Restaurant Poppe in Apeldoorn

1201050358 21
1207835738 71
1228191878 73

1. Kim 110 punten

Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Ook het kindermenu viel goed in de smaak. De heren in de bediening waren erg vriendelijk en attent. Graag tot een volgende keer!

2. Heerlijk gegeten gisteren. Echt vooral geen 34 jaar om dit "verjaardagsmenu" zo te herhalen!

3. Heerlijk gegeten,verrassend menu.gezellig , een mooie avond met mijn zonen

4. Fam 5 punten

Een goed restaurant waar je je thuis voelt.
    En dat alles voor een aantrekkelijke prijs

5. Een Dinerbon/Verrassingsmenu gekregen van onze dochter.
    Wij hebben genoten van het overheerlijke eten en de aanbevolen wijnen,
    van het vriendelijke personeel. Een aanrader, dit moet je geproefd hebben!

6. I was there twice and I can say that restaurant looks nice, staff is friendly but food is just ok. Prepared well, fresh but no special flavour. They are playing it to safe for my taste.

7. Wederom was het weer goed bij de Poppe vertoeven. Het 3 gangen menu was heerlijk en de bediening is deskundig en vriendelijk. Vooral het heerlijks bij de koffie is een mooie afsluiting.

8. Overheerlijk gegeten met goede wijn in een gezellige sfeer en uitstekende bediening!
    Niets te wensen over hoor.

9. Wim van 't Einde

Mijn verjaardag zal ik niet snel meer vergeten. Heerlijk verrassend menu, heerlijk gezellig aan tafel op een erg goede plek in het restaurant met uitstekende bediening (John). Absolute aanrader!

10. Afgelopen donderdagavond zoals altijd weer super lekker gegeten. Een echte aanrader is de oosters gelakte eendenborst met wortelgembersaus en pastinaak. De wortelgembersaus was voortreffelijk, eerst even proeven voordat je met het gerecht begint. Bediening en sfeer is altijd geweldig. Je voelt je er thuis en niets is teveel voor het personeel en wat heel erg goed is, dat je niets opgedrongen krijgt. Een echte aanrader.

11. Goed eten tegen een redelijke prijs, aardig personeel. Ik zeg gaan! Helaas geen mindervalide toilet, maar voor de rest perfect.

12. Erg gezellig en heerlijk gegeten.

13. Wij wilden hier graag eten voor de spareribs. Deze stonden echter niet meer op de kaart. Na contact met Poppe hebben wij deze toch geserveerd gekregen toen wij hier kwamen eten! Bij het brengen van de kaart werd gevraagd of we nog op de kaart wilden kijken of voor de spareribs gingen. Super service! Daarnaast was het eten super! De spareribs waren over heerlijk. Alle bijgerechtjes waren heerlijk. Prijs/kwaliteit goed.

14. Alles prima; ontvangst, eten, sfeer en bediening.

15. Jasper 34 punten

Afgelopen vrijdag hier heerlijk gegeten. Een van de betere restaurants van Apeldoorn. Lekkere wijn, lekkere gerechten, goede smaken, precies goede verhouding op bord. Eigenlijk het enige wat we niet begrepen waren de aardappels uit de bbq, die oogden saai en er had eigenlijk een frisse dip bij gehoord.

16. Welliswaar een half jaar geleden wezen eten, maar het was top! Super sfeer en heerlijk eten. Hoort voor mij bij de top 3 restaurants in Apeldoorn.

17. Jaarlijks komen we altijd bij Poppe eten vanwege de kwaliteit. Afgelopen jaar zien we geen nieuwe impulsen en de ervaring van afgelopen week was voor ons een teleurstelling. De kwaliteit gaat achteruit en vertaald zich in de medewerkers die niet de meer de passie uitstralen en een verlengstuk zijn van wat de kok heeft gemaakt. We misten de gastvrijheid, kennis van het eten en drinken, de gerechten werden op tafel gezet alsof het uit een gaarkeuken komt. Wij moesten relatief lang wachten op ons eten, wat we die avond niet bezwaarlijk vonden, echter toen het eten op was kregen we het gevoel dat we het gewenst was dat we snel zouden vertrekken.
    Beste Poppe, ga uzelf weer herontdekken.

