Restaurant Malkenschoten in Apeldoorn

1399381994 75
1491986439 79
1503561995 71
1507420513 71

1. Ging hier weer een keer eten. Ik vind dat ze steeds beter worden. Service was uitstekend. Door een fout in de keuken was er een kleine vertraging met mijn hoofdgerecht. Kreeg de breekbrood met de kruidenboter voor niks zodat ik niet te lang zonder eten zat. Lekker bok bier op tap. Lekker eten, en niet te kleine porties. Mensen zonder kinderen in een ander hoek gezet, dus geen last, en ook lekker sfeer. Dit is een van de betere restauranten in Apeldoorn geworden.

2. Ver beneden niveau! De bediening was top!

Een jaar geleden met ons gezin en familieleden op deze locatie gegeten. Zowel de wat 'duurdere' gerechten alsmede de pizza's voor de kinderen besteld. Toentertijd heerlijk gegeten!

Echter afgelopen woensdag na een middag(je) kinderparadijs Malkenschoten, aangrenzend aan restaurant Malkenschoten besloten om wederom met z'n allen hier te gaan eten.

Maar wat een tegenvaller... De bestelde pizza's waren een zompige kant en klare pizzabodem en verreweg van rijkelijk (vers) belegd!

Tevens waren wij bij de speelhoek gestationeerd, aangrenzend aan de keuken. Hierdoor heb ik met eigen ogen kunnen constateren dat het een ongeorganiseerde keuken betreft, zowel qua hygiene als efficiëntie.

Bij het afrekenen heb ik gevraagd of er onlangs een wisseling van eigenaar heeft plaatsgevonden. Dit blijkt idd. het geval te zijn. Tevens gaf medewerkster toe dat de klachtenreeks sindsdien toenemen.

Overall is het personeel adequaat en uiterst vriendelijk! Neemt niet weg dat alles valt en staat bij kwaliteit die men serveert.

Denk dat de overheadkosten momenteel leidend zijn (huur en/of goodwill) in de huidige setting. Naar mijn mening zijn ze hierdoor niet in staat om de kwaliteit te leveren die zij voor ogen (zouden) moeten hebben.

3. Wij waren 9/10 met een grote groep. Het was boven verwachting. Super vriendelijk personeel. Het eten was zeer goed en verzorgt zeker gezien de prijs.

4. Peter en Truus

Een aanrader, goed verzorgd, ruime keuze voor elk wat wils. Prima prijs / kwaliteit verhouding.
    Komen hier zeker terug.

5. Leuk restaurant, goede en vriendelijke bediening. Sinds enkele weken is er een nieuwe kaart. Ook de gerechten zijn aangepast en met name de prijzen daarvoor zijn verhoogd. Daarvoor was het dus qua prijs aantrekkelijker om er te gaan eten. Nu plaatst het restaurant zich in het segment waarin zich in Apeldoorn vele aanbieders bevinden.
    Het is niet meer zo voor de hand liggend om voor Malkenschoten te kiezen, temeer daar de kinderboerderij veel jonge gezinnen met kinderen trekt. Dat geeft soms nogal wat drukte en overlast. Zeker voor de wat oudere bezoekers. Het restaurant is met de nieuwe eigenaar een andere weg ingeslagen, de vraag is of dat een goede keuze is geweest.

6. Marcel en Irene

Niet doen!
    Plakkerige tafels, zompige kant en klare pizzabodems tegen forse prijzen. De bediening is vriendelijk

2,1
  7. Heerlijk gegeten vanavond! Geweldige nieuwe menukaart, met voor ieder wat wils! Personeel erg vriendelijk en denkt graag mee! Aanrader!

8. Heidi Harinf

Heel gezellig gegeten voor mijn moeder haar verjaardag! Gezellig personeel lekker eten en mooi plekje op het terras!
    Ook mochten onze 2 hondjes mee en een waterbak was zo geregeld! Personeel nog lief gezongen voor mij moeder!

9. Leny&Henk Boon

Heerlijk gegeten fijne eigenarsse en top bediening.

10. Gisteren wezen eten met baby. Drinken besteld en je krijgt letterlijk 3 slokken wijn in een glas geserveerd. Duurt even voordat ze je gerechten opnemen en je zelf moet vragen of ze het op willen nemen. Op het voorgerecht een uur en een kwartier moeten wachten en daarna nog een uur op het hoofdgerecht. Slecht. Daarna biefstuk gekregen en deze was erg gaar waardoor we hem terug hebben gestuurd. Mocht iets andere uit kiezen maar helaas wouden we niet langer wachten. Uiteindelijk geen toetjes meer genomen.

Wij zullen hier niet gauw maar eten.

11. Fam akkerman

6 uur arriveren. Half 7 voorgerecht gekregen. 8 uur pas het hoofdgerecht, en dat was ronduit smerig! Spareribs zo taai dat je ermee kunt flossen en lasage met zalm die zover doorgekookt is dat de uit snot is en de lasagnebladen oplossen in t vocht van de uit. Om het nog maar niet over de bedorven geur te hebben. Persoon was alleraardigst, bracht 4 stukjes stokbrood tijdens het lange wachten. De lasagne werd van de rekening gehaald. Bediening vond het overduidelijk zelf ook te ranzig om aan te zien en met moeite kreeg ze het voor elkaar om ons te melden vanuit de keuken dat het er altijd zo uitzag en goed was aldus kok.
    We kregen nog gratis koffieaangeboden, maar het was inmiddels 2.5 uur verder met kleine kids, dus maar bedankt.
    Opzich een heel leuk restaurant om eens heen te gaan, maar dan moeten ze echt wat aan het eten doen. Gordon ramsey zou zijn lol opkunnen hier..

12. Al een paar x wezen eten, altijd heerlijk en zeer vriendelijke bediening!! Echt top!!
    Komen er zeer zeker weer terug!

13. Heerlijk gegeten... vriendelijke bediening... alleen jammer dat er mensen zijn die een pizza meer dan de helft op eten en dan gaan klagen dat die niet lekker is, om niet te willen betalen.. zat er vlak bij... wou er op reageren,maar heeft met zulke profiteurs denk ik geen zin.
    Wij komen zeker terug!!

14. Bouwmeester

Een jaar geleden gegeten, de wat 'duurdere' gerechten van de kaart. Wat een slecht eten het vlees was vrijwel niet door te komen en het eten was gewoon ronduit slecht en smakeloos.

