Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Appelscha verdeeld zijn.

1. Nederlands Appelscha

Hans Bosma

Prima bediening van prima eten in een prima sfeer.

Gewoon goed.

2. Na een heerlijke wandeling in het mooie appelscha, zijn we terecht gekomen bij dit restaurant. Heerlijk wat een verademing. Kids heerlijk gespeeld in het speelhoekje en wij van de zon aan het genieten. Pannenkoeken waren heerlijk en de bediening was op en top. Vooral de knuffelpannenkoek viel in de smaak. Zeker een aanrader, wij komen zeker terug.

3. H.zieck

Vriendelijk personeel. Snelle bediening. Groot terras. Geen verkeer. Ligt aan golfbaan.
    Prima eten voor goede prijs.

4. Piet Veldhuis

Mindere ervaring hier... Groupon gekocht voor weinig... echter was het personeel niet vriendelijk en het eten niet bijzonder.. net een kippenschuur

5. Martine Van Valkenhoef

Heerlijk met z'n allen gegeten. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening. Leuk dorps sfeertje. Zeker een aanrader. Tot de volgende keer.

6. A . Schippers

We hebben genoten van alles wat deze bistro te bieden heeft. Is zeker voor herhaling vatbaar

7. Prima pizza's en goede service.

8. Heerlijke pannenkoeken. En ook heerlijk ijs. Een aanwinst voor Appelscha. Als ik iets negatiefs moet zeggen: Zolang als wij er zaten zijn er wel 4 verschillende personeelsleden langs geweest om te vragen of we al besteld hadden, of alles naar wens was enz. Denk onervarenheid. Aan de andere kant als er niemand wat vraagt is het ook niet goed. Dus we komen zeker weer.

9. Jan en Rigt Bosma

Op uitnodiging van onze vrienden Anne en Nel hebben wij, Jan en Rigt, genoten van een heerlijk warm en koud buffet.
    Zeker aan te raden👍

10. Erg leuke ervaring afgelopen week zijn we wezen eten met de kinderen. Heerlijk op het terras gezeten terwijl de kinderen speelden op het grote plein tegenover de zaak.

De zaak zat hartstikke vol en toch bleef het personeel vriendelijk en relaxed. Er werd keurig gemeld dat we even moesten wachten vanwege de drukte en we kregen zowaar een kop soep gratis, kortom mooie en goede service.

Pannenkoeken kwamen na de drukte mooi snel en waren prima te eten moeders de vrouw en De kids genoten ik dus ook. Prima plek

11. Mien&Gerda

We waren uitgenodigd voor een etentje.
    Het was erg lekker en werden vriendelijk ontvangen en bediend zeker voor herhaling vatbaar.

12. D Schiphof

13. Betsy rispens

We hebben heerlijk gegeten.
    Kwamen nog een bekende tegen die daar in de bediening werkt.
    Zijn zeer tevreden gaan gauw zeker nog eens bij hun eten.
    Super goed en een aanrader.

14. Lysbeth

Het was druk en daarom moesten we lang wachten op hoofdgerecht. Maar eten was prima (spareribs helaas niet gemarineerd) en ik kreeg een verrassingstoetje met vuurwerk en het personeel zong voor mijn verjaardag! Super!

15. Vóór het eten even naar het toilet, waar een van de personeelsleden net klaar was met zijn/haar bezigheden bij het toilet. Na een schichtige blik op mij, verdween hij/zij zonder een woord te verspillen en zonder handen wassen zo snel mogelijk en schoot de keuken in. Ik wou na terugkomst aan onze tafel wegens lichte walging van dit onhygiënische vertoon het bestelde afgelasten en verdwijnen, maar dat mocht niet van mijn vrouw die dat "zielig vond".
    De pannenkoeken lieten erg lang op zich wachten, maar waren lekker. Mijn bord was gloeiend heet, en daar werd keurig voor gewaarschuwd. Ik hoop dat de meeste eventuele bacteriën die 180 graden C. niet overleven. Maar ondanks de prettige bediening, geen volgende keer voor mij.

Naschrift Piggelmee: Deze encounter in het toilet van De Appelsche Hof vond plaats zondag 21 mei 2018, ca. 17.30 uur.

16. Fam. Postma

Heerlijk gegeten, gemoedelijke sfeer en gezellig ingericht.
    Leuke locatie om te gaan eten!

17. Tom Kaptijn

Op een zonnige avond in mei namen we plaats op het ruime terras. Mijn echtgenote kreeg op haar verzoek een stoel van binnen omdat de terrasstoel pijnlijk zat. De stokbrood was warm maar klef, gewoon afbakbrood.
    Vol van het prima bier (Brand Lentebok en Affligem Tripel)sloegen wij de weinig verassende voorgerechten over.
    Mijn vrouw koos voor de spare-ribs en ik voor de schnitzel, waar de Bosberg volgens de menukaart inmiddels om bekend staat.
    Mijn vrouw vond de spare-ribs goed smaken maar aan de droge kant. Ik vond de schnitzel lekker maar vrij klein. De rauwkost salade was prima en voldoende voor ons tweën maar de friet melig en ongeïnspireerd. Het vingerhoedje mayonaise zo'n typisch voorbeeld van hollandse schrieperigheid in de horeca.
    Over de bediening : er liep een vriendelijke gastvrije jonge meid en een norse man die misschien liever was gaan vissen. Beiden waren wel vlot in de bediening.

