1472772013 79
1520024633 58
1563902066 60

1. Qua beleving was het een mooie avond eerder deze week, mooi ingericht pand, ruim opgezet, mooie vide en nette toiletgroep. Mensen in de bediening alleraardigst en gastgericht. Het ziet er ook allemaal opgeruimd en netjes uit.
    De kwaliteit van de diverse gerechtjes varieerden in mijn beleving tussen een 6 en 8. Sommige waren echt lekker zoals het draadjesvlees maar sommige waren toch een soort van fabriekskwaliteit. Zo ook de smaak, sommigen waren echt lekker en weer anderen 13 uit ‘n dozijn.
    Voor kwalitatief goed eten zou ik niet weer naar ‘t zusje gaan, wel voor de beleving en zeker als je met gasten uit eten zou gaan want dan is het wel erg gezellig om telkens nieuwe gerechtjes uit te mogen kiezen.
    De deserts die wij hebben geproefd waren allemaal erg lekker, zo ook de koffie met lekkers voor toe. Voor een vooral gezellige avond qua beleving moet je hier zijn, het eten is leuk maar niet bijzonder.

2. Westrik

Slechte service, lang moeten wachten. Zo'n 3 kwartier per ronde. Eten was wel oké, slordig opgemaakt. Gewon erop gekwakt. Bediening was gestresst en niet vriendelijk. Wij slaan voorlopig even over. Jammer...

3. Daniëlle

Vanavond heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en snelle bediening aan tafel. Porties zijn ook precies goed. Het enige wat me tegen viel is dat er voor gewoon water bij een glas wijn betaald moet worden. Er werd me verteld dat er €1 naar het goede doel gaat voor water in derde wereld landen. Een mooi streven, maar vind het niet gastvrij.

4. Met broers en zussen uit eten. 19.00 Begonnen. Concept zusje wordt zo uitgevoerd dat je niet teveel eet door erg lange wachttijden tussen de gerechten. Moesten na half elf nog aan de nagerechten beginnen en werden om elf beetje weggekeken door niet meer langs te komen. Moesten na, elven zelf om koffie vragen. Ging niet van harte. Beetje gemaakte aardigheid maar, wel veelvuldig vragen voor drankjes. Niet heel slecht maar zeker niet super. Zusje nijmegen vorig jaar was stukken beter.

5. Gisteravond gegeten bij het Zusje, wat een geweldige avond hebben we gehad, eten was verrukkelijk, zeer snel iedere keer op tafel, aardige bediening, kortom weer geweldige belevenis, ik kom heel erg graag weer.

6. Echt een super concept waarbij de uitvoering ook perfect is.
    Het eten is veelzijdig, afwisseld (als je er vaak komt, dus een wisselende kaart) en uiteraard ook lekker.
    De bediening is netjes, werkt vlot en is erg behulpzaam.
    Het is geen vreetschuur, dus je moet er wel de tijd voor nemen. Een avondje van half 6 tot half 11 is geen uitzondering.

Wij komen er redelijk "vaak" omdat het gewoon genieten is, niet zo propperig is en gewoon gezellig.
    Ik raad dit restaurant aan bij vrienden, familie en aan mensen die er niet eens om vragen haha.

7. Lekker gegeten maar de wachttijd tussen de gerechten is erg lang, soms wel meer dan 40 minuten. Helaas werden een aantal warme gerechten lauw geserveerd.
    Bediening is niet erg enthousiast en legt de nadruk op de verkoop van drankjes. Zelfs eens flesje tafel water (uit de kraan?) kost 4 euro voor 0,7lit…
    Hadden er veel van verwacht maar helaas niet voor herhaling vatbaar.

8. Wilma steps

Op donderdag 11 april zijn we met acht vriendinnen van sporten uit eten geweest bij ‘t Zusje. Hier waren we al eerder met de groep geweest.

Helaas hadden we gisteren hele slechte ervaringen opgedaan.

Wij werden stelselmatig door de bediening genegeerd als wij drinken wilden bestellen of onze bonnen voor eten wilden doorgeven. Zeker een man die onze tafel in de gaten moest houden presteerde het om bewust te kijken maar daarna door te lopen.

