Sizzles in Apeldoorn

do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Wij heten u van harte welkom op de site van restaurant Sizzles. Wat ons betreft begint hier de voorpret van een verrassende en culinaire avond. Een avondje Sizzles staat garant voor een avond genieten in de sfeervolle ambiance van ons warm en modern ingerichte restaurant. Enorm trots zijn wij dat ons restaurant vanaf 2011, 3 jaar op rij bekroond is door Michelin met een ‘Bib Gourmand’.

Wanneer u bij Sizzles dineert, begeleiden wij u na een warm ontvangst naar uw tafel of naar onze heerlijke zithoek bij de openhaard waar u alvast kunt genieten van een aperitief. Sizzles heeft een open keuken, waar ons team onder de gepassioneerde leiding van onze chefkok Leon Habers de meest gedurfde en verrassende gerechten voor u bereidt. Of u nu kiest voor ons 4 of 5 gangen tasting menu of u dineert à la Carte, onze sommelier Maaike Wijnands adviseert u graag over de lekkerste wijn-spijs combinaties. Bent u nieuwsgierig geworden, belt u dan gerust voor een reservering of voor het bespreken van uw wensen.

Wij kijken uit naar uw komst! Namens team Sizzles, Leon en Esther Habers

1362029843 87
1419536856 88
1441101986 89
1491420623 88

1. GE-WEL-DIG! Op donderdagavond 23 februari wezen eten, gelukkig was er nog een plekje. En het was werkelijk top! Mooie wijn-spijscombinatie's. En de presentatie als zowel de bediening ook super. Zeker voor herhaling vatbaar! Wij hebben het 6-gangen suprisemenu gekozen, petje af hoor!

2. Wij vonden het alle vier TOP....de smaken, de wijnen, prachtige gerechten en super vriendelijk personeel.

3. elly roelofsen

Wij hebben er heel gezellig en ontzettend lekker gegeten. Het creatief-menu is een aanrader.
    We komen zeker terug.

5. Rianne Jordaan

Gisteravond voor een voorstelling in het theater in Apeldoorn bij Sizzels gegeten. Wij komen zelf uit Dronten. Maar het was werkelijk fantastisch en we komen zeker weer een keer terug. De smaken heerlijk, de wijn top en alles ziet eruit als een lust voor het oog.

6. Zoey Stegeman

7. Het eten was fenomenaal. We hebben uitzonderlijk lekker gegeten en de wijnen, een grűne feltlinger en een malbec, waren ook uitstekend. Twee mensen van ons gezelschap zijn vegetariër en hier werd ook goede zorg aan besteed door zowel het bedienend personeel als de keuken. Alle gerechten, zowel de vegetarische als de niet vegetarische, waren mooi hoog op smaak en de timing van het uitserveren was goed afgestemd. Twee kleine minpunten waren dat de bediening de bierglazen bij mijn tafelgenoten tijdens het inzetten aan de bovenrand van het glas beetpakte wat niet hoort en niet bepaald hygiënisch is. En zowel bij het voor als het hoofdgerecht werden de borden al uitgehaald terwijl ik nog aan het eten was. Dit was jammer. Dus een tip voor de bediening om hier beter op te letten. Maar al met al een fantastische avond gehad en we komen hier zeker nog vaak terug!

8. Gister een overheerlijk 4 gangen verassingsmenu gegeten. In tijden niet zo lekker gegeten dan bij sizzles, een echte aanrader voor de fijnproever.
    Ze noemen het een 4 gangen menu maar ze mogen er gerust 9 gangen menu van maken als je alle amuses en extra's mee rekent.
    De keuken houdt goed rekening met allergieën. Ze hadden heerlijke en creatieve oplossingen, de kwaliteit en smaak was zeker niet minder dan de gerechten van mijn vriend.
    Ook het bedienend personeel was vriendelijk en had voldoende kennis van de wijnen en gerechten.
    Helaas wonen we aan de andere kant van het land maar als we in de buurt zijn komen we zeker terug!

9. Geweldig lekker eten, goede kaart en prima wijnen. Hele fijne persoonlijke bediening! Mijn favoriete restaurant in Apeldoorn.

10. Geweldig avond gehad met mij vriend! Ik zou het iedereen aanraden... We komen zelf uit Haarlem, hopelijk komt er ooit zoiets ook onze kant op.
    Puur genieten!!