6,7
  18. Lange onnodige wachttijden. Eigenaresse kan het bedienen beter aan het personeel overlaten. Niet spontaan of enthoustiast. Niet voor herhaling vatbaar.

2,4
  19. G. van Steenbeek

Bediening was niet erg goed. De kwaliteit van het eten zeer matig: aspergesoep te waterig, spareribs niet gekruid, tonijn was te gaar enz. Kortom als je zoals wij met negen personen komt eten, dan hadden we meer en beter verwacht.

3,4
  20. los

Eten met een vakantieveiling bon altijd weer een verrassing. Deze keer een hele slechte helaas wat een rommel kregen wij voorgeschoteld.
    Bij aankomst netjes gemeld dat we gereserveerd hadden via vakantieveilingen en een drankje met pannekoek besteld. Deze kwam spoedig en ging wel, de tweede pannekoek liet exact 1 uur en acht minuten op zich wachten (max eettijd anderhalf uur) en was superdik niet gaar en voorzien van witte annanas schijven die niet alleen knoerhard waren maar ook koud.
    Deze hebben we maar laten staan. Op de vraag of het gesmaakt had met de ranzige pannekoeken nog op het bord hebben we maar niet gereageerd. Eens maar nooit meer in dit hoe zal ik het noemen want restaurant of zelfs snackbar is nog een te grote eer.

1,5
  21. Nederlands Appelscha

Door de ontvangst voelden we ons echt welkom. Wij kozen voor alleen een hoofdgerecht. De vis was mooi gebakken en sappig, de vleesspies van de gril was ook precies goed. De bediening was vriendelijk, het overleg over een aanpassing in verband met dieët verliep ook heel soepel en de kok had het smakelijk opgelost. We hebben ons buikje heerlijk rond gegeten.
    Voorherhaling vatbaar.

22. Nederlands Appelscha

Willem en Sandra

Super lekker gegeten, heerlijke wijn, super vriendelijke personeel. Prijs kwaliteit verhouding heel erg goed.
    We waren de laatste in het restaurant en we kregen alle tijd om rustig na te genieten.
    Dus echt een aanrader.

23. Nederlands Appelscha

Hein disseldorp

Het eten was erg goed wij hadden het verrassings menu.

24. Entourage is prima. Eerste drankjes kwamen ook snel echter daarna hebben we een uur gewacht op een broodplankje en een tweede drankje. Hierna duurde het nog ruim een half uur voordat de maaltijd geserveerd werd. In totaal 3,5 uur in het restaurant doorgebracht.
    Naar mijn mening 1.5 Uur te lang.
    Kwaliteit van het eten was prima.

6,7
  25. Op 26 maart 2018 hier 's avonds heerlijk gegeten, een goed 3-gangen menu voor slechts € 18,50 p.p. Wij wilden er 27 maart weer gaan eten maar was helaas dicht. Gaan nu vanavond weer.

26. Eten lekker maar niet bijzonder. Vrij prijzig. Te lange wachttijd tussen de gerechten. We zagen er een uur en toen hadden we pas 1 gedeeld voorgerecht op. Wel leuk dat de hond mee mag. En “een strandpaviljoen in het bos”? Die snappen wij niet helemaal. Okay plek maar niet heel bijzonder. Misschien had dat ook met onze leeftijd te maken? Wij zijn tussen de 45-50jr en gemiddeld ligt deze zo rond de 65jr denk ik.

27. Annemarie

Wij hebben heerlijk gegeten. De Italiaanse rode wijn is een aanrader. Als tips wil ik meegeven dat het voorgerecht, stokbrood met kriudeboter wat mij betreft wat uitgebreider qua keuze aan stokbrood mag. Nu was er alleen wit stokbrood. Een tapenade erbij voegt net wat meer toe.
    Een 2e tip is dat het voor de kinderen leuk is dat het ijsje of in een leuke beker of dat er een verassingsei bij zit. In ieder geval een leuke attentie.
    Wij komen zeker terug!

28. Wij hebben heerlijk gegeten. Heel gezellig, het was alleen een beetje koud maar dart komt waarschijnlijk dit de koude wind die op de serre stond. Weerhoud ons niet om weer te komen. Bediening was ook vriendelijk met humor. Een top avond!

29. Arjan Haaijema

Prachtige locatie en het eten en personeel is altijd goed.

30. Lekker eten en uitstekende service.