Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Appingedam verdeeld zijn.

1. Internationaal Appingedam

M.J.Heesters

Wij waren gisteravond met een groepje van 8. Het eten was zoals gewoonlijk weer voortreffelijk en de sfeer was geweldig.

Paviljoen overdiep is 1 van de mooiere en betere restaurants in de omgeving Appingedam! Restaurant is sfeervol, bediening altijd vriendelijk en het eten altijd goed!

We komen al jaren lang bij haifa en het eten is altijd perfect! Vooral de spareribs. Die zijn uniek en nergens anders zo te krijgen!

Walgelijke bende bij de klanten wc. Goor en vies. Wc papier is er ook niet. Ik pis liever ter plekke in mijn broek. Ik ben nu een paar keer bij Anytime Appingedam geweest. Telkens moet ik mijn urine ophouden. Ik verdom het om naar die gore wc te gaan. Dit kost hun goede naam. Doe er wat aan. Je weet dat klanten naar de wc moeten. Mij zie je er voorlopig niet weer.

Gezellig en vriendelijke personeel top.

Om positief te beginnen: Zeer leuke, gezellige ambiance. Mankeert niets aan. Eigenaresse was -in tegenstelling tot veel andere revieuws- vriendelijke. Eten kwam redelijk snel op tafel, alleen de prijs/kwaliteit staat niet in verhouding. Het gerecht met rundvlees en Guiness bier smaakte naar gewone hachee zoals de Zaanse grootgrutter ook verkoopt in de vorm van een kant-en-klaar-maaltijd met hachee, rode kool en puree. Alleen dan bleef in dit geval een vettige jus achter in het bord. Wel zat er wat verse groente overheen, wat dan wel een pluspunt was. De hoeveelheid frites was daarentegen zeer minimaal (een klein bakje met minder dan een portie van de cafetaria) voor twee personen. De groentelasagna die mijn vrouw had besteld was O.K., maar niet echt bijzonder lekker. Al met al leuk gegeten, maar voor 16 euro per gerecht zou wel iets beter verwacht mogen worden.

Richard van goinga

Heerlijk gezeten.
    Snelle vlotte bediening ondanks de hitteđź‘Ť
    En het eten uit de kunst.
    Heel fijn!

8. Internationaal Appingedam

Yvonne de Meer

Geert Bijleveld

Prima service, lekker eten en prachtig plekje.

10. Internationaal Appingedam

Ik was er voor de 4e keer, deze keer met 5 collega’s, die er allemaal voor de eerste keer waren.
    We hebben super genoten, goede sfeer, alles goed schoon en netjes en lekker eten, kortom alleen maar complimenten voor Andy, ook de dames die steeds de borden enz ophaalden waren erg vriendelijk.
    Mooie ruime zitplaatsen.
    We komen zeker terug.

Heerlijk gegeten. De beste spareribs in de omgeving.

Eten gehaald bij Nefertari. Niet gekregen wat je had besteld. 2Ă— mixed grill (inclusief aardappelschijfjes, je verwacht dan twee bakjes met schijfjes: nee dus) en 2 extra porties aardappelschijfjes er bij. In totaal dus 4 bakjes aardappelschijfjes. Kom je thuis: zitten er twee bakjes aardappelschijfjes in waar je dan met 4 personen van moet eten. Gebeld: Als antwoord kreeg ik: "kom maar even twee bakjes halen", ik heb gezegd kom maar even brengen (SERVICE!), Want anders is mijn eten koud! Kan niet, volgens bediende. (Dit is de tweede keer dat dit ons gebeurd). Ik kom hier zeker niet weer! Wel verkopen, maar services ho maar.

Familie Schuringa

Wij hebben genoten van een heerlijke paasbrunch, met voldoende heerlijke hapjes warm en koud, salades, broodjes, soep en drankjes.

Het eten was lekker, niets op aan te merken!
    De bediening mocht wat mij betreft wel iets vaker kijken of de glazen bijgevuld kunnen worden.
    Het was koud in het restaurant en het was er zo stil dat ik bijna niet vrijuit durfde te praten, muziek mocht dus wel iets harder.
    Ow en vergeet de saladebar niet, hier word je niet op geattendeerd en dat is een gemiste kans.

