Er is ruim gratis parkeergelegenheid bij het restaurant.

Toegankelijkheid

Informatie van restaurant
Informatie van Ongehinderd.nl

Let op drempel Geleidehond welkom Mobiele pin terminal Rolstoelvriendelijke tafels Rolstoelvriendelijk toilet

• Ruimte om scootmobiel te plaatsen
  • Goed bereikbare route naar entree
  • Entree goed zichtbaar
  • Entreedeur drempelvrij
  • Handmatige entreedeur
  • Drempelvrij in het gebouw
  • Ruim toegankelijk voor rolstoelen
  • Draagbare pinautomaat
  • Tafel is onderrijdbaar (70cm hoog)
  • Tafels zijn verlicht
    • Alleen spotjes in plafand
  • Stoelen met armleuningen
    • Zie foto van tafel.
  • Prettige akoestiek
  • Vluchtroute drempelvrij en obstakelvrij (90cm)

Toon alle voorzieningen

• Toegankelijkheidsrapport van Ongehinderd

1196502802 91
1205778606 90
1354191474 72
1382018887 62
1419122104 49

1. Jan ten Katen

2. Al jaren kom ik er, maar regelmatig krijg ik varkenssate ipv kip, de laatste keer was ik er klaar mee en ben teruggegaan heb de saté meegenomen, kreeg een grote mond dat ik geen kipsate had besteld.
    Maw U liegt? Daarom neem ik de moeite om weer helemaal terug te rijden?
    Dit was dus de laatste keer dat ik er geweest ben.

3. Net gebeurd bij de afhaal. Gerecht A: vlees plus bami kost €14, gerecht B: vlees plus bami kost €14. Ik vraag, kan ik gerecht A en B combineren. De helft van beide vleessoorten plus bami. In plaats van 2 bakken vlees en 2 bakken bami? Plus een portie mini loempia’s. Ja dat kan zegt de meneer bij de bestelbalie. Dat is dan €24. Ik vraag hoe komt u op €24? Het gerecht kost €14! Kost een portie mini loempia’s €10? Nee maar je wil toch 2 kleine porties vlees, zegt hij. Ik zeg ik wil van vlees A en B de helft. Gewoon 1 bak vlees maar dan 2 soorten en van beide de helft. En 1 bami, net alsof het 1 gerecht is. Dat kan niet zegt hij. Ik zeg dat kan wel maar dat wil je niet. Je wil me minder vlees geven met 1 portie bami voor bijna dezelfde prijs als 2 porties vlees met 2 bami! Dat is toch niet eerlijk! Het mag duidelijk zijn dat ik uiteindelijk niets heb besteld. Restaurant Shanghai, je bent vandaag een klant verloren, en ik zal het iedereen vertellen die het horen wil! Wat een trieste service en wat een opgelicht gevoel geef je mij.

4. Antje Bos

Zeer SLECHT, wij komen hier nooit weer!
    Vis van de gril was gewoon niet te eten zo zout, er kwam een geur van de champignons af alsof ze flink bedorven waren, het patat was niet gaar, zeer weinig keus en de slagroomsoesjes bevroren. De bediening erg onvriendelijk, hebben ons beklacht gedaan maar hier werd gewoon niet op gereageerd.
    Nogmaals ZEER slecht en echt GEEN aanrader!!!

5. Wij eten hier regelmatig dus dat mag genoeg zeggen. Ik vind het eten goed. Ik lees de ervaringen van anderen...alleen uien of weinig dit of dat???? Er is genoeg groente om te wokken en als een sausje niet goed is dan kun je dat gewoon zeggen. Ik vond een keer mijn sausje door het eten wat waterig met weinig smaak, ik heb gevraagd of dat wat dikker kon en dat deden ze ook en het smaakte heerlijk. Als je niks zegt dan kunnen ze het ook niet weten. Ze zijn erg vriendelijk. De bediening kan soms idd wat sneller qua drinken of afruimen maar een handje in de lucht en ze komen er ook aan. Soms denk ik wel eens dat dat afhankelijk is of je all incl. neemt of het drinken apart betaald. Met dat laatste had ik ook wel eens het idee dat ze dan sneller kwamen. Over het algemeen zeer tevreden 😃👍 as zondag komen we weer 😂💪

6. Peter den Besten

Weer prima gegeten van een wok buffet en vers gemaakte sushi, kortom een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar! Goede en gastvrije bediening!

