Bezorgrestaurants in de buurt van Sardegna

1195682525 74
1202855478 73
1217201386 83
1238720248 89
1267412063 89
1331968647 82
1504119539 73

1. Heerlijk gegeten maar als je vraagt om de pizza alvast voor te snijden krijg je een pizza snijdertje en dat was nou net niet de bedoeling

2. Ongelooflijk zout. Pizza niet te snijden, erg vet. Jammer, had me verheugd op een gezellig etentje met mijn kleinzoon; ook hij vond de pizza vreselijk zout en gooide de salami eraf. Ik had zeevruchten. Brrrr uit de dode zee.

3. We hadden gereserveerd op zaterdag avond. We waren er wel vaker geweest een tijdje geleden en dat was erg goed en gezellig, en toen we er aankwamen was de zaak verhuisd naar de overkant.
    Helaas, dat is geen succes. Bij binnenkomst zagen we het al, de gezelligheid was weg. Geen kapstok, jassen over stoel of bank, formica uitziende tafeltjes dicht op elkaar. Het leek wel een Mac. Wij hebben er niet gegeten, dus over het eten wil ik niets zeggen, na het glaasje fris zijn wij vertrokken. Jammer.

4. Je proeft dat er gekozen wordt voor verse ingrediënten. Personeel heel vriendelijk en het straalt plezier en trots uit. Kennis van de producten op de kaart. Goed glas wijn. De pizza Michell is met recht een aanrader!

5. Tatenhufje 78

We hadden een pizza besteld en zaten op het voorterrasje. We hadden allebei een rode wijn besteld. Ik stootte de rode wijn per ongeluk om. De gastvrouw zag dit en riep "oooh wat zonde, wat jammer van uw wijn" en bood een nieuwe aan. Na afloop bleek op de rekening dat het vervangende glaasje wijn niet gratis was. Dat hoeft natuurlijk ook niet per se, maar wel een beetje jammer dat dit zo besmuikt is uitgevoerd. Die avond geen fooi gegeven.
    We komen er vaker hoor en de pizza's zijn lekker en de sfeer is goed (echt "Italiano!").

6. Kom er regelmatig, en is kort samengevat een TOP restaurant! Heerlijke pizza's 😊 Zeker een aanrader.

7. Heerlijk gegeten in deze pizzeria! Italiaanse sfeer en heerlijke pasta's! Reserveren is wel aan te raden want het zit altijd vol. Ook erg handig dat je er pizza's en pasta's mee kan nemen! Wij komen zeker terug.

8. Op alle punten een goede pizzaria. Sfeer is heel gezellig. Echt een authentieke italaainse sfeer.

9. Smaak van het eten was prima. Echter moest mijn vriendin de pizza flink toetakelen vanwege een bot mes en een vrij taaie bodem. De topping liet erg makkelijk los van de bodem.
    Het waren zeker niet de beste pizza's van Nederland.

Op het eind allemaal een ijsje besteld (de Tiramisu was op). Het ijs was verborgen onder een dikke toet slagroom en bevatte stukjes bevroren water. Het was absoluut niet lekker.

Na dit te hebben gemeld bij de serveerster die niet wist hoe dit kon gebeuren maar vertelde dat het vaker wordt gemeld, hebben we niet voor de ijsjes hoeven betalen.

Bij het afrekenen kregen wij te horen dat de ijsvorming mogelijk zou komen doordat er water aan de ijslepel zou hebben gezeten..
    Echter wordt in ijssalons continue de ijslepel met water afgespoeld, waarna er geen klontjes ijs achterblijven. Het vormen van ijs wordt veelal veroorzaakt door het ontdooien en terug invriezen van roomijs.

Wij vonden dit zwakke excuus erg jammer en zullen hier niet snel terugkomen.

10. Ik kom al vele jaren bij sardegna, nog vanuit de tijd van Paolo en Akke en de pizza's zijn gewoon de lekkerste van het land.

Wel is het zo dat de zaak er nog steeds wat ouderwets uitziet, maar het gaat om het eten.

11. Prima gelegenheid met heerlijk eten, echt klasse (tratoria)

12. Eten was prima.
    Alles gebeurde echter te snel, te weinig ruimte tussen de gerechten.
    En als je niet gereserveerd hebt dan kun je het helemaal wel schudden.
    Nee niet voor herhaling vatbaar.

