Q park Roggestraat
    (200m er vandaan)

Bezorgrestaurants in de buurt van YuMe

Online eten bestellen

zo lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 23:00

1520123548 85
1639208851 84
1694781993 84

1. Heerlijk eten! Per ronde een aantal gerechten bestellen en smikkelen maar! Heerlijk. In de winter niet dicht bij de ramen gaan zitten, want die tochten een beetje!

Super service en vers bereid!

Een aanrader

2. Gerda Groeneveld

3. Thomas Kuipers

Normaal gesproken gaan wij altijd in Amersfoort sushi eten, aangezien dit onze woonplaats is. Echter zijn we ditmaal uitgewijkt naar Apeldoorn, vanwege het beperkte aanbod wat betreft sushi restaurants op maandag in Amersfoort.

Daarom zijn we bij YuMe gaan eten, wat een groot succes bleek te zijn. De sushi was overheerlijk, de beste die we ooit hebben gegeten. Ook de bediening, snelheid en sfeer was top!

Ondanks dat wij vanuit Amersfoort naar YuMe Sushi & Grill moeten reizen, is dit onze nieuwe favoriet! Wij keren zeker nog eens terug! Complimenten aan al het personeel.

4. B Salemink

Goed gegeten, vlotte bediening.

5. Heerlijke sushi, druk en daardoor soms wat langer moeten wachten maar dat is logisch. Het eten was heerlijk en vers bereid.

6. Fonteijn

We hebben erg lekker gegeten ben wel van mening dat ze de drank ook bij de prijs in mogen doen.

7. Heerlijke avond, eten is goed. Duidelijke clustering op de kaart van gerechten die een bijbetaling hebben.

8. Eric Wakker

We zijn er al verschillende malen geweest en nu ook weer super lekker gegeten.
    Echt een top restaurant

9. Heerlijke verse sushi, ruime keuze in het menu. Personeel is enorm vriendelijk. Goede en vlotte bediening. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant. Zeker een aanrader!

10. Super goede service! Ik heb vanavond heerlijk sushi gegeten en mijn vriendin voelde zich niet lekker en wou maar 1 hapje, uiteindelijk maar voor 1 persoon afgerekend, super!

11. Vorige week hier geweest en dat was een prettige ervaring.

12. Vandaag voor het eerst bij YuMe gegeten (lunch). Prima kwaliteit, aanrader. Sommige gerechten van de grill kwamen in wat te grote hoeveelheden. Minder was beter geweest. Helaas ontbraken sommige items van de papieren menukaart in de keuzes op de tablet waarmee besteld kon worden.

Al met al toch een positieve ervaring en we komen zeker terug!

13. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening...en een hele blije papa van 78.Hij had nog nooit sushi gegeten en is, dankzij jullie, helemaal om...

14. Goede sfeer, prima bediening en heerlijk eten! We hebben een gezellige avond gehad.

15. Maikel Hendriks

Het eten bij Yume was goed, de sfeer was gezellig en de bediening vriendelijk, maar... zoals bij elke sushi/grill restaurant is het maar de vraag of je alles krijgt wat je besteld. Hoe drukker het restaurant, hoe groter de kans op halve bestellingen.

16. Ons favoriete Sushi restaurant. Wij eten hier altijd heerlijk!

17. Het eten en drinken is bij YuMe goed. Helaas is de service erg slecht. 3x een verkeerde bestelling geleverd gekregen die niet voor ons bedoelt was. We hebben 4 keer via de tablet een ober gevraagd, maar deze kwam maar niet dus hebben we een ober aangesproken zodat we drinken konden bestellen. Ook na het bestellen kon het wel een half uur duren voordat je iets van je bestelling krijgt..

We zaten vooraan bij de bar. Dit is helemaal niet erg, maar als de deuren tegelijk open gaan tocht het heel erg. Gevraagd of er gelet kon worden dat de deuren zo kort mogelijk open zouden staan en dat zouden ze doen. Ook daarna vaak langere tijd de deuren open. We hebben er zelfs met jassen aangezeten en er is verder niks aan gedaan.

Voor ons is het zeker de laatste keer geweest dat wij daar gegeten hebben.

5,5
  18. Bronkhorst

Heerlijk gegeten, vlotte bediening en zeer vriendelijk. Berichten dat het eten slecht is, kloppen totaal niet.

19. Susanne

Sushi eten we alleen nog bij YuMe! De gerechten zijn super en vers. De service is goed. Wisselende serveersters, maar iedereen werkt hard en snel. De sfeer is goed, al is het soms wel erg druk. De laatste keer dat we bij YuMe aten, zaten we boven. Daar stond een tafeltje midden tussen andere tafels. Dat at niet heel relaxed. Verder alleen maar positieve woorden: als je lekkere sushi of grillgerechten wilt eten, ben je aan hier aan het goede adres!

