie of thee als goedmaker… We hadden liever gezellig samen gegeten ipv wachten op elkaar…

ten Wolde

Heerlijk gedineerd. Vriendelijke bediening, niet lang wachten. Kortom perfect.

7. Afhaal en bezorg Appingedam

Lekkerste snackbar waar ik ooit ben geweest, hele vriendelijke mensen ook

8. Internationaal Appingedam

F Groenhagen

Het is een zeer goede restaurant het was een geslaagde avond en we kommen er nog wel vaker.

Gisteravond met vier personen gegeten bij het Paviljoen, een prachtige locatie! Tussen het bestellen en het bezorgen van onze maaltijden zat ruim een uur! Een ieder die na ons kwam was inmiddels voorzien van eten. Bij navraag of er iets mis was gegaan met onze bestelling bleek ineens dat het binnen 5 minuten op tafel stond. Echter, één van de (vis) gerechten was koud. De aardige bediende heeft het bord mee teruggenomen naar de keuken en even later werd het zelfde gerecht warm geserveerd. Ter compensatie werd ons een kopje koffie aangeboden. Een fijn maar mager gebaar.

10. Internationaal Appingedam

Wij hebben ons laten verrassen. Eerste keer. Vonden het best okay. Wel druk maar wat wil je...
    Persoonlijk vond ik de atmosfeer benauwd. Gelukkig zaten we bij de open deur aan de achterkant anders was ik niet lang gebleven. Ik denk dat men iets moet doen aan klimatecontrole. Verder was ik aangenaam verrast door de afwisseling in gerechten en de kwaliteit. Behalve de mosselen die waren niet te eten maar een kniesoor die bij zo'n variatie daar op let...
    Ik kom vast nog een keer....

Dirk Halma

Roya(a)l is het inmiddels niet meer. Bami speciaal menu was niet meer wat het was. Stokjes sate vervangen door 3 losse stukjes vlees waarvan 1 zwart verbrand. Geen aanrader dus en voor ons de laatste keer. Ook de bami was niet te pruimen.

12. Internationaal Appingedam

Noorderpoort Energy & Maritime

Wat een heerlijke restaurant.
    Ons groep heeft genoten van het lekkere eten, de leuke setting en het gezellige sfeer.
    Onze dank is extra groot want wij waren er vanwege een pensionering en vertek van één van onze collega's.
    Hij kreeg zelfs een prachtig kado van Gooday.
    Kortom: wij komen terug.

13. Internationaal Appingedam

Derk van Dijken

Wij hebben genoten en komen zeker terug. Voor ons was dit de eerste keer. We hadden wel een beetje uitleg verwacht. Misschien is dat een tip om te vragen of je al eerder bent geweest.

14. Internationaal Appingedam

Gehoord van vrienden, je kunt hier lekker eten, er is genoeg ,ruime zitplaatsen, de vuile borden worden gelijk weer opgehaald.
    Vriendelijk ontvangst. ook rolstoelvriendelijk.
    We komen vast nog een keer weer langs.

15. Internationaal Appingedam

Mike Leemburg

Heerlijk gegeten!
    Ter afsluiting van een drukke periode met een aantal collega's op de woensdag avond naar Gooday, Iedereen was zeer positief. Aanta Duitse collega's kenden het concept nog niet en waren ook erg enthousiast.

16. Internationaal Appingedam

Fam. Blaauw

Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Top!

Fam. Van Woezik

Waren op vakantie in Groningen. Per toeval hier gegeten en gedronken.
    Alle lof voor de keuken en bijzonder vriendelijk personeel.
    En de rekening voor 6 personen viel hartstikke mee. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker terug.

Evelien

Wederom heerlijk gegeten! :)

Anneke dijkstra

Kan er niets anders van maken. We gaan er geregeld eten. Ik heb nergens klachten over en kom er graag.

20. Internationaal Appingedam

klinker

heerlijk gegeten en mooie schilderijen en gastvrij netjes kom zeker terug

21. Internationaal Appingedam

Jinke Herder

We hebben heerlijk gegeten en genoten. En wat hangen er mooie schilderijen!

Het laatste bezoek is slecht bevallen. Het eten was zo zout dat we er weinig van hebben gegeten.

1,7
  23. Internationaal Appingedam

W.Groeneveld

Voor de zoveelste keer waren wij weer eens bij deze restaurant. Het was geweldig.

24. Internationaal Appingedam

Heerlijk gegeten hier. Lekker mals vlees en goed gebalanceerde smaken. Ik heb zelf niet gegrilld, maar mijn vriendin vond het heel goed gemaakt. De toetjes vond ik net iets minder bijzonder, maar dat doet niet af van de lekkere ervaring.

25. Internationaal Appingedam

Heerlijk genoten, we hebben heerlijk gegeten We komen hier zeker nog wel eens weer!

26. Internationaal Appingedam

Het was ontzettend lekker. De producten waren vers en er was erg veel keus. Het zag er ook allemaal erg verzorgt en netjes uit. Personeel is aardig en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

marjon

Vandaag voor het eerst gegeten in dit restaurant! De pizza's waren super lekker! Veel verse ingrediënten! Super vriendelijke bediening! Zeer attent! Echt een aanrader!

28. Internationaal Appingedam

heerlijk gegeten! Erg uitgebreid en vers. Wij komen terug!

29. Internationaal Appingedam

Het eten is heerlijk bereid. Zeker een aanrader. Alles was goed op temperatuur en het personeel haalde netjes elke keer de borden weg en vulden alles netjes aan.

30. Internationaal Appingedam

fam van den Berg

We hebben lekker gegeten. Een minpuntje was dat de carpaccio vies was.
    Waarschijnlijk niet vers, niet te eten. Verder geen klachten.