Restaurant De Bon Vivant in Apeldoorn

Vorstelijk uit eten aan de Loolaan in Apeldoorn!

Eten & drinken 9,1

• do 17:00 - 22:00
  • vr 17:00 - 22:00
  • za 17:00 - 22:00
  • zo 17:00 - 22:00

Welkom bij ons sfeervolle restaurant ''De Bon Vivant''.

Zoals elke stad een Hoofdstraat heeft en elk dorp een Dorpsstraat, zo heeft Apeldoorn de Loolaan. De Loolaan is een van de oudste en mooiste lanen van 'de stad in het groen'.
Een laan met een koninklijk verleden die begint bij de bekende 'naald' bij Paleis Het Loo en eindigt bij de magistrale Grote Kerk.

Ons gezellige Restaurant is al sinds 1994 op deze vorstelijke Loolaan gelegen, en beschikt daarmee over een Top locatie. Onze keuken werkt met ''streek gerechten'' en beschikt over verschillende specialiteiten. Elke keer weer proberen wij naar vernieuwende gerechten te streven, met hoge kwaliteit.

Wij beschikken over verschillende mogelijkheden om u van alle gemakken te voorzien, zo kunt u Gratis parkeren, zijn wij rolstoel toegankelijk, hebben wij terras verwarming en een invalide toilet.
U als gast proberen wij niet tekort te doen, niet alleen een goed glas wijn of een heerlijk diner zijn van uiterst belang, maar ook de service en de gastvrijheid staan bij ons hoog in het vaandel.
Tevens kunnen wij speciaal voor u vegetarische of glutenvrije gerechten serveren. Bij Brasserie ''De Bon Vivant'' is de klant koning!

Wij hopen u te mogen ontvangen in ons sfeervolle restaurant aan de Loolaan!

7- Dagen in de week geopend v.a. 17.00 uur!

Voor meer informatie kunt u ook terecht op: www.debonvivant.nl

Diëten Biologisch, glutenvrij, vegetarisch en lactosevrij
Foto van Restaurant De Bon Vivant in ApeldoornFoto van Restaurant De Bon Vivant in ApeldoornFoto van Restaurant De Bon Vivant in ApeldoornFoto van Restaurant De Bon Vivant in ApeldoornFoto van Restaurant De Bon Vivant in ApeldoornFoto van Restaurant De Bon Vivant in ApeldoornFoto van Restaurant De Bon Vivant in ApeldoornFoto van Restaurant De Bon Vivant in ApeldoornFoto van Restaurant De Bon Vivant in ApeldoornFoto van Restaurant De Bon Vivant in Apeldoorn

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum, bij het bos en landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang, rolstoeltoilet en invalide parkeerplaats
Ambiance
Romantisch, rustig, zakelijk, nostalgisch, gezellig, huiselijk, klassiek, luxe en kindvriendelijk
Voorzieningen
Catering, terras, honden toegestaan, Wi-Fi en high-tea
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
80 zitplaatsen en maximaal 100 personen in één groep
Personeel