Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Appelscha verdeeld zijn.

1. Nederlands Appelscha

Leo Wijnmaalen

Lekker gegeten met een klant van ons. Die was ook zeer te spreken. Wij vonden alleen de temperatuur in het restaurant wat aan de lage kant. Verder alles heerlijk. De wijn mag wel wat goedkoper, daarvan was de prijs/kwaliteitsverhouding een beetje zoek.

2. Pannenkoekenhuis Appelscha

Hanneke Westerbrink

3. Nederlands Appelscha

Marjan van den Heuvel

Heerlijk gegeten, ik had het 4 gangen verrassingsmenu gekozen, erg mooi opgemaakt en ruim voldoende op m’n bordje(s), (voor mij beetje te veel).
    Vriendelijke bediening, rustige muziek sfeervolle ambiance.
    Aanrader!

4. Nederlands Appelscha

Heerlijk gegeten, prettige bediening. Staan open voor suggesties en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
    Het interieur is ietwat verouderd maar de stoelen zijn heerlijk comfortabel en het is gezellig, dus dan maar iets verouderd ;-)
    Ook is er voldoende ruimte tussen de tafels, dat maken we ook wel eens anders mee!

5. Nederlands Appelscha

Het verrassingsmenu viel tegen, eend is niet het vlees dat je verwacht. Wel een verrassing was dat bij het vismenu carpaccio als voorgerecht opgediend werd.

6. Nederlands Appelscha

D. van Zantwijk

Het eten was voortreffelijk. De bediening liet hier en daar wat te wensen over, maar dat mocht de pret niet drukken. Ja lekker gegeten voor een mooie prijs. Wel een aanrader.

7. Nederlands Appelscha

C. van der Brink

Na hier eerder te zijn geweest hebben we van het weekend na een heerlijke boswandeling in Appelscha 'leafs' weer opgezocht omdat het zo goed bevallen is de vorige keer. We werden zeer hartelijk ontvangen en mochten een plekje uitzoeken, het was gezellig druk. De bediening was attent op lege glazen en verstaan het vak goed! Net als de keuken, vooraf een heerlijke salade met gebakken gambas en een rundercarpaccio gehad, hierbij wordt warm brood met een heerlijke kruidenboter geserveerd. Als hoofdgerecht hadden wij de wildzwijnstoof (aanrader alleen al voor de heerlijke saus ) en de gebakken hele schol. Beide gerechten waren zeer verrassend te noemen in positieve zin en worden mooi gepresenteerd met warme groenten (nog nooit paarse wortelen gezien en gegeten maar erg leuk en lekker ) en daarnaast worden salade, gebakken aardappelen en frieten met mayonaise geserveerd. We hebben tot slot cappuccio gehad met (wat ik persoonlijk erg waardeer ) stevig compact melkschuim. Conclusie; zeer genoten van heerlijke gerechten en attente bediening.
    Ga zo door, wij komen binnenkort zeker terug.

8. Nederlands Appelscha

Paul Kromkamp

Verwachtingen waren misschien wat te hoog. Er was een enkele gastvrouw voor een tafel of 10 dus service was wat langzaam. Eten was niet heel spectaculair een deel was goed gemaakt en een deel gemakkelijk van af gemaakt. Al met al heel middelmatig.

9. Lunchroom Appelscha

We wilden op deze prachtige, zonnige dag hier lunchen. Aan veel tafeltjes zaten gasten, de onbezette tafeltjes stonden vol met vuile glazen, kopjes, schoteltjes etc. Er was geen schoon tafeltje te vinden, daarom maar de vuile vaat gestapeld en wachten op de bediening. We kregen de mededeling dat we niets konden eten omdat er niet voldoende personeel was! (Deze zonnige dag was toch al dagen geleden voorspeld!) Teleurgesteld iets te drinken besteld en de chaotische bediening gade geslagen. Ondanks de drukte zette de ober geen stap harder en hij liep telkens weer naar binnen met een leeg dienblad terwijl het hele terras vol stond met tafeltjes vol vuile vaat! Wat een puinhoop! Zonde, want het is een prachtige plek.