Lekker eten maar genoeg verbeterpuntjes!

De bediening was ronduit slecht, er liepen op deze drukke avond maar 2 jonge meisjes rond die het soms niet aankonden.
    De vuile borden bleven dan eerst even op de tafel staan. En wanneer er niets te doen was stonden ze met elkaar in de keuken te praten en moesten wij zelf naar de balie om te vragen voor drinken, Ze waren vriendelijk maar hadden geen aansturing hoewel het wel nodig was.
    Wachten op het eten duurde ook te lang.
    Maar je kunt er wel lekker eten.

16. Internationaal Appingedam

Eerste keer.
    Eten uitstekend.
    Drinken uitstekend.
    Service uitstekend.
    Bediening uitstekend.
    Kortom: Uitstekend, verfrissend, topkwaliteit!
    Vervolg: Familieuitje.

Het eten is heerlijk. Maar dat is ook het enige positieve. Het duurde zo lang voordat we eten kregen! Met ongeveer 6 a 7 tafeltjes die avond.
    Dat was onnodig. Wij kwamen speciaal vanuit de stad omdat het een andere keer zo goed was bevallen. Domper! Wij komen niet meer.

18. Internationaal Appingedam

j.w.nanninga

De ontvangst is zeer hartelijk. Vriendelijke mensen, goede bediening en ruime keus uit eten en drinken van prima kwaliteit voor een prima prijs. Een aanrader om heen te gaan!

19. Pizzeria Appingedam

Geweldig super lekker

Een gezellig restaurant met een uitstekende service.
    Een eerlijke ossenhaas met smakelijke groenten.
    Een heerlijk dessert als afsluiter.
    Compliment!

Jo

Inmiddels zijn we nu een keer of 5 wezen bowlen met als afsluiting het lopend buffet. Personeel en sfeer is prima maar het eten kan beter. Wat mij opvalt is dat het buffet veelal hetzelfde is. De laatste keer dat wij er waren was er jammer genoeg weinig vis. De champignonsaus die gebruikt wordt voor het varkenshaas vind ik naar Unox champignonnesoep smaken, oftewel flauw en niet zelfgemaakt. Als we weer gaan doen we in ieder geval geen buffet meer, wij vinden het te eentonig…

Lekker gegeten. Aardige bediening!

Eten is super en je krijgt meer dan je op kan. Enige wat ik als commentaar zou kunnen geven is dat de macaronie/penne wat bij de steaks geserveerd wordt wel een keer veranderd mag worden in wat nieuws bijv. Seizoen groenten.

Heerlijk gegeten met mijn zussen. Heerlijk rustig, het was niet erg druk zodat we ook nog konden praten. Het personeel was aardig en geduldig.

Kortom een super avond gehad.

Als er al een min punt is dan zijn het de stoelen, die zijn nogal hard. Kussens zou een must zijn.

Heerlijk gegeten! Vers, meer dan genoeg en heel goed bereid. We hebben genoten.
    De bediening was goed en vriendelijk. Goede sfeer. Alles met aandacht. Het restaurant is een aanrader! We komen hier zeker weer!

Martin Kinkel

De spareribs waren heerlijk. Alleen een erg gemis was dat er geen groente bij was. Dat was voor ons een unieke ervaring omdat we dat in een restaurant nooit eerder meegemaakt hebben! Dus een duidelijk minpunt!!!!

We dachten het weer eens te proberen… interieur vernieuwd en mooier! Eten achteruit gegaan… taaie biefstuk met lauwe groente, werd mee terug genomen en een warme weer terug… nog taaier… en de frites inmiddels koud… Ondertussen werd met veel kabaal de keuken opgeruimd… kortom… niet weer! Koffie of thee als goedmaker… We hadden liever gezellig samen gegeten ipv wachten op elkaar…

ten Wolde

Heerlijk gedineerd. Vriendelijke bediening, niet lang wachten. Kortom perfect.

30. Afhaal en bezorg Appingedam

Lekkerste snackbar waar ik ooit ben geweest, hele vriendelijke mensen ook