20. Om te beginnen eet ik geen sushi dus heb ik vooral gegrild vlees of andere vleesgerechten besteld. Lag het aan mij of hadden ze allemaal dezelfde marinade? Echt slecht was de droge witte wijn, die smaakte heel waterig, ik heb daar wat van gezegd maar daar is niemand op teruggekomen.

2,8
  21. Jacqueline landsheer

Het eten is er heerlijk. Aardige bediening. Mooi restaurant. Ik kan er elke dag wel eten, een echte aanrader.

22. Liselot Veelers

Heerlijk gegeten!! Hoewel we niet al onze bestelde gerechten hebben gekregen. Onze sushi stond op een andere tafel. Onze favorieten dus nog maar een keer besteld!!! Alleen de olijfboom boven in het restaurant is toch echt aan vervanging toe..

23. familie van vliet

We zijn wel bij andere sushi gelegenheden geweest, maar er is er maar 1 die altijd dezelfde hoge kwaliteit presenteert. Altijd klantvriendelijk en herkenning, dat waarderen wij altijd. Onze kleine meid (4) komt er graag en moeten wij altijd in toom houden :)

24. Wilveld

Lekkere sushi en niet duur. Maar toch vind ik het hele "all you can eat" concept een beetje onpersoonlijk (tablets, steeds wisselende serveersters). Voor mij geen avondje uit, maar even snel een hap eten.

6,7
  25. Ik vind het een prachtig restaurant! Heel mooi en goed geregeld met bestellen! Ook op drukkere dagen hoef je niet lang te wachten op je bestelling. Personeel is heel sociaal en vriendelijk, super! Het geld dubbel en dwars waard!

26. Recentelijk wilden wij een keer lunchen bij Yume nadat we er de keer daarvoor erg lekker gegeten hadden. Het restaurant was volgens de website en het bord naast de ingang open vanaf 12.00 uur. Wij arriveerden rond 12.30 uur, maar dat was volgens de gastheer wel belachelijk vroeg en er werd ons gevraagd om rond 13.00 uur terug te komen. Uiteraard belachelijk, zeker met de lacherige houding van de gastheer alsof wij iets raars wilden, terwijl we gewoon tijdens openingstijden binnen liepen. Omdat we toch graag sushi wilden en er rond lunch tijd geen andere keus is in Apeldoorn, kwamen we om 13.30 uur terug. We waren de eerste gasten, maar niet lang na ons kwamen er meer mensen binnen, iets waar het restaurant duidelijk niet op berekend was. We hebben een half uur moeten wachten op onze eerste ronde sushi. Dat klinkt allemaal erg negatief en zo hebben we het ook ervaren, maar er moet gezegd worden dat de sushi en grill gerechten van erg goede kwaliteit waren. De bediening was vriendelijk (maar niet speciaal) en na de eerste ronde kwamen de rest van de gerechten inclusief de sushi erg snel op tafel. We hoorden de gastheer nog zeggen dat ze niet gewend waren aan zoveel lunch gasten, dus dat zal de vertraging van de eerste ronde verklaren, maar daarna leken de koks de smaak te pakken te hebben en mochten we absoluut niet klagen over de tijd dat we moesten wachten of de kwaliteit van de gerechten. Kortom, na een slordige start hebben we heerlijk geluncht met prima service.

27. Erg lekker gegeten! Leuk restaurant! Alleen de bediening was niet super (op 1 meisje na, erg lief! Had steeds een lach op haar gezicht). De bediening keek erg chagrijnig, vertelde niet wat er geserveerd werd, en we hebben 2x over verkeerde gerechten aan tafel gekregen. Dit werd meegenomen na het melden, maar we misten in die rondes wel onze eigen bestellingen. Het is dat er genoeg rondes zijn en we hebben ook echt heerlijk gegeten! Wat betreft het eten, echt een aanrader! We wilden het meisje nog bedanken voor haar gastvriendelijkheid en prettige ontvangst, maar ze was boven toen wij weggingen. Bij deze!

28. Eten is prima. Sfeer is ver te zoeken. Zeker als de tent helemaal vol zit. De gastvrouw kan wel een cursusje gastvrijheid gebruiken.

29. Super! Ben heel blij met de vestiging in deventer! Beste sushi die ooit gegeten heb! En maak nu graag gebruik van de afhaalservice in Deventer! Hele aardige bediening! Toppers.

