De Bosberg in Appelscha

• Corona – 1 jan t/m 20 apr

1386012053 74
1520709956 74
1528193173 74

1. Vanwege Corona diner afgehaald. Was heerlijk, goed verzorgd en goed warm. Zeer redelijk geprijsd. Zeker een aanrader.

2. Sonia van Soolingen

3. Gisteravond voor ongeveer de 6 de keer bij jullie gegeten. Wij gaan redelijk veel uiteten. Dit hoeft voor ons niet perse duur te zijn. We nemen vaak het weekmenu. Prima eten voor een goedkope prijs. Normaal is het prima! Mijn man nam het menuutje ik had dit keer gekozen voor iets anders ik nam de steak met champignons van 200 gram. Nou deze was ongeveer 150 gram en oogde iel op het bord. Na even gevraagt te hebben of er ook een lactose vrij dessert was kwamen er twee bolletjes appelijs op tafel. Niks meer niks minder. Naar mijn idee toch wel iets anders van te maken. En tot slot werd er door een bediende bier gedronken achter de bar en gesproken met iemand van het personeel over andere gasten. Het was gewoon niet de beleving die we normaal bij jullie hebben. We hopen dat het de volgende keer weer top is. Zoals altijd!

4. Jordy de Vries

5. Na een dik half uur wachten op terras kwam er nog steeds niemand van de bediening naar ons toe. We zagen dat bij twee andere tafels de mensen wel waren bediend terwijl zij later dan wij waren aangekomen. Toen maar assertief zelf aangegeven dat we wilden bestellen en we al erg lang hadden gewacht. De bestelling werd opgenomen echter vervolgens werden weer twee andere tafels bediend, die eveneens later waren gekomen dan wij. We stonden perplex. Nog vijf, zes minuten gewacht en daarna vertrokken. Te bizar voor woorden. Dit verhaal klinkt ongeloofwaardig en wij hebben dit ook nog nooit meegemaakt.

6. We hebben er besteld na een half uur wachten en na herhaaldelijk vragen of we konden. Bestellen. Vervolgens zijn ze het weer vergeten. Na 45 minuten wachten zijn we maar weggegaan. Ze waren het gewoon weer vergeten. Dit is echt een onfatsoenlijke bende en zeker niet gast vrij!!!!

7. Wil graag iedereen waarschuwen, reserveer NIET via eet.nu! De Bosberg heeft t contract opgezegd en reserveringen worden NIET MEER doorgegeven aan de Bosberg in Appelscha. Gelukkig was er nog plek, we waren met 7 pers en ze moesten rekening houden met de 1,5 mtr maatregel maar we hebben heerlijk gegeten, de service is prima. Niets dan lof voor de medewerkers!

8. De timing van de kok was erg slecht! Het voogerecht zat nog in mn mond. En daar was het hoofdgerecht al. De reactie van de serveerster was… het stond al klaar!
    Het eten was ok… maar bij de snackbar gaat t net zo snel!

JAMMER!

9. Het eten was heerlijk. We hadden een tafel dicht bij de bar waardoor wij de sfeer onder het personeel mee konden krijgen. Het personeel deed erg hun best, helaas werd dit door de eigenaar niet gewaardeerd. Het personeel werd continu afgesnauwd, wat in mijn opzicht volkomen onterecht was. Dit is erg vervelend om als klant naast te zitten.

10. Denissen

Het restaurant is sfeervol en ligt in een mooie omgeving. Wij hadden de indruk dat er te weinig personeel was en dat minstens de helft van het personeel niet goed ingewerkt was. Er waren 2 personeelsleden die communicatief vaardig waren. De rest kon geen bestellingen opnemen, sprak niet met de gasten en liet de helft van het gebruikte servies op tafel staan. Wij kregen ons hoofdgerecht ruim later dan 3 tafels die een half uur na ons aankwamen. Als verklaring werd gegeven dat we brood vooraf hadden en dat daarom het hoofdgerecht later werd opgediend. Ook de andere tafels hadden gewoon een voorgerecht, dus een beetje vreemde redenering. Het eten was in orde, maar niet bijzonder. De rekening was echter behoorlijk gepeperd. Wij hebben vaak beter gegeten voor minder geld. Qua prijs kwaliteit verhouding en qua kwaliteit van de bediening vinden wij het restaurant onder de maat presteren.