Onze hoofdgerechten kwamen pas om 20:30 uur terwijl we om 19:00 uur binnen waren. Bijzonder laat dus.

Jammer, want hier komen wij niet meer terug. Domme zet van het restaurant want onze ervaringen delen wij alle acht met anderen, wat dus veel klanten gaat schelen. Hopelijk leren ze van deze feedback en is dit voor andere klanten geen ervaring die hetzelfde is.

Een les in klantvriendelijkheid zou niet verkeerd zijn. Verder alertheid richting klanten als ze willen bestellen. Daarnaast een verkorting van de wachttijd en het zou beter moeten worden. Maar dat gaan wij zelf niet meer uitzoeken daar, dat mag duidelijk zijn na onze ervaring…

9. Schandalig lang wachten in deze tent en klachten worden slecht afgehandeld! Wij hebben met 13 personen meer dan een uur gewacht op onze nagerechten. Na 3 keer vragen aan de bediening waar het bleef hoorden we steeds niets terug.
    De glazen werden wel steeds snel bijgevuld (daar wordt veel op verdiend, ook omdat ze weigeren om gewoon kraanwater op tafel te zetten). Ongeveer een uur later bleek de bestelling zoekgeraakt te zijn, toen weer niet, toen incompleet en uiteindelijk kwam sluitingstijd in zicht en waren we het wachten zat. In de tussentijd hebben wij zelf gevraagd of een gratis kopje koffie of thee misschien niet op zijn plaats zou zijn. Dit zou aan de manager gevraagd worden, maar daar hoorden we ook niets meer van! Wat een slechte afhandeling wanneer er iets fout gaat!

10. Patrick Pluimers

11. Het afgelopen jaar verschillende keren bij tzusje gegeten. Maar helaas het wordt steeds slechter.

Een maand geleden in Utrecht geweest, daar viel mij het eten erg tegen pol vond ik dat we daar al lang moesten wachten op het eten. Nu zijn wij afgelopen week in Apeldoorn geweest, helaas wat een teleurstelling. Na 1 uur wachten kwam eindelijk het voorgerecht. We hebben er gezetten van 18.15 Tot 22.00 In totaal 4 rondes gehad. Toch wel erg jammer. Toen wij dit aangaven werd er gezegd dat het de kok boven de pet zit. Dit is toch raar. Je moet van te voren reserveren dus jullie weten toch hoeveel gasten er komen?

Het eten wordt helaas ook steeds minder… maar de bediening loopt wel hard voor de drankjes. Echt absurd! Erg jammer…

Al net al is het dus veel te duur voor 4 kleine hapjes 28.80

12. toria 14 punten

Vanavond heerlijk gegeten. Gastvrij personeel. Een echte aanrader👍🏽

13. hans vd wiel

Wij zijn bij meerdere zusjes geweest want wij vinden het concept leuk, dat je van alles wat kunt eten door 2 tapas per keer te kunnen bestellen. Maar dit is wel echt de allerslechtste zeg. Het eten is lekker, maar wij zaten iets voor zessen aan onze tafel, en kregen 10 voor zeven pas het eerste gerechtje. De volgende rondes gingen wel iets sneller, maar niet veel. De volgende keer rijden we wel door naar een andere vestiging.

14. 30 December geweest met 6 personen, 50 minuten gewacht op eerste ronde, daarna minimaal 30 minuten wachten per ronde. Bediening zeer ongeïnteresseerd. Wel om het kwartier vragen of je wat wil drinken. Eten van matige kwaliteit. Restaurant zat niet helemaal vol. Grote schaaltjes met weinig erop en veel vulling. Friet erbij bestellen kon in kleine bakjes met gemiddeld 10 frietjes per bakje. Wij komen hier nooit maar dan ook nooit meer.

15. Eric de Vree

Top restaurant heerlijk gegeten, prettige bediening, sfeervolle ambiance. Gaan hier zeker terug komen.

16. j.j.van der wel

Op 11-11-2017 onze verjaardag gevierd in t Zusje Apeldoorn.
    Een aanrader zondermeer. Ruime keuze, vriendelijk en behulpzaam persomeel, geen wachttijd, goede kwaliteit en prijsverhouding.
    Wij komen terug. Gorinchem Jan J van der Wel.