30. Afgelopen zaterdag bij YuMe gegeten. We eten vaak sushi in de Beemster en werden bij YuMe zwaar teleurgesteld.
    De sushi smaakte niet lekker, sushi met zalm is met zalmsalade, op veel soorten sushi zit een sausje

De service is goed.

32. Antoon Vos

Vorige week heerlijk gegeten met mijn vrouw bij YuMe Sushi & Grill. Heerlijke verse producten van hoge kwaliteit. Gezellige (luxe) sfeer. Vriendelijke medewerkers die ook bereid zijn vragen te beantwoorden. Ik woon in Noord-Brabant maar ben bereid om voor een heerlijk diner bij YuMe Sushi & Grill naar Apeldoorn te rijden (ruim 45 min.)

33. Het eten is voortreffelijk! Personeel is vriendelijk. Het is wel heel erg vol als alle tafeltjes bezet zijn.

34. Wij komen met enige regelmaat bij Yume eten, de vriendelijke ontvangst/gastvrijheid van zowel eigenaar als personeel, het heerlijke en vooral zeer verse eten en de prima prijs kwaliteit verhouding!! Ga zo door!!

Sharon.

35. Hoevenaar

We hebben heerlijk boven gegeten, leuke inrichting, vriendelijk personeel en al het eten met veel smaak opgegeten. Het is zeker een aanrader voor iedereen die lekker wil eten in Apeldoorn, helaas woon ik zelf 130km verderop, maar mocht ik in de buurt zijn weet ik jullie zeker weer te vinden!

36. Heerlijke sushi, vriendelijk personeel. Ik vraag bij mijn reservering meestal om een plek boven. Hier is het echt super gezellig. Boven is de uitstraling relaxed. Ondanks de enorm grote ruimte merk je daar weinig van door de praktisch ingerichte delen.

37. Heerlijke sushi, vers. Zo vers dat er soms wat tijd gewacht moest worden omdat de bestellingen meer waren dan de voorraad. In die tijd lekker gezeten en goed gezelschap gehad. Vriendelijke mensen in de bediening. Valentijnsdag, leuke sfeer en vol etablissement. Iedere keer weer een feest.

38. In een woord: super! Niet alleen de heerlijke verse sushi's en warme gerechten, maar ook de uitstraling en de sfeer van het restaurant. De bediening is aardig en vlot. Soms wat lang wachten om drinken door te geven, maar dit is alleen zo wanneer het druk is. Wat mij betreft een absolute aanrader. Wij zijn er dan ook regelmatig te vinden.

39. Het eten is voortreffelijk. Elke keer weer! Ik vind het alleen heel erg sneu dat er 2 euro voor een karaf kraanwater wordt gerekend. Dit terwijl wij ook wijn en fris bestellen.

40. Nicolette Bakker

Wij hadden een tafel gereserveerd. Toen wij aankwamen stonden we eerst tien minuten te wachten terwijl allerlei personeelsleden ons voorbijliepen. Uiteindelijk zelf maar iemand aangesproken. Die ging een tafel zoeken maar kon er geen een vinden. Toen konden we kiezen. Of twintig minuten wachten (staand?) of weggaan. Geen excuus, helemaal niets.

41. Het is een sfeervol restaurant en wij komen hier regelmatig. Het fijne en leuke is dat de eigenaar en de medewerkers je kennen als je er regelmatig komt. De sushi is heerlijk en het leuke is dat er een surprise sushi is welke elke maand wordt verwisseld.
    De iPad is een uitkomst vind ik zelf.

42. 4e keer dat we er zijn geweest, eten is super, bediening is onervaren en niet heel vriendelijk, voornamelijk de wat oudere. Toetje heel lekker... Slagroom mag je de ene keer wel en de anderen keer niet?? Rekening geven en gedag zeggen moet ook nog getraind op worden.

43. Vorige week lekker sushi gegeten met mijn vriend.
    Het was voor de derde keer en weer voortreffelijk. Ga zo door en tot gauw.

Groetjes Jacobien

44. Al vaak gegeten bij Yume en het is altijd top! Beste sushi in Apeldoorn en wijde omgeving!

45. W. de Boer

Heerlijk eten, mooi interieur, vriendelijk personeel. Minpunt: Veel lawaai, er werd op een centaal punt in het restaurant afwas verzameld, ook de muziek was erg luid, door het grote aantal aaanwezigen hoorde je alleen de basgeluiden nog.