11. Familie

Gezellige sfeer, gemoedelijk, goede bediening, heerlijk gegeten.

12. Metske Hogerhuis

Vriendelijke bediening, we namen het dag menu. Eten was goed en voldoende.

13. Goede bediening, attent. Hielden rekening met de kinderen. We bestelden een volwassen menu voor de kinderen welke ze samen deelden, maar alwel beide een helft. Op hun bord kregen vanuit de keuken. Bediening attendeerde ons erop dat het hoofdgerecht in aantocht was, zodat we de kinderen konden halen ( welke buiten aan het spelen waren). Nette presentatie van het eten en mals vlees!

14. We hebben heerlijk gegeten, en zijn vriendelijk geholpen door het personeel. Enige punt dat op te merken viel was dat er maar een paar frietjes bij het gerecht zaten.

15. Een heel gezellige en huiselijke sfeer. Het eten was echt lekker! Goed bereid en netjes opgediend. Vlotte, vriendelijke en ontspannen bediening.

16. Goede en nette bediening, snel en vriendelijk geholpen en voor treffelijk gegeten.
    Ondanks de covid-19 maatregelen, super bediening gehad en uitstekende kwaliteit.

17. Prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. Vriendelijk personeel, soms een ietwat vertraagde bediening. Waarschijnlijk door het grote gezelschap buiten op het terras. Toch nog tijd voor een informeel gesprekje. Ook Gea's appeltaart was om van te smullen!
    Al met al toch een dikke 8!

18. Lang wachten op eten, patat niet gaar. Pizza's waren prima. Rib-eye had veel stukjes vet.
    Waren er om 17:50. Kregen om 19:15 pas ons eten. Eén bakje patat en één bakje salade om met drie personen te delen. Later extra patat gevraagd, toen dit werd gebracht bleken deze niet gaar te zijn.

19. Henk Bruntink

Op het terras een lekker en zeer betaalbaar weekmenu gegeten dat geserveerd werd door enthousiaste medewerkers.

20. Eigenaresse teveel aanwezig. Honden worden niet geaccepteerd en als last gezien. Personeel vriendelijk tenzij eigenaresse over de vloer is 🤣🤣

21. Kees van laar

Alles was bij De Bosberg zo goed geregeld, dat we er 2 avonden achter elkaar gedineerd hebben.

22. Liezenga/Ennik

Bediening, service en eten was uitstekend. Heel erg tevreden en hartelijk bedankt!

23. I.de Leeuw

Ontzettend vriendelijke ontvangst en bediening. Lekker gegeten in een gezellige ambiance.

24. Wijngaard

Bediening vriendelijk.
    Onze wensen voor het eten goed opgediend. We hebben een heerlijke avond gehad.

25. Gerdien van Huis

Heerlijk gegeten! Kinderen konden fijn spelen 👍

26. Jacob Bruins

Prima eten, leuke plek. Vriendelijke, adekwate, attente bediening.

27. Heerlijk gegeten, gezellig restaurant.
    En het eigen gemaakte likeur is ook heerlijk!

Tot de volgende keer.

28. Geertje

29. Onlangs met een groep het restaurant bezocht met daarbij 2 nachten verblijf in het overigens mooie en zeer schone appartement.
    Ontvangst liep al stroef, terwijl er op voorhand al was betaald (met bewijs) voor het verblijf moest er nogmaals betaald worden alvorens we enige toegang kregen, er bleek een verkeerde 2e rekening gebruikt zijn voor de eerdere betaling. Nou ja, kan gebeuren en zal wel goed komen dachten we nog. Helaas, achteraf lees je dan wat reviews hier en daar en komt de zogenaamde gastvrijheid van de dame en heer toch wel vaker negatief in beeld. Kortom, en om niet te ver in detail te hoeven treden, misschien is het beter dat de familie een andere branche op gaat zoeken waarbij gastvrijheid, ruim- en vooral meedenken met gasten niet zoveel invloed heeft op het bedrijf.
    Na de eerste dag het restaurant gebruikt te hebben voor het diner, zijn we de volgende dag maar op zoek gegaan naar een restaurant waar wel met liefde, passie en vooral smaak gekookt wordt, binnen ons gezelschap was helaas niemand die het verschil proefde tussen de zogenaamde pompoensoep en de groentencurry, er viel uberhaupt niet veel te proeven... jammer gemiste kans. Over het uitchecken en de afhandeling na vertrek uit het verblijf valt ook nog heel te zeggen, maar laat ik kort houden: ook hier weer hetzelfde niet gastvrije en nergens voor openstaan, ondanks vooraf gemaakte afspraken hierover... tegen het grove aan. Schandalig!