Wel een rekening van 85 euro, prijs kwaliteit was dus in en in triest, we waren ook met andere mensen en hebben ons daarom helaas ingehouden en niets gezegd ook om de sfeer voor die gene niet te verpesten.

Gisteren 18 juli naar een dagje Moviepark wou onze zoon van 7 er graag eten omdat je er zo leuk kan spelen, nou dachten we als we dan wat simpels bestellen als een pizza dan kan et toch weinig mis gaan.

Er dus toch weer heen gegaan, maar onze gedachten bleken al snel een illusie, het personeel vriendelijk maar erg amateuristisch en terwijl je dan een pizza besteld omdat je denkt dat die niet te verpesten is… Nou wij kwamen bedrogen uit!

Wat een bagger voedsel, deze pizza was smeriger dan de slechtste supermarkt pizza het leek wel alsof je rechtstreeks uit een goedkope bak tomatensaus zat te eten!

Aangegeven het meisje wat ons bediende en zij ging de 'bazin' halen. De pizza werd meegenomen. De bazin kwam en vertelde dat ze mijn pizza had geproefd en dat ze hem lekker vond.

Nou daar zit dus het probleem, als je dat smerige stuk deeg met tomaten saus onder de noemer 'lekker' schaart en met de visie je restaurant runt dan begrijp ik wel waarom dat restaurant altijd bagger serveert en veel slechte recensies krijgt!

Niet alleen mijn pizza, maar de pizza van mij schoonmoder die ook mee was, was minstens net zo rampzalig, aangegeven voor beide pizza's niet te gaan betalen. De vrouw in kwestie dacht daar nog een discussie over te kunnen voeren maar naar deze rommel op tafel te hebben gekregen leek me dat niet meer nodig en hebben dat dus ook niet gedaan!

Ga hier nooit meer heen en voor ieder ander doe dat ook niet! ZONDE van je geld!

15. Het eten was goed. Maar de sfeer waardeloos erg rommelig er was ook geen tafel geresrveerd. Tafell was niet schoon en stoelen zaten vol blad van bomen en zo. Viel dus tegen.

16. Wij hadden om 17.30 uur afgesproken. Er stond direct een juffrouw aan de tafel of we wilden drinken.
    Na 2 min. kwam er iemand wat we wilden bestellen. Om 18.35 hadden we nog niets op tafel en hebben we een klacht ingediend. Toen kregen we een stokbrood met kruiden boter aan geboden. Het duurde nog wel erg lang dat we ons eten kregen. We hebben toen tegen elkaar gezegd dat als het nu niet komt gaan we weg.
    Om 19.00 kwam het eten op tafel. De Mensen die naast ons 6 volwassen met 2 kinderen vroegen ons wat er aan de hand was. Ook die waren niet tevreden. Aan de andere kant van onze tafel. Waren 2 volwassen met 2 kinderen. Die ook erg lang moesten wachten maar die kregen toch snel hun eten nadat ze hadden geklaagd. De dame die ons hielp, wij dachten een cheffin, vertelde ons dat er een groep van 30 pers. te laat waren binnen gekomen. Dat dat de oorzaak was dat wij nog niets hadden. Nou wij vonden dat die maar hadden moeten wachten. Wij waren op tijd, dat het voor jullie vervelend is begrijpen we. De bediening was erg goed. En het eten was prima.

Met vriendelijke groet Mevr. M Goedhard

17. Ik had spare ribs heerlijk, maar ik miste een bakje water voor mijn handen.

18. W. Dekker

Wij waren er voor de eerste keer, op aanbeveling van onze zoon en schoondochter. Het eten was uitstekend , zij hadden niets teveel gezegd.

19. Ik was voor de vierde keer daar om te eten. En het beviel ons weer erg goed. Ik kon mijn volle stempelkaart inleveren, dus dat scheelde weer in de prijs. Jammer was wel dat er geen kaart van biersoorten was omdat ze op een ander merk overgingen. Maar wij hopen er weer eens van het goede eten te genieten.

20. We waren 45 jaar getrouwd en we zijn op 25 februarie by restaurant malkenschoten wezen eten en drinken.Het eten was heerlijk en bediening goed georganiseerd.Het restaurant was helemaal vol en we hoefden nooit te lang te wachten.Voor herhaling vatbaar.

21. Theo matern

Wij hebben het gezellig gehad en de sfeer was fijn en goed en de bediening is ook heel goed. Ik wil zeggen, ga zo door.

M.v.g. Theo Matern

22. TOP restaurant, service, prijs en sfeer!!

23. Een spontaan idee om als vakantieafsluiting met ons gezin bij Malkenschoten te gaan eten, erg goed bevallen! Absolute aanrader. Het was er gezellig druk, in onze ogen al een goed teken, bediening top! Eigenaresse vol enthousiasme aan het helpen. Eten zag er goed uit en smaakte heel lekker. Leuk spaarsysteem om snel weer terug te komen. Voor jong en oud kun je er goed zijn.

Complimenten, ga zo door!!!

24. H van Amersvoort

Geweldig restaurant, goede service voor herhaling zeer geslaagd de bediening was geweldig, correct en voelde het goed aan

25. Wij zijn binnen gekomen met een grote groep, 13 pers incl kinderen. Bediening was aller aardigst en zorgde voor een plek voor ons, wij vonden de sfeer erg gezellig. Helaas geen leuke ervaring geworden. Na het eerste drankje en na 30 minuten het voor gerecht, was de palm al op en moesten onze mannen over op ander bier. We hebben 2 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht! En toen waren de spare ribs ook nog eens zo verkoold dat we het niet konden eten. Het stoofpotje was smakeloos, het was een teleurstelling. We hebben een paar drankjes niet hoeven betalen en hebben ook geen dessert meer genomen. Wij gaan hier niet nog eens heen.

26. Joke Bessels

Wij hebben heerlijk gegeten en hebben het erg gezellig gehad, ook de kleinkinderen hadden het reuze naar hun zin.

27. Keurig restaurant / ietwat nostalgisch. Wij nuttigden een heeerlijk 3-gangenmenu dat door het prettige personeel correct werd opgediend. De prijzen verhouden zich uitstekend tot de kwaliteit. Zeer aanbevolen restaurant.

28. Marc Olde Kalter

Wij waren met z'n vijfjes uit eten bij restaurant Malkenschoten in Apeldoorn. Mijn zusje had een zeer onsmakelijk iets in de salade. Ze schrok hier enorm van.