46. Wij komen regelmatig bij YuMe in Apeldoorn. Het eten, sfeer en personeel is altijd geweldig! Na uitbreiding van de bovenverdieping hebben wij het idee dat de kwaliteit niet altijd meer gewaarborgd wordt. Tijdens ons laatste bezoek moesten wij 20 minuten wachten voor we aan tafel konden, kwamen wij met een andere groep aan 1 tafel te zitten en ging onze sushi meerdere keren naar een verkeerde tafel. Dit vinden wij erg jammer! Desondanks doen de chefs in de keuken hun werk super! De gerechten (en met name de sushi) is er top!

47. Een dikke vette tien! Verse producten, pure smaken, fantastisch eten! En wat een leuk personeel! Hier komen wij graag terug!

48. Wij hadden al een erg goed adres in Utrecht om Sushi te eten, maar YuMe overtreft echt alles! Geweldig lekker!! Het heeft één nadeel, je wilt steeds vaker komen!

Groet Will

49. Gisteren heerlijk gegeten 15/09, smaak was goed. Mijn zus en mijn man hadden als toetje ijs genomen, ijs mag best wel aangekleed worden. Ijs was een beetje waterig.

50. Warburg Gerard

Bij dit restaurant kun je genieten van kwaliteit eten, er is een zeer ruime keuze dus voor elk wat wils! Voor de prijs hoeft u het niet te laten. De bediening is vlot, men doet er alles aan om het de gasten naar het zin te maken. De inrichting is sfeervol. De hygiëne staat hier hoog in het vaandel, op alle plekken in het bedrijf is het schoon. Wat opvalt is dat iedere medewerker er keurig verzorgd uit ziet.
    Een aanrader dus!

51. Marcel Paes

Super ervaring, super gastheer, inmiddels ook zakelijk gegeten absoluut een 10 waard!

52. Charlotte v. G,

In een korte periode regelmatig geweest. Erg lekker en geen negatieve of verbeter punten. Hierdoor ben ik sushi gaan waarderen.

53. Meerdere malen gegeten en elke keer weer vet lekker !
    Als je hier niet lekker kunt eten, dan houd je niet van eten :-)

54. Heerlijk eten, komen hier regelmatig. Sushi is erg lekker en vers.
    Veel keus, ook voor mensen die niet van sushi houden.
    Zeker een aanrader!

55. Regelmatig eten we met de familie of met vrienden bij Yume. Leuke ongedwongen sfeer en super veel keuze in koude en warme gerechten. Iedereen kan nemen wat hij lekker vindt.
    Geweldig aardige baas en personeel ook prima. Soms beetje lang wachten op drinken als het heel druk is. Eten nooit lang wachten.Na paar rondes zit je echt vol, dus voor kleine en grote eters ook zeer geschikt. Wij zijn altijd zeer tevreden en komen niet voor niets regelmatig terug.

56. Prima en enthousiaste bediening. Eten in het algemeen van goede kwaliteit. Met name de vleesgerechten, Sushi wisselend van kwaliteit (Maki rollen veel rijst en zeewier niet knapperig).Wij komen terug.

57. Jolanda

Lekker gegeten. Ook de kinderen hebben weer gesmuld. Na twee keer hier te hebben gedineerd gingen we dit keer voor de lunch. Wat niet duidelijk naar voren komt op de kaart en de site is dat met de lunch een aantal gerechten niet gekozen kan worden en ook het dessert is niet inbegrepen. Dat heeft daardoor verkeerde verwachtingen geschept en dat geeft dan toch een 'nare bijsmaak'. Ik had de site er nog bewust op nagekeken. Hadden we dat vooraf geweten dan hadden we liever wat meer betaald en op een gunstiger tijdstip gegaan.

De score voor prijs/kwaliteit geldt derhalve voor de lunch.

58. Ik heb gereserveerd en verteld dat ik met mijn vriend wil eten en of wij een mooi plekje mochten . Eenmaal aangekomen werden wij pal naast de ingang gezet. We kregen een tablet maar de accu was leeg . We moesten daarna anderhalf uur op ons eten en drinken wachten . Het eten was zeer vet . Het personeel sprak niet goed Nederlands en waren erg onvriendelijk, er hing een naar sfeertje . Na onze 2e ronde zijn we weg gegaan . Ik moest 60 euro betalen . Ik ga hier nooit meer heen ! Ik wou dat ik mijn geld terug kon krijgen ! Dit is echt slecht yume !!

59. kimmely

Gezellig en lekker. Pas op! Zeer verslavend.