11. Heb veel positieve verhalen over het restaurant gehoord. Vorig jaar gegeten maar het was minder goed vond ik dan ik had gelezen. Het restaurant doet het qua presentatie zeer goed. Maar de smaak blijft een beetje achter op die goede presentatie. Uiteindelijk is smaak voor mij belangrijker dan presentatie op het bord. Dat moet wel in balans zijn ! En dat was het niet waardoor het wat tegenviel. Let wel: het blijft een goed restaurant (zie mijn cijfers), maar om terug te komen moet het voor mij een uitschieter zijn. Dat was het zeker niet. Ik zal ze binnenkort nog wel even een bezoek brengen (geef iemand een kans) en dan post ik wel weer een recensie.

12. Kirsten

13. Perfecte avond gehad leuke sfeer, lekker eten en perfecte bediening. Het beste restaurant in Apeldoorn.

14. Vorige maand hier met vrienden verrukkelijk gegeten: De wijnkaart was beperkt maar van hoge kwaliteit en paste prima bij de gerechten. De service was vriendelijk en zeer attent. We kwamen helemaal niets tekort in dit fantastische restaurant. Werkelijk helemaal top.

15. Sizzles deugt. Zo eenvoudig is het.
    Het driegangen keuzemenu biedt de kritische consument voldoende tevredenheid. Verse materialen, goede temperatuur, goede smaak. Wolkjes van meisjes in de bediening. Vriendelijk, dienstverlenend. Blijkbaar zijn er veel vaste gasten, want de gastvrouw kent de helft van de eters. De aankleding van het restaurant is goed, al staan de tafeltjes wat dicht op elkaar, waardoor het geluidniveau in de loop van de avond wel toeneemt. Als het restaurant helemaal vol zit tenminste.
    We hebben met vier personen een prettige avond gehad. Komen graag terug en kan het restaurant aan iedereen aanbevelen.

16. Mijn favouriete restaurant in Apeldoorn! Heerlijk eten, mooi opgemaakte borden, fijne sfeer. Huiswijn is ook erg lekker.

17. Bart & Cora

Het eten is van een zeer goede kwaliteit, de service echter een stuk minder. Als je geen vaste gast bent dan zien ze je "niet" zitten. Water werd zo ingeschonken dat het over het glas ging en dat geldt ook voor de wijn. Gastheerschap was voor ons tafeltje niet aanwezig, er wordt geen contact gemaakt en het lange wachten op de gerechten maakte dat het gevoel er niet beter op werd. Een krap tafeltje waarbij je de armen moeilijk kwijt kan als je langs de wand zit. Het eten was uitdagend en mooi opgediend en van een goede kwaliteit. Voor ons moeten eten en gastheerschap samen komen en dat vinden wij bij dit restaurant zeer teleurstellend.

18. Elco en Iris Harte

Wederom een heerlijke avond gehad met een zes gangen verrassingsmenu. Alles is mogelijk. Vriendelijke bediening. Spontane en gezellige gastvrouw. Voortreffelijke keuken. Ongedwongen sfeer, schoon. Kortom: absolute aanraden in Apeldoorn. Ester bedankt. Tot snel

19. Uitstekende service en goed eten.

Iets dat ik wel zeer storend vond, is dat je voor water betaalt. Dat moet een restaurant gewoon aanbieden en niet in rekening brengen.

20. peetje 85 punten

Gisteren hebben we bij Sizzles gegeten en ik mag zeggen dat dat een zeer geslaagde avond was. Lekker eten, prima bediening en een ontspannen sfeer in het restaurant. Kortom; Top!!!!!

21. Carolien

Mijn man en ik konden in het weekend alleen nog maar om17.00 uur reserveren. Geen probleem, want volgens onze B&B het beste adres om onze 16-jarige huwelijksdag te vieren. Om 17.00 uur was het restaurant nog leeg. Een raamplaats was niet mogelijk. Tien minuten na ons arriveerde een gezin met twee kleine kinderen. Zij werden aan het tafeltje precies naast ons gezet. Tot 19.00 uur bleef het restaurant vrijwel leeg. Het eten was heerlijk, de service viel tegen. Ons 5 gangen menu werd zo snel achter elkaar gebracht, dat we nog iets op het bord lieten liggen om even adem tussen de gangen te hebben. Bij aankomst werden we niet verwelkomt en werden we nauwelijks aangekeken. Jammer.

22. Voor ons het beste restaurant in Apeldoorn!

Je kan hier geweldig lekker eten, met een uitstekende bediening in een top sfeer. Kortom: een echte aanrader!

