Hier zie je hoe de meningen over de Malkenschoten verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Zeer goede sushi. Ook de andere gerechten zijn erg goed.. Duidelijk een kwestie van goede, verse producten. Wat dit restaurant vooral op de voorgrond zet, is de zeer goede sushi rijst. Dat blijft bij de meeste sushibars nogal achter.

2. Aanrader!! Heb hier al een aantal keer gegeten en iedere keer even lekker. Heb nooit problemen gehad met bestellingen o.i.d. terwijl wij 2x op een drukke zaterdagavond zijn geweest. Staan standaard 2 stokjes bij je bordje, krijg het maar niet onder de knie. Je kan altijd vragen naar kinderstokjes (zitten aan de bovenkant vast, dus makkelijker) of bestek.

3. 2 weken geleden hier gegeten samen met mijn vriendin. Na een duidelijke uitleg hoe alles werkte wat betreft bestellen, kregen wij de kaart te zien die zeer uitgebreid is.

Het eten wat wij voorgeschoteld kregen was zeer smaakvol en van goede kwaliteit. Wel ging het 2x verkeerd wat wij besteld hadden, namelijk dat wij 8 gerechtjes bestelden en dat we er dan 7 kregen, maar na aangeven werd het later toch nog netjes geserveerd. Gezien het concept is het niet gek dat er dan wel eens wat fout kan gaan.

Wat betreft het restaurant zelf staan de tafels wel wat dicht op elkaar, maar het er allemaal mooi en sfeervol uit.

Hier kom ik zeker nog een keer terug

4. Gisteravond hier gegeten met 5 volwassenen en 2 kinderen. Het eten is echt heerlijk. Restaurant ziet er mooi uit, jammer dat de tafels zo dicht bij elkaar staan.Vriendelijke bediening.
    1 groot minpunt vindt ik dat er voor kinderen geen patatjes met frikandel of kroket te bestellen zijn. Lijkt mij geen grote aanpassing voor de keuken. Als dat een volgende keer er wel bij zit, kom ik zeker vaker terug.

5. Ferdinand

Heerlijk eten, veel keus, vlotte bediening. Bestel met beleid, vijf gerechten per ronde is echt te veel! Als er 3 sushi's op het plaatje staan, dan krijg je er ook drie.

Minpuntje: de tafeltjes staan wel wat dicht bij elkaar. Intiem etentje met je geliefde is er niet echt bij.

6. saman met mijn vriendin gegeten hier. fantastische sfeer en heel vriendelijk personeel. eten was geweldig. verse ingredienten en goede wijnen. fantastische ervaring en zeker een aanrader voor een ieder

7. Op mijn verjaardag, 3 sept, voor het eerst met mijn vrouw bij YuMe gaan eten. Dit is een erg goede ervaring geworden :) Met erg vriendelijk en goed personeel, heerlijk verse Sushi in vele keuzes en een mooi resataurant is dit een aanwinst voor Apeldoorn! Zeker een aanrader en hoop dan ook snel weer te mogen bezoeken.

8. Perfecte plek, bij binnenkomst kregen we meteen een goede tafel en er kwam meteen een ober. We kregen de drankjes gratis omdat het mijn verjaardag was. Kortom het is een perfect restaurant !

9. Vrijdagavond 10 aug jl voor de eerste keer bij Yume gegeten. We waren op vakantie (Veluwe) en gaan regelmatig bij ons in de regio sushi eten. We vinden dit restaurant netjes en sfeervol. Het eten, vooral de sushi; heerlijk.
    Minpuntjes vonden wij dat er naar onze mening veel te veel werd gevraagd of wij (4 pers) nog wat te drinken wilde. Dit is wel een keer of 6 a 7 door verschillende serveersters gevraagd. Niet prettig . De bediening is wel erg aardig trouwens. Helaas ging er nogal wat mis met de bestellingen, soep die besteld was en maar niet kwam, loempiatjes die helemaal niet kwamen..
    Pluspunt vinden wij dat je vers fruit en ijs kunt bestellen als je dat lust meerdere porties, bv. als laatste ronde.
    Dus ga zo door maar ook al is het druk probeer stress bestendig te zijn. Dan verdienen jullie een dikke 9 hoor!

10. Ik kom geregeld sushi eten @ yume, wat me altijd prima is bevallen. Maar helaas vanavond vond ik rond om niet kunnen. We hebben eerst 5 min staan wachten op een tafel, om vervolgens 15 min op een kaart en wat te drinken te wachten, hierna 40 min moeten wachten op ons eten, gerechten werden vergeten of verkeerd bezorgd aan verschillende tafels. Aan de bediening lag het niet, uiteindelijk bleken er meerdere dingen niet te kloppen in de keuken, maar dat werd ons uiteindelijk verteld door de bediening. De eigenaar zelf kwam met een andere smoes en ga ons in eerste instantie geen tekst en uitleg voor het lange wachten, terwijl ik juist van mening ben dat wanneer je dit wel doet klanten dit makkelijkes acsepteren. Bij het betalen dit benoemd en uitgelegd waarom wij het niet eens waren met de rekening gezien het wachten enz. Eigenaar was het hier naar mijn inziens niet mee eens, maar heeft wel alle drankjes voor hun rekening genomen. Dus uiteindelijk wel positief de deur uit gegaan. Hoop dat het de volgende x anders gaat.

