Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Appingedam verdeeld zijn.

Het eten was lekker, niets op aan te merken!
    De bediening mocht wat mij betreft wel iets vaker kijken of de glazen bijgevuld kunnen worden.
    Het was koud in het restaurant en het was er zo stil dat ik bijna niet vrijuit durfde te praten, muziek mocht dus wel iets harder.
    Ow en vergeet de saladebar niet, hier word je niet op geattendeerd en dat is een gemiste kans.

Lekker eten maar genoeg verbeterpuntjes!

De bediening was ronduit slecht, er liepen op deze drukke avond maar 2 jonge meisjes rond die het soms niet aankonden.
    De vuile borden bleven dan eerst even op de tafel staan. En wanneer er niets te doen was stonden ze met elkaar in de keuken te praten en moesten wij zelf naar de balie om te vragen voor drinken, Ze waren vriendelijk maar hadden geen aansturing hoewel het wel nodig was.
    Wachten op het eten duurde ook te lang.
    Maar je kunt er wel lekker eten.

3. Internationaal Appingedam

Eerste keer.
    Eten uitstekend.
    Drinken uitstekend.
    Service uitstekend.
    Bediening uitstekend.
    Kortom: Uitstekend, verfrissend, topkwaliteit!
    Vervolg: Familieuitje.

Het eten is heerlijk. Maar dat is ook het enige positieve. Het duurde zo lang voordat we eten kregen! Met ongeveer 6 a 7 tafeltjes die avond.
    Dat was onnodig. Wij kwamen speciaal vanuit de stad omdat het een andere keer zo goed was bevallen. Domper! Wij komen niet meer.

5. Internationaal Appingedam

j.w.nanninga

De ontvangst is zeer hartelijk. Vriendelijke mensen, goede bediening en ruime keus uit eten en drinken van prima kwaliteit voor een prima prijs. Een aanrader om heen te gaan!

6. Pizzeria Appingedam

Geweldig super lekker

Een gezellig restaurant met een uitstekende service.
    Een eerlijke ossenhaas met smakelijke groenten.
    Een heerlijk dessert als afsluiter.
    Compliment!

Jo

Inmiddels zijn we nu een keer of 5 wezen bowlen met als afsluiting het lopend buffet. Personeel en sfeer is prima maar het eten kan beter. Wat mij opvalt is dat het buffet veelal hetzelfde is. De laatste keer dat wij er waren was er jammer genoeg weinig vis. De champignonsaus die gebruikt wordt voor het varkenshaas vind ik naar Unox champignonnesoep smaken, oftewel flauw en niet zelfgemaakt. Als we weer gaan doen we in ieder geval geen buffet meer, wij vinden het te eentonig…

Lekker gegeten. Aardige bediening!

Eten is super en je krijgt meer dan je op kan. Enige wat ik als commentaar zou kunnen geven is dat de macaronie/penne wat bij de steaks geserveerd wordt wel een keer veranderd mag worden in wat nieuws bijv. Seizoen groenten.

Heerlijk gegeten met mijn zussen. Heerlijk rustig, het was niet erg druk zodat we ook nog konden praten. Het personeel was aardig en geduldig.

Kortom een super avond gehad.

Als er al een min punt is dan zijn het de stoelen, die zijn nogal hard. Kussens zou een must zijn.

Heerlijk gegeten! Vers, meer dan genoeg en heel goed bereid. We hebben genoten.
    De bediening was goed en vriendelijk. Goede sfeer. Alles met aandacht. Het restaurant is een aanrader! We komen hier zeker weer!

Martin Kinkel

De spareribs waren heerlijk. Alleen een erg gemis was dat er geen groente bij was. Dat was voor ons een unieke ervaring omdat we dat in een restaurant nooit eerder meegemaakt hebben! Dus een duidelijk minpunt!!!!