Het personeel reageerde ook geschrokken. Een mannelijk personeelslid moest het bord weghalen.
    Het was wel een beetje hilarisch en we hebben er om kunnen lachen, maar achteraf vonden we de 'genoegdoening' wel erg teleurstellend. Zo werd er niet eens een nieuwe salade aangeboden. Mijn zusje kon wel een gratis dessert krijgen. Maar omdat haar eetlust nogal bedorven was had zij daar geen zin in. Uiteindelijk kreeg ze enkel de 2 drankjes die ze had genuttigd vergoed.

In het kort: het personeel was erg vriendelijk. Maar de eindverantwoordelijke deed het - toch wel unieke en vrij ernstige - geval een beetje af als een 'foutje' en loste het probleem niet naar tevredenheid op. Meer compensatie was in dit geval op zijn plaats geweest.

29. Wij hebben voor het eerst hier gegeten, het eten vonden wij erg lekker en goed! Bediening vonden wij wat minder! De dames waren zeker vriendelijk, maar hielden in ieder geval onze tafel niet goed in de gaten qua drinken, hebben hier zelf steeds om moeten vragen.

30. Een jaartje eerder hier ook eens heerlijk gegeten. Dat smaakte toen naar meer. Als 80-plussers heb je geen behoefte meer aan grote porties. We hielden het bij soep en een voorgerecht, vergezeld door een La Trappe quadrupel trappist. Beide gerechten waren heel goed bereid, de bediening was vriendelijk, attent en correct. De tafel was schoon en de sfeer was mede door de verlichting gezellig. Omdat het niet te druk was kregen we van het huis nog een kopje koffie aangeboden, die we bij de open haard geserveerd kregen. Kortom: We zijn hier echt niet voor de laatste keer geweest.

31. Hier voor de eerste keer als Restaurant Malkenschoten gegeten, en het zal zeker niet de laatste keer zijn. De eten was heerlijk. Wel simpel bereid, maar goed bereid met goede smaak en porties. De service was snel en heel vriendelijk. De sfeer was leuk en er is ook best veel besteed aan voor kinderen op hun gemak te houden. Er waren wel een aantal kinderen aanwezig zo het is ideaal voor gezinnen met kinderen. De prijs vonden wij heel scappelijk - 3 gangen voor €18,95. Daar konden wij niks van zeggen, aangezien alles smaakte vers en goed bereid. Ik heb wel een hele positieve opmerking. Normaal gesproken krijg je sla, enz als garnituur, maar hier kregen wij gemengde groenten als garnituur. Er waren zes of zeven soorten groenten waaronder wortelballen, baby mais, peultjes doperwtjes, boontjes met gemaakt met kruidenboter. Dit was gewoon heerlijk en verrassend anders. Hier is zeker een aanrader!

32. A J Huisman

Heerlijk met z'n tweeën uit uiten geweest. Netjes en goed verzorgd.

33. H.W.Eilander

30 oktober 2015

Wij hebben heerlijk gegeten van het 3gangen menu, misten wel enige groenten. De bediening was vriendelijk en correct.

Wij hebben gebruik gemaakt van de aanbieding, echter bij het afrekenen met een dinerkaart/ restaurantkaart (cadeau kaart) gelden niet de reductie prijzen. Wij hebben aangegeven dat dit nergens vermeld stond, en men zou er bij de volgende acties melding van maken.

Verder niets dan lof!

34. Voor de tweede keer een teleurstelling. De eerste keer met een verjaardagskortingskaart. Geldt niet als je kind een menuutje neemt en 4 volwassenen van de kaart eten. Immers, het kindermenu is een aktie en dan geldt het niet.

Tweede keer was vandaag. Kinderen eten een gratis kindergerecht als er een betalende volwassene is en de bestelling voor 17.30 uur wordt gedaan. Geldt dus niet als je kinderen het 3 gangenmenu nemen. Dat is volgens de bedrijfsleider geen gerecht dus geldt het niet. Ook geen aftrek ofzo. Misleidende reclame.

Ik ben klaar met dit restaurant door de attitude. Jammer, want je kunt er best eten met kids.

35. Na een gezellige dag uit in de Apenheul, hebben we heerlijk gegeten bij dit kindvriendelijke restaurant. Bij binnenkomst mochten we een leuk plaatsje uitzoeken bij het raam, ons werd verteld dat ze een leuke kinderhoek hebben. Het eten was boven verwachting zeer goed en snel geserveerd.
    Vriendelijk personeel, ze vroegen ons of de gerechten van de kinderen bij onze voorgerechten mee moesten komen. Heel handig want wij kunnen dan zelf lekker dineren.
    Na de rekening was het moeilijk om de kinderen weer mee naar huis te krijgen, omdat ze nog wat leuks uit mochten zoeken. Kortom het was een zeer plezierige avond, en komen zeker nog een keer terug.

36. Willemein van Amstel

Heb met mijn man en kinderen hier gegeten na aanraden van de buren, wie hier meermaals eerder zijn geweest en het elke keer goed hebben gehad.

Na deze positieve berichten besloten we een bezoekje te wagen en ik moet zeggen, het eten was fantastisch, helemaal voor de prijs. Ik heb zelf een pasta met zalmsaus gegeten en mijn man had een biefstuk. Voor het jongste kind een bordje frietjes en een frikandel (beetje karig geserveerd), en mijn tweede zoon had een pizza met kip en paprika. Alle gerechten smaakte voortreffelijk, en de biefstuk was perfect medium-rare geserveerd.

De sfeer in het restaurant was knus, het zat lekker vol, een open haardje aan en een mooie ruime tafel om aan te zitten zorgden deze fijne sfeer. Wij gaan hier zeker nog een keer eten!

37. Wij hebben weer heerlijk gegeten bij restaurant malkenschoten!! Een vers kippetje van de grill en een heerlijke biefstuk. Als nagerecht hebben we genoten van een tiramisu en een zelfgemaakte brownie. De sfeer en de bediening waren zoals de vorige keer weer goed! Zeker weer tot een volgende keer.

38. Kindvriendelijk, redelijk eten. Voor de prijs prima.

39. Wij hebben er vorig jaar op uitnodiging van onze schoonzoon en dochter er de tweede kerstdag gegeten 2014. Het was om in een woord samen te vatten af.

