1192339349 80
1389206831 92
1462120713 91
1520451819 92

1. fam.Elbertsen

Zaterdag 14 mei met 10 familieleden bij "de Posthoorn" gegeten. Wij kregen een verassingsmenu en dat was echt een verassing: allerlei met liefde en zorg klaargemaakte overheerlijke gerechten, prachtig opgediend. Bediening was prima, gezellige en sfeervolle ambiance!

Wij komen hier zeker nog eens terug!

2. We hebben heerlijk gegeten in de Posthoorn.

Het eten was geweldig, een tongstrelend voorgerecht en daarna de rib roast, dit is een echte aanrader. Gecombineerd met heerlijke wijn en als dessert heerlijke kazen.

Dit alles omring door het enthousiasme van hartelijke en bevlogen mensen geeft een gevoel van meer dan welkom zijn.

3. Sésé & Richard

Wat een heerlijke avond uit was dat bij de Posthoorn in Appelscha 😃. Verrassende en heerlijke gerechten, gecreëerd van allerlei verse streekproducten. Brood, vlees (tournedos, ribroast, lamskoteletjes), kazen, aardappelen, groenten (courgettes, gebakken aardappeltjes), vers fruit, bijna teveel om op te noemen. De bediening was persoonlijk, attent en vrolijk. Zeer de moeite waard om helemaal vanuit 's-Hertogenbosch hier naar toe te komen 👍

4. Elly de Ruiter

Deze week drie keer in de Posthoorn gegeten, heerlijk! Wij voelden ons welkom en het eten is fantastisch. Drie verschillende voor- en hoofdgerechten uitgeprobeerd, echt een aanrader. Wel drie keer hetzelfde toetje: sorbet met vers zomer fruit, voor iemand die nooit toetjes eet echt bijzonder. Dus mensen als je in Appelscha bent: de Posthoorn kan ik jullie aanbevelen.

5. Bij restaurant de Posthoorn wordt met verse producten gewerkt, dat is zeker waar en dat lees je ook terug in andere recensies op deze site. Dit geldt met name voor de gebruikte groenten en fruit. Personeel is vriendelijk en attent. De kookkunst echter zoals wij die hebben ervaren, vinden wij van een andere orde. In tegenstelling tot bepaalde andere recensies, vinden wij dat dit restaurant niet in de buurt komt van bijvoorbeeld een BIB Gourmand restaurant, terwijl de prijzen van restaurant De Posthoorn niet mals zijn.

6. Guus en Linda

Mooie zomeravond en bij ontvangst meteen al verrast door de sfeer en ambiance! De menukaart ontbreekt maar in plaats daarvan wordt gekozen voor een presentatie op krijtbord met mooie dagverse produkten. Super lekker gegeten en enthousiaste kok en bediening!

Restaurant zéker aan te bevelen. Wij komen terug.

7. Goed ingerichte kamers. Goede sanitaire voorziening. Zeer uitgebreid lekker ontbijt. Gelegen in een rustig gebied nabij het dorp.

8. tineke zoet

Onze gasten eten vaak bij dit restaurant, zonder uitzondering zijn alle verhalen bijzonder positief. Ook zelf hebben we regelmatig bij De Posthoorn gegeten, in één woord "geweldig"!

9. Van helden

Met Pasen er lekker gegeten van de streek producten. Er hangt een gezellige sfeer en je wordt vriendelijk begroet. Zeker aan te raden om daar een keer te gaan eten. Wij hebben er van genoten.

10. 9 augustus 2014 hebben mijn vriendin en ik heerlijk gegeten bij De Posthoorn in Appelscha. Zonder te overdrijven kan ik zeggen dat ik nog nooit zo heerlijk heb gegeten. Het totale plaatje was geweldig. Het eten was uitstekend, de bediening was uitstekend en de locatie ook geweldig. Wat men daar in die uiterst kleine keuken bereid is echt geweldig. Ik heb met kippenvel zitten eten, zo lekker was het. Het personeel is geweldig op elkaar ingewerkt en het enthousiasme spat van hen en het eten af. Het is jammer dat ik maar een 10 kan geven, met gemak kan de chefkok mee in een sterenrestaurant.

Wij gaan daar zeker vaker eten het is zeker de moeite waard om van Hollandscheveld naar Appelscha te rijden.

11. P.Wattel

Fantastisch gegeten vanavond. Heerlijke gerechten, zeer smakelijk in een lekker ontspannen sfeer.

