De Appelsche Hof in Appelscha

Pannekoekrestaurant

Deal Kom genieten van een 3-gangenmenu met de verrukkelijkste pannenkoeken, nu met 35% korting!

Bij De Appelsche Hof kan jong en oud komen genieten van de heerlijkste ambachtelijke pannenkoeken in een prachtige groene omgeving, met deze deal voor een 3-gangenmenu. Je krijgt maar liefst 35% korting.

Met het voorgerecht kom je lekker warm binnen, met keuze uit een kom romige mosterd- of tomatensoep. Als hoofdgerecht krijg je een verrukkelijke pannenkoek met poedersuiker en stroop, waarnaast je uitgebreide keus krijgt voor één topping, waaronder champignons, spek, appel, ui en kaas. Natuurlijk is je diner niet compleet zonder een feestelijk dessert, zoals een vruchtensorbet met vers fruit, bosvruchten yoghurtijs met kersen of een traditionele Dame Blanche.

Krijg je ook honger van deze keuzes? Reserveer dan snel via Eet.nu!

18,00 11,70 -35%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-05-2018

Welkom bij de Appelsche Hof.
Iedereen heeft wel eens zin in een lekkere pannenkoek en niet alleen kinderen smullen.
Met wat voor gezelschap u ook bij ons komt, jong of oud, met z'n tweeën of een groter gezelschap.
Wij staan garant voor kwaliteit, gastvrijheid en een ruime keuze aan heerlijke pannenkoeken.

1. Hanneke Westerbrink