Bij P1 parkeer aan de Beekstraat 31 .
    Van zondag tot en met donderdag betalen we eerst 3 uur voor U bij P1 Parkeer en op vrijdag en zaterdag betaalt U €4,50 voor de eerste 3 uur bij ons voor de P1 Parkeer

Bussen stoppen op de Marktplein en 5 minuten loopafstand van Station

Shabu Shabu laten bezorgen?

ma lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00

di lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 22:00

1420953191 69
1463472016 71
1482074002 72

1. We hebben heerlijk gegeten bij Shabu Shabu. Het eten was top, snel en goed. Het enige nadeel was dat het mega druk was, de tafeltjes erg dicht op elkaar staan en we ons daarom een beetje opgepropt voelden.

2. Erg lekker eten. Drinken werd snel gebracht. Vriendelijk personeel. Top avond :)

3. Elly Scholten

Lekker gegeten, personeel erg vriendelijk!
    Bestelling erg snel gebracht.
    Een aanrader ook voor kleine kinderen.
    Top we gaan hier graag naartoe!

4. Ik kom hier regelmatig met mijn vriend, elke keer bij binnenkomst staat er een onvriendelijke mevrouw die ook altijd tijdens tafels aannemen telefoon oppakt waardoor er amper word gecommuniceerd of er staat een rij mensen bij de deur te wachten tot ze klaar is. Ook kan je niet om een specifiek tafeltjes vragen want wie het eerst komt die krijgt de leukste tafels.. beetje onvriendelijk. Wel vinden wij het eten heerlijk al veranderd de kwaliteit nog wel eens als het wat later word.

5. Weidgraaf

Wij vonden de sfeer niet gezellig. Vooral de tijdsdruk van binnen twee uur moet je weg is niet prettig. Het nagerechten buffet zorgt voor veel onrust om je heen. De service van de tablet werkte niet. Daarnaast hadden we twee zakjes thee gebruikt, dat was niet de bedoeling! Kortom niet voor herhaling vatbaar.

6. Egbert van der Weele

Prima restaurant ook leuk met kinderen. Zeer vriendelijke bediening en alles ziet er schoon en verzorgt uit.

7. Eten was heerlijk, vriendelijke bediening en snel. Alleen de prijs van een liter water aan de dure kant € 6,50. Voor de rest top! Zeker een aanrader.

8. Marc 1130 punten

Vorige week hier gegeten met een collega. Ik ben niet zo'n "all you can eat" fan. Kan je dan objectief een restaurant als dit beoordelen? Natuurlijk! Een frisse, modern ingerichte zaak met keurig eten. Er is voldoende keuze. De wijn was ook prima. Voor één Euro kon er een fles bronwater bij besteld worden. De bediening is enigszins afstandelijk maar niet onvriendelijk. Al met al een bedrijf waar ik zelf niet zo snel voor zou kiezen als mijn vrouw en ik uit eten gaan. Ik zal er met plezier terugkeren als ik met een gezelschap van vrienden en/of collega's ben.

9. Redelijke gerechten, drank wel aan de dure kant.

10. In de middag hier willen lunchen of eigenlijk iets kleins. Bij binnenkomst nog niet de keuze kunnen maken of we all-you-can-eat wouden of à la carte. De 1e serveerster was ons nog rustig aan het uitleggen wat we konden kiezen. Vervolgens liep ze weg om de (à la carte) kaart te halen. Tot mijn verbazing kwam een andere serveerster terug met een kaart, maar die heeft ze ons niet echt laten zien. Ook wil ik bij vermelden dat deze serveerster vele malen opdringeriger was. Ze kwam ons eigenlijk vertellen: je moet all-you-can-eat doen, want dat is goedkoper. Ja oké, maar misschien wil ik helemaal geen all-you-can-eat?

Uiteindelijk op dringend advies all-you-can-eat gedaan, maar daar liet deze verkoopster het niet bij. Zij beval ons letterlijk de huisgemaakte ijsthee te nemen. Er is een ruime keuze aan dranken. Meer dan dat ik gemiddeld zie bij een sushirestaurant. Ik weet niet of het personeel is opgedragen specifiek de ijsthee te verkopen, maar bijna elke keer dat ze langskwam vertelde ze over de ijsthee en dat we het moesten doen. Uiteindelijk toch maar een ijsthee genomen om haar te sussen. Nou ik heb spijt van de ijsthee. Deze was 85% gevuld met ijsgruis en de thee proefde ik dus niet meer. Het was meer beetje citroenwater met de kleur van ijsthee.

