Waar zijn we te vinden

De Jordaantje dranken worden momenteel op slechts enkele plekken in Nederland verkocht en uitsluitend bij de beste slijterijen. Een mooi voorbeeld daarvan is Drankenhandel Cor Van Gils in Lelystad. Cor heeft een grote passie voor mooie dranken, wijnen en bieren. En is er trots op Jordaantje te mogen verkopen.

Jordaantje

Het ontstaan van JORDAANTJE is eigenlijk een heel simpel en leuk verhaal. De bedenker van JORDAANTJE is een liefhebber van alles wat met drank te maken heeft. Van mooie cocktails, verfrissende longdrinks tot de lekkerste wijnen, biertjes en shots. Het toeval wilde dat hij Amsterdammer in hart en nieren is en tevens de trotse vader van zoon Lars en dochter Daniek. De laatste wordt in de volksmond ook. wel Daantje genoemd. Omdat JORDAANTJE ook verwijst naar Amsterdam is de cirkel rond. Zo ontstond de geboorte van een unieke merknaam voor de mooiste distillaten ter wereld.

Waar zijn we te vinden

Jordaantje te mogen verkopen.

Drankenhandel Van Gils is te vinden op de Neringpassage 7, 8224JA Lelystad

Jordaantje

De Franse buldog welke op alle verpakkingen is terug te vinden staat voor loyaliteit, liefde, warmte, zelfvertrouwen en gezelligheid. Kernwaarden waar JORDAANTJE voor staat als merk.

Waar zijn we te vinden

Jordaantje te mogen verkopen.

Drankenhandel Van Gils is te vinden op de Neringpassage 7, 8224JA Lelystad

Jordaantje Original

Jordaantje Vodka

Hoe wordt Jordaantje gemaakt

Afhankelijk van de soort drank is er een ander soort maak proces. Zo worden voor onze rum en wodka andere grondstoffen gebruikt en is het distillatie proces net even anders. Jordaantje Original en Bubblegum Sjot hebben weer eigen ingrediƫnten welke we liever niet prijsgeven, om te voorkomen dat andere onze producten exact. namaken.

Om alls even in driewoorden uit te. leggen is dan ook niet zo makkelijk. Bij onze witte rum hebben we het toch geprobeerd en vindt je de procedure onder het kopje Jordaantje Witte Rum. We hopen dat je het leuk vindt en een keer een van onze Jordaantje producten gaat proeven.

Hoe wordt Jordaantje gemaakt

Partners