17. We waren met 4 personen ontvangst was vriendelijk.
    Binnen was er erg veel lawaai.
    Het eten was goed, maar ik bestelde een keer tong [ vis ] maar wat ik kreeg was scholfilet niks mis mee maar zeg niet dat het tongfilet is.
    Na de derde gang moesten we een paar keer lang wachten, na navraag werd het eindelijk gebracht.
    We hadden een fles witte wijn besteld en we vroegen er wat kraan water bij.
    Dat kon niet we kregen een fles tafelwater voor 3,80 E. dit is een slechte service.

18. Het eten was goed, maar het liet erg lang op zich wachten. En twee mensen waren een bestelling vergeten door te geven, ze mochten dat niet alsnog doen maar moesten wachten tot de volgende ronde. Dat vind ik best slechte service.
    Drankjes moest je naar vragen.

19. Voor ons helaas nooit meer! Hebben misschien drie rondes gehad en voor het geld is dat het niet waard !

Duurt super lang voordat je überhaupt de eerste ronde krijgt ! 40 minuten, volgende rondes 30 minuten. Als je hier iets over zegt word er aangegeven dat het een vullend programma is tot half 11. Dit moest gezegd zijn tijdens de reservering en bij binnenkomst. De dame die ons dat heeft verteld heeft hij ons binnen gelaten en niets gezegd en daarbij zitten wij niet bij Orpheus voor een vullend programma. Echter merkte je dat de bediening hun verhaaltje ingestudeerd klaar had wanneer je klaagde over de tijd en over het vullend programma. Jammer

En wat erg slecht is dat je bij je glaasje wijn geen glas kraanwater mag maar perse een flesje water moet bestellen.

Kortom voor ons nooit meer!

20. Erg slecht gegeten.
    Veel gerechten waren koud en niet goed doorbakken. Daarnaast was de bediening erg onvriendelijk omdat wij later op de avond kwamen.

21. Slecht slecht en nog eens slecht. Super lang wachten. 1 uur wachten op de volgende ronde maar wel drie keer komen vragen of we nog wat willen drinken. Als antwoord na klacht... het is een avondvullend programma hier. Ik ga hier nooit meer naar toe.

22. 18-06-2017
    Wat een super avond moest worden werd een avond vol irritatie. Super lang wachten, verkeerde gerechtjes brengen, al met al gestuntel en absoluut geen voldoende.

Wij zullen dit zeker niet aanbevelen aan andere

Verder de stoelen zitten ongemakkelijk en de afstand tussen bank en tafel is te groot. Ook dat nog!!!!

23. Tot van kempen

Weer een restaurant dat geen gewoon water heeft. Hebben genoeg drank gebruikt vind dat er dan een karaaf kraanwater bij hoort. Als je niks anders drinkt oké. Verder prima

24. Bediening is goed en heel vriendelijk, ook een heel mooi restaurant. Eten is zeer matig. Vooral het vega gedeelte is allemaal van de groothandel. Het is niets speciaals of anders dan andere tapas restaurants.

25. Eten is lekker en de bediening vriendelijk en vlot. Leuk om te zien dat ze er plezier in hebben. De prijs vond ik echter erg hoog voor een tapasmenu. Bij ons werd er wel vlot geserveerd, omdat we twee bestellingen vlak na elkaar meegaven. Kraanwater wordt nooit geschonken, ook niet bij wijn of espresso. Er zijn andere restaurants waar je net zo goed kunt eten voor een lagere prijs. Leuk voor één keer, maar niet weer.

26. Met 8 pers gegeten. Veel gerechtjes te gaar of droog of rauw of te lang gestaan. Dit diverse malen aangegeven. Kwam omdat ze grote groep hadden. Verder niks met onze klachten gedaan. Kaart niet echt orgineel. Nagerechten redelijk. In dat opzicht erg duur restaurant voor hetgeen geboden wordt.