Goed eten, aardige bediening; ondanks dat het propvol zat en een betaalbare prijs vooral met de Kerst. De kinderen mochten wat grabbelen na afloop, heel kindvriendelijk.

Dit jaar hopen we met de kerst met ons hele gezin er te gaan eten.

M Bremer

40. Leuk restaurant, vriendelijke bediening en eten werd snel geserveerd, wat mooi was want we waren met een klein kindje. Eten was lekker, zeker voor die prijs. Enige minpunt vond ik dat het aardig aan de zoute kant was, maar verder leuk, simpel tentje.

41. Theo van Muurkot

Op zaterdag 6 juni heb ik samen met mijn vrouw gegeten bij restaurant Malkenschoten. Wij hadden hier nog nooit eerder gegeten, maar zijn het eens gaan proberen na aanraden van vrienden.

Eenmaal binnengekomen bij het restaurant was er direct een goede sfeer aanwezig. Het restaurant oogt knus en gezellig. Daarnaast werden we direct geholpen naar onze tafel. De menukaart werd al snel gebracht waarop de gerechten erg gevarieerd zijn, voor ieder wat wils. We hadden gebakken champignons en een rundercarpaccio besteld. Deze hadden we erg snel op tafel, smaakten beide goed en de carpaccio werd erg leuk uitgeserveerd. Als hoofdgerecht hadden we een ribeye en een zalmfilet. De ribeye was heerlijk. Veel smaak en perfect medium gebakken zoals besteld. De zalm was ook erg goed!

Conclusie is dat we zeker nog een keer hier gaan eten! Aardige bediening, leuke sfeer binnen, snel geholpen, eten was snel klaar en daarnaast ook nog erg lekker. En dit alles voor een goede prijs-kwaliteit verhouding. Hier weten ze wat de gasten willen en wordt dit waargemaakt.

42. Frits Aalsberger

Wij hebben op 9 mei met 4 personen gegeten bij Restaurant Malkenschoten.
    Bij aankomst was de uitstraling van het restaurant al aannemelijk. Er hingen verse kippen in een gril te draaien en de geur die daar vanaf kwam rook je al op de parkeerplaats. Bij binnenkomst werden wij allervriendelijkst ontvangen door een vrolijk dametje die ondanks de drukte tijd voor ons vrij maakte om het ons zo goed mogelijk naar ons zin te maken.
    Nadat we gesettled waren en een blik op de menukaart hadden kunnen werpen werden we snel geholpen en stonden de drankjes en de voorgerechten als een speer op tafel. Ik had een heerlijke tomatensoep met room en mijn vrouw genoot van een portie gebakken champignons. Mijn kids waren aan het genieten van een kleurplaat en doken al snel de speelhoek in. We hebben niet meer naar ze om hoeven kijken totdat de hoofdgerechten op tafel stonden.
    Mijn vrouw en ik hebben spare-ribs en een schnitzel gegeten. Deze waren erg lekker! Mijn vrouw vond de schnitzel overheerlijk en ik kon niet genoeg krijgen van de spare-ribs. Mijn kinderen zaten lekker te smikkelen van een berenpannekoek die leuk was aangekleed met snoepjes. Als nagerecht hadden we verse brownies en mijn kinderen een leuk versiert ijsje.

De service over de hele avond was geweldig, uiterst vriendelijk personeel en heerlijke drankjes.
    Nadat we betaald hadden (wat trouwens erg meeviel) mochten mijn kinderen een cadeautje uitzoeken waar ze op de terugweg mooi zoet mee waren.

Conclusie: Wat wil je meer op een zaterdag avond met je gezinnetje? We komen zeker terug!!

Frits en de rest

44. M. Huiskes

Erg slecht eten! Onze schnitzels kwamen uit de frituur en dropen van het vet. Ondanks de lage prijs het geld absoluut niet waard!

45. Lekker gegeten, hele aardige bediening en goede service voor weinig geld. Kom zeker terug.

46. Heb een super gezellige avond gehad, hele aardige bediening en goede service voor weinig geld. Zeker een aanrader!

47. Monique Brouwer

Ziet er gezellig uit. Maar ons eten was echt veel te zout. Jammer, maar niet voor herhaling vatbaar.

48. Marco van Gijssel

Stoofpotje gegeten, maar deze was ongelooflijk zout. Iemand anders had geen stoofpotje en vond de patat zout. Dat proefde ik zelf al niet eens meer, zo zout.
    De bediening is jong en onervaren. Een half dienblad met drinken viel over tafel, eten en persoon. Persoon kreeg weliswaar een nieuw super zout stoofpotje en een sorry, maar een gratis drankje en oprechte excuses was meer attenter geweest.
    Ik zal dit restaurant in de toekomst mijden. In onze groep van 10 volwassenen was iedereen een zelfde mening toebedeeld. Sorry, maar ik kan er niets anders van maken.

49. Voor de derde keer gegeten bij dit restaurant, en wederom is het goed bevallen. De negatieve beoordelingen in de vorm van een 4 of lager doet absoluut geen recht aan het geen geboden wordt. Natuurlijk heeft een ieder een eigen en andere smaak belevenis, en vindt je iets wel of niet lekker. Maar om de gerechten zo neer te sabelen gaat te ver en is mijns inziens onjuist. Zelf houdt ik niet van culinair tafelen, en dan kun je prima terecht bij Malkenschoten. Ben kritisch als het om eten gaat, dus het feit dat ik er 3 keer ben geweest zegt genoeg. Het eten is meer dan goed te noemen en nog betaalbaar (houden zo!!), en zeker op woensdag, donderdag en vrijdag!! Zoals eerder vermeld hebben ze de lekkerste sparerib. Dus gezellig, sfeervol en lekker eten tegen een betaalbare prijs!

50. Afgelopen vrijdag voor de 2e keer gegeten bij Restaurant Malkenschoten, samen met mijn vrouw. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was wederom erg vriendelijk! Helaas moet ik vermelden dat de koffie van een slechte kwaliteit was en absoluut niet smaakte, dit deed jammer genoeg afbreuk aan het geheel. De vorige keer was dit ook reeds het geval, dus voor ons geen koffie meer!