11. Hier vorige week heerlijk gegeten, met een leuk concept van 5 rondes sushi bestellen. Moderne leuke uitstraling en leuke bediening. Het was wel enorm druk, waardoor er af en toe wat drankjes werden vergeten. Verder een gezellige avond gehad.

12. Toevallig in Apeldoorn terecht gekomen op een maandagavond... van te voren snel gekeken of er een geschikt sushi restaurant aanwezig was en ; ja hoor,dat is er! Prachtig interieur en heerlijke, verse sushi. We hebben ontzettend genoten. Een aanrader.

13. Nicole

Twee weken geleden heerlijk gegeten bij YuMe. Sushi was perfect en de warme gerechten waren ook erg lekker.

Enige minpuntje was dat het ontzettend vol was. We zaten aan een tafeltje waarmee we het 'looppad' van de serveersters half blokkeerden.

Ze kwamen wel direct netjes zeggen dat het wat drukker was en dat het wat langer kon duren voor we ons eten zouden kregen. We hoefden ook geen rekening te houden met de tijd. Achteraf vonden we de wachttijd reuze meevallen!

Mochten we hier nog een keer in de buurt zijn, dan komen we zeker terug!

14. Tim

Medio april hebben we met 6 personen gedineerd bij YuMe. We hadden niet van tevoren gereserveerd. Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de gastheer en werd ons een tafel toegewezen. Twee personen van ons gezelschap kwamen iets later, maar dat was geen probleem. Ondertussen kregen mijn tafelgenoten al uitleg over het 'All You Can Eat' concept. Mijn partner en ik waren hier reeds mee bekend. De stoelen en het bankje zaten comfortabel (zachte zitting). Het restaurant was modern en sfeervol ingericht.

Het eten en de bediening was goed. De sushi smaakte vers. Ze hebben een open keuken, daardoor kon je zien dat ze de sushi ter plekke maakten. Als 4e gang hadden we fruit en ijs gekozen. Het fruit was vers en het ijs smaakte ook goed. Eigenlijk zaten we vol, maar we besloten om de 5e gang ook met fruit en ijs in te vullen. Dit was geen probleem en hier hebben we dan ook zeer van genoten. Na afloop koffie/thee besteld, prima in orde. De rekening (vergezeld van pepermuntjes) klopt.

Al met al hebben we hier goed gegeten. Al we hier weer eens in de buurt zijn dan is de kans groot dat we weer een bezoekje brengen.

15. Voor het eerst van mn leven met dochter en vriend bij een sushirestaurant gegeten. En ik moet eerlijk zeggen, ik heb nergens om over te klagen. Het eten was super, smaak was op en top. Sfeer was gezellig, ondanks het warme weer was het toch koel binnen. Leuk personeel loopt er rond, bediening was geweldig (vooral de jongen die ons tafeltje voornamelijk hielp is om te gieren.) Drankjes werden snel opgenomen, bordjes snel afgehaald.
    Restaurant oogde heel schoon en ruim. Nou schoon, moet wel toevoegen dat toen we plaats namen aan de tafel er wel etensresten op de grond, onder het tafeltje te vinden waren, maar goed, neem aan dat dat over het hoofd is gezien.
    En het ijs voor het dessert was jammer genoeg ook op, dus vandaar een 7 voor prijs/kwaliteit
    Yume, zeker een aanrader. Tot snel weer want ik kom zeker weer langs!

16. 19-5-2012

Wij werden gastvrij ontvangen door de eigenaar. Uitleg over het concept "all you can eat".Vanwege mijn werk (KLM) eet ik heel vaak in Toyko Osaka Hongkong etc en weet goed hoe t hoort te smaken. Deze sushi's krijgen van ons een 10. Vers, rijst sushi precies goed, niet te zacht en niet te hard. Nori (zeewier, groenvel) was vers en knapperig. Goed stevig gerold en viel niet uit elkaar, vis vers. De warme sushi (california ectc) en de tempura gerechten waren ook perfect. 2 kids waarvan 1 12jaar, was volgens de eigenaar 11...scheelt weer in prijs. Kortom helemaal top, hier kan menig sushi restaurant een voorbeeld aan nemen,

