Bezorgrestaurants in de buurt van Wok Asia

1480192940 67
1521944354 67

1. monique

Vanavond gegeten bij Wok Asia via Groupon, wat een
    tegenvaller! Alles was op ons bord lag had een bijsmaak
    en was niet lekker, we gingen dan ook met een onvoldaan
    gevoel weg. Het eten was niet vers en had een bijsmaak. Voor ons was dit een eenmalig bezoek!

2. p v/d esschert

Wat een tegenvaller!!
    Met 3 vriendinnen wezen wokken, we zaten aan een 5 persoons tafel. We zaten pal naast het open raam, er werd al om een coupon gevraagd terwijl je nog aan de voorgerecht zat. Soep heeft een zeer vervelende na smaak. Nieuw bestek nemen is hier geen optie je krijgt het gewoon weer terug! Je hebt je mond nog niet leeg of je bord is al weg. Cake zat geen smaak aan dus ook moeilijk weg te krijgen! Bediening ook niet al te best mengt zich zo in het gesprek alsof het de normaalste zaak van de wereld is hij heeft er nog net geen stoel bij gepakt! Nou nooit meer asia wok! Doe mij maar de brinklaan!

3. We hebben hier ook enkele keren gegeten maar de laatste keer was een tegenvaller. Kwaliteit is zeker achteruit gegaan. Eten uit de bakken stond te lang waardoor het niet meer lekker smaakte. Vlees op grill vonden we ook van mindere kwaliteit. Wokken was ook slap. Andere wok restaurant in de stad vonden wij veel beter. Prijs kwaliteit wat hoger cijfer omdat we ook een bon hadden, anders was het zeker veel lager cijfer.

4. Met mijn beste vriendin naar deze wok geweest. 2 keer gebeld, duidelijk vermeld dat zij met een rolstoel komt. Mij werd 2 keer verteld dat er een lift was en dat alles prima in orde zou zijn. Eenmaal bij aankomst 3 grote traptreden om uberhaupt bij de lift te komen. Plank hadden ze niet dus zelf moeten regelen.. in de lift zat ook een opstapje, erg handig als je met de rolstoel komt. Eigenaresse kon alleen maar haar schouders ophalen. Erg onvriendelijk en bij vertrek geen korting of gratis drankje oid gekregen zelfs geen excuses voor het ongemak. Een dikke bummer dus. Het is dat we al hadden betaald voor groupon anders waren we meteen weggelopen..

5. Heerlijk, heerlijk. Kip smaakt naar kip en vlees smaakt naar vlees. We hebben genoten van de rust en vriendelijkheid. Doen we vaker. Jan Cobie Engelen uit Arnhem.

6. Wok Asia is niet meer dan een gemiddeld wokrestaurant.

Redelijk uitgebreide keuze voor wat betreft hoofdgerechten. Het smaakt verder prima, hoewel de gerechten uit de opschepbakken wat verser mogen. Voorgerecht enkel soep. Nagerecht de standaard bakken met ijs en fruit. Leuk voor een avondje wokken, maar er zijn in de buurt betere (wok)zaken. Wel een vriendelijke en prettige bediening.

De zaak aan het Caterplein, is wat sfeerloos ingericht op een verdieping van het het voormalig ACEC gebouw, dat zelf ook erg hard aan een opknapbeurt toe is. Wat ook opvalt zijn de plakkerige vloeren bij de buffetten. Verder kun je hier niet rustig dineren vanwege de vreselijke muziek (een mix van top 40 hits en R&B genre) die te hard staat om een normaal gesprek te voeren. Mag wel wat minder, dan wordt het een stuk gezelliger.

7. Zeer goede wok! Het eten is hier echt geweldig en ook helemaal niet vet. Wij zijn hier al wel een stuk of 30 keer geweest en het is ons nog nooit tegengevallen. Er is ook een zeer grote variatie aan gerechten, zeker een aanrader!

8. Ik denk dat wij nu ongeveer 8 keer zijn wezen eten bij deze wok en het lijkt steeds weer beter te worden. Telkens denken we dit was weer ongelovelijk lekker. Alles is vers en schoon. De bediening is een beetje stug maar wel aardig. De koks zijn zelfs grappig. Maar vooral de woksauzen vind ik hier heerlijk. De kerriesaus is mijn favoriet. Ik heb nog geen wok gevonden waar de kerriesaus so subliem is als bij Asia. Het is er ook nooit zo druk dat je hele lange rijen hebt. Voor ons is Asia een ideale wok waar we zeker terug blijven komen.