51. Ik heb meerdere malen bij Restaurant Malkenschoten gegeten en was zeer tevreden. De gevarieerde kaart heeft voor ieder wat wils. Mijn favoriet is de stoofpot, krachtig van smaak met lekkere boteraardappelen en sla. Ook de ribeye of een portie spareribs staan boven aan mijn lijstje.
    Het mooie aan het restaurant is dat de prijs-kwaliteitverhouding klopt, en ik daardoor makkelijk een keer uiteten kan gaan zonder kapitalen uit te hoeven geven. Ik kan kiezen voor een romantisch plekje, groepstafels of een plek dicht bij de kinderspeelhoek. Super, ik ben dik tevreden! Tot de volgende keer.

52. Dit restaurant bezocht tijdens een weekendje Apeldoorn.

Voorgerecht Parmaham; ging nergens over, 4 plakjes ham met wat stukjes meloen en een stukje ananas en twee blaadjes sla, geserveerd in een ijscoupe-glas en géén dressing.

Hoofdgerecht was matig; ribeye niet goed gebakken en te pezig, patat te zout, gegrillde groenten ergens tussen koud en lauw in, stoofpot veel te zout.

We hebben geen koffie/nagerecht meer genomen omdat we het al helemaal zat waren.

Wij gaan hier nooit meer heen.

53. Na een regenachtige dag in de Apenheul gastvrij en vriendelijk ontvangen. We waren met een gezelschap van 7 waarvan 4 kinderen. We kregen een heerlijk plekje aangeboden. De kinderen(9 en 10 jarige) konden zich goed vermaken in de speelhoek..

Drankjes werden vlot geserveerd samen met een duobol met kruidenboter en knoflooksaus. De duobol was heerlijk vers en warm.

Ons voorgerecht was rundercarpaccio. Echt een aanrader.

Wij hadden diverse hoofdgerechten: pizza, kipspies, stoofschotel en kindermenu. De gerechten waren meer dan voldoende en lekker. De stoofschotel moet u zeker uit proberen.

Wij hadden koffie als nagerecht, deze werden erg leuk uitgeserveerd. De kinderen een verassingsbeker met ijs.
    Ook deze gingen helemaal op. Nog even grabbelen en helemaal voldaan op huis aan.

Voor herhaling vatbaar. Gaan we (ik) weer voor de stoofschotel maar dan graag met klein schaaltje rodekool ;-)

54. Vanavond hebben we voor de eerste keer gegeten bij Restaurant Malkenschoten.

We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en werden begeleid naar een leuke plek in de serre. We hebben heerlijk gegeten, en de gerechten waren perfect op smaak.

Vooraf hadden we een heerlijk soepje en als hoofdgerechten sliptongetjes en super lekkere spareribs. Als toetje de huisgemaakte brownie met roomijs en slagroom. Ook de bediening was super vriendelijk en attent.

We gaan zeker terug om andere lekkere gerechten van de kaart te uit te proberen. Dus voor herhaling vatbaar.

55. Op 19 oktober 2014 bij restaurant Malkenschoten gegeten met ons gezin. Bij binnenkomst bleek onze gereserveerde tafel nog niet klaar te zijn, deze moest nog worden schoongemaakt. Tijdens het wachten aan de bar gezeten en hier werd ons gevraagd of we een drankje wilde, natuurlijk drankjes besteld, kwam de serveerster terug en was ze vergeten wat er besteld was. Na ongeveer 5 minuten aan de bar te hebben gezeten werden we naar onze tafel begeleid, de tafel plakte nog na te zijn schoongemaakt.
    Het eten was goed, maar de bediening was rommelig en niet aanwezig. Bij het opnemen van de bestelling werd er extra groenten besteld, deze vergaten ze te serveren. Ook werd er gezegd dat er groente bij elk hoofdgerecht werd geserveerd. Dit bleek niet het geval bij het specialiteiten menu, hierbij zaten enkel 2 blaadjes sla. Dat noemen wij thuis geen groenten. De bediening was gedurende de avond niet echt aanwezig, er werd gedurende de maaltijd niet geïnformeerd of alles naar wens was en ook niet of er nog drankjes moesten komen. Bij het opnemen van de desserts werd er 1 maal koffie besteld als dessert bij een actiemenu (dit stond ook op de kaart als dessert) deze werd vergeten toen de desserts geserveerd werden.
    Bij thuiskomst de bon eens bekeken hieruit bleek dat ze de koffie en cappuccino die na het dessert nog waren besteld niet hadden berekend, maar dat ze 1 van de desserts die bij het actiemenu hoorden wel hadden berekend. Op die manier kun je inderdaad de koffie van het huis geven, want dan krijg je de inkomsten toch wel binnen.
    De serveersters deden ongetwijfeld hun best, maar wij hadden het idee dat ze nog niet zolang in de bediening stonden, eigenlijk gewoon doordat ze niet naar de tafel toe kwamen.

56. Na een dag met de kinderen in de Julianatoren te zijn geweest, hier afgesloten met een hapje eten.

Bij binnenkomst erg sfeervol restaurant. Goede ontvangst en bediening.
    Het eten was echt top. Goede kaart met genoeg keuze. De kwaliteit van het eten is echt goed. De prijs/kwaliteit verhouding is echt goed. Als je voor zo'n lage prijs zo'n kwalitatief goede maaltijd kunt serveren, dan ben je als restaurant/kok goed bezig!

Wij komen hier zeker vaker terug!

57. Erg prettig om met een grote groep te gaan eten. Want het eten komt op tijd en is goed klaar gemaakt. En je krijgt altijd voldoende. Vriendelijke groet M Klabbers

58. Vorige week heerlijk gegeten bij restaurant Malkenschoten! De sfeer is erg gezellig en een goede service/vriendelijk personeel.
    Het eten was goed en het is het zeker waard om hier eens te gaan eten al is het alleen om het dessert te proeven want deze brownie was echt overheerlijk!

59. We waren een weekendje op de Veluwe en we wilden niet in het hotel eten.

We reden langs dit restaurant en hebben hier zeer tevreden gegeten. Leuk restaurant, goede sfeer. Leuk ingericht, zeer goede en vlotte bediening. Vriendelijk personeel. Schoon toilet en gezellig publiek.

Een toppertje dus. Mocht ik weer in de buurt zijn, dan ga ik zeker weer langs dit restaurant.

60. Vrijdag 26 sept 2014 voor de tweede keer gegeten in dit restaurant. Vier weken terug de eerste keer.

En wederom was het goed. Heb nu een schnitzel gehad en de spare ribs. Schnitzel was goed en de ribs waren van een super kwaliteit. En beide keren was de bediening jong en vriendelijk.Ook de dame blanche en de sorbet waren zeer goed.

