't Sprookjeshof in Appeltern

1365202975 76
1377042086 77
1400720309 81
1513191866 85

1. Eigenlijk deel ik nooit zo makkelijk 10-en uit, maar de ervaring gisteravond bij Stefan en zijn team in het Sprookjeshof was weer helemaal prima. Heerlijk gegeten, de soep van de dag was zalig, goed gevuld met asperges en de pannekoek was heerlijk. De bediening was top en het persoonlijke gesprek met Stefan was de kers op de taart.
    Het enige puntje van kritiek was dan ook dat het plakplastic op het raam net iets te hoog was om lekker "te blieken". Dat maakt het dan misschien een 9,9. Leuk om te merken dat het Sprookjeshof nog steeds met passie en trots gerund wordt door een heel stel leuke mensen. Tot binnenkort maar weer!

2. Toussaint

leuk gezellig pannenkoek huisje, nette bediening en service. Ben er nu 2x geweest en dit is me goed bevallen, goeie locatie ook, lekker langs de dijk, ga zo door, veel keuze om lekker goed te eten

Gr Louis ( hatert )

3. Fam. Vermeulen

Weer Heerlijke Pannekoeken gegeten. De service was vriendelijk en zoals altijd goed! Voor herhaling vatbaar. Wij komen hier altijd graag, en zeker een aantal keer per jaar eten. Een absolute aanrader voor iedereen!

4. Van de laatste kans van de Jumbo actie gebruik gemaakt. We hebben een boerenpannenkoek en de pannenkoek Aladin gegeten. Ze waren weer lekker. Prima service, netjes geholpen.

5. Gezellige, gemoedelijke sfeer en lekker eten. De Danish Blue pannenkoeken zijn een aanrader!

6. Prima pannenkoek. En vriendelijke bediening.

7. Laatst met mijn moeder en haar vriend een pannenkoek wezen eten. Daar hebben we echt van genoten en het is zeker een aanrader. Het personeel is er vriendelijk en verwelkomt je bij de deur en begeleiden je naar je tafeltje. Ook is er een mooie ballenbak waar de kinderen zich goed kunnen vermaken. Door de muurschilderingen hangt er ook meteen een gezellige sfeer. De toiletten waren schoon!

8. Mijn moeder heeft prachtige herinneringen aan haar kindertijd. Ik trakteerde haar voor moederdag op een ouderwetse pannenkoek appel bruinesuiker en kaneel. Grappig hoe lekker eten en mooie herinneringen samen gaan. Ze sprak 100 uit. Dank aan de lekkere pannenkoek, de vriendelijke bediening en het prachtige uitzicht over de Maas. Wij komen zeker nog eens terug.

9. Vorige keer hebben we hier heerlijk gegeten, helaas was het vanavond niet al te best. De serveerster kon er niets aan doen, die stond normaal bij de afwas en moest nu serveren. Maar het was vooral chaotisch. Paar keer verkeerde drankjes aangeboden gekregen door een andere serveerster. Ook duurde het enorm lang {het was niet eens druk} voordat het toetje geserveerd werd. Met 2 kleine kinderen is dat niet erg fijn {de kinderen hielden het gelukkig goed vol}. Uiteindelijk 2,5 uur gezeten doordat we lang moesten wachten op alles.

10. Bijzonder lekker gegeten. Echt genoten! Een absolute aanrader.

11. Pacific Wellness Wijchen

Laatst gegeten met ons gehele team (10 mensen)
    Echt een leuke avond gehad!
    Goed gegeten en gedronken (allemaal tegelijk overigens)
    Dus ook met een grotere groep kun je hier prima terecht!

12. Heb laatst lekker gegeten met mijn familie en buurmeisje van 7, het eten was goed, de belichting iets aan de donkere kant :p We hebben het er hartstikke naar ons zin gehad, terwijl het druk was viel de wachttijd ons erg mee, er was genoeg te zien op de muren en aan het plafond om de tijd door te komen. We hebben ons er zeker niet verveeld en ons buurmeisje is de hele tijd zoet geweest in de speeltuin en de speelhal met de andere kinderen.
    Kortom: geslaagd uit, gaan we zeker nog een keer doen!