13. Al sinds de opening een vaste klant en dat is niet voor niets. De beste pizza's van het land, fijne bediening en altijd tijd voor een praatje.

14. Vandaag pizza gegeten bij Sardegna. Weinig sfeer en het lijkt erop alsof er al jaren niets aan het interieur gedaan is. De bediening is vriendelijk maar het gaat allemaal erg snel en echte horeca ervaring heeft men niet.

Stokbroodje kruidenboter vooraf genomen. Na bestelling stond het binnen 1 minuut op tafel.

Dan de pizza. 1 Michelle en 1 Salami. Maar de serveerster werkte alleen met de nummertjes die voor de pizza stonden... De bodems van beide pizza's waren goed en smaakvol alleen werd dit verpest door een dikke laag kaas en te veel beleg. De pizza's werden hierdoor erg vet waardoor de honger snel gestild werd. Na dit aangegeven te hebben kregen we nog wat te drinken van het huis wat netjes was maar kan niet verhelpen dat wij hier nooit meer een pizza gaan eten.

15. Met z'n 2-en een pizza gegeten, restaurant was nog bijna leeg maar wegens reserveringen die gepland stonden konden we alleen nog achterin zitten, bijna in de keuken. Toen we weggingen was het nog steeds halfleeg....
    Rekening werd al op tafel gelegd terwijl de koffie nog moest komen, slordig.
    We hadden het geld alvast klaargezet en dronken nog van de koffie toen er al gevraagd werd of ze het alvast mee mochten nemen, niet netjes!
    1 ingrediënt weggelaten en hier een ander voor in de plaats gekozen, werd 1 euro voor berekend.
    Pizza was lekker maar service kan vele malen beter!

16. Christiene

Gisteren echt heerlijk gegeten! Hele aardige bediening en verrukelijke pizza's! Jammer dat ze alleen niet thuis bezorgen.. Het is echt een beetje ''oud itiliaans'' maar daar hou ik wel van maar het mag iets hipper! Voor een heerlijke pizza zeker een aanrader! Groetjes Christiene

17. Lekkere pizza's al vele jaren lang. Kleine zaak en bijna altijd druk. Gezellig als je er van houdt.

18. Super pizzeria! Het eten is er altijd heeeelll goed wel een kleine ruimte maar dat maakt de sfeer goed gezellig lekker knus.

19. Elisabeth

Nu een paar keer pizza gegeten bij Sardegna. Mijn bezwaar is de weinige ruimte, de drukte en herrie en dat alles veel te snel achter elkaar geserveerd wordt. Laatst nog een glas wijn besteld en koffie ipv toetje. Dat werd gelijk geserveerd. Vreemd.......

Als je lekker de tijd wilt nemen om te eten: Niet naar Sardegna en al helemaal niet zonder te reserveren.

En de pizza's zijn niet slecht, maar we eten ze toch echt vaak beter dan bij Sardegna.

20. HET adres voor de lekkerste pizza's! Hier komen wij vaak "even een pizza " eten ipv laten bezorgen. Het parkeren en de drukte nemen wij graag op de koop toe want we hebben hier werkelijk nog nooit een slechte pizza gehad... Bediening is ook vriendelijk. Ja het restaurant is klein, vol, druk maar echt,....de pizza's lekker en Daar gaat het om ;)

21. esther steenhuis

Wij komen al 15 jaar bij Pia in Sardegna en hebben er nog nooit een klacht gehad!

22. Wij waren al fan in de tijd van Akke en.......?

En nu weer hernieuwd kennis gemaakt: nog steeds gezellig en het eten is verrukkelijk!

23. Kom er regelmatig om even een hapje te eten. Ben altijd zeer tevreden over de kwaliteit van het eten en ook zeker de huisgemaakte Tiramisu. Het is niet groot en vaak best druk maar al met al is het zeker een bezoekje waard.

24. Afgelopen zaterdag hier gegeten, het was heerlijk! Heerlijke pizza en een heerlijke huisgemaakte tiramisu!

De gastvrouw is uiterst vriendelijk! Zeker de moeite waard om een keer te komen eten, let wel op: probeer te reserveren van te voren!

25. Beroerd gegeten hier en nog slechtere service, ondanks geen prime time.

Lasagna dreef in de saus en olie van de saus. Verder zat er alleen ham en bechamelsaus tussen de bladen. Na melding dat ik het niet lekker vond, werd hier niks mee gedaan. Niet eens de vraag of ik iets anders wilde nuttigen. Schandalig dus, ik ging met een lege maag naar huis maar wel 35 euro armer.