Het eten en decor is echt prima, maar laat de baas/bazin echt even wat aan dat opdringerige gedrag doen. Dit motiveert me niet om terug te komen.

11. De sushi vonden we lekker maar om voor een fles water €6,30 te vragen is wel erg uit verhouding. Met name omdat we er ook elk 2 glazen wijn bij dronken! Toen we wilden afrekenen stonden we bij de verkeerde kassa en stond het verzamelde personeel ons uit te lachen. En nee, ze kwamen ons niet vragen om mee te lopen naar een andere kassa... Heel onvriendelijk!

12. Prima gegeten. We kwamen wat later op de avond in verband met overwerken. De sushi van de eerste ronde was prima. Maar je merkte dat de volgende rondes de kwaliteit achteruit liep. We zagen de koks al aan het opruimen en alles af te wassen. Waarschijnlijk lagen deze sushi al een tijdje te wachten op ons. Bediening was ok.

13. Met drie personen gegeten volgens de all-you-can-eatformule. Ruime keuze en altijd leuk om onderling wat te ruilen om eens iets onbekends te proberen. Modern bestellen via een iPad en ouderwets eten met stokjes. Dat eerste gaf minder problemen dan het tweede (maar om gewoon bestek kan gevraagd worden).

Uiteraard weer net iets te veel gegeten van al dat lekkers. Toetjesbuffet viel iets tegen, misschien ook door de te ruime keuze. Vliegjes bij het fruit, dat wel met folie extra afgedekt was.

14. M 22 punten

We hebben er genoten van het heerlijke eten, de sushi was vers en het vlees goed en smakelijk bereid. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader en hier komen we zeker nog eens.

15. Lange 16 punten

Super heerlijk gegeten! Top personeel, heerlijk eten en genieten. Wat wil je nog meer..

16. Leon 143 punten

Zeker de moeite waard om te gaan eten. Eten is altijd vers en van een zelfde kwaliteit. Op dit moment al 10x? gegeten. Er is weinig interactie met de bediening wat ik zeker niet als negatief beschouw. Zij zijn vriendelijk en dat is voldoende. Er wordt zeer snel geserveerd en de smaken van het eten zijn dik in orde. Aanrader!

17. Inmiddels hebben we een keer of vijf gegeten bij Shabu Shabu in Apeldoorn. Bediening (via tablet) gaat razendsnel, en is vriendelijk. De sfeer in het restaurant is goed, ondanks de grote keet, zijn er verschillende rustige, meer intieme hoekjes. Vooral de ronde bankjes zitten erg gezellig. De kwaliteit van de sushi is constant erg goed, tot nu toe steeds heerlijk gegeten. Voor een all-inclusive prijs van €27,00 is dit heel redelijk voor de beste sushitent van Apeldoorn!

18. Ik vind het absoluut de lekkerste sushi die in Apeldoorn te krijgen is. Ze werken met tablets en het restaurant is groot, waardoor het iets wat ongezellig/onpersoonlijk oogt, maar personeel is vriendelijk en service is heel snel.

19. Hebben thuisbezorgd gedaan, de kerstbox was niet echt wat.. de kipstukjes waren oud en niet te eten. Verder hadden we beef (ossenhaas) met rijst. Het was een heel klein stukje vlees (wel heel lekker) maar daarbij witte rijst met gebakken uitjes... veel te duur.

Doen we niet meer, volgende keer maar weer de concurrent!!

20. Shanna

21. Hier gegeten met mijn man. Bij het reserveren ruim 4 dagen van tevoren gebeld. Bij aankomst werd er gezegd tegen ons dat er geen reservering was gedaan. Ik vond het niet erg, want het kan altijd verkeerd genoteerd of iets zijn, maar de toon die ze overbracht was niet klantvriendelijk. We werden langs de muur achterin vlakbij de wc neergezet.. nadat we zaten, liep de ober ook gewoon weg. Niet gevraagd om drinken of uitleg over het bestellen op de tablet. Ik moet erbij zeggen dat het eten zeer snel gebracht word.