10. Lunchroom Appelscha

Iets lekkers bij de koffie of lekker lunchen kun je hier prima, erg goed!
    Wat jammer dat men moeite heeft om de tent efficiënt te kunnen runnen.
    Diverse keren geweest, maar elke keer dezelfde situatie.
    Voordat er eindelijk een bestelling wordt opgenomen en er iets op je tafeltje staat ben je een hele tijd verder. Zelfs alleen een kop koffie schijnt een hele opgave te zijn.
    Bedienend personeel lijkt het werk gewoon niet te zien. Bedrijfsleider hier ook vriendelijk op aangesproken. Hij is hiervan op de hoogte, maar het lijkt erop dat hij niet de mogelijkheden en de macht heeft om hier iets mee te doen.

11. Nederlands Appelscha

Steven Greveling

Appelpannekoek besteld, appeltje niet geschild! Vies hard randje bah lijkt mij dat een appeltje schillen voor een pannenkoek normaal is. Manlief appeltje ontleed. Jammer, geen oplossing van de bediening. Nooit weer!

1,3
  13. Pannenkoekenhuis Appelscha

Lekker gegeten met de familie, vriendelijke bediening die ook nog even kwam aangeven dat er geen Radler koud stond. Dat kan gebeuren, dus goed dat ze kwamen vragen of ik iets anders wou. Het is er wel lawaaiig en ik zou persoonlijk de kinderspeelhoek ergens anders plaatsen. Dit omdat het nu alleen al lastig is voor de bediening om er langs te komen, laat staan met een kinderwagen. Verder is het eten wel erg lekker!

14. Nederlands Appelscha

Van der Lei

Met vier mensen, waarvan 1 klein kind die jarig was, hier tussen de middag gegeten. Geen kinderkaart voor 's middags en het speelhoekje wat binnen was, is weg en in de verbouwing. Het speeltoestel stond namelijk voor jaar binnen en dat was geweldig. Nu staat het buiten wat met koud weer niet fijn is (ook al is het een buitentoestel). Juist dat binnengedeelte was zo ideaal, nu is het gewoon een speelhoekje. Stuk minder. Aan zijn verjaardag is geen aandacht besteed, jammer hier was een stukje service leuk geweest. Er werd wel keurig aangegeven dat de oven werd opgewarmd en het langer kon duren. Onze conclusie was dat de kok dus pas na 12 uur eens kwam binnenzetten. Om 12 uur keuken open, is open, zou je denken. Prijzen zijn redelijk aan dure kant voor wat je er voor krijgt. Het twaalf uurtje was wel prima, de platte gehaktbal ook wel, al was het wel wat weinig, de hamburger was wel prima. De tosti vond mijn zoontje te hard en te plat. We komen wel eens weer, maar het ziet er naar uit dat de kinderruimte met klimding voorgoed weg is, aangezien er aangebouwd lijkt te worden. Op de site staan allemaal prachtige dingen zoals kleurplaat (niet gekregen), geen zandbak gezien en de kinderdoekamer is dus weg. Dat vind ik best schandalig omdat het wel op de site staat en we er ons op hadden verheugd. Nu gaan kinderen rondrennen en dat kan je niemand kwalijk nemen. Service daarom een 4 omdat dit niet klopt met de site.

15. Lunchroom Appelscha

We hebben heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam bij het maken van een keuze uit de verschillende gerechten, die allemaal gemaakt zijn met lekkere streekproducten. Het heeft ons uitstekend gesmaakt! Ook voor een kopje koffie of thee met een lekker stukje gebak ben je hier aan het juiste adres!

16. Lunchroom Appelscha

Marga Westra

Op 7 oktober hier geluncht. Het was niet druk. Een gezellige sfeer en aardig personeel. De cappuccino is heerlijk en de broodjes waren erg lekker. Ikzelf had een broodje met runderrollade. Een aanrader! Zeker een restaurant om nog eens langs te gaan.

17. Lunchroom Appelscha

jeanette mast

Schitterende plek, wel altijd ontzettend druk.
    Wij komen er vaak, bediening is heel aardig.
    Het eten is lekker allemaal streek producten en vers.
    Moet soms wel even wachten maar is geen probleem.
    Kortom mooie locatie om te wandelen in het bos.

