Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Appeltern verdeeld zijn.

1. Internationaal Appeltern

Edwin

2. Pannenkoekenhuis Appeltern

Eigenlijk deel ik nooit zo makkelijk 10-en uit, maar de ervaring gisteravond bij Stefan en zijn team in het Sprookjeshof was weer helemaal prima. Heerlijk gegeten, de soep van de dag was zalig, goed gevuld met asperges en de pannekoek was heerlijk. De bediening was top en het persoonlijke gesprek met Stefan was de kers op de taart.
    Het enige puntje van kritiek was dan ook dat het plakplastic op het raam net iets te hoog was om lekker "te blieken". Dat maakt het dan misschien een 9,9. Leuk om te merken dat het Sprookjeshof nog steeds met passie en trots gerund wordt door een heel stel leuke mensen. Tot binnenkort maar weer!

3. Pannenkoekenhuis Appeltern

Toussaint

leuk gezellig pannenkoek huisje, nette bediening en service. Ben er nu 2x geweest en dit is me goed bevallen, goeie locatie ook, lekker langs de dijk, ga zo door, veel keuze om lekker goed te eten

Gr Louis ( hatert )

4. Pannenkoekenhuis Appeltern

Fam. Vermeulen

Weer Heerlijke Pannekoeken gegeten. De service was vriendelijk en zoals altijd goed! Voor herhaling vatbaar. Wij komen hier altijd graag, en zeker een aantal keer per jaar eten. Een absolute aanrader voor iedereen!

5. Pannenkoekenhuis Appeltern

Van de laatste kans van de Jumbo actie gebruik gemaakt. We hebben een boerenpannenkoek en de pannenkoek Aladin gegeten. Ze waren weer lekker. Prima service, netjes geholpen.

6. Pannenkoekenhuis Appeltern

Gezellige, gemoedelijke sfeer en lekker eten. De Danish Blue pannenkoeken zijn een aanrader!

7. Pannenkoekenhuis Appeltern

Prima pannenkoek. En vriendelijke bediening.

8. Pannenkoekenhuis Appeltern

Laatst met mijn moeder en haar vriend een pannenkoek wezen eten. Daar hebben we echt van genoten en het is zeker een aanrader. Het personeel is er vriendelijk en verwelkomt je bij de deur en begeleiden je naar je tafeltje. Ook is er een mooie ballenbak waar de kinderen zich goed kunnen vermaken. Door de muurschilderingen hangt er ook meteen een gezellige sfeer. De toiletten waren schoon!

9. Pannenkoekenhuis Appeltern

Mijn moeder heeft prachtige herinneringen aan haar kindertijd. Ik trakteerde haar voor moederdag op een ouderwetse pannenkoek appel bruinesuiker en kaneel. Grappig hoe lekker eten en mooie herinneringen samen gaan. Ze sprak 100 uit. Dank aan de lekkere pannenkoek, de vriendelijke bediening en het prachtige uitzicht over de Maas. Wij komen zeker nog eens terug.

10. Pannenkoekenhuis Appeltern

Vorige keer hebben we hier heerlijk gegeten, helaas was het vanavond niet al te best. De serveerster kon er niets aan doen, die stond normaal bij de afwas en moest nu serveren. Maar het was vooral chaotisch. Paar keer verkeerde drankjes aangeboden gekregen door een andere serveerster. Ook duurde het enorm lang {het was niet eens druk} voordat het toetje geserveerd werd. Met 2 kleine kinderen is dat niet erg fijn {de kinderen hielden het gelukkig goed vol}. Uiteindelijk 2,5 uur gezeten doordat we lang moesten wachten op alles.

Zeer lekker eten van goede kwaliteit. nette bediening met goede service
    Mooi gelegen locatie aan/op de dijk met uitzicht via het terras over het water.

12. Internationaal Appeltern

Familie Dijkstra

Geen aanrader! Voor een leuke avond wil ik met plezier betalen. Deze keer niet!!