30. Goede prijs/kwaliteit en ideaal met kinderen

31. J van Gelderen

Redelijk tot goed. Uitstekend qua kindvriendelijkheid en hondvriendelijkheid.

Gillende kinderen mogen wel tot de orde worden geroepen.

32. Vincent van Dijk

Op zaterdagavond hier gegeten. We hebben hier best lekker gegeten. Geen topper, maar gewoon goed. Ben je in de buurt. Gewoon aangaan en eten. Prima te doen hier.

33. Heerlijk gegeten, onze complimenten aan de kok !! De kids konden ook leuk spelen,
    Leuk personeel met goede service.

We komen zeker weer eens eten

Gr fam de jong

34. Henk en ik

Zoals vaak hebben we genoten van het driegangenweekmenu.
    Deze keek bestond het uit een pittige kerrie soep vooraf met als hoofdgerecht een stoofpotje en na was er een verrassing van de kok in de vorm van een verse vruchten sorbet. En dit alles voor maar €20.
    De sfeer is ongedwongen en het personeel is erg vriendelijke en enorm gastvrij.
    We komen snel weer terug

35. Anouk kuper

Met de familie, 17 personen hebben we heerlijk gegeten.

36. Marjolein

Het eten was goed en de bediening heel vriendelijk en gastvrij. Het was nogal rustig. Misschien is het dan handiger om de gasten die er zijn wat meer bij elkaar te zetten. Maar wij vonden het weekmenu echt lekker klaargemaakt!

37. Het restaurant ziet er gezellig, mooie plek, parkeren was prims. Het eten was echt goed, bediening prima. Het was er alleen een beetje fris, verwarming mag de volgende keer wel aan.

38. Kinderen spelen en wij met een stel vrienden heerlijk geborreld en later gegeten. Wat wij als vervelend hebben gevonden was het steengrillen wat in dezelfde ruimte gedaan werd. Op een gegeven moment was het restaurant behoorlijk “blauw” van het gegrill en thuis gekomen konden zowel wij als de kleding in de was.

39. Prima gegeten.
    3 Maal week menu besteld.
    Prima prijs/kwaliteit.
    Goede service, vriendelijk personeel.
    Was erg druk, maar het eten was snel op tafel.

40. Heerlijke avond op het teras met prima eten en goede bediening! Voor herhaling vatbaar!

41. We hebben gisteravond heerlijk en gezellig gegeten. De kinderen hebben zich in de speelruimte top vermaakt! We komen hier vaker en het bevalt ons altijd erg goed!

42. Chris Rijpma

Goed gegeten in de buitenlucht. Prima sfeer, was genieten.

43. Leuke lokatie, prima buiten gegeten en gedronken, vriendelijke en attente bediening

44. Ondanks de drukte was de bediening erg vriendelijk en snel.
    Het eten was heerlijk en niet duur.

45. Het eten was er heerlijk. Goeie bediening. Wij hebben enorm genoten. We komen zeker terug.

46. T. Dijkstra

Wij hebben hier al meerdere malen gegeten en dat zegt al veel. Ook deze keer weer heerlijk gegeten buiten op het terras. Een mooie omgeving en met een keurige en vlotte bediening. Tot later.

47. Prima gegeten voor een prima prijs! Wat voor ons vooral heelrijk was, was dat de kinderen heerlijk binnen en buiten konden spelen.
    Aanrader voor jonge gezinnen dus!

48. Lekker eten, vriendelijk personeel met humor.

49. M Frijlink

Service top, eten top en een leuk speeltuintje om de kleineren bezig te houden.