7. Ja 12 punten

Nu die leuke personeel weg zijn is het stuk minder gezellig eten is perfect hoor maar er staat nu een sacherijnige vrouwlijke chinees die totaal niet aardig was ze vond me dochter meer irritant dan dat ze haar leuke aandacht gaf..
    Jammer

8. Prima eten! Duurt alleen lang om drinken te bestellen...

9. Erg lekker gegeten en het personeel was erg goed en beleefd! Zeker genoten!

10. Slechte bediening, we moesten regelmatig vragen om drinken. Ze liepen er heel ongeïnteresseerd bij.

11. Gerrit van de Kolk

Uitstekende service. En het eten is van 100% kwaliteit. Zal er zeker samen vaker gaan eten.

12. Prima restaurant, lekker eten, wok buffet.
    Omdat het warm weer was, kon je wel zelf je wokmenu samenstellen.
    De kant en klare gerechten kon je van de kaart bestellen, zodat het vers was en niet de hele tijd warm hoefde te blijven.
    Dit alles tegen dezelfde wok prijs 18,95 p.p.
    Vriendelijk personeel.

13. Slechte ontvangst op afstand wordt een tafel bevolen. Eten koud slecht. Ongevraagd een cola geserveerd. Heel slecht vlees. Nooit naar toe gaan de ambiance is verraderlijk. Gewoon een hele slecht tent.

14. HC Zandbergen

Voor de eerste keer wokken met vriendin bij Shanghai. Het eten was erg lekker en goed. De mannelijke bediening was top. Vriendelijk, behulpzaam. De eigenaar ook. De vrouwelijke bediening was erg dramatisch. Niet bereid om haar best te doen. Arrogant en geen uitleg hoe alles in zijn werk gaat. Ik gaf aan dat het voor ons de eerste keer was maar ik kreeg een snerp van ben nog niet klaar. Zelf zit ik in de rolstoel en het was wel zo vriendelijk geweest als ze gezegd had "als ik U kan helpen..." maar nee. Er werd niet gevraagd of het lekker was en of we nog wat wilden drinken. Kortom een dame die ontslag verdiend.

15. Trudy Jansen

Super gegeten, het was heerlijk. Gezellige jongen die het vlees wokt. Ook zijn vriend in de bediening reuze aardig, in tegenstelling tot meiske wat er rond liep, die had er duidelijk geen zin in; erg arrogant en niet vriendelijk. Da's het enige minpunt, verder super gegeten.

16. Eten was goed, bediening te weinig. Wat me opviel dat al het houtwerk, stoelen, tafels, deuren vettig aanvoelen. Dus even een sopje met vetoplosser erover zou ik zeggen.

17. Wij hebben twee dagen na elkaar daar gegeten. Met twee personen. Babi pangang met rijst en kip curry met bami. Andere dag babi pangang en kip met babi pangang saus. In een woord heerlijk. Wij waren in Hotel Oranjeoord gelogeerd. En de volgende keer komen wij weer daar eten. De Groeten uit Groet van Jaap en Els.

18. De klantonvriendelijke houding en slechte kwaliteit van het eten heeft ons doen besluiten hier niet meer te komen. Gelukkig zijn er goede alternatieven in de buurt.

19. Zeer slechte bediening. Weinig keus, kwaliteit van het eten is erg matig. De kerrie in de thaise kerriesaus was niet te vinden of te proeven. Soep van de dag was haaienvinnensoep, vind ik normaal heel lekker, deze niet eens opgegeten.
    Owja, met minder dan 6 personen is all-in niet mogelijk, dit wordt overigens niet van te voren gemeld. Met beetje pech kom je er pas achter bij het afrekenen.
    Kortom, geen aanrader. Voor ons nooit meer.

20. Eten redelijk van wok, buffet meeste in gedroogd, service slecht, weinig keuze.
    Dit restaurant zullen we niet snel nog een keer bezoeken.