Op deze warme zaterdagavond (20-8-2016) was het verdacht stil op het terras. Nadat we besteld hadden bleek waarom. In de zaal hostte Moeke Moeke Mooren een Turkse bruiloft. Nu zijn wij geen fan van Turkse bruiloftsmuziek. Echter het genre nog buiten beschouwing gelaten, werd de muziek naarmate de avond vorderde ook nog eens oorverdovend hard. Een normaal gesprek aan tafel was hierdoor niet meer mogelijk. Binnen was het net zo erg zei de serveerster toen wij om een tafel in de serre vroegen.

We vroegen of Moeke Mooren ons tegemoet wilde komen in de rekening zodat we het een andere keer, zonder Turkse muziek, nog eens over konden doen. De bedrijfsleider ging dit voorleggen aan de eigenaar. De eigenaar vond dat wij nu niet meer mochten klagen omdat de Turkse muziek al speelde toen wij gingen zitten. Dat was niet waar, maar hij geloofde ons niet. Alsof je met voorbedachte rade met je kinderen in die herrie gaat zitten!

We hadden geen zin in welles-nietes spelletjes. We hebben betaald en zijn gegaan. Op een terras waar we wel gezellig konden praten hebben we de kinderen alsnog op de beloofde ijscoupe getrakteerd.

Het eten is redelijk. Smaak goed maar porties zijn wat aan de kleine kant (7)
    Service is ver te zoeken bij Moeke Mooren. (1)
    De harde Turkse bruiloftsmuziek heeft onze avond verpest. (1)
    Prijs/kwaliteit (1) Voor een leuke avond wil ik met plezier betalen. Deze keer niet!!

Uitstekend restaurant op een mooie locatie aan het water. Bediening erg vriendelijk en attent. Voorzieningen voor mensen met een beperking uitstekend.

De kreet van meerdere" teleurgestelden": prijs staat in geen verhouding tot de kwaliteit, kan ik beamen. Bijna €20,00 voor een hoofdgerecht is echt te veel. Ook is er slechts 1 hoofdgerecht voor de vegetariër. Een ander hoofdgerecht had als basis gamba's. Helaas bestond ook dit gerecht net als het enige vegetarische gerecht hoofdzakelijk uit pasta. Toen er gevraagd werd: heeft het gesmaakt? Hebben wij dan ook onze onvrede gemeld. Het en ander zou worden doorgegeven aan de keuken. Wij komen hier in ieder geval niet meer ondanks (en dat moet gezegd worden) het riante uitzicht.

15. Pannenkoekenhuis Appeltern

Bijzonder lekker gegeten. Echt genoten! Een absolute aanrader.

Wij hebben zojuist heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug!

g.j.boer-beenhakker

29 April wezen lunchen bij moeke mooren, eten was prima. Heel lekker waren de gegratineerde mossels en het vis palet, komen graag weer. Met VR. Groet, g.j. boer- beenhakker

18. Pannenkoekenhuis Appeltern

Eerste paasdag gezellig op het terras geluncht. Héérlijke pannenkoek Appel bruine suiker en kaneel. De pannenkoeken waren mooi stevig en knapperig. Een perfecte verse ambachtelijke pannenkoek. Zo krijg je ze nergens! Zeer vriendelijke bediening en gevoel voor service.

Bep smits

Na een mooie fietstocht wilden wij (4 dames) de middag af sluiten met een drankje en een hapje op het mooie terras. Heel verbaasd waren we dat op deze warme zomerdag alle gasten in de luidruchtige serre zaten. We vroegen aan de ober of we plaats konden nemen op het terras. Helaas was dat niet mogelijk. Wegens tekort aan personeel was dit gesloten. Voor wat meer frisse lucht kon hij wel de deur van de serre een eindje open zetten.
    Nou bedankt... We hebben gezellig aan een ander terras aan het water gezeten waar voldoende bediening was.

Afgelopen voorjaar met een grote groep wezen lunchen. Prijs en kwaliteit kwamen niet overeen. Voor een gebakken ei of broodje kroket vond ik het sobere en karige aankleding op het bord met alleen nog twee sneetjes brood en een halve tomaat. Viel tegen.