50. Lekker gegeten, leuke bediening.

51. Heerlijk buiten gezeten, service was goed en kinderen konden heerlijk spelen.

52. Heerlijk gegeten op het terras van De Bosberg ! De kok had de Rib Roast perfect gebakken, ook de Schnitzel van mijn man was heerlijk. Minpuntje is dat er alleen frites en salade bij geserveerd wordt, voor gebakken aardappeltjes of de dag-groente betaal je 3,50 extra. De dag-groente van ons was rabarber die op een bijzondere manier was bereid met frambozen en besjes. Geweldig van smaak, maar erg "dun". Je kon het niet met mes en vork eten en lepels werden er niet bijgelegd. Omdat we het toch allemaal wilden opeten hebben we het serveerbestek van de sla en frites gebruikt. Al met al is De Bosberg een aanrader en we komen dan ook zeker terug !

53. Heerlijk gegeten! Vriendelijke mensen.

54. Anja van Dijk

Heerlijk koffie, chocomelk en gebak gegeten. Was gezellig totdat we ieder apart gingen afrekenen. De kassier was zeer onvriendelijk, tegen het botte af. Niet alleen tegen ons, maar ook tegen de klanten voor ons. Uiteindelijk hebben we 1 appeltaart extra moeten afrekenen want de fout lag volgens hem bij ons omdat we allemaal apart af wouden rekenen. Hij zij dat zijn bedrijf maakte geen fouten maakt. (Wij moesten nota bene zelf vragen waar onze 3 bestelde chocomelk bleven!) de sfeer was toen ver te zoeken. Was zo jammer…

55. Albert Hielkema

Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel. Wel één tip: lepeltje bij de mayonaise & servet bij spareribs + bordje voor botjes. Super gezellig gezeten! Voor herhaling vatbaar.

56. Willem Riksen

57. C. Procee-Lindeboom

Lekker geluncht met de familie.

58. ZIJLSTRA

Wij hebben 1e pinksterdag met 8 personen heerlijk genoten van een high tea de luxe.
    Het was zeer goed verzorgd.
    Zeker een aanrader

59. Ubergunther

60. Eten zonder poespas, eenvoudig maar lekker!

61. D. Padding

Het was prima voor elkaar. Mooie locatie.

62. Met z'n vieren een tafel gereserveerd. We kozen voor de serre, bij het raam. Op zich aardige plek, maar het was er meer dan rumoerig. Een volgende keer zullen we zeker kiezen voor het rustiger, meer donkere, deel van De Bosberg.
    De aspergesoep was enigszins flauwtjes. Daar had, met gemak, iets meer smaak aan toegevoegd kunnen worden.
    De zalmmoot was groot en prima van smaak. De schnitzel viel zeker in de smaak. De Angus steak was mals, maar in een onbestendige saus gelegd. De saus voegde zeker niets toe. De eendenborst was goed gegaard, een beetje vlak van smaak. De sinaasappelsaus met peper was ok. De rode wijn (negreomaro) was goed genoeg, in ieder geval beter dan de zeer gele en smakeloze chardonnay.
    De desserts waren matig. Geen echte slagroom op het ijs en de wafel. En op de wafel waren kersen uit blik uitgestrooid.
    Kortom, best aardig gegeten voor ca 35 euro per persoon. Maar het geheel kan, met iets meer aandacht en iets meer verse artikelen, nog zeker verbeterd worden.

63. C.Haisma

Er mag wel een warme groente bij. Verder was het heerlijk.

64. Dina Radix

Leuke bediening en gezellige sfeer.
    Heerlijk plekje om te zitten. Voor herhaling vatbaar :).

65. Van de meent

Enthousiast personeel die ondanks de drukke paasdagen hun beste beentje voorzetten.
    Heerlijk gegeten tafel was gereserveerd en we mochten het hoofdgerecht binnen eten dat was totaal geen probleem.👍

66. Gezellig en lekker gegeten bij de Bosberg, gewoon prima! Erg leuk om met kids heen te gaan; de kinderen kunnen er lekker spelen en krijgen een kleurplaat en -potloden. Mijn nichtje heeft een gluten en lactose allergie, en daar werd top op gereageerd. De kok kwam zelfs aan tafel om even te overleggen. Ook de jongen in de bediening deed ‘t erg leuk, met veel humor! Een aanrader dus :)

67. M. Rosing

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met leuk en goed bedienend personeel.

68. Karen Jager

Prima gegeten. Leuke locatie. Aardige bediening die me helaas niet kon adviseren m.b.t. rode wijn.

69. Femmy Mussche

We hebben hier erg lekker gegeten en de bediening is goed! We waren met een groep inclusief kinderen, kinderen kunnen leuk spelen in de speelruimte. Kortom voor herhaling vatbaar!