23. Helemaal goed. Geweldige plek om met vrienden uit eten te gaan.

24. Frits Kamstra

We komen er al jaren een aantal keren per jaar en het wordt nog steeds beter lijkt wel. Prima ontvangst, beknopte, maar voor elk wat wils kaart. Goed wijnadvies en een prima keuken. Uiterst zorgvuldige bediening. Er straalt meer rust vanuit dan ik het begin van Sizzles. Ik heb hier veruit de lekkerste eendenborst gegeten ever. En een hele bijzondere dessertwijn geproefd uit de streek van de sherry.
    Op naar een volgend culinair plezier bij Sizzles.

25. Geweldig restaurant. Al meerdere keren wezen eten en steeds weer verrast met tijdens het verrassingsmenu. Elke keer maken ze er weer een feestje van.

Van bediening tot keuken en weer terug is dit restaurant helemaal tot in de puntjes toe geweldig. Een dikke 10+ wat mij betreft!

26. Iris en Elco Harte

27. Super gezellig, top eten.

28. Gisteravond perfect gegeten en gedronken met 9 personen.

Mooie grote tafel in een mooie tent.

Veel keuze in voor- hoofd en nagerecht.

Lekkere huiswijn en zeer smaakvol eten.

Leuke vlotte bediening (doen echt hun best).

Van begin tot eind gewoon genieten.

En een rekening die gewoon meevalt!

Wij weten de weg - tot de volgende keer.

Bedankt voor alles, super!

29. Zevenbergen

In 1 woord: super! Prijs/kwaliteit: heel goed! Heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug. Een aanrader!

30. Met z´n drieën een reservering gemaakt. Tafeltje in het midden. Beetje krap, maar je hoeft geen rondje rond de tafel te doen. Je komt om te dineren. Verder wordt er niet om de haverklap gevraagd hoe het smaakt en of alles naar wens is.

We begonnen met een pilsje. Tja, een cursus biertappen zou wenselijk zijn. Een schuimkraag van 4 cm. Dan haal je wel erg veel glazen bier uit een vat. Op mijn vraag:" Schenkt u alleen halve glazen bier?" werd niet ingegaan. 3 gangen menu gegeten. Glaasje huiswijn erbij. Geweldig!

Smaakvol, verrassend.

Doen we nog een keer. En dan kijken of ze wel volle glazen schenken!

31. Ik vind het eten bij Sizzles zeer geslaagd. Ik ben er twee keer geweest en beide keren waren de gangen een bijzonder aangename verrassing. De combinaties van ingrediënten maken het echt tot gerechten voor de echte fijnproever. Heerlijk.

32. Heerlijk gegeten. Wij kozen het 3 gangen menu met wild zwijn stukjes. Prima. Gastvrij, heerlijke wijn. Kortom we voelden ons hier echt even ''uit''

33. Bij binnenkomst krijg je al een heel warm ontvangst. Je voelt je gelijk op je gemak. En als dan het eten en de drank ook nog goed is......Dan kan je zeggen dat het een super restaurant is.

34. Fam. Brouwer

Wij gaan hier eten als er iets te vieren valt!

Super gastvrij, (altijd) heerlijk eten en super gezellige aankleding.

Wel prijzig en altijd vol, op tijd reserveren dus.

35. Wij komen altijd bijzonder graag bij Sizzles. Allereerst ben je hier echt gast. De ontvangst is hartelijk en warm, maar niet overdreven. Bij Sizzles doen ze graag een stapje extra voor hun klanten. Het eten is eigenlijk altijd uitstekend en de wijnen smaakvol. De sfeer in het restaurant is ook aangenaam en prettig. Sizzles is een echte aanrader in Apeldoorn.

36. Sizzles is zonder meer een uitstekend restaurant, op 1 keer een echt tegenvallende entrecôte na, is het altijd goed, met enige regelmaat de door mij zo gewenste smaaksensaties, maar gelet op andere reastaurants in Apeldoorn vind ik de prijs/kwaliteits verhouding in het nadeel van Sizzles uitvallen. Prijzig, weliswaar goed, maar weer niet zo goed dat het deze prijzen rechtvaardigd.

37. Echt een aanwinst voor Apeldoorn. Zeer hartelijke ontvangst. Geweldige keuken. Vooral de visspecialiteiten zijn fantastisch. Wat mij betreft alleen maar positief! Mocht ik dan toch een kritische noot plaatsen dan is het dat het restaurant in het weekend snel vol is, waardoor reserveren noodzakelijk is. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

38. Elke keer weer opnieuw genieten! De bediening is zeer gastvrij en het eten is iedere keer weer heerlijk! Voor ons is het een echt avondje uit.

39. Gerrit de Kunder

Met 10 man/vrouw wezen eten. 1 vegetariër, dat was een beetje lastig, want er zat uiteindelijk toch vlees door. Werd wel weer opgelost.