De pizza van mijn tafel genoot ging nog wel, maar niet overheerlijk.

26. Als je een échte pizza wilt, moet je hier zijn! Heerlijk. Ook de service is goed. Het is hier wel altijd druk, dus van tevoren reserveren!

27. Heb er 1 keer gegeten met een collega, maar dat was gelijk de laatste keer. De bestelling liet nogal op zich wachten en over de pizza was ik niet dolenthousiast. Bovendien werd ik knettergek van alle rond rennende kinderen (goed, het was primetime). Niet echt een restaurant waar je heen gaat om lekker te ontspannen met lekker eten.

28. Andre Sonderman

We kwamen zonder te reserveren op prime-time binnen met 5 kids (9-18 jr). Eigenlijk was er geen ruimte voor 7, maar er werd met de reserveringen wat geschoven door een uitermate vriendelijke mevrouw en zo stond er opeens een tafel voor 7 klaar voor ons.

We hebben echt de lekkerste pizza's ooit gegeten en ook de lasagna van m'n dochter was heerlijk!

Als ik weer in Apeldoorn ben ga ik zeker nog een keer bij Sardegna eten.

29. Fam.Uil

Wij zijn zeer positief, iedere vakantie (wij komen uit prov. Groningen) eten we een aantal keren bij Sardegna. Personeel is super vriendelijk en de pizza's zijn nergens in Nederland zo lekker! Complimenten! Tot volgend jaar!

30. Sardegna, gezellig, altijd druk, topservice en heerlijke pizza's.
    Een van de weinige lokaties waar ik pizza's eet. Voor ons is het even een pizza eten, maar als je lang gaat tafelen kan de drukte wat benauwd overkomen.
    Maar toch komen wij hier al jaaaaaren maandelijks lekker eten!

31. Zéér goed Italiaans restaurant!

Ik ben zelf van Italiaanse afkomst en ze doen absoluut niet onder voor en Italiaans restaurant in Italie!

Wij komen hier zeker 2x per maand, al een aantal jaren, maar het blijft een topper!

Gr Roberto en Lisette.

32. Op 28 april gegeten met groepje vrouwen en het was lekker weer dus konden we buiten zitten. We hadden een andere plaats besproken maar verschuiven was geen probleem. Service goed. Jammer dat er geen verse vis op de pizza zit maar uit blik! Dat proef je ook wel maar toch wel lekker. Er was ook lekkere pittige olie voor de pizza. Ik kom nog een keer terug.

33. Nooit weer! Ik kom al jaren bij Sardegna, altijd lekkere pizza's en naar mijn zin gehad. Tot gisteravond! Ik ging uit eten met een vriendin die ik lang niet had gezien, het moest een leuke avond worden. We bestelden bij een blonde mevrouw (ze leek de manager, ik kende haar niet...misschien nieuw?) stokbrood vooraf en daarna twee pizza's. We hebben een tijdje gewacht, waarbij ik al verwachtte dat er iets mis was gegaan. Dat klopte, want er kwam een serveerster aangelopen met onze pizza's. Ik heb haar vriendelijk verzocht ons eerst het stokbrood te brengen. Ze liep weg en kwam terug met de blonde mevrouw. Die begon gelijk: "ik heb een fout gemaakt sorry, maar je begrijpt toch zeker wel dat ik straks geen nieuwe pizza's kan maken?!" Uiterst brutaal vond ik! Toen ging ze ook nog dreigen: "ja, ik kan ze in de keuken koud laten worden en dan weer in de oven doen, maar dan zijn ze niet lekker meer". En: "Het enige wat ik kan doen is het stokbrood van de rekening halen, meer niet". We hebben de pizza's opgegeten en zijn daarna gelijk weggegaan. Ik vind het onacceptabel dat er zo'n toon wordt aangeslagen tegen gasten. Als zij het anders had geformuleerd hadden we misschien nog een ijsje gegeten, dat hebben we nu ergerns anders gedaan.

De pizza's waren heerlijk, de service bar slecht!

34. Meer dan goed Italiaans restaurant. Wij komen hier al vanaf 1982 en ondanks een aantal wisselingen van eigenaar blijft dit restaurant een absolute topper. Vriendelijk personeel en de heerlijkste pizza's van Nederland!