We dachten het weer eens te proberen… interieur vernieuwd en mooier! Eten achteruit gegaan… taaie biefstuk met lauwe groente, werd mee terug genomen en een warme weer terug… nog taaier… en de frites inmiddels koud… Ondertussen werd met veel kabaal de keuken opgeruimd… kortom… niet weer! Koffie of thee als goedmaker… We hadden liever gezellig samen gegeten ipv wachten op elkaar…

ten Wolde

Heerlijk gedineerd. Vriendelijke bediening, niet lang wachten. Kortom perfect.

17. Afhaal en bezorg Appingedam

Lekkerste snackbar waar ik ooit ben geweest, hele vriendelijke mensen ook

18. Internationaal Appingedam

F Groenhagen

Het is een zeer goede restaurant het was een geslaagde avond en we kommen er nog wel vaker.

Gisteravond met vier personen gegeten bij het Paviljoen, een prachtige locatie! Tussen het bestellen en het bezorgen van onze maaltijden zat ruim een uur! Een ieder die na ons kwam was inmiddels voorzien van eten. Bij navraag of er iets mis was gegaan met onze bestelling bleek ineens dat het binnen 5 minuten op tafel stond. Echter, één van de (vis) gerechten was koud. De aardige bediende heeft het bord mee teruggenomen naar de keuken en even later werd het zelfde gerecht warm geserveerd. Ter compensatie werd ons een kopje koffie aangeboden. Een fijn maar mager gebaar.

20. Internationaal Appingedam

Wij hebben ons laten verrassen. Eerste keer. Vonden het best okay. Wel druk maar wat wil je...
    Persoonlijk vond ik de atmosfeer benauwd. Gelukkig zaten we bij de open deur aan de achterkant anders was ik niet lang gebleven. Ik denk dat men iets moet doen aan klimatecontrole. Verder was ik aangenaam verrast door de afwisseling in gerechten en de kwaliteit. Behalve de mosselen die waren niet te eten maar een kniesoor die bij zo'n variatie daar op let...
    Ik kom vast nog een keer....

Dirk Halma

Roya(a)l is het inmiddels niet meer. Bami speciaal menu was niet meer wat het was. Stokjes sate vervangen door 3 losse stukjes vlees waarvan 1 zwart verbrand. Geen aanrader dus en voor ons de laatste keer. Ook de bami was niet te pruimen.

22. Internationaal Appingedam

Noorderpoort Energy & Maritime

Wat een heerlijke restaurant.
    Ons groep heeft genoten van het lekkere eten, de leuke setting en het gezellige sfeer.
    Onze dank is extra groot want wij waren er vanwege een pensionering en vertek van één van onze collega's.
    Hij kreeg zelfs een prachtig kado van Gooday.
    Kortom: wij komen terug.

23. Internationaal Appingedam

Derk van Dijken

Wij hebben genoten en komen zeker terug. Voor ons was dit de eerste keer. We hadden wel een beetje uitleg verwacht. Misschien is dat een tip om te vragen of je al eerder bent geweest.

24. Internationaal Appingedam

Gehoord van vrienden, je kunt hier lekker eten, er is genoeg ,ruime zitplaatsen, de vuile borden worden gelijk weer opgehaald.
    Vriendelijk ontvangst. ook rolstoelvriendelijk.
    We komen vast nog een keer weer langs.

25. Internationaal Appingedam

Mike Leemburg

Heerlijk gegeten!
    Ter afsluiting van een drukke periode met een aantal collega's op de woensdag avond naar Gooday, Iedereen was zeer positief. Aanta Duitse collega's kenden het concept nog niet en waren ook erg enthousiast.

26. Internationaal Appingedam

Fam. Blaauw

Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Top!

Fam. Van Woezik

Waren op vakantie in Groningen. Per toeval hier gegeten en gedronken.
    Alle lof voor de keuken en bijzonder vriendelijk personeel.
    En de rekening voor 6 personen viel hartstikke mee. Als we weer in de buurt zijn, komen we zeker terug.

Evelien

Wederom heerlijk gegeten! :)

Anneke dijkstra

Kan er niets anders van maken. We gaan er geregeld eten. Ik heb nergens klachten over en kom er graag.

30. Internationaal Appingedam

klinker

heerlijk gegeten en mooie schilderijen en gastvrij netjes kom zeker terug