60. Kim van den Brink

Geweldige sfeer, lekker eten en heerlijke wijn! Hartstikke leuk personeel vooral de jongedames en heren die in het weekend er staan. Ze herkennen je super snel en helpen je met veel enthousiasme. De gastheer is ook erg vriendelijk en kan heel gemakkelijk een zeer leuke en vriendelijke gesprek met je voeren. Bij fouten worden oprecht excuses gemaakt en zo snel mogelijk na oplossingen gezocht zodat je toch het All-you-can-eat ervaring op een geweldige manier kan meemaken. Mij zie je nergens anders sushi eten!

61. Thomas Bruinsma

YuMe Apeldoorn raad ik ten strengste af!

Ik had om 18:00 een reservering geplaatst via de site om 20:00. Na alles in te vullen en versturen stond er "We nemen contact met u op of de reservering gelukt is." Na een uur te wachten had ik nog steeds niks gehoord, dus belde ik ze maar op. Ik legde de situatie uit en ik kreeg antwoord "Ja, ik heb het al laten horen. Je moet een kwartier later komen." Dus aangekomen om 20:15, moesten we nog 10 minuten wachten tot we eindelijk een plaatsje kregen.

Eenmaal aan tafel kregen we een lijst (ipv de gebruikelijke tablet). Deze lijst werd zonder uitleg op de tafel gelegd. Na een kwartier iemand proberen te seinen konden we eindelijk vragen hoe het werkte. Als antwoord kregen we een hele vage uitleg en toen de bediener weg liep, snapten we het nog steeds niet helemaal, dus we vulden het maar gewoon in.

Vervolgens kwam de bediening de lijst halen, verwerkte de bestelling en verscheurde de lijst, omdat de nummers niet klopten. Dus we kregen een nieuwe lijst.

Even later kregen we allemaal sushi die we niet besteld hadden. Dus ik vroeg of ik de verscheurde lijst nog eens mocht zien, om te kijken of we het verkeerd hadden ingevuld. Dit was niet het geval, maar de bediening hield stug vast dat de fout bij ons zat! Zelfs nadat ik met mijn eigen ogen had gezien en aanwees dat wij bepaalde dingen hadden ingevuld en andere dingen hadden gekregen, bleven ze maar zeggen dat wij het fout hadden en dat ze alles hadden gedaan zoals wij hadden besteld. Dat is toch te gek voor woorden? Door deze fout kon mijn vegetarische vriend de eerste 3 kwartier niet eten! Om vervolgens vele ladingen sushi tegelijkertijd te krijgen.

Na een tijdje hebben we maar om een tablet gevraagd. We zagen er 3 liggen, maar het kwam niet in de bediening op om ons, zelfs na al deze problemen, een tablet te geven. Ook bij het leveren van de sushi werd het simpelweg op onze tafel gelegd. Er werd ons niet verteld wat het was, dat gebeurde we pas als we er om vroegen. Ook heb ik de woorden "Eet smakelijk" geen enkele keer gehoord.

Ik wil graag ook met streng benadrukken dat de fout niet bij de jongere werknemers zat. De werknemers van oudere leeftijd hebben ons beschuldigd van fouten die ze zelf gemaakt hadden. De jongere werknemers waren wel vriendelijk.

De sushi was wel goed. Dat is het enige pluspuntje wat ik aan deze ervaring kan geven.

4,5
  62. Fam Wissink

Voor de 2e keer weer geweldig lekker gegeten!! Niets aan toe te voegen.

63. Cisca Makkinje

Super eten, lekkere wijn leuke bediening!
    Top zaak.

64. jose ramkhelawan

Ik vind het super daar. Het eten is geweldig, de bediening is ook heel goed. Ik ben in verschillende sushi restaurants geweest maar er is geen betere dan Yume. Groetjes jose.

65. Begin ging niet lekker, om ons heen werd geservereerd, bij ons niet. Foutje van tablet, verkeerde tafelnummer. Hierna alles perfect, lekker eten en voor herhaling vatbaar. Excuses waren duidelijk gemeend.

66. Viel wat tegen, eerste 2 rondes duurde lang en waren niet compleet. Daarna ging het prima.
    Blijkt dat je maximaal 6 rondes mag bestellen, dit staat echter nergens.
    Sushi prima, vleesgerechten aan de vette kant. Aanbod van het ijs minimaal.
    Personeel is erg vriendelijk.
    Tafeltjes staan tel krap op elkaar, geen privacy.

6,3
  67. Tessa Derksen

Heerlijk gegeten bij Yume. Je kunt veel dingen bestellen en er is genoeg keus. Het enige wat beter zou kunnen is een iets bredere keuze voor de toetjes/het ijs. Verder helemaal prima!