35. Een prima restaurant, met lekker eten. Misschien een beetje krap in de inrichting, maar voor de rest weinig minpunten. Ook de bediening is goed.

36. Pizzeria Sardegna is voor ons pure nostalgie, wij komen hier al 27 jaar. In Nederland nergens betere pizza's gegeten. De sfeer is meer Frans bistro dan Italiaans, maar dat is alleen maar beter. Italianen koken geweldig, maar pas recent zijn ze (in Italie) aan sfeer gaan werken. Daar heeft Sardegna geen last van, hier is het gezellig en zulke lekker pizza's zult u zelden eten. ECHT!

37. Top restaurant, alles is goed daar!

Service, eten, prijs, sfeer is helemaal goed.

Voor mij 1 van de betere restaurants uit Apeldoorn.

Die krijgt op alle vlakken een dikke 10.

38. Peter 35 punten

Erg goed gegeten hier.
    Leuk personeel wat wel tegen een lolletje kan.
    Doen niet moeilijk over meer of minder ingredienten, en deze worden ook niet verrekend op rekening.

Goede sfeer in het restaurant, deze zat ook helemaal volgereserveerd, en dat voor een woensdagavond.

Wel was het erg krap in de zaak, veel tafels en stoelen voor het oppervlak.

Verder erg goed, ik ga hier wel vaker komen.

39. Gezellig, prima eten en bijzonder klantvriendelijk.

40. Heerlijk eten en je krijgt waar voor je geld.
    Super gastvrij met het typische italiaanse accent! Geweldig!
    Een echte aanrader als je Italiaans wilt eten!

41. Rob Cornelissem

Uistekend eten!! Niet alleen de pizza,maar al het eten is van uitstekende, verse kwaliteit.
    Een acht stukje Italië en dat in Apeldoorn. Gweldig!!

42. Zalige pizza's, heerlijke pasta's en lekker stokbrood met kruidenboter, een pizzeria waar wij vaak komen.

43. Het concept van deze pizzeria is de italiaanse keuken gecombineerd met de nederlandse eetlust! Super!

44. Als je een keer in Italië op vakantie bent geweest, eet je hier NOOIT meer een pizza. Veel te veel kaas en teveel beleg. Je krijgt wat dat betreft wel waar voor je geld, want in je eentje krijg je een pizza bijna niet op, omdat er dus teveel vettigheid op zit. De pizzeria ernaast, Da Vinci, heeft echte authentieke Italiaanse pizza's.

45. mariolein

vroeger gingen we hier altijd al heen en na lange tijd met de kinderen nu weer. Alsof de tijd heeft stilgestaan!!
    nog steeds dezelfde gastvrijheid, gezelligheid en de heerlijkste pizza die ik me kan voorstellen. het blijft een heerlijk restaurantje.
    ga zo door!!!

46. sardegna: lekkerste pizza's en beste service ooit!!

47. nadiya en eva

mevrouw de jong u bent gestoord, wij zijn fan van deze pizzeria!!!

48. Nicole Mulder

Heerlijk eten voor weinig geld!!
    Tis er altijd wel super druk, dus reserveren voor die tijd is zeker een aanrader.
    De bediening vind ik erg vriendelijk en nog nooit gekke dingen meegemaakt.

49. Jadjari

Wij komen hier al sinds de opening van de pizzeria, al meer dan 20 jaar geleden. Vinden de pizza's er overheerlijk.

50. M. de Jong

Pizza's waren goed, maar ijs was niet lekker. Dus bediende erbij geroepen. Die ging eerst terug naar keuken om te overleggen, nam vervolgens van 1 persoon het ijsje en nam een hap en gaf het weer terug met de mededeling dat het ijs wél goed was! Nog nooit zulk onprofessioneel personeel meegemaakt in de Horeca!! Wij gaan er nooit meer heen, terwijl het simpel op te lossen was. Simpel excuses aanbieden en iets anders aanbieden. Dan waren wij tevreden geweest en waren we nog wel eens terug gekomen. Helaas. (PS: We moesten wel betalen voor het ijs) Eén tip voor Sardegna: "Klant is koning"

51. Heerlijk eten voor een goede prijs met zeer vriendelijke bediening, een restaurant waar wij vaker komen.

52. Wouter Nijkerk

Heerlijk eten