9. Een aantal weken geleden heb ik voor het eerst gegeten bij Wok Asia samen met een vriend. Toen vond ik het eten lekker, het zag er vers uit en smaakte ook zodanig. Vorige week wederom een bezoekje gebracht aan Wok Asia (we konden weer gebruik maken van een Groupon-aanbieding), maar het eten was werkelijk bedroevend slecht! Een aantal producten was oud en smaakte vies. Heb mijn zoon geadviseerd spullen te laten wokken omdat dat er wel redelijk uitzag. Voor mij geen bezoek meer aan dit restaurant.

10. Laatst met een groepje meiden hier gegeten. Een van de meiden was hier bekend.

Wat een verrassing! Je kunt eten halen uit het buffet en vers laten bereiden. Ook verrassende gerechten.

Helaas vond ik de pannekoekjes met kip niet lekker. De saus rook niet lekker en zonder saus was het flauw. Maar ik weet niet of dat aan mijn smaak ligt of dat het niet goed was.

De andere gerechten waren meer dan lekker.

Parkeren is wat lastig op de loolaan, maar op zich wel te doen. Restaurant ziet er wel typisch aziatisch uit. Ietwat saai.

De bediening door de eigenaar was erg goed, hij is erg vriendelijk en enorm humoristisch.

Ik was positief verrast.

11. Jeroen Kloppenburg

Ik kom regelmatig eten bij dit restaurant en ben elke keer zéér tevreden! Een zeer uitgebreid buffet welke telkens wordt aangevuld rechtstreeks vanuit de keuken.

De èchte traktatie is uiteraard dat je rechtstreeks bij één van de koks je eten voor je neus klaar gemaakt ziet worden. De zalm met teriyaki (hun eigen recept) en ossenhaas is werkelijk subliem!

12. Rob van Tilburg

Op 5 juli 2011 gegeten bij dit wok restaurant. Wij hadden het adres via een Groupon-bon. Wij zijn zeer teleurgesteld in de zeer matige kwaliteit. Het eten leek wel opgewarmd en van een bedroevende kwaliteit. Het is het geld absoluut niet waard.

Alle lovende beoordelingen verbazen ons echt. Wij zullen hier nooit meer terrugkomen.

13. Ik ben daar zo vaak geweest met verschillende groepen. Eerste keer met een groep van rond de 25 mensen en daarna met groepjes van 6 of 3. Ik zal ook vaker daarnaar toe gaan met groepjes, omdat hun service echt snel is en qua prijs-kwaliteit verhouding zijn zij heel goed. Elke maand met goede aanbiedingen, maar als je met een groep gaat regelen zij ook goede prijzen.

Bedankt voor al de mooie ervaringen en ik zal uw restaurant altijd blijven aanraden aan andere mensen.

Tot gauw!

14. Pas met een grote groep gegeten bij Asia.

Eten uit bakken was niet heet, vreselijk slechte afzuiging bij wokken, alle kleren stonken, last van de ogen.

Bijzonder vette vloer, waardoor we bijna uitgleden.

Bediening eerst vriendelijk maar later minder.

Jus d'orange vers geperst werd op de helft aangevuld uit een pak.

Zijn door de recensies hierboven naar dit wokrestaurant gegaan maar hebben zeer zeker die ervaring niet!

Jammer maar helaas.

Wij komen zeker niet meer!

15. Super goed wok restaurant waar wij met de kinderen hebben gegeten.
    Ook wij hebben een zeer goede service en vriendelijkheid ervaren, ook is het heel prettig dat je vieze bord gelijk wordt weggehaald en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

16. OL 279 punten

Super goed wok restaurant waar ik en mijn vrouw al 3 keer hebben gegeten. Ben in de afgelopen jaren bij behoorlijk wat verschillende wok restaurants geweest en deze hoort zeker ook in de top 3 thuis.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, dit begint al bij het ontvangst. Wanneer je voor het all in arrangement kiest zul je niet met een leeg glas aan de tafel zitten, de drankjes worden goed in de gaten gehouden en de vieze borden worden meteen van tafel gehaald.

Het wok buffet heeft een ruime keus en ziet er goed en vers uit. Bij dit restaurant is het altijd moeilijk kiezen zoveel aanbod hebben zij. Soms is de kwaliteit wat minder als er erg veel keuze is maar hier niet.

Ook bij de teppanyaki bieden zij veel keus uit vlees en vis en het word op een leuke manier berijd en de smaak is voortreffelijk.

De sfeer in het restaurant is erg goed en je hoeft niet lang te wachten voordat je gerechten berijd zijn. Niet zoals sommige andere restaurants waar je nog wel eens in de rij staat te wachten.

Zeker gezien dit restaurant op loopafstand zit van mijn huis is dit voor mij en mijn vrouw het absolute nummer 1 wok restaurant in Apeldoorn.

Ook hebben ze altijd wel een leuke aanbieding waardoor je nooit teveel betaald. De prijs kwaliteitsverhouding is dan ook dik in orde.

Wij komen zeker vaker.