Ik ga in ieder geval een derde keer.

61. Na een dagje Julianatoren met het hele gezin daar gestopt voor een hapje eten.

We waren wat vroeg maar we werden meteen zeer vriendelijk verwelkomd. Onze kinderen waren nog druk van de opwinding van de dag maar ook dat werd zeer goed opgevangen met kleurplaten en kleurtjes. Zeer vriendelijke bediening. Er is ook een speelhoek aanwezig en bij mooi weer kunnen ze er buiten spelen.

Het eten is er lekker en zeker voor die prijs! Bij het afscheid mochten de kinderen ook nog een kadootje uitzoeken uit een grote grabbelton!

Wij komen hier zeker terug!

62. Na een regenachtige dag in de Apenheul hebben wij heerlijk gegeten bij restaurant Malkenschoten. Erg leuk en gezellig restaurant, vriendelijke en behulpzaam personeel, goede menukaart met keus voor iedereen. Een aanrader voor iedereen!!

63. Gisteren heerlijk geheten bij Restaurant Malkenschoten. Wij werden met ons gezin naar dit restaurant gelokt door het spandoek in de tuin waarop de aanbieding stond dat we die dag een hoofdgerecht konden bestellen voor € 9,75!! We waren erg benieuwd.

Toen we binnenkwamen was het nog niet druk en werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. We mochten zelf onze tafel uitzoeken, naast 1 van de 3 gezellige brandende open haarden.

Mijn man bestelde spareribs, ik de schnitzel en onze kinderen een pizza. We hebben heerlijk gegeten. Onze complimenten voor de kwaliteit van het eten, en dat voor € 9,75 per persoon.

Toen we de rekening vroegen, kregen we zelfs nog een kop koffie van het huis aangeboden. Dat maak je niet vaak meer mee. Hoop dat restaurant Malkenschoten deze aanbiedingsactie nog lang zal handhaven.

Groet Marian Melchers

64. Na een bezoek in Beekbergen aan mijn zus gebracht te hebben, dachten wij in Apeldoorn een hapje te gaan eten. Bij het eerste het beste restaurant zijn we gestopt, Restaurant Malkenschoten leek ons wel iets. Bij binnenkomst werden we netjes naar een twee persoons tafeltje begeleid, het bestek lag al klaar.

Of we iets wilden drinken was de vraag, ja lekker, alles liep op rolletjes, totdat het hoofdgerecht werd geserveerd. Ik pakte mijn vork en mes uit het kartonnetje waar het in lag, er kroop een oorwurm uit. "Gatver" dacht ik en pakte het kartonnetje, een tweede oorwurm kwam ook tevoorschijn, ik schudde de oorwurmen van het kartonnetje op de grond, de eetlust was me op dat moment vergaan. Heb een andere bestekset van een andere tafel gepakt, ik had honger en ben toch iets gaan eten.

Op gegeven moment komt er een dame bij de tafel om te informeren of alles naar wens was en heb het verhaal verteld en voordat we waren uitgegeten ruimde ze de tafel af en boden ze ons een gratis kop koffie aan voor het ongemak. "Nee" was mijn antwoord en ik wilde afrekenen. Voor het eten moesten we wel de volle pond betalen, het voelde voor mij niet goed om daar te eten, ik zal het ook niet weer doen.

65. Met ingang van 1 november 2013 hebben wij het pannenkoekenrestaurant overgenomen en zijn gestart met een totaal vernieuwde menukaart.

66. Fam.Mulderij

Echt een aanrader. Een smakelijke middag beleefd. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening.

67. Kiki en Petra Tamis

Zelden zulke lekkere spareribs gegeten. Wij hadden zowel de zoete als de pittige, en allebei waren ze zo lekker! Mals, heerlijk gemarineerd en stiekem eigenlijk best een beetje veel. Voor dat geld een 3 gangen menu, dat zie je bijna nergens meer. En dan ook zo lekker!! Het voorgererecht (stokbroodje met kruidenboter) was ook heerlijk, heerlijk brood. Het nagerecht (dame blanche en coupe caramel) waren ook heerlijk. De bediening was uiterst vriendelijk. Echt een aanrader!!

68. Wauw wat een verandering. Heerlijk gegeten bij restaurant malkenschoten er was keuze voor ieder wat wils! Een lekker stukje vlees en een heerlijke sliptong. En het smaakte allemaal prima. De bediening was zeer vriendelijk en de sfeer was huiselijk. Ook de nieuwe grote stoelen bij de openhaard stralen veel gezelligheid uit.

Zeker voor herhaling vatbaar!

69. Pannekoeken gegeten, kwaliteit was zoals je die je verwacht in een pannekoekenhuis. Niet zo veel keus als het gaat om bijzondere pannekoeken. Maar de bediening... zucht. Wat een drama, gelukkig kom je het niet vaak zo slecht tegen. Bij binnenkomst al niet echt het idee dat je welkom was, bedenkelijke blikken op de vraag of er nog plaats was (zaak zat lang niet vol). Bij het serveren van de drankjes werd gemorst. Ruimte zat om uit te serveren, maar we moesten de drankjes maar even doorgeven, geen probleem maar wel slordig als daar niet echt een noodzaak voor is. Van de 7 pannekoeken 2 verkeerd, de rest maar vast gaan eten want de goede pannekoeken waren niet echt warm. Smaak was zoals gezegd goed. Nagerecht 2x anders dan besteld. Ook hiervoor gold dat de smaak wel prima was. Terwijl de zaak bijna leeg was kreeg je niet de mogelijkheid de aandacht van de bediening te krijgen om de rekening te vragen. We zaten nota bene pal naast de bar... Bij het verlaten van de zaak niet even meelopen naar de deur, of tenmiste een goedenavond wensen. Volgende keer maar naar een andere eetgelegenheid, daar lopen tenminste mensen in de bediening die snappen dat je als gast behandelt wil worden als je uit eten gaat. De sfeer... tsja. Los van de bediening vond ik het er ook een beetje verlopen uitzien.

PS: Eén jongeman van de bediening viel een beetje uit de toon. Die was namelijk wèl vriendelijk en attent.

70. 18 maart even uit eten. Weer lekkere saté gegeten. Mijn vriendin had de shoarma pannenkoek was ook prima. Lekkere softijs als nagerecht was echt goed. Komen zeker vaker.