13. Familie Gerrits

Gisteren zijn we met de familie ter gelegenheid van vaderdag wezen uiteten bij 't Sprookjeshof. De deur werd netjes geopend door het vriendelijk personeel. We kregen een tafel aangewezen bij het raam, daardoor hadden wij een mooi uitzicht over de dijk! Voor de kinderen is er een speelhoek waar ze lekker kunnen spelen terwijl wij gezellig kunnen bijkletsen. Door het hele restaurant zijn muurschilderingen dus het ziet er echt sprookjesachtig uit. Een van ons heeft een allergie waar rekening mee gehouden moet worden, het personeel zorgde ervoor dat daar netjes rekening mee gehouden werd. Doordat het wel redelijk druk was moesten we wel een half uurtje wachten op onze pannenkoeken maar dat is ook logisch als je ziet dat ze ambachtelijk in pannen worden gebakken. De pannenkoeken smaakte heerlijk! De kinderen kregen er snoepjes op dus dat was een feestje voor ze. Kortom een leuke avond gehad.

14. Veel keuze uit pannenkoeken, tegen nette prijzen. Opvallend is dat de pannenkoeken hier meer doorbakken zijn dan bij andere pannenkoekenhuizen, krokant zeg maar. Ik kan de eerdere recensies plaatsen dat ze mogelijk te hard gebakken waren, maar er was bij ons zeker geen sprake van verbranding, dit is blijkbaar de stijl van de kok. De service is keurig, leuk ook dat je bij de deur al wordt verwelkomd.

15. Het Sprookjeshof, gelegen aan de Maasdijk 12 in Appeltern, is een leuke gelegenheid om een pannenkoek te eten. Voor degene die geen liefhebber is van pannenkoeken, is er een ruime keus uit heerlijke alternatieven. Zelf ben ik er een paar keer wezen eten met familie, en dat is erg bevallen. Het restaurant ademt (zoals de naam al doet verwachten), een sprookjesachtige sfeer uit. Kleurrijke muurschilderingen, gezellige decoratie, en de sprookjesachtige kleding van de bediening zorgen voor een warme uitstraling. De service is goed, en de bediening attent. Voor de wat kleinere kinderen is er een speelzaal, met ballenbak en speeltoestellen. De pannenkoeken zijn heerlijk krokant, en van een mooi groot formaat. Er is keuze uit ongeveer 100 verschillende soorten, dus voor iedereen wat wils. Zelf vind ik de specialiteiten van de chef zeer aan te raden, zoals de boerenpannenkoek/maaspannenkoek/sneeuwitje-pannenkoek! Ik ga er graag nog een keertje naar terug, en raad iedereen aan om ook eens een kijkje te nemen, en een hapje te proeven.

16. Omdat het restaurant bij mij in de buurt ligt en je er heel lekkere pannenkoeken kunt eten tegen een best redelijke prijs/kwaliteit verhouding, kom ik er regelmatig. Al het personeel is er voorkomend en de gastvrouwen (die in kleding van bekende sprookjesfiguren lopen) zijn er erg attent op om de deur te openen voor de mensen en ze hierna naar een vrije tafel te begeleiden. Ook gedurende het proces van het opnemen van de bestelling, het brengen van het eten en drinken, het checken van de tevredenheid en de wensen van de gasten, blijven ze vriendelijk en zorgzaam. Over de pannenkoeken van met name Stefan, Nolly en Claudia kan ik niets dan waardering uitspreken en ze worden ook nog eens op ambachtelijke wijze gebakken!

Aan dit pannenkoekenrestaurant grenst ook een cafetaria, zodat je er ook friet, frikandellen, kroketten etc. Kunt bestellen.

De eigenaar, Stefan, kan ook nog eens uitstekend uit de voeten met het bereiden van overheerlijke salades, zodat ik eigenlijk er wel elke dag zou willen eten... Alleen, hij maakt ze op bestelling voor feesten en partijen, die by the way ook hier gehouden kunnen worden.

Het pannenkoekenrestaurant is gelegen aan de Maasdijk en is in de gelukkige hoedanigheid aan beide kanten een terras te bezitten. Voor het langskomend verkeer is het daarom fijn dat het restaurant op vrijdag vanaf 16.00 uur en op zaterdag en zondag al vanaf 12.00 uur geopend is, zodat je er tevens terecht kunt voor een lekkere bak koffie (met appeltaart voor de liefhebbers).

Op de menukaart staat o.a. Een Klein Duimpje, maar ik steek hierbij een heel dikke duim voor dit pannenkoekenrestaurant en al het personeel op!

17. Wij zijn erg te spreken over het pannenkoekenhuis, perfecte locatie, erg leuke gastrvrije bediening. Prachtige muurschilderingen en de bediening is erg leuk gekleed, mijn kinderen hebben genoten, ook van de royale aandacht wat ze van de bediening kregen.