Groet Jacob

18. Afgelopen vrijdagavond weer bij Poppe gegeten. Zoals altijd erg lekker!! Vriendelijke bediening. Wij vinden het een restaurant om steeds weer terug te komen. Aanrader: etagère lunch!! Erg lekker en ruim voldoende.

19. Zeer teleurgesteld door Poppe Apeldoorn. Verdient niet om dezelfde naam te dragen als het uitstekende restaurant in Zwolle!

De kwaliteit van het eten is zeer onder de maat, gezien de prijzen. Vlees van slechte kwaliteit (vette lam en de eend was niet mals), maar vooral het serveren van blik ratatouille is in mijn ogen een schande. Mijn vlees ging terug de keuken in, omdat het bijna rauw was geserveerd.

Ook heb ik dit alles aan de bediening laten weten toen zij op het einde vroegen of alles naar wens was geweest. In een restaurant dat staat achter wat het serveert, zou ik dan verwachten dat de kok zelf de kritiek komt aanhoren en zijn verhaal doen. Maar nee..

Wat ons geserveerd is, had ik prima gevonden in een wegrestaurant, voor de helft van wat wij hebben moeten betalen. Maar dat is niet Poppe en zijn prijzen waard!

20. Stan Bosschart

21. Wij eten hier geregeld. Hele aardige mensen in de bediening. En het eten is erg goed. Lekkere zoete olijven en vers gebakken brood met boter vooraf. Heerlijke voor, hoofd en nagerechten gemaakt van verse producten ! Wat ons betreft een van de lekkerste restaurants in Apeldoorn !

22. liesbeth verweij

Vriendelijke en correcte bediening.
    Prijs kwaliteit verhouding prima.
    Kom zeker terug!

23. Met de vrienden was het gezellig! We moesten lang wachten op het eten (ong. een uur), op een gegeven moment gevraagd waar het bleef....er was iets mis gegaan, dit geef je toch aan als bediening. Vervolgens leek het wel of ze de portie vlees door de helft hadden gedaan. De bediening was weinig service gericht, zou je niet verwachten bij zo'n restaurant. Koffie met koffiedik en ' meer' op de schotel dan in het kopje en dan nog geen excuus. De locatie is leuk en geeft verwachtingen... Verwachtingen die helaas die niet uit kwamen....

24. Thea Lodder

vrijdagavond jl. met jeugdvriendin gegeten bij Poppe.
    Vriendin (komt vaker bij Poppe), heeft niets teveel gezegd.
    Heerlijk gegeten -4 gangen dag menu-, goede sfeer en correcte bediening.
    Tot volgend keer!

25. Onze ervaring op 28-01-2012

Het eten en drinken is prima te doen. Er hangt absoluut geen gezellige sfeer in het restaurant. De service is super slecht je moet vaak te lang wachten op je eten maar ook je drinken.
    Iedereen loopt als kip zonder kop rond. En het meeste personeel kijk boos of chagrijnig. De prijs wat je voor het eten betaal is nog wel te doen. Maar voor de rest is echt echt slecht.

26. 31 mei jl daar gegeten met mijn vriendin, leuk restaurant voorgerecht was lekker maar niet bijzonder, hoofdgerecht was heerlijk nog nooit zo'n lekkere kip gehad en het nagerecht was ook goed wederom niet veel bijzonders.
    Wij hebben een wijnarrangement bij het eten genuttigd wat heerlijk was, en ik weet nu gelukkig welke wijnen mijn vriendin heeft gehad want de ober had bij elke wijn van mijn vriendin een mooi verhaal en bij mij wist hij te vertellen dat ze rood/wit of rose waren wat ik uiteraard zelf ook kan zien.
    Verder een uiterst aardige ober die goed bedient!
    Al met al een gezellige avond en leuk om een keer te gaan eten.

