0 positieve stemmen1 negatieve stem

Gratis voor de deur of directe omgeving.

Bushalte om de hoek.

• Romantisch
  6. Omgeving
    • In het centrum

0 positieve stemmen1 negatieve stem

1. Niet lekker en veel te duur. Vlees te droog, de gebakken rijst en mie smaakloos, mie bovendien niet gaar. Positief: de loempia's gingen wel en de satesaus saus was lekker.

Thais eten zit normaal gesproken op maximaal de helft van wat ze er hier voor vragen en dan is de kwaliteit echt stukken beter. Misschien was dit een zeer ongelukkige momentopname maar het viel ons erg tegen.

Het personeel was vriendelijk maar we moesten wel heel erg lang op het hoofdgerecht wachten. Terwijl het restaurantje zo goed als leeg was (6 klanten inclusief ons vieren) en ook de take out afdeling niet druk was.

1,7
  2. Uitstekend gegeten bij de Thaise Wok Lotus. Zeer smaakvolle roodbaars met gember. Lekkere massaman en lekkere Pla Sam Rod vis in pittige zoetzure saus. Ook het ijs was lekker. Ik kom zeker weer. Hele vriendelijke mensen.

3. Ruud volle

Zaterdagavond 19:45 afgehaald. Garnaal met knoflook en zwarte peper. 10 garnaaltjes en de rest sla. Saté 4 stokjes, slappe saus.
    Had besteld: 38, kreeg 41. Even voor de duidelijkheid 38 is gehakte ossenhaas met kousenband het werd 8 plakjes ossenhaas beetje wortel in waterig kokossausje met veel bamboe, heel veel bamboe 28 plakjes. Ik ben geen panda!!! Voor 35 ,- euro heb ik nog nooit zo slecht gegeten.
    Sinds de verhuizing is het vanaf vandaag niet meer mijn toko. Lotus wil te graag, maar kan in mijn ogen de kwaliteit van voor de verhuizing niet voortzetten.