Op dit adres zit nu: 't Broodhuys

Bezorgrestaurants in de buurt van La Strada

1. Regelmatig gaan we er lekker eten, ik hou van de warme sfeer in het restaurant van La Strada.

(ik zit lekker gezellig en niet in fel TL licht met spiegels en witte tegels overal zoals bij de hedendaagse shoarma zaken!)

Het eten smaakt hier zoals vroeger in de jaren 90 toen ik kennis maakte met o.a. shoarma. Heerlijk authentiek. Dit mis ik helaas bij alle andere eettenten, lijkt wel alsof het vakmanschap verloren is gegaan.

De bediening is zoals altijd heel vriendelijk.

Dus ieder die heerlijk en sfeervol wilt eten raad ik zeker aan om een avondje naar La Strada te gaan.

Uit eten in duur sjiek restaurant zit er voor ons niet in, maar bij jullie hebben we altijd een heerlijk avondje uit eten voor een prima prijs. Natafelen met een kopje koffie is geen probleem, hebben nooit indruk dat we moeten ophoepelen.

(ieder zijn smaak maar wij houden van gezelligheid/sfeer en een zacht muziekje op de achtergrond in plaats van op houten bankje een bak shoarma eten met plastic bestek!)

2. Erg lekker eten!