Tevfik's Place in Apeldoorn

Tevfik's Place laten bezorgen?

1196358309 82
1207772025 84
1219185741 93
1242013173 94
1321909185 74
1607252085 70
1664320665 63

1. Bestelling is nooit bezorgd.
    Bezorger belde mij en stond bij een verkeerd adres, na een uur echter nog steeds niks.
    Restaurant gebeld en zij zeggen dat ze het aan een vrouw hebben meegegeven die zei op mijn adres te wonen.
    Hier woont alleen geen vrouw en er is überhaupt niet aangebeld bij mij, bezorging is dus gewoon aan de eerste de beste gegeven die ze zagen.
    Aan de telefoon doen ze alsof ik loop te liegen en hangen ze gewoon op.
    Onbeschoft en incapabele bezorger.
    Niet hier bestellen als je wil eten.

2. Pizza kipfilet speciaal was super lekker. Snelle bezorging, nette bezorger.
    Vette compliment voor de verse ingrediënten. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

3. Prima broodje, wel jammer dat hij na de betaling vertelde dat het broodje €7,50 kostte. Prijs is buiten proportie, ze kunnen ‘s nachts vragen wat ze willen bij dronken jongeren die uitgaan. Voor mij was dit laatste keer Tevfik.

4. Hello
    Ik heb een keer voor eaten naar Tafik.
    Baas was echt slecht praten.
    Als zelf met klant praten, echt slecht voor dit baas.
    Moet met klant aardig zijn.
    Jammer je hebt geen ervaring .
    Tnx

5. Sidney Robbers

Vanavond een kipburger en chicken wings besteld, super warm kwam het aan! Perfecte pittige saus op kipburger en super lekker en daarna 7 chickenwings met sambal saus erbij en super vers, lekker warm en heerlijk krokant! Zou zo een tweede portie bestellen! Top gegeten

6. Verkeerd eten bezorgd gekregen en als je ze dan belt om het op lossen is meneer zo arrogant om je een smakelijk eten te wensen en het bestelde niet meer te bezorgen. Laatste keer geweest dat we hier besteld hebben!!

7. Prima en het eten is heerlijk.
    Lamsshoarma Speciaal schotel.
    Donor Speciaal Schotel.
    Heerlijk van smaak, vers.
    Groente heerlijk en vers.
    Uiensaus heerlijk.
    Met liefde gemaakt naar mijn mening.

8. Vandaag 2 doner besteld, heerlijke broodjes en goed gevuld. Op tijd bezorgt. Echt een aanrader.

9. Bij sluitingstijd serveren ze voor hoge prijzen alles wat ze nog over hebben, als je vraagt om een andere saus of een ander gerecht krijg je een asociale eigenaar die roept dat je niet zoveel moet vragen en met spullen begint te gooien. Ontzettend asociaal en nul klantvriendelijke eigenaar, bizarre aanpak. Doen alsof je een dronken lastige klant bent terwijl je een normale vraag stelt. Broodje was niet wat ze zeiden dat het was. De enige reden dat de zaak nog bestaat is omdat er niks anders open is rond sluitingstijd van de kroegen. De eigenaar scheld en vloekt en gooit met spullen. Sluit mensen buiten met de boodschap dat ze moeten oprotten. Veel mensen met normale vragen worden aangevallen.

10. Bestelde een dürüm zonder saus aan het raam. Verkoper overtuigd dat het zonder saus was. €5 betaald. Kom erachter dat het met saus was, wilde teruggaan wordt het raam voor mijn neus dicht gesmeten.. beetje jammer dit. Niet nodig.

1,1
  11. Barry

12. alexander

De beste dönerzaak van apeldoorn. Snel bezorgd en heerlijk. Personeel heel netjes. Altijd top tent.

13. De Boer

Echt ongelooflijk vreselijke tent. Het personeel is ongeïnteresseerd en wekt de indruk alsof ze niet kunnen wachten totdat jij als klant weer vertrekt. Dit hebben ze ongetwijfeld van de eigenaar afgekeken. De sfeer is er dus echt niet naar.

Het eten zelf is amper nog doner te noemen, het wordt afgeraffeld en erg achteloos mee omgegaan (verbrand, te vet en niet afgedekt).

Als het niet was dat de dronken jongeren in de weekenden €6+ euro betalen per broodje (want dan gaat de prijs omhoog) zou deze tent allang zijn deuren kunnen sluiten.

14. Frits Wester

Wat een verschrikkelijke tent, Tevfiks. Het personeel zit half te slapen bij het opnemen van de bestelling (waardoor er 2x gepint moest worden en het dus weer langer duurde). Daarnaast werd onze bestelling vergeten, pas na 15 minuten wachten werden we opgemerkt door de baas, met de vraag of we wouden vertrekken, waarschijnlijk omdat we zolang zonder eten of drinken aan een tafeltje zaten te wachten. Geen excuses gehoord of ook maar de indruk gekregen dat het personeel dit iets boeide!

Ik vroeg aan de jongen bij wie ik de bestelling had geplaatst of we ter compensatie voor het belachelijk lange wachten een blikje drinken mochten pakken, waarop hij bevestigend beantwoordde. Na het pakken dubbelcheckte ik het maar even voor de zekerheid, maar omdat nu opeens de eigenaar naast hem stond kreeg ik een 'nee' te horen en moest ik maar heel snel het blikje terugzetten. Door de reactie van de eigenaar en het personeel keerden opeens alle andere klanten zich vol tegen mij en kreeg ik veel verwensingen en opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. Het is natuurlijk te begrijpen dat dit een erg vervelende indruk op mij achterliet.