12. Gastvrij ontvangen en super gegeten ! Een echte aanrader als u in Appelscha bent ! (H)eerlijke streekproducten

13. Familie Linssen

Tijdens ons jaarlijks familie weekend waren we dit jaar in Appelscha beland. We hebben bij de Posthoorn gereserveerd en er op zaterdagavond heerlijk gegeten. Bediening was erg vriendelijk en het eten was verrukkelijk, echt een aanrader. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker nog een keertje eten.

14. Wouter en Marieke

Wat een heerlijke avond hebben wij gehad in restaurant De Posthoorn! Geweldige sfeer, eten van uitmuntende kwaliteit. Ook een aangepast menu i.v.m. dieet was geen probleem. Gastvrij, vriendelijk en gezellig. Kortom echt een aanrader!
    Martijn en Nynke (en natuurlijk Wim Spa en de bediening) bedankt voor deze ervaring.

15. Leuk klein eetcafe met terras
    Prima eten en vriendelijke bediening
    Good value for money

16. Harry Salomons

Wat heeft Appelscha te bieden? De Posthoorn!
    De Posthoorn is een bijzonder gezellig restaurant waar je heerlijk een hele avond kan zitten eten. De bediening is vriendelijk en je voelt je écht gast. Er is geen kaart maar een krijtbord met gerechten die wisselen met de seisoenen. De gerechten worden gemaakt met streekproducten en smaken voortreffelijk. Hier wordt gekookt met passie en dat proef je.
    Ook in de zomer periode hebben we heerlijk buiten op het terras gegeten. We komen er met enige regelmaat en vinden de prijs kwaliteit verhouding volledig in balans. Al met al een aanrader.

17. Frank

18. Genoten van een heerlijk diner, bediening is uitermate vriendelijk en de gerechten. Komen zeker nog terug deze vakantie.

19. C. van Varik

Hebben hier in onze vakantie in Appelscha tweemaal gedineerd, in één woord voortreffelijk ! Alles is tot in de puntjes verzorgd, en met veel liefde en vakmanschap bereid. Komen hier graag terug.

20. Josette van Leeuwen

Deze B & B in Appelscha kan ik zeer aanbevelen. Allereerst ligt het op een makkelijk te bereiken locatie waar het in de omgeving aangenaam wandelen is. Het huis heeft een fijne binnenplaats en terras waar je prettig kunt zitten.
    ER zijn meerdere slaapgelegenheden, voor een of twee personen. Onze slaapgelegenheid bestond uit een schattig huisje, had een aangename sfeer, was schoon, leuk en praktisch ingericht. Kortom: het geeft een heerlijk vakantiegevoel, en is van alle gemakken voorzien.
    In de ochtend word je verwend met een uitgebreid, verzorgd ontbijt met o.a. vers fruit, sinasappelsap, diverse soorten brood (zelfs zuurdesem!), en beleg, koffie of thee.
    In de avond kun je hier fantastisch eten en krijg je de heerlijkste wijnen en likeurtjes geschonken.
    De kracht zit 'm in de persoonlijke sfeer en aandacht. De menu's zijn gevarieerd (zelfs voor vegetariers!) vers bereid en van goede kwaliteit.
    Je voelt je hier welkom en thuis, de service is uitstekend.
    Deze B & B kan ik iedereen aanbevelen. Ik kom hier graag nog eens terug.

21. T.H.Ghielen

Wij komen uit Limburg en zijn op culinair gebied wel wat gewend. De gastheer-kok stelde zich meteen voor samen met zijn vrouw. Wat gelijk een bepaalde sfeer meebracht! Ikzelf heb als voorgerecht duivenborst gegeten mijn vrouw een verassend geitenkaasje.
    Het hoofdgerecht overtrof onze stoutste verwachtingen. Wat lekker! Het nagerecht met Friesche Dumkes was echt een ontdekking. Samen met de sfeer entourage en het heerlijke eten, was dit voor ons een aangename ontdekking.
    Echt een aanrader!!

22. Klaas en Keren

Gewoon stoppen, ga zitten op het terras en ga genieten! Puur en eerlijke streek producten, klaargemaakt met passie. En als er nog ruimte is, neem dan een heerlijk stuk rabarbertaart met echt vanilleijs, echte slagroom en aardbeien en een eigengemaakt likeurtje van Martijn. Heerlijk gegeten gisteravond, bedankt Nienke en Martijn! Groeten en tot ziens.

