Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Appelscha verdeeld zijn.

1. Nederlands Appelscha

Fabienne Jansen

Erg goed eten, jammer dat de inrichting enigszins gedateerd is en dat er geen andere gasten waren. Wij hebben verder van het eten genoten!

2. Nederlands Appelscha

Ginie Oosterhoff

We hebben heerlijk gegeten. De mensen daar waren erg vriendelijk. De inrichting gezellig. Kortom voor herhaling vatbaar.

3. Nederlands Appelscha

Johan Vlot

Goed! Gezellige sfeer, warm welkom. Eten is goed en prijs kwaliteit verhouding is ook goed. De huisgemaakte appeltaart maakt het helemaal af!

4. Pannenkoekenhuis Appelscha

Hanneke Westerbrink

5. Nederlands Appelscha

Wij vonden het er zeer onhygienisch. Alles was viezig. Er is een probleem met de riolering. Wat een stank. Ook vonden we het veel te duur.

6. Nederlands Appelscha

Leuk restaurant, vriendelijke bediening, lekker eten.

7. Nederlands Appelscha

De bediening was rommelig; de wijnkaart (die ik gevraagd had) werd niet gegeven en moest ik zelf aan de bar ophalen; nadat de bestelling was opgenomen werd er door iemand anders nogmaals gevraagd of die opgenomen kon worden; bij de soep werd gevraagd of we extra brood wilden hebben en na onze bevestiging kwam het brood dus niet en ook dat moesten we weer bij de bar melden.
    We zaten aan het raam in de aanbouw(serre) en daar was het te koud om je behaaglijk te voelen.
    Bovendien werkte de dranger aan de buitendeur niet en bleef deze dus open staan, waardoor de temperatuur er niet beter op werd.
    Op de wijnkaart selecteerden we de Cotes du Rhone; er werd geen kanttekening bij gegeven door de bediening! Toen de wijn uiteindelijk arriveerde werd de fles getoond (zonder commentaar) maar bleek het geen Cotes du Rhone te zijn, maar een Cotes de Ventoux. De uitleg werd toen pas gegeven; de leverancier had het beste alternatief geleverd aangezien deze wijn op was. Zoiets hoor je toch echt vooraf te melden aan je klanten! Overigens was de cotes de Ventoux uitstekend.
    De gerechten waren ook uitstekend, alleen de biersaus bij het hert was te bitter geworden. De ossenhaas was van super kwaliteit.
    Kortom, mogelijk dat de bediening niet berekend is op grote drukte en grotere groepen zoals op deze avond. Toch hebben we wel lekker gegeten.

8. Nederlands Appelscha

Marga Colle

Heerlijk en gezellig gegeten.

9. Nederlands Appelscha

We hebben heerlijk gegeten, maar het was we koud in de serre.

10. Nederlands Appelscha

We hebben heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Sfeer en kwaliteit waren prima in orde. Het was erg gezellig 👌

11. Nederlands Appelscha

Eten was goed, maar niet bijzonder. Voorste gedeelte beetje ongezellig. Leek meer op bedrijfsrestaurant. Ook erg kleine tafel. Niet voor herhaling vatbaar…

12. Nederlands Appelscha

Leo Wijnmaalen

Lekker gegeten met een klant van ons. Die was ook zeer te spreken. Wij vonden alleen de temperatuur in het restaurant wat aan de lage kant. Verder alles heerlijk. De wijn mag wel wat goedkoper, daarvan was de prijs/kwaliteitsverhouding een beetje zoek.

13. Pannenkoekenhuis Appelscha

Hanneke Westerbrink

14. Nederlands Appelscha

Marjan van den Heuvel

Heerlijk gegeten, ik had het 4 gangen verrassingsmenu gekozen, erg mooi opgemaakt en ruim voldoende op m’n bordje(s), (voor mij beetje te veel).
    Vriendelijke bediening, rustige muziek sfeervolle ambiance.
    Aanrader!