70. Leuke en gezellige tent! Mooie speelhoek voor de kinderen dus die vermaken zich wel zolang de grote kinderen aan het borrelen zijn.

71. Heerlijke lunch, goede service en een leuke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

72. Wat zijn wij heerlijk verwend vanavond… voorgerecht heerlijk… spareribs niet gelogen om te zuigen en de pepersteak… oh wat mals, een echte aanrader.

73. Op een drukke zondag middag prima gegeten bij De Bosberg. Tonijnsteak kan snel te gaar gebakken worden, maar dit was echt perfect! Heerlijke salade en friet erbij. En ook de cappuccinno is beter dan je zou verwachten voor een horeca gelegenheid in een toeristisch bos met veel ouder-kinderen bezoekers. De snelheid van bedienen was ook prima

74. Erg lekker gegeten, prima bediening. Goed restaurant.

75. Koud, maar het eten was lekker. Behalve de z.g. gebakken aardappels, dat waren kleine gefrituurde blokjes aardappel. Moest ook nog extra voor betaald worden! En er waren problemen met het licht, het ging steeds aan en uit. De verklaring van de bediening was: de deur komt tegen het knopje aan! Ik zou zeggen: DOE er wat aan!

76. Vertaal van English naar Nederlands

There is only one word to describe the evening we had, amazing! The food, the atmosphere everything felt so comfortable and beautiful. I would suggest anyone to go and have the 3 course menu it's out of this world!

77. Onze middag begon met appeltaart en cappuccino. Echt daarvoor een dikke pluim 👍🏻 Echt zelf gemaakt en vers.
    We waren niet van plan om bij De Bosberg ook te eten maar aangezien dit bezoek zo aangenaam was, zijn we gaan wandelen en hebben we daarna nog heerlijk gegeten. De porties waren goed, bediening blij en gaf gemeende aandacht en bij afrekenen waren we verrast over de prijs kwaliteit verhouding. Kortom, jullie zien ons terug, misschien ook wel in de nieuwe groepsaccommodatie!!

78. W. van den Biggelaar

Wij waren de laatste gasten.
    Schnitzel was niet krokant, maar nat (bevroren vlees?)

79. Super lekker gegeten.
    Zelfs het recept van heerlijke rabarber gekregen van de kok.

80. Gezellig, lekker eten en goede bediening.

81. Beukelman

Sfeervol, gezellig restaurant met een mooie vleugel waar een ieder op kan spelen. Geweldig speelmogelijkheden voor de kinderen, zowel binnen als buiten. De ober heeft een vlotte babbel en weet je op je gemak te stellen. Het eten is prima, maar allemaal aan de flauwe kant. De spareribs en kipkluifjes zijn maar licht gemarineerd en hebben echt knoflooksaus nodig om lekker te worden (als ze die niet vergeten om te serveren). De groenteloempia’s zijn ook heel vlak van smaak en er wordt helaas geen chilisaus bij geserveerd. De tomatensalsa is geen echte smaaktoevoeging. De schnitzel is prima, maar ook niet écht lekker. De meeste porties zijn helaas aan de kleine kant.

De kan limonade is kleiner dan op de kaart staat, waardoor het goedkoper is om losse bekers ranja te bestellen.

82. Hadden voorgerechten besteld maar kwamen met het hoofdgerecht. Was van tevoren gezegt dat bij de frites majonaise zat maar helaas moest er om vragen. Mijn zoon vroeg een scherp mes moesten we nog 2 keer vragen.

83. Familie vos

Goedeavond,

Wij openen traditie getrouw onze vakantie met een etentje, dit jaar kozen wij voor jullie.
    Wat een zeer goede keuze, het was een super gezellige avond.
    De ober was erg vriendelijke en zeker in voor een geintje, gelukkig maar want met 3 tieners aan tafel wordt er hier en daar weleens ietsje te veel gezegd.
    Maar de ober speelde er goed op in!
    De sfeer was fantastisch.

Onze complimenten voor deze ober en de kok voor het heerlijke eten.

Wij komen zeker weer.

Vriendelijke groeten,
    Familie Vos

84. Zeer vriendelijke bediening. Er was een ongelukje met drinken, maar dat kan iedereen overkomen. Bovendien werd het gecompenseerd. Eten was ook uitstekend!