23. Anneke Intveld

Dat Martijn en Nynke heerlijk koken en altijd voor een gastvrij onthaal in De Posthoorn klaar staan, kan ik alleen maar onderstrepen. Maar... ze kunnen nog veel meer.
    In januari heb ik in Appelscha een feest georganiseerd waarbij Martijn en Nynke mijn 70 gasten hebben getrakteerd op een heerlijk winterbuffet. Met een keur aan stampotten-om-je-vingers-bij-op-te-eten, met stoofpotjes van o.a. wild én met de lekkerste stoofperen van Nederland.
    Elk gerecht was met evenveel zorg en goede smaak klaargemaakt alsof er een diner-voor-twee besteld was.
    En dat is wel een vermelding op deze site waard!

24. Fam. Roest

We zijn net thuis, maar nog helemaal vol van ons bezoek aan de Posthoorn (letterlijk en figuurlijk!).

Mijn voorgangers hebben geen woord teveel gezegd: het eten is heerlijk, divers, meer dan genoeg. Dit gecombineerd met kleinschaligheid en de persoonlijke aandacht maakt het tot een plek waar we zeker terug zullen komen!

Niet meer verder zoeken, maar nu in de auto stappen naar de Posthoorn.

25. 11 tennisvriendinnen

Als afsluiting van ons tennis-winterseizoen gingen we uit eten bij Martijn en Nienke van De Posthoorn.

We hebben heerlijk gegeten en een heel gezellige avond gehad.

Dit is een aanrader voor iedereen die dit leest en ook wij komen zeker nog eens terug!

11 tennisvriendinnen uit Appelscha en omgeving.

26. Als we zeker weten lekker willen eten, dan gaan we naar de Posthoorn. Altijd heerlijk op smaak. Heel gezellig en leuke bediening. We gaan binnenkort weer. Dan weten jullie het al vast even! P.s. bed en breakfast ook aan te bevelen.

27. h.graafstra

Wij zijn hier door de jaren heen toch al een keer of tien geweest en elke keer hebben ze nieuwe verrassende dingen op gebied van eten en drinken op het krijtbord staan. Aan de buiten kant heb je niet direct door dat het binnen zo goed toeven is. Deze keer van het grasvarken de bio rib roast gegeten (echt fantastisch). Mijn man had de reeen rug filét met bramen port jus...wauw ! Biertje blond maallust uit veenhuizen. Dessert ik zat vol. Mijn man nam de parfait van friese dumpkes met berenburg kruidnagel siroop. Een dame van een ander gezelschap begon piano te spelen, en mooi ook nog. Na zoveel keren echt verwend te zijn voelde ik mij verplicht om eens iets op zo'n site te zetten. Jullie verdienen het. Jullie doen met jullie streek producten de omgeving eer aan. Tot ziens op jullie terras. Henny Graafstra eernewouden

28. Hans en Hilje Zabel - Ees

Even een rondje Drenthe gefietst en overnacht in de Posthoorn bij Martijn en Nynke. Wat een enthousiaste mensen en wat kookt Martijn met passie en aandacht voor eerlijke produkten! Je hebt het gevoel dat er speciaal voor jou gekookt wordt. Complimenten.

29. jenny voortman

Mijn man en ik zijn redelijk verwende reizigers. Afgelopen weekend bij de Posthoorn gegeten en overnacht. Werkelijk een geweldige ervaring! Martijn in de keuken met de heerlijkste streekgerechten. Het beste Lamsvlees ooit gegeten! Een absolute aanrader.

30. Fam. Groen

Heel gastvrij ontvangen, lekker op het sfeervolle terras wat gedronken.

Daarna heerlijk gegeten, alles door de kok met liefde klaargemaakt.

Vriendelijke bediening.

Gezellige muziek.

Echt een aanrader!

31. Willy & Jan

Wij waren een weekje op vakantie in Appelscha en hebben 2 keer gegeten in de Posthoorn.

Het is een knus restaurant waar je vriendelijk en enthousiast wordt ontvangen en waar met veel liefde en aandacht voor verse (streek)producten wordt gewerkt. De lamskoteletjes waren heerlijk en ook van de dagverse zalmforel hebben we zitten smullen. We hebben genoten en als we weer in de buurt zijn gaan we hier beslist weer eten.

32. Sabine 142 punten

Afgaande op de goede recensies heb ik dit weekend met mijn vriend gegeten bij de Posthoorn. Ik kon via de mail reserveren en kreeg al vlot een vriendelijk antwoord.