68. Afgelopen weekend voor het eerst geweest en gaan er zeker vaker komen. Het eten was heerlijk, veel variatie mogelijk. Je kunt via een tablet je bestelling doorgeven. Leuke sfeer en vriendelijk personeel. Wij hebben een heerlijke avond gehad.

69. Ik kom hier minimaal 1 keer per maand, al dan niet vaker. Eten is heerlijk, vers bereid. Bediening erg vriendelijk en herkennen je ook als je vaker komt. Eigenaar is gastvrij en loopt regelmatig rond.
    Kaart is zeer divers, voor echte sushi liefhebbers, maar zeker ook voor de grill is er voor ieder wat wils. Aanrader om een keer te drinken is de pruimenwijn voor de dames ook onder ons.

70. Kirsten Laurens

Super bediening, verschrikkelijk lekker eten! Komen er graag, al moeten we er een half uur voor rijden :)

71. We hebben heerlijk gegeten. Vooral omdat je zelf kunt kiezen. Wat ons héél erg tegenviel, was dat we zelfs
    € 2,- moesten betalen voor een 1 persoonskaraf met kraanwater. Ik dacht dat we in Apeldoorn hadden afgesproken dat kraanwater gratis zou worden gegeven. Nou hoeft dat ook weer niet, je gebruikt immers de karaf en je hebt de service, dus € 1,= is dan het maximum. Valt me dus heel erg tegen van zo'n plezierig restaurant. Jammer

72. Heerlijk!! We zijn hier wezen eten met 4 vriendinnen, het eten was echt heerlijk, vers en goed van smaak en werd gebracht op volgorde van wat klaar was... Genoeg keuze uit overheerlijke gerechten, voor ieder wat wils. Met de tablet bestellen is ook echt een feestje op zich. Bediening heel netjes en vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten en bijgekletst!
    Hier ga ik zeker vaker komen.

73. Wij hebben afgelopen zaterdag sushi besteld om thuis lekker op te eten. Ik werd vriendelijk ontvangen en mijn bestelling was net klaar. Wij hebben thuis genoten, het was erg lekker. We eten vaak sushi maar het is niet overal lekker. Wij gaan vaker bestellen!

74. Ik ben een echte sushifan en Apeldoorn telt inmiddels 3 grote sushi restaurants. Ben bij allemaal meerdere keren geweest, maar YuMe steekt er echt bovenuit. De smaak en versheid van alle produkten is gewoon erg goed. Ik ben ook in de keuken geweest, en het verhaal dat dingen kant en klaar uit de fabriek zouden komen is echt pure onzin. Alles wordt in de keuken vers bereid, er wordt echter wel vooruit gewerkt wat betreft de koude gerechten. De bediening laat nog wel eens een steekje vallen, maar voor de rest moet ik zeggen dat het elke keer weer een feest is om bij YuMe te eten.

75. Al met al een top tent waar ik regelmatig te gast ben geweest. Goed vers eten, fijne bediening in gezellige sfeer.

76. Vandaag slechte ervaring bij YuMe Apeldoorn. Zonder een vriendelijk welkom werden we aan een vieze tafel gezet. We kregen een kapotte computer (dat kan gebeuren). Pas na 40 min kregen we de eerste gerechten. Na 1 uur was de 1e bestelling pas compleet. De volgende bestelling duurde weer 30 minuten... Na wat geklaag kregen we de volgende ronde het eten iets eerder maar daarna was het weer mis. Verder was de kwaliteit prima, het lange wachten en niet vriendelijke personeel zorgde helaas wel voor een mindere ervaring. Voorlopig zien ze ons hier niet meer terug.

6,3
  77. Prima eten. Je merkt alleen wel dat het semi vers is. Maar dat is tegenwoordig overal; dat het uit de fabriek kant en klaar aan komt.

78. Wil je Sushi eten in Apeldoorn? Dan is Yume zeker een aanrader. Helaas vielen ons toch een paar dingen op. Het eten is erg goed en lekker, maar mist verfijning. De bediening doet erg haar best, maar maakt nog veel fouten. Ook is het echt een eet concept en is de service van de bediening minimaal. Ook hadden ze niet door als wij nog wat wilden drinken.

Je kan bij Yume lekker eten, maar het zit hem in de details.