Al met al verheugde ik me op mijn broodje, maar ook dit was helaas slecht. De saus smaakte naar niks, het vlees was half verbrand en daarnaast was het erg duur (4,5 eu voor een broodje).

15. leuverink

Laten bezorgen en het was meer dan goed. Snel en heerlijk gegeten.

16. Het vlees smaakt naar zeep, niet te eten! De knoflook smaakt vreemd en als klap op de vuurpijl is het personeel ongeïnteresseerd en gewoonweg grof naar klanten. Ook de behandeling van problemen van hun klanten is cruciaal.

Kom aan de balie om 2x 5 euro te wisselen voor sigaretten. "Nee, nee is niet nodig. Apparaat neemt briefjes aan." - dus ik loop naar de machine, voer 2x een briefje van € 5,- in na inwerpen van een agecoin, staat er vervolgens op het display dat het apparaat € 5 saldo heeft.
    Ik loop terug naar de balie, leg mijn verhaal uit en het eerste wat meneer zegt is: "Ja kan ik niks aan doen, niet mijn machines. Kan nummer bellen wat op machine staat." - dus ik ben nog gek genoeg op zondag om te bellen, geen gehoor uiteraard. Dus ik kom terug bij de eigenaar "Geen gehoor, wat gaan we nu doen?" "Ja," zegt hij geïrriteerd en uitdagend "kijk wat staat op papier op machine?" Eigen risico (wat overigens met dikke watervaste stift in het hoekje van de machines was gekliederd).

Ja heel fijn, ik kom bij meneer om geld te wisselen, nee hoor was niet nodig, papiergeld ging ook prima! Nu heeft het apparaat de kuren als er brief papier in gestopt wordt en is de eigenaar arrogant genoeg om met mij de discussie aan te gaan dat het apparaat niet zijn verantwoordelijkheid is, maar de leverancier, die hij maandag zou opbellen. Ik zeg hem dat ik daar weinig aan heb, dat ik nu eerst weer moet gaan pinnen om alsnog mijn sigaretten te krijgen waar ik zojuist al bijna dubbel voor heb betaald!

Vervolgens komen er meerdere klanten bij die de eigenaar ook vertellen dat een sigaretten automaat in zijn restaurant zíjn verantwoordelijkheid is en dat hij zich er zo wel heel makkelijk vanaf brengt. Eén mevrouw steunde me in zo verre al te roepen dat de eigenaar hier expres moeilijk aan het doen zou zijn (waar dit op gebaseerd was wist ik ook niet, maar toch fijn dat er mensen helpen. Dank daarvoor!).

Hoe dan ook allemaal, ik heb mijn geld niet terug gezien (hoop dat hij blij wordt van 5 euro). Hij is op dat moment meerdere klanten kwijtgeraakt die daarna de snackbar verderop binnen liepen. En bovendien is mij nu bekend dat deze man geen idee heeft hoe hij een eigen zaak moet draaien.

Één van de belangrijkste regels luidt, ga discussies met de klant op (een drukke) werkvloer uit de weg. Deze meneer ging regelrecht de discussie aan terwijl meerdere klanten het duidelijk niet met hem eens waren. Ik persoonlijk hoop dat dit hem nog zijn bedrijf gaat kosten, iemand die zijn klanten zo behandeld voor € 5 is gewoonweg idioot bezig.

17. Zeer nette mensen, zeer nette winkel, Je kan zien dat er met hygiëne word gewerkt! En natuurlijk zeer lekker eten!! Zeker een aanrader!

18. Volgend mij kost een durum hier nog geen 4 euro, en dat vind ik erg goedkoop (wel fikse prijsstijging in korte tijd, maar ja, dat kun je nou eenmaal maken als je populair bent, dat noemt men marktwerking). Ik kom zelf niet uit Apeldoorn (Zwolle), maar de durum van deze tent is in de wijde omtrek bekend, zo ontzettend lekker...! Onderscheidend vermogen? Volgens mij voornamelijk het feit dat ze de belegde durum - incl saus - nog in de grill stoppen, in plaats van hem al mee te geven aan de klant. Ik rij er graag voor om en bestel hem zelf altijd met wat sla, flink wat fetakaas en knoflooksaus. Geloof me, je zal genieten! En door de manier waarop je hem in een zakje mee kunt nemen, is knoeien bijna geen optie..!

19. n 5 punten

Heel lekker eten!

20. Ik vind zelf 3,50 euro voor een broodje een beetje te duur... Ze zijn wel goed, maar wel te duur...

21. OL 279 punten

Misschien dat smaken verschillen maar ik deel de goede recensies van deze site niet. Laatst een keer 2 grote schotels afgehaald, duur en niet lekker, erg vette doner.

Misschien dat ik pech heb gehad maar dat heeft er wel toe geleid dat het de eerste en laatste keer is geweest.

22. Voor de prijs de lekkerste doner die je kunt krijgen.

Kipdoner is er alleen niet lekker.

23. Te goed, heerlijk! Beetje klein en ongezellig, maar goed eten en perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

24. Beter kan niet, €1,50 voor een broodje en super lekker.

25. superr,vooral de thee :P nee heerlijke doner!

26. Voor echte doner ga je naar Tevfik's place. Daar weten ze pas wat echt wat doner kebab is!!

27. dit zijn pas broodjes shoarma, wow