Een "spring in 't veld" maakte buiten reclame voor het restaurant om ons naar binnen te lokken. Het bleek de zoon des huizes te zijn?! In het restaurant kunnen een man of 20 zitten, erg knus dus. Het wisselende menu staat geschreven op een groot krijtbord. Omdat de keuken open is, zie je met hoeveel passie hoe de uitbaters bezig zijn met hun creaties. We hebben de forel en het Drents weidevlees genomen. De forel was vers, sappig en zacht en de vulling heerlijk. Ook het Drente weidevlees smaakte prima. Als afsluiting hebben we de eigengemaakte likeurtjes geproefd waarover de chef ons tekst en uitleg gaf (en nog 2 extra likeurtjes om te proeven). Deze persoonlijke benadering hebben wij als zeer prettig ervaren.

De volgende keer dat we in de buurt zijn, proberen we meteen de B&B uit!

33. Vicky & Ralf

De Posthoorn is een kleiner restaurant met een zichtbare keuken en geeft daardoor een huiskamergevoel, precies waar wij naar op zoek zijn. Die sfeer wordt nog versterkt door het vriendelijke en enthousiaste personeel.

Lekker, eigengemaakt aperitief gehad gevolgd door heerlijk eten. Helaas geen plek meer in de maag om nog een toetje te proberen.

34. Ons laten verrassen door de kok. En de verrassing was groot. De uitstraling van het restaurant past niet bij wat er geboden wordt. Het eten is er echt prima, meer dan prima. Heerlijke verse gerechten, op een enthousiaste manier klaargemaakt en geserveerd. Je ziet de betrokkenheid en trots van de eigenaren.

Vier van de zes mensen aan onze tafel hielden niet van "rood" vlees. Toen dit wel de verrassing bleek was er een lichte schok, maar het smaakte zo voortreffelijk!

Zeker een aanrader voor een klein gezelschap. Reserveer vooraf en laat je verrassen door de kok!

35. Fam. Hosper en Valkema

Prachtig gelegen uitspanning.

Prima van eten en drinken.

Een aanrader!

Gastvrij en vlotte bediening.

Mooie keuze van streekproducten en fijn klaargemaakt.

Zeker voor herhaling vatbaar!

36. Jacqueline en Rene

Prima kleinschalig restaurant. We zijn tijdens onze vakantie meteen twee keer gaan eten. Echt een aanrader voor mensen die van een ongewongen sfeer houden en van eerlijk eten. Het Drents weidevlees is heerlijk. Onze hond kreeg zonder vragen een bakje water. We hebben maar 1 minpuntje. Het is te ver weg vanuit Limburg om even te gaan eten.

37. Tom en Melody

Van alles geprobeerd van de kaart, allemaal even lekker.

Echt verwend!

38. Heerlijk gegeten en niet eens zo heel duur!

39. De Belgen hebben hun fiets4daagse weerom gereden, onze inwendige mens hebben we versterkt in de Posthoorn en het heeft zo gesmaakt.

Alles vers, keuze uit verschillende gerechten, zeer lekker bereid,

Gezellig terras om te zitten, vriendelijke bediening, en bij wel en wee zijn we er volgend jaar weer.

40. cor wessels

Heb daar met mijn vrouw heel lekker gegeten. Het was heel apart en er is nu ook en winkeltje bij. Super, zeker aan te bevelen.

41. Als je lekker en puur wilt genieten van goed eten in een ontspannen sfeer dan moet je gewoon een keer gaan eten bij de Posthoorn!

Alles wordt met liefde en aandacht klaargemaakt en dat proef je gewoon.

Ze hebben een aantal vaste gerechten en daar buiten per dag verschillende aanvullingen die stuk voor stuk aanraders zijn.

Van een perfect gebakken tournedos tot aan een heerlijke verse paprikasoep... Alles is heerlijk en als toetje moet je gewoon de zelfgemaakt mon chou taart nemen. Die is zooo lekker!

42. Jan Frieker

Wij waren in Appelscha op vakantie en besloten om eens bij "De Posthoorn" te gaan eten.
    Heerlijk gegeten in een zéér ontspannen sfeer waar zoals hier eerder is gezegt de eigenaar nog echt tijd voor je neemt. Super gegeten.!!!

43. Fam. Hoogakker-van Waveren

Prima gegeten, net even anders, heel vriendelijke ambiance, perwoonlijk en je bent echt uit!

Een topper!