79. Voor het eerst zijn we sushi gáán eten, we hadden er zoveel positief over gehoord. Op de website staat bij ambiance rustig, nou het was erg lawaaierig. Het eten op zichzelf was lekker, alleen de levering van de gerechten duurde erg lang. We hebben bijna 3 kwartier zitten wachten op 2 gerechten van de 2e ronde die nog ontbraken én 6 van de 3e ronde. Ondertussen kwamen 4 personeelsleden of we alles gehad hadden. Toen ze het hoorde zeiden de eerste 3 direct we gaan er wat aan doen. Bij de 4e kregen we het na 3 kwartier. En bij de 1e ronde kregen we iets wat niet eens besteld hadden. Maar ze wisten niet voor wie het wel was en anders werd het weg gegooid, dus mochten we het op eten. Maar alles wat we kregen smaakte heerlijk.

80. In het weekend van zaterdag 5-10-2013 zijn wij met 5 personen komen eten net daags na de opening van het boven gedeelte. Bediening verliep niet geheel volgens planning en ook niet alle aangekruisde etenswaren ontvangen. Echter de ontvangen etenswaren waren wel weer heerlijk zoals vanouds. De sfeer was er zeker niet minder om en de problemen zullen zich vast wel weer oplossen. Wij komen hier dus zeer zeker weer terug voor een heerlijke maaltijd.

81. Afgelopen zaterdag voor het eerst wezen eten na veel goede verhalen te hebben gehoord.
    Helaas bleek er net een verbouwing te zijn geweest en dat er een nieuwe verdieping de dag ervoor was geopend waar ik kwam te zitten.
    De bediening en de keuken kon het duidelijk niet aan, het warme eten was lauw tot koud, voordat er 1 ronde af geserveerd werd waren we minstens een uur verder.
    Door het lange wachten en de verkeerde bestellingen die wij kregen ontstond er een hoop irritatie om ons heen, maar ook wij bleven niet onberoerd.
    We hebben echt wel hele lekkere dingen gegeten, maar toen we het restaurant uitliepen besefte we dat we in plaats van een gezellige conversatie te hebben gehad dat we tijdens deze avond het alleen nog maar hadden gehad over het eten en het duidelijk (proberen) te maken dat er iets fout ging.
    Misschien een uitzondering, maar voor mij een reden om daar niet meer naar toe te gaan.

5,5
  82. Ik kom hier regelmatig sushi eten en het blijft elke keer heerlijk! Het restaurant is mooi ingericht, erg naar mijn persoonlijke smaak. Klein minpuntje is de bediening, grootste deel lijkt te onervaren. Maar dat zal mij niet tegenhouden om hier vaker te komen!

83. Voor het eerst bij yume gegeten en het is heerlijk. Geweldig lekker.

84. Ik heb nu ook al twee keer sushi afgehaald. Ze waren beide keren eeg vriendelijk. De eerste keer kreeg ik twee stuks sushi gratis. En de tweede keer zelfs negen stuks! En het is ook allemaal even vers en lekker. YUME is helemaal top!

85. Vandaag voor het eerst bij Yume gegeten. Na een aantal andere ervaringen met andere 'all you can eat' restaurants, zijn er een paar dingen die beter kunnen: 1. Zet de wasabi en gember bij voorbaat al op tafel. Vind het persoonlijk niet passend bij een sushi/grill restaurant om er vanuit te gaan dat mensen geen wasabi en gember willen. 2. Als je gerechten op de kaart 'spicy' noemt, maak ze dan ook echt pittig. Spicy tuna roll bijvoorbeeld was echt niet pittig te noemen. Ook de wasabi roll smaakte niet (genoeg) naar wasabi. 3. Wij vonden de sushikaart vrij beperkt. Verder was de sushi aardig, de rijst niet klef en de vis behoorlijk vers. Helaas was de bediening niet alert op lege glazen, iets waar ze vooral zichzelf mee hebben! Toch, al met al, ook voor de prijs, lekker gegeten en goede ervaring.

86. Gister met collega's bij Yume gegeten. Het restaurant zat lekker vol en het was gezellig druk. We hebben er echt van genoten! Sushi vers bereid en snel geserveerd. Ook de overige gerechten zijn goed van smaak en mals. Ik zie uit naar een volgend bezoek!

87. Uitstekend Sushi restaurant. Niet verwacht van een all-you-can-eat, maar de sushi is vers, goed bereid en naast Sushi ook voldoende grill gerechten verkrijgbaar.

Wij kregen 5 ronden niet vol en zijn gastvrij ontvangen, komen zeker nog een keer terug!

88. Weer super lekker gegeten bij favoriete restaurant. Alle ingrediënten super vers. Hele attente en aardige bediening. Iedereen die beweert dat eten hier niet goed is moet zich laten nakijken. Dat zijn beslist geen liefhebbers of kenners. Kijk alweer uit naar volgende bezoek.!