De sushi was normaal, niet goed maar ook niet slecht. Wel redelijk voor de prijs die je betaald, maar ik vond een zwarte haar in me makirol en heb dit doorgegeven aan de serveerster. Die is ermee weggelopen en heb er niks meer over gehoord. Ook vind ik dat de warme gerechten zoals gebakken dingen allemaal erg vet zijn.. niet goed uit laten lekken? En de grill gerechten beetje allemaal dezelfde sausjes, niet bijzonder. Na 2 rondes zijn we naar de "dessertbar" gegaan. Ze kunnen het beter een desserttafel noemen. Bij een gewone wok vind ik meer keuze. De dessertglaasjes zijn leuk opgemaakt maar smaken naar boter. Niet bijzonder. IJs smelt al half in de bak, maar de 2 chocoladefonteinen zijn erg leuk om te zien. Als je het concept aanpast en een aparte dessertkaart hebt voelen mensen dat er echt ook aandacht besteed is aan de desserts. Nu lijkt het beetje neergezet en alles kant en klaar uit verpakking word gehaald.

Er is 1 ding dat ik graag aan de eigenaar kwijt wil. Ik houd er rekening mee dat het een keten is en dat u graag groot aanpakt, maar laat je personeel ook echt aandacht aan de gasten geven. Of tenminste iemand laten vragen of het eten gesmaakt heeft. We voelden ons echt aan de kant geschoven omdat we maar met z'n 2 waren? Ook graag iets doen tegen het personeel dat tijdens de werktijden aan het grappen en uitbundig aan het lachen zijn.

22. Bediening is vriendelijk maar wegens leeftijd moeten ze naar mijn mening nog ervaring opbouwen. Ook is er een ruime keuze op de kaart. Wat ook leuk is, is dat ze een dessertbuffet hebben met zoveel keuze en die ook bij de prijs inbegrepen is. Helemaal top, verheug me op de volgende keer!

23. Slechte bediening, zeer onpersoonlijk en eigenlijk best chagrijnig. Het bordje met edamamme werd bijna neergesmeten op tafel. Als je geen zin hebt om te werken ga je niet werken.
    Je hebt wel ruime keus voor wat je betaald en het eten is redelijk. Ook is de dessertbar wel leuk en verassend. Veel keus helaas vond ik alles beetje hetzelfde smaken, niet super en erg vet. Helaas! Voor de bediening zou ik niet terug gaan maar de prijs en kwaliteit verhouding is zeker te doen.

24. Meerdere keren hier gegeten, voornamelijk omdat de kinderen het geweldig vinden.

Het concept met de tablet werkt perfect. De kaart is zeer uitgebreid. De bestellingen komen over het algemeen vlot op tafel, behalve de minder courante. Dieptepunt was de gewokte courgette, waar we meer dan 40 minuten op moesten wachten. Veel niet-sushi gerechten smaken hetzelfde. Beetje ketjap en wat bosui.

De ruimte is groot, voldoende plekken, maar de ruimte is erg lawaaierig als je bij een raamplek zit. De prijzen voor drinken zijn hoog tot zeer hoog. Een flesje bronwater-zonder-prik van 0,7 liter durven ze 6,50 voor te vragen! Schandalig.

25. Vanavond met 2 personen gegeten bij Shabu Shabu! We hebben een heerlijke avond gehad! Het restaurant ziet er fantastisch uit! We zaten aan de raamkant in een 2x 2pers bank! Alle ruimte en toch afgesloten van de rest van het restaurant! De bediening was ongemerkt prettig aanwezig! De sushi werd vers bereid maar was niet speciaal! Hiermee bedoel ik dat het veel lijkt op andere sushi restaurants! Geen speciale smaakverschillen, maar ondanks dat smaakte het heerlijk! Wij zullen hier zeker nog terug komen!

26. Henk Krijnen

1 punt
  27. Van Bloemendaal

Wij zijn hier gisteravond voor de 1e keer geweest, en dat wordt zeer zeker niet de laatste. Heerlijk genoten van al het lekkers, alles was vers fris krokant en voldoende en vooral erg lekker. Echt niks op aan te merken.
    Bediening vriendelijk vlot en behulpzaam. Een gezellig mooi en schoon restaurant. Het bestellen met de tablet werkt ook super. Ja, absoluut in ons top 10 lijstje nu. Top, ga zo door shabu shabu Apeldoorn !

28. Een heel mooi ingericht restaurant, waar het eten vers wordt bereid en heerlijk smaakt! Erg makkelijk dat je de bestelling nu via een tablet kunt doorsturen naar de keuken. Ook fijn dat het concept nu is uitgebreid met een dessert buffet! De service was ook top, we vroegen of de airco wat zachter kon, dit werd gelijk geregeld. Enigste nadeel... Het is voor ons vanuit Overijssel anderhalf uur rijden naar de dichtstbijzijnde Shabu Shabu.