Afgezien van de wijn, werd er nooit tussendoor gevraagd of iemand nog wat wilde drinken. Een gemiste kans/omzet!?

De pasta was in ieder geval niet top. De saus was te dik te machtig, kortom een bord met een grote vaste massa eten. Al met al weet ik dat deze tent in of hip is, maar ik begrijp dat niet zo. De prijs is te hoog t.o.v. de geleverde kwaliteit.

40. L&M. 44 punten

We hadden om 20:30 een tafel gereserveerd, bij aankomst zat het restaurant echt bomvol, goed teken dacht ik! Echter werden wij in een doorloop gedumpd met een deur achter mijn partner, die zat dus lekker op de tocht.

We zijn eigenlijk gelijk weer opgestaan en gevraagd of wij toch elders mochten gaan zitten, was helaas niet mogelijk omdat alle tafels al gereserveerd waren. We werden verzocht om aan de bar te gaan zitten tot dat er een tafel vrij zou gaan komen. Zo gezegd en zo gedaan. Aan de bar kregen wij een amuse die erg zout was, er zaten geen verse ingredienten in verwerkt.

21:20 hadden we een tafel! We waren het ook wel zat om nog langer aan de bar te moeten zitten.

We kregen daarna een 4 gangen menu, stuk voor stuk echt een teleurstelling. Het eten was erg zout en opzich houd ik daar wel van maar dit was echt TE! Het eten was ook niet vers bereid, wij zijn vegetariers en hadden i.p.v. een verassingsmenu met vlees voor vis gekozen want dat eten we heel af en toe.

De coquilles waren rauw, de kabeljauw donderde meteen uit elkaar en zat vastgeplakt aan de kleffe risotto, kabeljauw was overigens ook niet vers, deze was erg waterig... de garnalen waren rubbertjes en de asperges die er bij zaten waren taai en bitter.

Het nagerecht bestond uit een bolletje uit die na mijn mening smaakte na melk met ranja die was ingevroren. Er zat een yoghurt bij met een vruchtensausje erop. De vruchten waren niet vers bereid.

Kort om, we zijn teveel verwend door een ander restaurant. Voor ons niet op korte termijn een herhaling van de Sizzles.

41. Afgelopen zijn zaterdag zijn we met 2 lieve vrienden wezen eten in Sizzles. zei ik eten???.. Ik bedoel genieten, we zijn enorm in de watten gelegd, alle aandacht zonder dat het teveel was.

En het eten was al met even veel aandacht, liefde en zorg bereid.
    Zelfs mijn speciale vegetarische wensen waren geen probleem voor de kok, er werd buiten de kaart om een heerlijk voor hoofd en nafgerecht speciaal voor mij gemaakt zonder vlees of vis.

Dus mensen, mocht u opzoek zijn naar een restaurant waar er aan u net zoveel liefde en aandacht besteed wordt dan bent u bij Sizzles op uw plek.
    een aanrader

Mijn complimenten,

Micky Pikkaart.

42. gewoon heerlijk, vooral de sushi!

43. Eten bij julle is iedere keer een feestje. In een woord super.

44. Geertje Dijkstra

In 1 woord super.
    Zeer verassend.

45. Je voelt je gelijk welkom in dit warme en luxe restaurant. Het eten smaakt voortrefelijk en bediening is uitstekend. Een echte aanrader, prijs-kwaliteit is ongekend en je voelt je welkom voor een heerlijk etentje.

46. JFKRJA, vr 27-10-06

Met ons zessen hebben we lekker gegeten in dit nieuwe restaurant. Sizzles heeft een frisse en prima uitstraling!

47. jongetjes

Geweldig gegeten en kan niet wachten om weer terug tekomen.

Kan me niet voor stellen dat die gene hier onder ook echt hier gegeten heeft!

48. Heerlijk gegeten afgelopen vrijdagavond Prachtig ingericht, zeer gastvrij onthaald door Esther & rest van het team.

49. H.Schipper, Apeldoorn

Absoluut voor herhaling vatbaar!!

50. F. de Vriesch

Als geregeld restaurantbezoeker heb ik ook hier gegeten. Een afknapper. De ontvangst was hartig en tot zover een voldoende. De gerechten die ons voorgeschoteld werden, waren niet zoals wij ons hadden voorgesteld. De gastvrouw heeft volgens het gezelschap dat bij mij was weinig tot geen horecaachtergrond. Dit was vooral te merken aan het wijnadvies. Een volgende keer zit er niet in.