89. Mensen dit is de lekkerste all you can eat sushi die er is, alles supervers en prachtig van kleur, een aanrader voor iedereen die van heerlijk eten houdt..... Super vriendelijke gastheer en vrouw. Aanrader!

90. Afgelopen maandag hier heerlijk gegeten op het terras. Wat een heerlijkheid. Vond alles heel smakelijk, goed gekruid en lekker van temperatuur. 4 rondes was voor ons meer dan voldoende.
    Bediening was vriendelijk en we hebben er ruim 3 uur kunnen zitten. Hoefden niet te haasten omdat er plaats genoeg was.

Was de eerste keer voor mij en ga zeker vaker!

91. Gisteren, 13 juni voor het eerst gegeten bij Yume. Concept al bekend uit Zwolle en Arnhem. Bediening snel en per personen aan een tafel ipv bestelling als groep (hoef je niet te zoeken waar je eten staat). Warme gerechten zijn ook echt warm (staan niet te lang in de keuken af te koelen) terwijl de zaak goed vol zat. En dan de prijs, 21,95 voor 2 uur onbeperkt is wel heel erg netjes. Aandachtspunt: drankjes=winst dus als er iets leeg is vragen of je nog iets wil bestellen. PS tafel voor de nooduitgang kan echt niet. Met andere woorden ga zo door dan komen we zeker terug.

92. Het is de tweede keer dat we in Yume op een zaterdag avond gingen eten. Het duurt even lang voor we op onze gereseveerd tafel kunnen zitten want er waren 2 grote groepen eerst geholpen moeten worden. Maar fijn... Wat gebeurt daarna was een drama. 1st rond ging prima, alhoewel ik vind het eten is minder lekker dan de 1st keer half jaar geleden. 1st keer alles was verser naar mijn mening, en meer zorgvuldig gemaakt hebben!!

Vanaf 2de rond bestelling, ging allemaal fout! Onze bestelling was omgeruid met een andere tafel. Dus er werd continu andere eten naar onze tafel gebracht. 3de rond hebben ze onze bestelling helemaal vergeten. En we moeten heel lang wachten en achteraan vragen waar is onze eten! Gelukkig zodra de bestelling is gemaakt in hun system, eten is weer snel naar ons gebracht.

Misschien door het drukte en populariteit is de restaurant kwaliteit iets naar beneden gegaan. Ik hoop dat het alweer beter wordt!

93. Heb gisteren hier heerlijk gegeten. Heerlijke sushi, en heerlijk gekruide warme gerechtjes!
    Vriendelijk personeel en een vlotte service.
    Ik kom zeker terug! Top!

94. Hebben lekker gegeten alleen jammer dat de eigenaar tot 2 x toe aangaf u heeft maar 2 uur houd hier rekening mee!! We zaten nog niet eens goed en wel!
    Toen ik wilde afrekenen en even mee liep om te pinnen werden mijn gasten al verdreven van tafel door de eigenaar die de tafel al wilde schoonmaken voor de volgenden, terwijl we 10 voor tijd al gingen afrekenen.
    Hier door voelden we ons niet bepaald welkom.

95. Daisy & Nicole

Als vaste gasten van Yume zijn wij niks anders als vol lof! Wij zijn al bij diverse sushi restaurants geweest en tot op heden steekt Yume er met kop en schouders boven uit. Zelf maken we ook sushi, dus misschien een keer een lesje John!?! Tot ziens in Assen!

96. Heerlijk eten in een modern strak ingerichte vreetschuur. Dat is het een beetje, eten is vers, en erg lekker. Maar het is altijd supervol en tafels erg dicht op elkaar.

5,3
  97. Ik ben een hele grote fan van sushi en andere soorten Japans eten ... Ik heb relatief veel ervaring daarmee. En dit is zeker een van de lekkerste sushi restaurants waar ik gegeten heb! Het is alleen super druk en relatief weinig ruimte in het restaurant in een weekend. De tafel kan iets groter volgens mij... Service is wel heel snel... Bestelling was foutloos gegaan... Prima!
    Ik zal zeker vaker daar gaan eten!

98. Heerlijke gerechten en sushi. Gerechten worden snel op tafel gezet. De stijl van het restaurant is strak en fris. De bediening vonden we erg gereserveerd. Ze lopen straal langs je heen, vooral als het wat drukker is. Vooral de gastheer kan wel iets vriendelijker reageren op zijn klanten.

99. Zeer goede sushi. Ook de andere gerechten zijn erg goed.. Duidelijk een kwestie van goede, verse producten. Wat dit restaurant vooral op de voorgrond zet, is de zeer goede sushi rijst. Dat blijft bij de meeste sushibars nogal achter.

Volgende pagina