85. In een woord geweldig!
    Spare ribs en chicken wings menu gegeten. Geweldig lekker en super gaar!
    Bediening TOP!
    Prijs ook in orde.
    Gaan er zeker vanuit Zuid Limburg nog eens eten!
    Zo heerlijk was het.

86. Lysbeth

Het was druk en daarom moesten we lang wachten op hoofdgerecht. Maar eten was prima (spareribs helaas niet gemarineerd) en ik kreeg een verrassingstoetje met vuurwerk en het personeel zong voor mijn verjaardag! Super!

87. Fam. Postma

Heerlijk gegeten, gemoedelijke sfeer en gezellig ingericht.
    Leuke locatie om te gaan eten!

88. Tom Kaptijn

Op een zonnige avond in mei namen we plaats op het ruime terras. Mijn echtgenote kreeg op haar verzoek een stoel van binnen omdat de terrasstoel pijnlijk zat. De stokbrood was warm maar klef, gewoon afbakbrood.
    Vol van het prima bier (Brand Lentebok en Affligem Tripel)sloegen wij de weinig verassende voorgerechten over.
    Mijn vrouw koos voor de spare-ribs en ik voor de schnitzel, waar de Bosberg volgens de menukaart inmiddels om bekend staat.
    Mijn vrouw vond de spare-ribs goed smaken maar aan de droge kant. Ik vond de schnitzel lekker maar vrij klein. De rauwkost salade was prima en voldoende voor ons tweën maar de friet melig en ongeïnspireerd. Het vingerhoedje mayonaise zo'n typisch voorbeeld van hollandse schrieperigheid in de horeca.
    Over de bediening : er liep een vriendelijke gastvrije jonge meid en een norse man die misschien liever was gaan vissen. Beiden waren wel vlot in de bediening.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  89. G. van Steenbeek

Bediening was niet erg goed. De kwaliteit van het eten zeer matig: aspergesoep te waterig, spareribs niet gekruid, tonijn was te gaar enz. Kortom als je zoals wij met negen personen komt eten, dan hadden we meer en beter verwacht.

90. Op 26 maart 2018 hier 's avonds heerlijk gegeten, een goed 3-gangen menu voor slechts € 18,50 p.p. Wij wilden er 27 maart weer gaan eten maar was helaas dicht. Gaan nu vanavond weer.

91. Eten lekker maar niet bijzonder. Vrij prijzig. Te lange wachttijd tussen de gerechten. We zagen er een uur en toen hadden we pas 1 gedeeld voorgerecht op. Wel leuk dat de hond mee mag. En “een strandpaviljoen in het bos”? Die snappen wij niet helemaal. Okay plek maar niet heel bijzonder. Misschien had dat ook met onze leeftijd te maken? Wij zijn tussen de 45-50jr en gemiddeld ligt deze zo rond de 65jr denk ik.

92. Annemarie

Wij hebben heerlijk gegeten. De Italiaanse rode wijn is een aanrader. Als tips wil ik meegeven dat het voorgerecht, stokbrood met kriudeboter wat mij betreft wat uitgebreider qua keuze aan stokbrood mag. Nu was er alleen wit stokbrood. Een tapenade erbij voegt net wat meer toe.
    Een 2e tip is dat het voor de kinderen leuk is dat het ijsje of in een leuke beker of dat er een verassingsei bij zit. In ieder geval een leuke attentie.
    Wij komen zeker terug!

93. Wij hebben heerlijk gegeten. Heel gezellig, het was alleen een beetje koud maar dart komt waarschijnlijk dit de koude wind die op de serre stond. Weerhoud ons niet om weer te komen. Bediening was ook vriendelijk met humor. Een top avond!

94. Arjan Haaijema

Prachtige locatie en het eten en personeel is altijd goed.

95. Lekker eten en uitstekende service.

96. Johan Vlot

Goed! Gezellige sfeer, warm welkom. Eten is goed en prijs kwaliteit verhouding is ook goed. De huisgemaakte appeltaart maakt het helemaal af!

97. Wij vonden het er zeer onhygienisch. Alles was viezig. Er is een probleem met de riolering. Wat een stank. Ook vonden we het veel te duur.

98. We hebben heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Sfeer en kwaliteit waren prima in orde. Het was erg gezellig 👌

99. Steven Greveling

Volgende pagina