Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Appelscha verdeeld zijn.

1. Ondanks dat het super druk was en de bediening de benen uit het lijf liep, bleven ze super vriendelijk. Het eten was heerlijk, origineel en goed op smaak. Ruime vegetarische keuze. We komen graag terug!

2. Nederlands Appelscha

Lineke van Dongen

Het eten was heerlijk, de sfeer heel goed en de bediening super.

3. Nederlands Appelscha

Sybille De cuypere

We hadden het er erg naar onze zin. Het eten was top en een heel leuk team!

4. Heerlijk gegeten en fijne service.

5. Sonia van Soolingen

6. Nederlands Appelscha

A.A. van Wingerden

Lang geleden dat wij zo lekker hebben gegeten!
    Alleen duurde de bediening een beetje lang.

7. Heerlijk gegeten, ruim voldoende. Verrast met een lekkere amuse vooraf, altijd leuk. Bijzondere smeersels bij de broodplank, en bij het hoofdgerecht veel en gevarieerde lekkere beetgare groentes.
    Dit alles geserveerd door een leuke, hard werkende oplettende bediende, Top!
    De rekening was niet hoog, dus echt waar voor je geld!

8. Nederlands Appelscha

Francois Claassen

Heerlijk gegeten in een huislijke sfeer. We gaan zeker nog een keer terug.

9. Wel ruime eetgelegenheid, voorgerecht was prima, hoofdgerecht was vlees droog/taai.
    Bediening laat alle drankflesjes/glazen op tafel staan.
    Jammer, geen aanrader.

10. We hebben heerlijk gegeten op een gezellig terras. Bediening was soms wat stug.

11. Nederlands Appelscha

Prima eten, ook voor vegetariërs. Bediening was zeer vriendelijk en vlot.

12. Op ons gemak genoten van heerlijk eten, waarbij de zeetong alle smaakpapillen aan het werk zette.
    Verder blonk de Hildenberg uit in een gastvrije ontvangst en een uiterst vriendelijke bediening.

13. Nederlands Appelscha

Opnieuw heerlijk gegeten met (bijna) de hele familie. Het was erg druk, maar dit maal werd de bediening uitgebreid en bleef de service op een prima niveau. Eten was voortreffelijk op smaak en de groente top qua garing. Geen spannende dingen op het menu, maar wat je krijgt is van goede kwaliteit. Locatie is top! Prima toegankelijk met rolstoel. Niet kunnen betalen met creditcard vind ik wel een minpuntje.

14. Nederlands Appelscha

Eten en drinken was goed, service heel goed mede doordat de jongedame het in de bediening in haar eentje moest rooien (te weinig personeel) ze legde het eerlijk uit en wij hadden geduld! Al met al gezellige avond gehad!

15. Nederlands Appelscha

Joeri van Peer

Lekker gegeten bij Leafs. Aanrader voor ieder die voor een redelijke prijs lekker wil uiteten. De serveerster was maar alleen maar deed erg haar best het ieder naar wens te maken. Chapeau voor haar, heeft de baas een goede aan!!

16. Gisteravond voor ongeveer de 6 de keer bij jullie gegeten. Wij gaan redelijk veel uiteten. Dit hoeft voor ons niet perse duur te zijn. We nemen vaak het weekmenu. Prima eten voor een goedkope prijs. Normaal is het prima! Mijn man nam het menuutje ik had dit keer gekozen voor iets anders ik nam de steak met champignons van 200 gram. Nou deze was ongeveer 150 gram en oogde iel op het bord. Na even gevraagt te hebben of er ook een lactose vrij dessert was kwamen er twee bolletjes appelijs op tafel. Niks meer niks minder. Naar mijn idee toch wel iets anders van te maken. En tot slot werd er door een bediende bier gedronken achter de bar en gesproken met iemand van het personeel over andere gasten. Het was gewoon niet de beleving die we normaal bij jullie hebben. We hopen dat het de volgende keer weer top is. Zoals altijd!

17. Heerlijk uit eten geweest en iedereen heeft gesmuld van het eten. Prima.
    Alleen een vreemde ervaring bij het afrekenen. Bij thuiskomst op het vakantieadres werden we gebeld met de mededeling dat ze vergeten waren 2 koffie kompleet met likeur af te rekenen en of we de volgende dag even langs wilde komen. Ze gaven aan dat de koffie kompleet was bij andere gasten per ongeluk op de bon gekomen. Toen hebben wij de bon ook nog maar even gecheckt en wat bleek. Bij ons zonden er 2 karaffen wijn die we niet hadden genuttigd. Achteraf bleek dat we ondanks dat we de koffie kompleet moesten betalen toch nog wat terug hoor de te krijgen. Dat de volgende dag maar even opgehaald.

18. Roland Hofstra

Na een warme dag was het koude biertje meer dan goed. Na een goede maaltijd zijn we na 3 uur tevreden weggegaan. Zeker voor herhaling vatbaar.

19. Peter Kalsbeek

Heerlijk buiten gegeten met superbediening en goed eten.

20. Lia Rietveld

Een extra pluim voor de keukenbrigade die bij een temperatuur van 37' een uitstekende prestatie leverde!

21. Gezellig gegeten met kinderen en kleinkinderen. Er werd goed gehouden aan COVID-19 maatregelen. Goede service en eten was goed!

22. Nederlands Appelscha

Sfeer was goed en bediening was vriendelijk maar er werden veel kleine foutjes gemaakt. Geen bestek, drankje vergeten, etc. Lijkt erop dat één persoon meer in de bediening wenselijk is om het overzicht te bewaken. Kwaliteit van het eten was minder dan in het verleden. Niet slecht maar voorlopig hebben andere restaurants onze voorkeur.

23. Jordy de Vries

24. Heerlijk vegetarisch gegeten, sfeer ontspannen en leuk.
    Serveerster zeer vriendelijk!
    Eten super goed en betaalbaar.
    AANRADER DUS!

25. Na een dik half uur wachten op terras kwam er nog steeds niemand van de bediening naar ons toe. We zagen dat bij twee andere tafels de mensen wel waren bediend terwijl zij later dan wij waren aangekomen. Toen maar assertief zelf aangegeven dat we wilden bestellen en we al erg lang hadden gewacht. De bestelling werd opgenomen echter vervolgens werden weer twee andere tafels bediend, die eveneens later waren gekomen dan wij. We stonden perplex. Nog vijf, zes minuten gewacht en daarna vertrokken. Te bizar voor woorden. Dit verhaal klinkt ongeloofwaardig en wij hebben dit ook nog nooit meegemaakt.

26. We hebben er besteld na een half uur wachten en na herhaaldelijk vragen of we konden. Bestellen. Vervolgens zijn ze het weer vergeten. Na 45 minuten wachten zijn we maar weggegaan. Ze waren het gewoon weer vergeten. Dit is echt een onfatsoenlijke bende en zeker niet gast vrij!!!!

27. Elder Pinto

28. Gelukkig was er nog plek, we waren met 7 pers en ze moesten rekening houden met de 1,5 mtr maatregel maar we hebben heerlijk gegeten, de service is prima. Niets dan lof voor de medewerkers!

29. Nederlands Appelscha

Het personeel was heel vriendelijk maar het eten was niet zo lekker de groentes waren rauw het vlees was lauw. Toen we dit aangaven werd er niks mee gedaan vond ik persoonlijk wel jammer.

3,3
  30. Lisanne Kuilema

Erg lange wachttijden. Nog nooit zo lang gedaan over een lunch. Lijken je te vergeten.

3,7