15. Nederlands Appelscha

Heerlijk gegeten, prettige bediening. Staan open voor suggesties en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
    Het interieur is ietwat verouderd maar de stoelen zijn heerlijk comfortabel en het is gezellig, dus dan maar iets verouderd ;-)
    Ook is er voldoende ruimte tussen de tafels, dat maken we ook wel eens anders mee!

16. Nederlands Appelscha

Het verrassingsmenu viel tegen, eend is niet het vlees dat je verwacht. Wel een verrassing was dat bij het vismenu carpaccio als voorgerecht opgediend werd.

17. Nederlands Appelscha

D. van Zantwijk

Het eten was voortreffelijk. De bediening liet hier en daar wat te wensen over, maar dat mocht de pret niet drukken. Ja lekker gegeten voor een mooie prijs. Wel een aanrader.

18. Nederlands Appelscha

C. van der Brink

Na hier eerder te zijn geweest hebben we van het weekend na een heerlijke boswandeling in Appelscha 'leafs' weer opgezocht omdat het zo goed bevallen is de vorige keer. We werden zeer hartelijk ontvangen en mochten een plekje uitzoeken, het was gezellig druk. De bediening was attent op lege glazen en verstaan het vak goed! Net als de keuken, vooraf een heerlijke salade met gebakken gambas en een rundercarpaccio gehad, hierbij wordt warm brood met een heerlijke kruidenboter geserveerd. Als hoofdgerecht hadden wij de wildzwijnstoof (aanrader alleen al voor de heerlijke saus ) en de gebakken hele schol. Beide gerechten waren zeer verrassend te noemen in positieve zin en worden mooi gepresenteerd met warme groenten (nog nooit paarse wortelen gezien en gegeten maar erg leuk en lekker ) en daarnaast worden salade, gebakken aardappelen en frieten met mayonaise geserveerd. We hebben tot slot cappuccio gehad met (wat ik persoonlijk erg waardeer ) stevig compact melkschuim. Conclusie; zeer genoten van heerlijke gerechten en attente bediening.
    Ga zo door, wij komen binnenkort zeker terug.

19. Nederlands Appelscha

Paul Kromkamp

Verwachtingen waren misschien wat te hoog. Er was een enkele gastvrouw voor een tafel of 10 dus service was wat langzaam. Eten was niet heel spectaculair een deel was goed gemaakt en een deel gemakkelijk van af gemaakt. Al met al heel middelmatig.

20. Lunchroom Appelscha

We wilden op deze prachtige, zonnige dag hier lunchen. Aan veel tafeltjes zaten gasten, de onbezette tafeltjes stonden vol met vuile glazen, kopjes, schoteltjes etc. Er was geen schoon tafeltje te vinden, daarom maar de vuile vaat gestapeld en wachten op de bediening. We kregen de mededeling dat we niets konden eten omdat er niet voldoende personeel was! (Deze zonnige dag was toch al dagen geleden voorspeld!) Teleurgesteld iets te drinken besteld en de chaotische bediening gade geslagen. Ondanks de drukte zette de ober geen stap harder en hij liep telkens weer naar binnen met een leeg dienblad terwijl het hele terras vol stond met tafeltjes vol vuile vaat! Wat een puinhoop! Zonde, want het is een prachtige plek.

21. Lunchroom Appelscha

Iets lekkers bij de koffie of lekker lunchen kun je hier prima, erg goed!
    Wat jammer dat men moeite heeft om de tent efficiënt te kunnen runnen.
    Diverse keren geweest, maar elke keer dezelfde situatie.
    Voordat er eindelijk een bestelling wordt opgenomen en er iets op je tafeltje staat ben je een hele tijd verder. Zelfs alleen een kop koffie schijnt een hele opgave te zijn.
    Bedienend personeel lijkt het werk gewoon niet te zien. Bedrijfsleider hier ook vriendelijk op aangesproken. Hij is hiervan op de hoogte, maar het lijkt erop dat hij niet de mogelijkheden en de macht heeft om hier iets mee te doen.

22. Nederlands Appelscha

Steven Greveling

Appelpannekoek besteld, appeltje niet geschild! Vies hard randje bah lijkt mij dat een appeltje schillen voor een pannenkoek normaal is. Manlief appeltje ontleed. Jammer, geen oplossing van de bediening. Nooit weer!