27. Gezellig restaurant. Net een beetje gedimd licht, open haard. Vriendelijke bediening, ze waren erg lief voor mijn (ongeduldige) peuter van 3.

Lekker eten, verzoekjes zijn geen probleem en worden zonder omhaal zo voor je bereid.

Ik vind het zeker niet duur, dus ook de prijs/kwaliteit verhouding is goed.

28. Eten redelijk, je verwacht meer voor die prijs. Bediening weinig kennis van zaken. Viel mij tegen.

29. Vanavond gegeten voor de verjaardag van mijn moeder die vandaag 86 jaar is geworden. Het eten wat erg lekker, de bediening was slecht...

30. boerkamp

Super gegeten, een erg leuk restaurant met vriendelijke bediening. Eten was helemaal top, een restaurant waar je je welkom voelt. En prima betaalbaar! Een echte aanrader voor iedereen!

31. Zeer lange wachttijd in een bijna leeg restaurant, voorgerecht was koud, kleine porties, de parelhoen was volgens mij een gewone kippenbout die nergens naar smaakte weing tot geen groente.

Al met al viel het erg tegen.

32. Robster

Top gegeten, vriendelijke bediening, leuk contact met de keukenbrigade (open keuken) en goede open wijnen. En dat allemaal voor een redelijke prijs. Aanrader!

33. We hadden een tafel gereserveerd rechts achterin naast de openhaard voor afgelopen zaterdag.

Toen we aankwamen bleek dat deze tafel vergeven was aan vier personen die nog moesten komen.

Er was een tafel voor twee personen op de meeste slechte plaats die je maar kan bedenken midden in het looppad ( hebben we al eerder gezeten).

Uiteindelijk zijn we weg gegaan.

34. Vanavond weer naar Poppe, wij komen hier meerdere malen per jaar en elke keer is het weer top! Goede service, klantvriendelijk, lekkere wijnen en zeer lekker eten.

35. Vroeger kwam ik vaak bij Poppe, maar de laatste jaren lijkt het of ze hun glans hebben verloren. De kwaliteit van het eten is redelijk, maar de kaart is een beetje saai. Ik verwacht meer creativiteit.

36. ED 757 punten

Afgelopen week hebben we lekker bij Poppe gegeten. Een 3-gangen lunch: een krachtige kreeftensoep, een voortreffelijk kalfshoofdgerecht en een smaakvol toetje voor rond de 25 euro. De bediening was echt uitstekend en vooral beleefd. De kok mag iets minder hoog op smaak koken, maar met name het kalfsgerecht was echt subliem. Kortom, hier komen we graag terug.

37. Tries-ke

38. Bas Flintstone

Eten is goed. Prima combinaties, kundige koks die je bij het binnenkomen begroeten. Maar da's niet genoeg. Tafel buiten gekozen, aan voorzijde restaurant. Ontvangst door ietwat afstandelijke heer van middelbare leeftijd met streepjesoverhemd (eigenaar?), die ons na het aperitief naar binnen loodste toen het begon te regenen. Na 20:00 hebben we hem niet meer gezien; de bediening werd verder overgelaten aan scholieren/eerstejaars studenten, die wel heel druk heen en weer liepen maar vooral geen ook hadden voor een discreet opgestoken hand. Zo druk was het absoluut niet. Hard roepen dan maar? Communicatie verliep moeizaam en plichtmatig, ze hadden er echt geen zin in.

Gepeperde rekening, dat wel. Poppe? We rijden er voortaan voorbij.

39. Altijd goede ervaring met Poppe. Maar sinds gisteravond valt het zwaar tegen.

Wilden aardappeltjes erbij hebben, na 20 minuten nog niet gebracht. Toetje met chocoladesaus was waterig! Bestelden aan het eind 4 kopjes koffie, waarvan 3 met voetbad. Volgende dag rekening bekeken,1 toetje te veel berekend.

40. Gisteren prima gegeten bij Poppe. Vriendelijke bediening die goed hun best deed om onze buitenlandse gasten bij te staan in het Engels. Uit eigen beweging werd er ook een vegetarische variant van de salade geserveerd, keurig.