17. Afgelopen 27 maart was ik bij jullie wezen eten. Direct bij binnenkomst (21:30) was de keuken al dicht, dus we mochten geen warme gerechten bestellen. De gastheer zei ook gelijk "niks van de menukaart bestellen, alleen a la carte". Ik wou alleen wat sushi happen en dat was gelukkig geen probleem. Drankjes werden opgenomen maar dat werd zonder dienblad geserveerd en niet bij de goede persoon. Ik vroeg bij het bestellen van de sushi of het gefrituurde garnaal was maar de serveerster antwoordde daarop "niet dat ik weet". De meiden waren ook niet echt blij dat wij überhaupt rond die tijd binnenkwamen. Bij ons wekten ze een gevoel op dat zij snel naar huis wilden. Daarnaast staat het ook niet heel netjes als een bediende sneakers draagt onder hun sloof.
    De sushi was daarentegen heel slecht opgediend en wanneer ik een hap nam viel het geheel al uit elkaar. Kortom slechte ervaring, hier kom ik niet meer terug!

1,2
  18. Meteen als je binnenkomt hangt er een hele gezellige sfeer. Ook het eten word mooi geserveerd en ziet er goed uit. Ook vond ik het erg fijn dat je op de menukaart het gerecht op een fotootje kon zien, want ik wist natuurlijk niet meteen wat alles precies was. Het eten zelf was heerlijk, en al helemaal leuk voor die prijs!

19. Zo even op de maandagavond geweest.. wat een geweldige tent is dit! Erg sfeervol, heel goed eten en lekker lang tafelen.
    Hier komen we zeker terug!

20. Wij hebben (met enige horeca ervaring) uitstekend gegeten met goede kwalitatieve producten! Zijn gastvrij ontvangen en hebben een heerlijk avond gehad.

21. Het beste restaurant waar ik geweest ben! Ik heb heus wel in andere goede restaurants gegeten, maar hier kun je zoveel eten als je wilt en ik ben tenslotte een man. Ook het feit dat je zo veel verschillende gerechten kunt proeven is ideaal en de kwaliteit is fantastisch.

22. Onze eerste kennismaking Met YuMe was geen beste, hetgeen we ook kenbaar hebben gemaakt via deze site.
    Nu zijn we 2x weer geweest en wat een verbetering was het, Complimenten daarvoor!
    De eigenaar is duidelijk gegroeid in zijn bedrijf en heeft de bediening goed onder controle, maar de eigenaar moet wel uitkijken zichzelf niet voorbij te lopen (positief bedoeld)
    De keukenbrigade werkt gelijkmatig met kwalitatief veel beter vlees, de bami udong is geen vergelijk met wat er eerder geserveerd werd!
    De eerdere minpunten zijn 100% verbeterd, het televisiescherm laat nu mooie beelden zien van vissen en koraal.
    De sfeer welke in een restaurant van belang is ook beter geworden.
    Waar gewerkt wordt kunnen fouten gemaakt worden, maar een 'foutje' zijn hier geen structuele fouten meer.
    Samengevat: een echte aanrader! Tot ziens!

23. Marina V Verwey

24. Gisteren voor het eerst bij YuMe wezen eten.. nette ontvangst, naar tafel gebracht en toen verdween de manager geruisloos. Er liep af en aan bedienend personeel, en ja, ze zagen heus dat we nieuw waren maar vragen of we wat wilden drinken? Nee.. daar hebben we zelf om gevraagd uiteindelijk. Geen uitleg over hoe het werkte, niet wanneer het inging.. niks. Wederom gevraagd en toen bleek na kwartier er al zijn, dat de tijd dus ingaat zodra je gereserveerd hebt, en later kwam het meisje terug en vertelde dat het inging zodra de lijst mee was. Dat liep dus niet even lekker..
    Qua eten, heerlijk! Geen overdreven kruiden, goede verse smaken dus daarvoor een dikke plus!! Rond kwart voor 8 zijn we naar buiten gegaan. Of we terug komen? Voor het eten absoluut, misschien een advies om te werken aan bediening en service.. dan komt het heus in orde ;)

25. vanavond hebben we met onze dochter bij YUME gegeten. Alles was uitstekend! Het eten was heerlijk en werd keurig opgedient. Verder was de bediening erg vriendelijk en correct. Ook de inrichting ziet er leuk en sfeervol uit. Kortom zeker een aanrader! Wij komen in ieder geval zeker terug.

26. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog veel vaker eten.
    Het eten is echt heerlijk en de sushi werd netjes op houten bordjes geserveerd. De bediening is erg vriendelijk en snel met eten en drinken serveren. De sfeer vonden ik en mijn man erg gezellig.

27. Geweldig gegeten. Ook mijn zoontje vond het heerlijk. Die is dol op sushi, dus schot in de roos. De andere gerechtjes waren ook heerlijk! Superaardige bediening, vind ik ook belangrijk. Dus we komen heel vaak weer!