71. Gisteren hebben mijn gezin en ik een bijzonder prettige middag gehad in pannenkoekenhuis Malkenschoten. Wat ons vooral erg opviel was de prettige sfeer en de joviale bediening die snel ter plekke was. Dit zorgde bij elkaar voor een goed gevoel voordat de maaltijden zelfs maar op tafel stonden. De prijs was in mijn ogen lichtelijk hoog voor een pannnenkoekenhuis, maar toch was die prijs het zeker ook waard. De spies malkenschoten was zeer goed, daarvoor alleen al zou ik terugkomen. De pannenkoeken vielen ook erg in de smaak bij de kinderen. Aan het eind van de avond nog genoten van een ijsje, wat mij eigenlijk het best beviel van de avond! Complimenten aan de ijsmaker.
    Ik kom hier zeker nog een keer terug.

72. Vanavond met de kinderen hier gegeten. De bediening was vlot en erg vriendelijk. Op deze wijze werd ook ons eten en drinken geserveerd.
    Het eten was heerlijk, wij hadden zelf schnitzel en de kinderen een pannenkoek.
    Voor de kinderen was er een leuke en ruime speelhoek.
    Wij komen zeker nog eens weer.

73. Heerlijk gegeten! Restaurant met een leuke sfeer, inrichting en personeel. Bedankt!

74. Onderweg naar een voorstelling in Orpheus kwamen we op woensdagavond langs dit panne(n)koekenhuis. We hadden niet al teveel tijd en vroegen of we na een panne(n)koek en een drankje binnen een half uur weer buiten konden staan. De vriendelijke jonge serveerster ging het even navragen. geen probleem was het antwoord. Daar hebben ze zich ook keurig aan gehouden.
    In het nagenoeg lege restaurant, op een gezelschapje met een krijsende baby na, stonden drie dames in de bediening. Twee tafels waren nog vies maar werden bij het zitten gaan keurig schoongemaakt. Dan vraag ik me wel af hoe dat op een drukke zaterdag moet!?
    De vettige deegplakken waarover de vorige recensent het heeft troffen wij gelukkig niet. De panne(n)koek had naar mijn mening iets langer gebakken mogen worden. Dat is echter ook een kwestie van persoonlijke voorkeur. (En he, Ik wilde binnen een half uur weer buiten staan!)
    Er hing een niet thuis te brengen muffe geur in het restaurant. De aankleding van het panne(n)koekenhuis was sfeervol. Bij het bestellen van een pilsje kreeg ik de keuze tussen drie formaten.
    Ook de bediening was uiterst vriendelijk en correct.
    Mochten we ooit weer in de buurt zijn dan ga ik met een gerust nog eens terug.

75. Wij vonden de pannenkoeken niet lekker: vettige deegplakken met wat groente/vlees meegebakken waar maar weinig smaak aan zat.
    De patat en kroket voor ons kind was prima, dus in dat genre zijn ze wellicht beter.
    De bestelling kwam pas erg laat, we hebben wel drie kwartier gewacht en dat vind ik lang bij zo'n eetgelegenheid. Na navraag werd ons verteld dat ze eerst verkeerde pannenkoeken hadden gebakken en dat de goede in de pan lagen.
    Rond de speelhoek hangt een rioollucht, vandaar dat ik dacht dat daar de toiletten zijn, maar die bevinden zich aan de andere kant van het pand.
    Het personeel vond ik eerst wat stuurs overkomen, maar bleek later wel aardig te zijn. Toen we eerder weg wilden en het kinderijsje wilden laten zitten bood het personeel aan om de snoepjes mee te geven voor thuis. Verder veel jonge meisjes die wat onkundig overkomen.

76. Gisteren weer lekker gegeten. Lekkere ossenhaas, was prima, komen zeker terug.

77. Hier nu 4x geweest voor een pannenkoek. Deze zijn heerlijk en goed te betalen! Tevens is de bediening vriendelijk en snel, je hoeft niet lang te wachten en dat is met kleine kinderen erg prettig! Leuk is ook dat de kleintjes aan het einde een presentje uit mogen kiezen!

78. lekker gegeten tegen een leuke prijs. Ik zie heel veel negatieve recensies, maar voor deze (heel schappelijke) prijs kan je echt geen 'Haute cuisine' verwachten. Wij hebben rommelpotje en kip saté gegeten en dat was heel lekker. Wij komen zeker weer.
    J.mayr

79. Harriet Bouwmeester

Ronduit slecht! De kip piri piri was niet te eten.
    Het meisje zou het doorgeven aan de kok. Maar niets geen reactie gehad. Volle mep moeten betalen. Geen compensatie, bijv. kopje koffie of andere maaltijd aanbieden of excuus. Voor ons nooit meer dit restaurant.

80. mevr. C.C.M. van Loon

geachte ondernemer
    Bestelling 2 witte wijn droog 1 bier.
    Wijn wordt geserveerd met zoveel schuim. Terug bar.
    Te lang gewacht en excuus 'was het laatste uit de tap. Kun je ook zien wanner je het seveerd. 3 kip piri piri besteld. Daarvoor kregen we op een plakkerige tafel een mandje met bestek en een blad met attributen voor het eten van een pannekoek.
    Tijdens het wachten op de maaltijd gaat het terras worden op geruimd. Ook achter ons volop actie het vegen van de ruimte en het op luide toon doorgeven hoe het allemaal moet gebeuren.
    Door de ramen waar een zeem zijn werk nog moet doen, zag ik een man naast een andere man gaan zitten welke ook nog even hielp met het neerlaten van een parasol ( medewerker ?)
    een flesje bier drinken. Niet erg mits hij daarvoor ook een glas zou gebruiken. Dit alles heeft op mij niet de indruk gemaakt dat hier professionels bezig waren.
    De kip heeft ons goed gesmaakt.

Met vriendelijke groeten.

81. Heerlijk gegeten zondagavond!
    Goede service en bediening, leuk jong personeel, pannenkoeken waren erg lekker, niet vet en aangebrand. Vooral de ossenhaas was erg lekker mals en precies de goede hoeveelheid op het bord! En de kids hebben heerlijk gespeeld in de speelhoek!
    Wij komen zeker terug! Misschien ook wel voor een partijtje!

82. Heerlijk gegeten de keuze van de menukaart was uitgebreid en voor ieder wat wils. Een gezellige sfeer en de bediening was zeer klant-kindvriendelijk! Ook hebben de kinderen zich prima vermaakt in de speelruimte! Aan het einde van de avond mochten de kinderen ook een cadeautje grabbelen uit een kist. Erg leuk!