Het eten is puur maar wel smaakvol en zeker voor die prijs echt uitstekend. Kom hier zeker terug.

41. I. Krefft

Het eten vonden wij erg lekker, we hebben er echt van genoten.

De bediening was goed en de sfeer was gezellig.

Kortom gewoon een goed restaurant waar ik zeker nog wel een keer naar toe wil.

42. Wij komen de laatste jaren in toenemende mate bij Restaurant Poppe, een keer of 5/6 per jaar, met kleine en wat minder kleine groepjes.

Nog nooit stelde Poppe teleur, sterker nog Poppe verrast ons keer op keer en heeft daarnaast veruit de beste prijs/kwaliteitsverhouding van alle restaurants in Apeldoorn.

Met allure, vindingrijkheid en met veel smaak gemaakte gerechten, regelmatig tippend aan sterrenkwaliteit voor een zeer schappelijke prijs. In een heerlijke sfeer: stijlvolle gezelligheid.

Restaurant Poppe verdient het wat ons betreft om op de eerste plaats te staan in deze lijst en is absoluut straatlengtes beter dan alle restaurants die op deze lijst voorkomen (wij aten ook bij deze restaurants en weten dus waarover wij praten)

43. Ontzettende leuke bediening! Heerlijk en betaalbaar dagmenu!
    Combinatie van vis en vlees in het dagmenu!
    Zeer nette bediening en een uitstekende wijnkeuze bij de gerechten. Enige jammere was dat er geen verdere uitleg bij de wijn was en dat men ons niet eerst de wijn liet proeven! Bij een wederom aankomst in Apeldoorn staat Restaurant Poppe zeker op de herhaallijst!
    Jammer dat we vanavond zelf weer moeten koken, na zo lekker te hebben gegeten.

44. Ondanks het feit dat wij niet besproken hadden, kwamen wij terecht bij dit restaurant.
    Wij hadden geen speciale verwachtingen, maar waren blij verrast over de uitstekende kwaliteit van de gerechten die werden geserveerd.
    Over de bediening waren wij zeer te spreken.
    Voor herhaling vatbaar!

Fam. G. Lesmeister Amstelveen.

45. Altijd gedacht dat Apeldoorn het verzamelpunt was van pannenkoekenhuizen. Ben helemaal om door Poppe. Hier wordt nou helemaal naar mijn smaak gekookt! Smaaksensaties die ontstaan door gebruik van eerlijke en heerlijke ingrediënten. Prachtig opgediend, zonder pompeuze manieren. Zo betaalbaar dat ik er iedere dag wel kan eten. Waar vind je dat nog? Mijn reclamebureau gaat hier binnenkort elke maand in de private diningroom vergaderen en lunchen. Het dineren doe ik dan wel privé. Absolute aanrader!

46. anoniemus

het is er erg gezellig er hangt altijd een lekkere sfeer erg leuk ook om te werken het personeel is er ook erg goed je wod er echt goed bedient klachten zijn er naar mijn idee dus ok haast niet maar tuurlijk er zijn ook wel eens mindere dagen dus af en toe iets mis kan altijd gebeuren toch

47. f.blaakmeer

Klanten laten wachten terwijl restaurant nagenoeg leeg is en zelfs op het terras plaats genoeg is. Kiezen we een buitentafel compleet met vele, vele mieren! Andere tafel wordt niet schoongemaakt, de menukaart van de eerste de beste snackbar ziet er aantrekkelijker uit. Bij de vegetarische hoofdmaaltijd haal je het vlees component eruit. Schijnbaar niet in staat in een vege maaltijd te serveren. De prijs blijft ook gelijk.
    Kortom de tweede zeer matige ervaring met een restaurant wat wel de naam wil hebben het beter te kunnen.
    We eten zeer veel buiten de deur, maar hier even niet meer.
    Wij behoren niet tot de "Poppe incrowd" en hebben dan ook mindere ervaringen.

2,1