wo vanaf 16:00

do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 12:00
zo vanaf 16:00

1. We vonden het eten duur in verhouding tot het eten dat je krijgt. Het voorgerecht gamba's kost 9 euro. Ik kreeg maar 3 gamba's met wat sla. Hoofdgerecht rib-eye was lekker, maar er zat geen friet bij. Deze moet je los bestellen en extra voor betalen. Voor een tentje dat zich geen restaurant noemt zijn het hoge prijzen. Voor ons de eerste en de laatste keer!

2. John 17 punten

Wij komen regelmatig bij "Leef" en genieten dan van het 3-gangen menu. Gisteren gingen wij naar "Leef" met de bon van Albert Heijn voor een "gratis" driegangenmenu. Wat een teleurstelling. De uitbater had bedacht dat als hij de porties halveerde, hij in feite dezelfde omzet zou behalen. Dus 1 + 1 gratis werd bij "Leef" 0,5 + 0,5 en niets gratis. Wij hoorden bij een tafel achter ons hetzelfde geluid. Ook deze mensen waren teleurgesteld. Waarom met deze actie je restaurant eens in de 'kijker' zetten en op deze wijze je klantenkring uitbreiden? Nee, door zo te werken, win je geen klanten, maar verlies je klanten. "Leef", helaas zijn jullie met de actie van AH niet goed bezig. Jammer, gemiste kans.

3. Afgelopen weekend hier met acht personen gegeten. Erg lekker gegeten voor een goede prijs!