De pannenkoeken waren heerlijk, mijn man is niet zo van de pannenkoeken maar er is genoeg keus in wat ie wel heerlijk vond.

Dus we komen hier weer spoedig terug, erg leuk en ook een aanrader voor grotere groepen. Diana Jansen.

18. Heerlijke pannenkoeken en goed gaar en lekker krokant, goede bediening met leuke sprookjeskleding, ziet er allemaal leuk uit. Mooie afbeeldingen op de muur, echt een goed restaurant. Komen hier graag terug, zoals zo velen.

19. Vandaag onze meiden willen trakteren op een lekkere pannenkoek. Oh, was ik maar zelf thuis gaan bakken! Allereerst de ambiance; bediening loopt in sneeuwwitje-carnavalsjurken rond.
    Het pand is opgeleukt met hier en daar een muurschildering, allemaal sprookjesfiguren geschilderd op een bestaande ondergrond (linnen behang...) Het ziet er allemaal zeer goedkoop en smakeloos uit.
    De pannenkoeken waren ronduit slecht. Ze waren alle vier veel te donker, de mijne zelfs tegen het zwart aan. Mijn man had een boerenpannenkoek die absoluut niet gaar was. Gewoon een hele dikke, te hard aangebakken deegkoek. Ikzelf had eentje met kaas, spek en ui. Helaas vind de kok het lekker de kaas zo hard mee te bakken dat deze helemaal korrelig op de reeds harde koek zit. Maar ook die van mij was van binnen niet gaar. Da's toch wel knap van de kok om een koek bijna te laten verbranden maar de binnenkant nat te laten. Heb 'm na afloop wel de tip van een deksel voor op de pan gegeven...
    Mijn meiden hadden beide salami, kaas en champignons, maar ook hier waren de koeken te donkerbruin, hard, kaas was mee verbrand en tsja, het leek me niet meer gezond voor ze.
    Na de vraag of het naar wens was dus aangegeven wat er niet oké was, en tsja, de kok kwam, zei dat hij ze zelf erg lekker vond... Maar hij zou er 3 van de rekening halen. Klinkt leuk, maar met een actie van 2 halen 1 betalen, haalt hij er dus in feite maar 1 van de rekening... Kortom, een armoedige tent met harde koeken.

1,1
  20. Jeroen 36 punten

Prima tent! Wij hebben vier kinderen en uit eten gaan is niet altijd handig maar hier kunnen ze mooi spelen en geniet ik van een lekker biertje van een goed merk. Vriendelijke bediening. Ik kan iedereen de boerenpannekoek aanraden! Mijn vrouw houdt niet van pannekoeken maar ze hebben genoeg andere gerechten op het menu. Ivm een aktie hoefden we de twee kinderpannekoeken niet af te rekenen!

21. Gisteren lekkere pannenkoeken gegeten, goede prijs en kwaliteit, vriendelijke bediening, mooie lokatie en voor de kinderen is er speelruimte genoeg binnen en buiten. Zeker een restaurant om terug te komen.

22. Gisteren hebben we de verjaardag van oma afgesloten in pannenkoekenrestaurant 't Sprookjeshof.

Het duurde erg lang voordat de pannenkoeken op tafel kwamen. Toen bleken 3 van de 4 'volwassen' pannenkoeken verbrand te zijn. De kinderpannenkoeken waren behoorlijk 'gaar', maar dat ging nog wel. In verband met inmiddels grote honger hebben 2 personen getracht de pannenkoeken alsnog te nuttigen. De derde pannenkoek (met kaas en spek) was niet voor consumptie vatbaar en is terug gestuurd. Ter vervanging ontving ik een pannenkoek met ananas en ham (?!?) die niet gaar was (!). Na een klacht bij het personeel heb ik uit pure honger en ellende de randjes van de pannenkoek maar opgegeten en het daarbij gelaten. Geen excuses, alleen de opmerking van het personeel onderling dat het "nog niet goed was". Tja, als je als pannenkoekenbakker je product zodanig weet te verbranden (en hem aan je gasten durft voor te schotelen) dat je niet eens meer kunt achterhalen wat de ingrediënten ook al weer waren...... Ballentent! We komen er nooit meer!

23. W. Veegher

Heerlijke krokante smakelijke handgebakken pannekoeken. Druk of niet druk, toch constante kwaliteit!
    Bediening is netjes.
    Ambiance is prima, precies perfect om met je kinderen een uitje van te maken.
    Prijs kwalitiet zijn in goede verhouding. Voor de prijs hoeft je niets te laten!