29. Heel erg druk. Kwaliteit van het eten viel ons erg tegen in vergelijking met andere all you can eat restaurants.

Gebruik van de tablet om het eten te bestellen beviel wel goed.

Servetjes werden al tijdens het eten weggehaald omdat deze vies waren, maar nieuwe werden er niet gebracht. Tafels waren ook erg klein en het duurde ook vrij lang voordat de bestelling werd gebracht.

Daarnaast werd bij het afrekenen niet gevraagd of het eten heeft gesmaakt.

Voor ons de eerste keer maar helaas ook de laatste keer!

30. sean

31. sean 160 punten

Zeer recentelijk hier nog gegeten op een dinsdagavond, was er rustig maar toch was de sfeer gezellig. Bestellen ging supersnel door hun tablet bestelsysteem, en het eten kwam vrijwel direct. De sushi is perfect, veel vis en niet teveel rijst (hier kunnen een hoop sushi restaurants van leren) , onze absolute favoriet is de geflambeerde zalm met kaas en de garnalen maki! Wij komen hier zeker vaker terug. Wel vinden we de drankjes aan de prijzige kant, 2,50 voor een glaasje fris.

32. We hadden gereserveerd op zaterdag om 20.00. Toen we aankwamen stond er een rij ... Heel apart om in de rij staan voor een restaurant. Na binnenkomst werden we vriendenlijk op een tafel gewezen. Bediening was vriendelijk, sushi is oke. Wat ik jammer vind dat veel sushi bereid is met vis uit blik. Als ik sushi eet wil ik genieten van de verse vis. Aantal warme gerechtjes gegeten en die waren prima. Voor mij persoonlijk geen shabu shabu meer.

33. Michael Prins

34. Gisterenavond met 5 vrienden bij Shabu gegeten. Ik ben gek op sushi dus dit moest goed komen.

Goede ontvangst, wat me wel opviel was hoe groot het was. Verder leuke aankleding en veel personeel in de bediening.

Eten was prima, voor 24,50 twee uur lang onbeperkt sushi eten is niet duur.

Zodra je de 1e gang besteld hebt komt het eten snel (binnen 5min). Enige nadeel dat er continu gebracht word, dus kan het zijn dat de 1 de 1e gang al bijna op heeft terwijl de ander nog moet beginnen. Ook door de grootte, vele, soms chaotische, bediening en het all you can eat concept krijg je een klein beetje het idee van een ordinaire "vreetschuur".

Het eten verder was zeker goed, wat ook ideaal is dat je met een eigen tablet de je krijgt aan het begin, continu kan bestellen. Je hoeft niet te wachten totdat er bedienend personeel aan komt.

Al met al; het eten was gewoon prima, niet uitmuntend maar dat verwacht ik ook niet voor deze prijs. Daarnaast de aankleding mooi, alleen is het restaurant veel te groot en bediening soms chaotisch en door het concept krijg je een beetje een "vreetschuur" idee.

35. Ik had een groupon bon geldig tot 15 september. Ik wou de laatste week gaan maar lag in ziekenhuis. 17 september met groupon gebeld of ik nog gebruik van kon maken. Groupon gaf aan dat de restaurant nog ruim een maand tijd hebben om de bonnen na datum in te leveren.
    Gebeld met shabu shabu maar de meneer aan de andere kant beweerde dat het niet meer kon. Na lang welles nietes spelletje gaf k aan dat groupon aan gaf dat hij maand lang nog kon inleveren. Toen krabbelde hij terug en gaf aan dat de adm. Medewerker niet meer daar was. Hij zou maand op vakantie zijn. Ja tuurlijk!
    Ik heb wel 60 euro betaald en uiteindelijk verdient de restaurant hier ook aan dus vond dit wel tegenvallen. Voor mij is shabu shabu afgeschreven.

36. Gisterenavond voor het eerst gegeten in het voormalige Rabobank gebouw aan het Marktplein. Wat direct al opviel was de zeer professionele bediening. Ook straalt het interieur een warme sfeer uit. Het eten is zeer goed en vers. Je kunt aan de professionaliteit merken dat het geen Apeldoorns maar een Westers bedrijf is. Ik ken een paar Apeldoornse ondernemers die hier wel op stage zouden mogen. Wij komen terug.

37. Sinds dit restaurant in Apeldoorn is gekomen, kom ik hier graag. Ik ben er nu al zo'n vijf keer wezen eten en elke keer was het eten geweldig. Gewoon niks op aan te merken!