18. Nederlands Appelscha

Tot 3 keer toe de verkeerde wijn geserveerd gekregen, de zalm was niet vers en door het te vlug ontdooien erg droog. De pesto op de zalm kwam uit een potje en was ronduit vies te noemen.

Voor de positieve note:Het voorgerecht, de Bruschetta was prima en het lamsstoofpotje smaakte goed.

19. Lunchroom Appelscha

Na een lange wandeling wel zin in een versnapering dus aangeschoven op het terras. Redelijk druk, maar nog genoeg ruimte. Na poosje komt de serveerster bij ons dat ze voorlopig geen bestellingen opnemen omdat het te druk is en personeel in de keuken bijna is flauwgevallen. Gevalletje slechte planning? Misschien volgende keer wat extra personeel inzetten op zondagmiddag bij goed weer!

20. Nederlands Appelscha

Arjan en Margreet

Supergezellige avond gehad; heerlijk eten en fantastische bediening!

21. Nederlands Appelscha

Zoals altijd een warm welkom, vriendelijke en attente bediening zonder poeha. 4 gangen verrassingsmenu was weer heerlijk. En we zullen Jannie straks missen!!!

22. Nederlands Appelscha

Op een zonnige nazomerdag een High Tea de Luxe gedaan bij De Bosberg. Alles was prima geregeld. Heerlijke hapjes: van hartige quiches via heerlijke sandwiches naar een etagère met zoet: en alles even lekker. Uitschieters: de huisgemaakte appeltaartjes en de quiches met zalm. Ook de brownies zijn huisgemaakt maar naar onze smaak te 'zwaar': wel vol met stukken chocola dus de echte liefhebber zal het heerlijk vinden maar gezien de totale hoeveelheid vinden wij dat het wel iets luchtiger mag. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Leuke locatie, lekker eten en uitstekende bediening - voor herhaling vatbaar dus!

23. Nederlands Appelscha

Heerlijk gegeten goede service en hele goede en vriendelijk bediening.

Super leuk personeel, erg lekker gegeten!

25. Nederlands Appelscha

Sfeervol restaurant, verwachting hoog… viel een beetje tegen.
    Rundersucade weinig smaak… veel sucade, de gebakken aardappels waren opgepiept in de oven dus uitgedroogd. De runder biefstuk was prima… frites ook mayo zat al even in het bakje, bovenkant verkleurd. Misschien ook een (andere) dressing op de salade, deze was smaakloos.

Wim Wieling

Nog nooit zo'n slechte pannenkoek gegeten als bij Hulst. Wij namen ieder een pannenkoek Hulst, met spekjes, champignons en uien. Het was een kleffe en vette boel zonder champignons, vieze glazige spekjes maar met een enorme laag gesnipperde uien. Pannenkoek zelf was niet gaar. Bah!
    Na onze opmerking hierover werd aangeboden om nog wat champignons te bakken. Niet op ingegaan want wat moet je met een koude pannenkoek die nog wat opgeleukt moet worden.
    Voor ons: nooit meer naar Hulst!

27. Nederlands Appelscha

Janet Kronemeijer - Bos

Het was heerlijk eten in een relaxte omgeving met personeel dat weet wat ze serveert. Voor herhaling vatbaar!!!

28. Nederlands Appelscha

Plezierige ontvangst; porties ruim voldoende en prima op smaak.
    Bediening was oke en niet opdringerig.
    Prima sfeertje; de dames deden met zichtbaar plezier hun werk.
    Zoals gezegd: smaakvol bereid en kwaliteitje.
    Wij komen nog eens terug.

29. Nederlands Appelscha

De Bosberg ligt op een zeer fijne locatie in Appelscha, aan de voet van de zeer mooie klimtoren. Van binnen een gezellige sfeer. Het terras is ruim, met enigszins wat verkeerslawaai. Bediening zeer vriendelijk en attent. Eten is ook ok, hun weekmenu heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zeer sympathieke eigenaar.

De ontvangst is prima. De kaart is goed. Lekker gegeten, de biefstuk medium gebakken uitstekend. De zalm was goed. Er was genoeg en keurig opgemaakt. Bediening prima.