21. Normaal kwamen wij wel eens afhalen. Makkelijk, lekker en prijs was prima in verhouding met de hoeveelheid die wij kregen. Afgelopen zondag eens gaan wokken. Dit beviel ons. Personeel vriendelijk en eten was heerlijk, waaronder het vlees (lekker mals) en de sushi (soort romige kaas erin en buitenkant bedekt met zalm). Wij hebben genoten!

22. Eten: Het eten was ontzettend zout, echt niet lekker... Zo zout dat de binnenkant van mijn mond en lippen zeer doen en gevoelig aanvoelen. Daarbij rook het in de keuken bij het vlees/vis buffet heel erg vies, alsof het vlees niet goed is. Net als de smaak van de slagroomsoesjes, erg oud. Ook de ananas was bruin, net of het al langer heeft gelegen. Bediening: Bediening was onder kwaliteit, de serveerster kijkt je niet netjes aan als je vraagt om af te rekenen of met nieuw drinken bestellen. Ook liep er personeel rond in het opschep gedeelte met hun buiten jas aan, heel vreemd allemaal. Een dikke 3 en zal er ook nooit meer eten of mijn eten afhalen en ieder die ik ken het ook afraden om daar te gaan wokken.

23. Heel slecht. Varkenshaas en ossenhaas niet van elkaar te onderscheiden. Zelfde kleffe sausje erbij. Verse groenten waren uien. Laten staan en toch behoorlijk bedrag moeten betalen. Restaurant verlaten. Misser.

24. Afgelopen vrijdag met mijn gezin wezen eten bij Shanghai. Het eten was heerlijk, waarbij het vlees ook lekker mals werd bereid. Prijs was ook prima, voor het onbeperkt eten en drinken voor twee uur. Personeel erg vriendelijk. Drankjes werden vaak bijgevuld en de vieze borden snel afgeruimd. Afhaal is ook lekker, goedkoop en makkelijk. Zeker een aanrader!

25. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer heen. Onduidelijk over prijzen en openingstijden, de klantvriendelijkheid van 'onze' ober liet aardig te wensen over, en ik ben bang dat ik m'n vlees lekkerder klaarmaak dan daar gedaan werd.
    Hoe veel je drinkt bij je eten wordt trouwens ook bepaald door je ober, we mochten pas bestellen als we het glas tot de laatste druppel leeg hadden en we mochten ook niet alvast bestellen voor iemand die even buiten een sigaretje stond te roken. Dit bleek trouwens gebonden aan wie ons hielp, de volgende was erg aardig en snel.
    Meerdere valse blikken mogen ontvangen van onze eerste ober, en een zeer bijdehand en arrogant antwoord gekregen toen wij om zijn naam vroegen. Niet voor herhaling vatbaar voor ons.

26. Heerlijk gegeten niks van te zeggen, maar de bediening bedroevend je zit constant tegen vuile borden aan te kijken.

27. Goede Chinees, prachtige ruime zaak, goede parkeermogelijkheden. Ook halen we vaak voor thuis hier. Lekkere wok.

28. arno dijkerman

Personeel super vriendelijk ook achter de wok zellf, ze doen alle moeite voor je ook al is het druk maken ze nog plaats voor je!

Eten erg goed ben bij verschillende wok restaurants geweest maar blijf gewoon bij Shang Hai in een woord SUPER!

29. Sfeer en service is gewoon erg goed. De smaak van het eten is slecht. Sauzen smaken hetzelfde. Vlees smaakt vreemd, ossehaas lijkt of ze met gelatine of zetmeel hebben bewerkt. Garnalen smaken niet zoals ze moeten zijn. Jammer dat het eten niet goed is, want zoals ik zei is de sfeer en service prima.

30. Berry Huiskes

Gewoon de beste van Apeldoorn dit!

31. Goed eten, is niet duur en zeer vriendelijk personeel.

32. jan ten katen

Ik heb inmiddels 4 x gegeten (wokken) tot grote tevredenheid, de bediening is vriendelijk en bereidwillig.

33. Zeer goed eten.

Alles was netjes en service goed!

34. Wow

35. zeer goed eten bij deze chinees