21. Pannenkoekenhuis Appeltern

Pacific Wellness Wijchen

Laatst gegeten met ons gehele team (10 mensen)
    Echt een leuke avond gehad!
    Goed gegeten en gedronken (allemaal tegelijk overigens)
    Dus ook met een grotere groep kun je hier prima terecht!

Anke

isabelle van der wielen

Met een leuk uitzicht is het een prima restaurant voor een familie uitje. Sfeervol ingericht met kaarsjes op tafel ...dus ook geschikt voor een romantische avond ;) !! We hebben een 3 gangen diner gehad. Het eten is goed, de portie waren echt voldoende( mijn mannen zijn goede eters !!) , de borden waren perfect opgemaakt., het zag echt smakelijk uit. Wat opvalt is een super vriendelijke bediening, goede verhouding kwaliteit/prijs, voor herhaling vatbaar, een aanrader

24. Pannenkoekenhuis Appeltern

Heb laatst lekker gegeten met mijn familie en buurmeisje van 7, het eten was goed, de belichting iets aan de donkere kant :p We hebben het er hartstikke naar ons zin gehad, terwijl het druk was viel de wachttijd ons erg mee, er was genoeg te zien op de muren en aan het plafond om de tijd door te komen. We hebben ons er zeker niet verveeld en ons buurmeisje is de hele tijd zoet geweest in de speeltuin en de speelhal met de andere kinderen.
    Kortom: geslaagd uit, gaan we zeker nog een keer doen!

25. Pannenkoekenhuis Appeltern

Afgelopen zondag op het terras gezeten dicht bij het water, in eerste instantie gezellig tot dat er een grote groep mensen (12) naast ons met zijn alle aan 1 tafeltje gingen zitten en zelfs ook aan onze tafel deels.
    Wij stelden dit niet op prijs maar daar trokken ze zich niets van aan, ook de bediening gaf geen teken van leven, erg jammer.
    Wij haden nog wat te eten besteld maar zaten geheel niet op ons gemak met al dat volk om ons heen.
    Het was netjes geweest als de bedienig hier een rol in had gespeeld, maar ze denken zeker gauw wat drankjes inschenken en kassa.
    Kassa is het zeker, nu het nieuwe terras af is zijn de prijzen helaas niet meer in verhouding jammer.
    We denken dan ook dat er niet snel een vervolg voor ons zal gaan komen.
    Dan ook nog te denken dat ze op de 16e plaats staan als beste terras van Nederland.
    Wij hebben onze bedenkingen, oordeeld uzelf maar.

Tjebbe

Familiefeest gehad. Eten is goed. Wat echt opvalt is de gastvrijheid. Bediening is top. Niets is teveel en zeer kindvriendelijk. Een aanrader voor familie uitjes.

R&E

Gezellig, druk en groot echter wel veel lawaai door watersporten e.d., voldoende parkeergelegenheid aan het water. Bediening is rommelig maar wel vriendelijk. Prijzen aan de hoge kant. Voor een bittergarnituur en bitterballen á 6,- vragen, dan verwacht je een bordje vol maar geen klein karig portie voor dat geld..... Ook de ijscappuchino is gewoon koude melk met een lichte koffiesmaak. Dan mag je het geen ijskoffie noemen. Jammer, als overal net een tandje bij wordt gezet is dit een toplokatie!

Vanmiddag, lunchen - 3 gangen menu (30,- pp) was prima.
    Lekker gegeten ondanks dat het hoofdgerecht iets minder was.
    De bijgerechten waren niet van al te grote porties maar er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets extra's wilden hebben, dit was het geval en dat zonder (gelukkig) extra bij te betalen, zo hoort het, prima service.
    Ondanks de drukte werden we heel goed geholpen en kregen een mooie tafel.
    Wat ons vooral opviel was de zeer vriendelijke mensen van de bediening en zeker ook de eigenaar, heette ons welkom en liet de bijna gerenoveerde serre nog even zien, top.
    Komen binnenkort dan ook zeker terug om de vernieuwde serre te gaan bewonderen.

Hier onlangs gedineerd, heerlijk eten en vlotte en vriendelijke bediening.
    Regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was.
    Mooi buitenterras en dito uitzicht.
    En enorm grote ijscoupes!