Zeker een aanrader!!

83. Voor de tweede keer hier nu geweest was weer perfect vleesgerechten prima en pannenkoeken ook. Wij komen zeker weer. Jan en Petra van Dalen.

84. Herman & Jen

85. Onlangs in dit restaurant met de hele familie gegeten. Het was geen succes. De bediening was matig, veel fouten waar dan ongeïnteresseerd op werd gereageerd. De pannekoeken waren redelijk. Wat het vervelendste was, was de enorme rioollucht die in het restaurant hing. Je eetlust was direct bedorven. Toen dit door ons werd aangegeven, werd er laconiek op gereageerd dat men er ook niets aan kon doen. Niet slim! Hier kom ik dus niet nog een keer.

86. Vanavond overheerlijke pannenkoeken gehad. We kunnen zeggen dat er niets mis is met de bediening of het eten. Pannenkoeken waren erg lekker, niet vet of droog en bovenop royaal knapperig spek. Kan het zelf niet beter.
    Onze complimenten....

87. Sander van Voorbergen

Afgelopen zondag een feestje gehouden met Oma, 90 jaar geworden en de dag van haar leven gehad! Goede sfeer, prima bediening ondanks dat we met 60 personen waren. kortom super restaurant en we komen snel weer terug!

88. Gekke Geer

Gisteren met hemelvaart met onze kids heerlijk gegeten daar!
    Personeel was zeer vriendelijk!
    Zeker een aanrader! We komen gauw terug

89. Nog nooit gegeten in zo'n slecht restaurant. Allereerst gedumpt aan een tafel bij de deur.... hele avond in de kou gezeten omdat die deur steeds open ging. Het meisje dat ons als 1e bediende deed erg haar best, maar de rest was echt waardeloos. De kinderen kregen een kleurplaat met potloodjes.... van de 20 potloodjes waren er 2 met een punt de rest was kapot, ook een puntenslijper bleek geen oplossing, nou bedankt, worden kinderen blij van. Toen de pannekoeken, werkelijk ik vond ze niet te eten. Eerst met kaas, vond m zelfs smerig. Heb m laten staan en een met appel besteld. Werd me niet in dank afgenomen.... Op die pannekoek was de appel ver te zoeken... wraak? Tja wie zal het zeggen, het leek er wel op. De kinderen hebben allebei denk ik 3 happen op.... Conclusie... ik zeg ga hier niet eten, ik ben geen lastige klant normaal gesproken, maar dit was echt ronduit het slechtste resaurant waar ik ooit ben geweest!

90. mieke de J.

Gezellig en lekker gegeten met collega`s. Er was voor ieder wat wils: pannenkoeken,maar ook vleesgerechten.
    We komen zeker terug met het team.

91. marrie

we hebben ons verbaasd over de uitgebreide menukaart.
    De bediening was prima en de pannenkoeken waren heerlijk.
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar

92. Wij hebben 6 mei hier gegeten met 4 personen, wij hebben nog nooit zulke slechte pannenkoeken gehad, bah zeker geen aanrader. De pannenkoeken waren niet gaar, en het spek wordt er gewoon alleen maar boven op gelegd, wordt niet mee gebakken. Nee echt niet lekker.

93. Katienke van Bussel

De pannenkoeken waren voortreffelijk! Daarnaast was er ook sprake van een top service en een gezellige sfeer! Zeker een aanrader en voor herharling vatbaar!

94. We hebben een fijne avond gehad.
    Heerlijk gegeten met een heerlijk toetje.
    Goede service en een fijne sfeer!
    Ook hebben de kinderen zich goed vermaakt in de speciale speelplek.
    Al met al een top avond!

95. De pannenkoeken waren heerlijk en het ijs is erg lekker.
    De bediening is super en de sfeer is heel goed. Voor de kinderen is er een mooie speelplek en een cadeautje mee naar huis is natuurlijk altijd leuk. Parkeerplek genoeg en ook nog gratis ook! Dit pannenkoeken restaurant is een aanwinst voor Apeldoorn en omgeving.

96. De pannenkoeken waren heerlijk en het ijs is erg lekker.
    De bediening is super en de sfeer is heel goed. Voor de kinderen is er een mooie speelplek en een cadeautje mee naar huis is natuurlijk altijd leuk. Dit pannenkoeken restaurant is een aanwinst voor Apeldoorn en omgeving.

97. Susanne Linthorst

Erg goed gegeten. Pannenkoeken waren super. Het ijs is echt een aanrader en voor kinderen is het geweldig, leuke speelruimte en ze mogen als ze naar huis gaan grabbelen en kiezen uit erg leuke kadootjes.
    De bediening is super en heel klant- en kindvriendelijk!
    We komen hier zeker vaker!

98. Graag mijn reactie,
    Het was echt heerlijk !!! Dit was ons eerste bezoek, bediening was erg vriendelijk en de inrichting een gezellige sfeer, wij hadden overheerlijke pannenkoeken en komen zeker nog terug !

99. Slechte service. Tot vandaag nog nooit ergens een opmerking gemaakt over het eten. Hier wel. Het vlees was zeker niet vers en werd koud opgedient. En wat een ontzettend slechte reactie kwam hierop. Het kwam er min of meer op neer dat het aan ons lag. De gehele bediening wist vervolgens van niks (vroeg doodleuk wederom of alles naar wens geweest was). Voor het eerst en voor het laatst dus. Geen excuses o.i.d. Zeer slecht, geen aanrader.

100. Met twee kleinkinderen die dol zijn op pannekoeken hier gegeten. Wat een slechte pannenkoeken! Zelfs de kleintjes die normaal een hele pannekoek kunnen eten, lieten na 4 en 6 hapjes hun pannenkoek met appel staan. De pannenkoeken waren gortdroog, duidelijk voorgebakken, niet te snijden, een plak kaas was er bovenop gelegd en op een andere wat losse groenten erover gestrooid. Zeer onsmakelijk. Toen er werd gevraagd of het smaakte en wij ons commentaar gaven, werd alleen gezegd: "we zullen het doorgeven". Bij het afrekenen van de niet opgegeten pannenkoeken werd er geen enkel excuus gemaakt of compensatie gegeven. Er waren slechts twee andere tafeltjes bezet, dus aan de drukte kon het niet liggen. Wij komen hier nooit meer!

1,3

Volgende pagina