27. Leuk restaurant. Goede formule. De tijd tussen de eerste en de tweede ronde gerechten was een beetje lang, maar alles zat ook vol in het restaurant. Maar heel erg was dit niet, heb je meer ruimte om nog wat meer te eten en je zit niet aan tijd gebonden. Bij de hoofdgerechten zaten er twee gerechten bij wat beter kon, maar daar werd meteen wat aangedaan en niet als kritiek gezien. Erg prettig. Het dessert was top. Al met al een gezellige avond en lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

28. Eat een ontzettende teleurstelling, niks gegeten wat echt lekker was, alleen 1 nagerecht was lekker!
    Pulled Beef was als of er een babyvoeding-potje was open getrokken. Tartaar net filet American, overal saus over, en de saté zowel de satesaus en het kippenvlees kwam rollend de magnetron met een muffe smaak. Helaas hadden we een glas die smaakte naar vlees waar de icethee uit gedronken werd.
    Al met al zonde niet lekker en te duur!
    Natuurlijk dit vermeld tijdens en bij het afrekenen maar ja daar wisten ze ee geen raadt mee en zeiden: O jammer

29. lisa 10 punten

Super lekker gegeten hier met een groep van 10 personen! Echt top! Snelle vriendelijke service, goed eten en super heerlijke desserts!

30. E Rijken

Op 7 juni met een groep van 10 mensen naar Zusje Apeldoorn geweest. We zaten boven waar het veel te warm was. Bijbetalen voor een fles water(€3,80) terwijl iedereen wijn of bier dronk. Te kleine porties, te lang wachten. Bijbetalen voor een portie frites, stond nergens vermeld! Ijs gesmolten voordat het boven was. Bediening was vriendelijk. Conclusie: geen aanrader!

31. wintersporters

Gisteravond met een stel vrienden wezen eten. Echt helemaal top! Het eten was echt heerlijk, erg goede en geduldige bediening. Leuke sfeer en inrichting. Ook in andere plaatsen bij 't Zusje wezen eten, waar het ook allemaal oké is. Leuk concept!

32. Gisteren met 6 pers heerlijk gegeten. Leuke en snelle bediening. Dit restaurant is echt top!

33. Met z'n tweeen gegeten bij het zusje op een maandagavond. Het lijkt een populair restaurant want er waren best veel gasten.
    Het eten is lekker , de bediening is oké en het ziet er van binnen sfeervol uit. Vind de prijs wel iets aan de hoge kant. Jammer dat er voor een paar frietjes apart betaald moet worden.

34. Pedro & Herrold

We zijn van het weekend wezen eten en was erg goed en erg lekker. Ruime keuze van zowel voor-, hoofd- als nagerecht. Erge leuke bediening en leuke en ontspannen sfeer. Dus kortom, een aanrader om nog eens heen te gaan!

35. Ferndinand

Erg karig, 2 hapjes pp per keer. Waardoor het lang duurde voordat je weer wat kreeg. Ik snap het wel, dan drink je meer. Ze zijn nog lang niet zo snel als bij de sushi restaurants waar je gewoon meer kunt bestellen en alles wat je niet eet laten betalen. Voor zo'n ienie mini patatje moet je bijbetalen, zuinigheid ten top. De hapjes waren lekker.

36. S. van der Zwaag

Wij hebben hier met z'n 2-en tapas gegeten en het was echt heerlijk! De bediening was top, de bonnetjes werden snel opgehaald voor het bestellen van de tapas. Het personeel was erg vriendelijk ondanks dat het hele restaurant vol zat. De kaart is erg breed, voor ieder wat wils. Ik denk dat 1 van de betere tapas restaurants is in Apeldoorn. Ik kan zo geen verbeterpunt benoemen, niks dan lof.

37. Echt heerlijk gegeten bij 't zusje in Apeldoorn. Het eten was erg goed. Naar mate de avond vorderde, ging er een en ander fout in de keuken en bediening. Sommige bestelde gerechten kwamen niet door, en duurde allemaal wat langer. Moet wel zeggen dat de hele zaak vol zat en wij met een hele grote groep zaten, dus vonden het ook niet zo heel erg om wat langer te wachten. Maar kan me voorstellen als je met zijn 2en of met 4 zit te eten, dat je dan wel lang moet wachten.
    Wij komen zeker terug.

38. Teunis en Jeanette

Heerlijk en erg gezellig gegeten bij het zusje in Apeldoorn,werden gastvrij ontvangen en de hele avond in de watten gelegd.Echt voor herhaling vatbaar,GA ZO DOOR!