28. Wij zijn een ervaren "sushi-restaurant eters" en hebben al vele in Nederland bezocht. Dit is voor Apeldoorn heerlijk en een grote aanwinst. Toch enige opbouwende kritiek; het lijkt erop dat dezelfde soort sausjes over de diverse vleesgerechten worden gebruikt, jammer. We missen de oesters op diverse manieren bereid en de muziek is wat kantine-achtig en te veel licht daarom een lagere cyfer in sfeer. Entourage is prachtig. Familie; ik meen vrouw en kind waren in het restaurant heen en weer aan het spelen/lopen, was wel storend. Verder heerlijk gegeten, versheid ten top!

29. Het eten is hier zeer goed. Het eten komt ook niet allemaal tegelijk, waardoor je tafel ook niet helemaal vol staat. Ook was het niet vet. Het zag er binnen ook erg gezellig uit. Een echte aanrader dus!!!

30. Frederique

Yume is een aanwinst voor Apeldoorn!
    Het eten is erg lekker en goed op smaak.
    De bediening is ontzettend vriendelijk en servicegericht.
    Ze zijn allemaal alert. Lege glazen worden opgemerkt en gevraagd naar wensen van de gast.
    Ga zo door!!

31. Naar aanleiding van de recensies hier, zelf maar eens gekeken. En het klopt wat er geschreven wordt. Het eten is heerlijk. Je hebt genoeg keus. En het eten staat snel op tafel, vers.

Minpunten zijn de tafels die dicht op elkaar staan (wat wel hilarisch is als je buren hun relatie aan het bespreken zijn, zoals bij ons het geval was), ook moesten we steeds om drinken vragen. Het twee-uurs concept heeft niet mijn voorkeur, maar we hebben er langer gezeten voor dezelfde prijs.

32. Ik vind YuMe er vanbinnen erg mooi uitzien!
    Het eten was erg lekker en ik heb een leuke avond gehad.
    Het enige nadeel vond ik wel dat als je met een wat grotere groep gaat eten, je niet je eigen hapjes krijgt maar dat alles klakkeloos op tafel word gezet. Toen was het even "zwaai zwaai" naar de biefstuk die ik besteld had. Ook was het personeel best gestrest, maar dat zou ik ook zijn als ik net open was.
    Verder top!

33. Wij hebben gisteravond weer super lekker gegeten bij Yume Apeldoorn, alles is super vers en erg lekker. Eten en drinken wordt vrij snel op tafel gebracht, hoewel erg druk is, echt super voor het bedienings en het keuken personeel!! Ga zo door ! We komen zeker vaker terug ! Thanks

Leo

34. Superlekker gegeten! Aanwinst voor Apeldoorn. Hier ga ik vaker genieten van heerlijk Japans eten.

35. Vincy Machiela

Fantastisch!!! Heerlijk gegeten, super smakelijk en vers. Supervriendelijke bediening! Jullie hebben er 4 fans bij!!!

36. Voor het eerst in mijn leven sushi gegeten en ik weet niet of het aan hun lag maar WOW wat lekker. Ik heb echt nog nooit ergens zo lekker gegeten. Hier kun je je zelf helemaal volproppen met overheerlijk eten. zeker een aanrader en wij gaan vaker!

37. Het eten bij YuMe is echt Yummie! Nog niet eerder heb ik zoveel verschillende bijzondere smaaksensaties achter elkaar mogen meemaken..echt alles wat we bestelden had een eigen unieke, maar vooral uber lekkere volle smaak.
    Van het terriyaki vlees tot de groenten toe...heerrrlijk!!
    Het eten is een lust voor het oog en de maag. Zo ook de inrichting en sfeer, heel rustgevend. Daarbovenop een zeer plezierige service.
    De moeite waard om vanuit Amsterdam naar Apeldoorn te gaan! Yum-mie!!

38. Prima ontvangst! Aardige bediening, fantastisch eten!
    Gezellige sfeer, de juiste ingredienten voor een hele gezellige en smakelijke avond!

39. Francis van der Horst

We hebben er met zijn 4en superlekker gegeten en de sfeer was ook goed... Je kwam qua service (het serveren van drinken) ook niets te kort. Geen lange wachttijden tussen het bestellen van het eten, en bij binnenkomst kregen we ook nog eens een fles sake van het huis!... Rating? op en top! zeker vaker te vinden....

40. Net nieuw in Apeldoorn, en moet zeggen dat het geweldig is. Eten is heerlijk, en veel keuze. Bediening is erg behulpzaam en vriendelijk. Een aanrader voor iedereen die Japans eten / sushi heerlijk vindt! Wij komen zeker terug!

41. Dsign reclame

Eindelijk dit is wat Apeldoorn nodig had, ga zo door jongens.
    Tot gauw.

Vorige pagina