1,3
  24. Pannenkoekenhuis Appelscha

Lekker gegeten met de familie, vriendelijke bediening die ook nog even kwam aangeven dat er geen Radler koud stond. Dat kan gebeuren, dus goed dat ze kwamen vragen of ik iets anders wou. Het is er wel lawaaiig en ik zou persoonlijk de kinderspeelhoek ergens anders plaatsen. Dit omdat het nu alleen al lastig is voor de bediening om er langs te komen, laat staan met een kinderwagen. Verder is het eten wel erg lekker!

25. Nederlands Appelscha

Van der Lei

Met vier mensen, waarvan 1 klein kind die jarig was, hier tussen de middag gegeten. Geen kinderkaart voor 's middags en het speelhoekje wat binnen was, is weg en in de verbouwing. Het speeltoestel stond namelijk voor jaar binnen en dat was geweldig. Nu staat het buiten wat met koud weer niet fijn is (ook al is het een buitentoestel). Juist dat binnengedeelte was zo ideaal, nu is het gewoon een speelhoekje. Stuk minder. Aan zijn verjaardag is geen aandacht besteed, jammer hier was een stukje service leuk geweest. Er werd wel keurig aangegeven dat de oven werd opgewarmd en het langer kon duren. Onze conclusie was dat de kok dus pas na 12 uur eens kwam binnenzetten. Om 12 uur keuken open, is open, zou je denken. Prijzen zijn redelijk aan dure kant voor wat je er voor krijgt. Het twaalf uurtje was wel prima, de platte gehaktbal ook wel, al was het wel wat weinig, de hamburger was wel prima. De tosti vond mijn zoontje te hard en te plat. We komen wel eens weer, maar het ziet er naar uit dat de kinderruimte met klimding voorgoed weg is, aangezien er aangebouwd lijkt te worden. Op de site staan allemaal prachtige dingen zoals kleurplaat (niet gekregen), geen zandbak gezien en de kinderdoekamer is dus weg. Dat vind ik best schandalig omdat het wel op de site staat en we er ons op hadden verheugd. Nu gaan kinderen rondrennen en dat kan je niemand kwalijk nemen. Service daarom een 4 omdat dit niet klopt met de site.

26. Lunchroom Appelscha

We hebben heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam bij het maken van een keuze uit de verschillende gerechten, die allemaal gemaakt zijn met lekkere streekproducten. Het heeft ons uitstekend gesmaakt! Ook voor een kopje koffie of thee met een lekker stukje gebak ben je hier aan het juiste adres!

27. Lunchroom Appelscha

Marga Westra

Op 7 oktober hier geluncht. Het was niet druk. Een gezellige sfeer en aardig personeel. De cappuccino is heerlijk en de broodjes waren erg lekker. Ikzelf had een broodje met runderrollade. Een aanrader! Zeker een restaurant om nog eens langs te gaan.

28. Lunchroom Appelscha

jeanette mast

Schitterende plek, wel altijd ontzettend druk.
    Wij komen er vaak, bediening is heel aardig.
    Het eten is lekker allemaal streek producten en vers.
    Moet soms wel even wachten maar is geen probleem.
    Kortom mooie locatie om te wandelen in het bos.

29. Nederlands Appelscha

Tot 3 keer toe de verkeerde wijn geserveerd gekregen, de zalm was niet vers en door het te vlug ontdooien erg droog. De pesto op de zalm kwam uit een potje en was ronduit vies te noemen.

Voor de positieve note:Het voorgerecht, de Bruschetta was prima en het lamsstoofpotje smaakte goed.

30. Lunchroom Appelscha

Na een lange wandeling wel zin in een versnapering dus aangeschoven op het terras. Redelijk druk, maar nog genoeg ruimte. Na poosje komt de serveerster bij ons dat ze voorlopig geen bestellingen opnemen omdat het te druk is en personeel in de keuken bijna is flauwgevallen. Gevalletje slechte planning? Misschien volgende keer wat extra personeel inzetten op zondagmiddag bij goed weer!