La Cubanita in Apeldoorn

Parkeergarage Coda (op een paar minuten afstand)

• All-inclusive

1445119774 73
1461941169 67
1508200007 67

1. Isabel Branderhorst

Wij gingen met z'n 4ren uit eten en hebben ontzettend genoten! We gingen uit eten om te vieren dat we een jaartje onze relatie aanhadden. La cubanita maakte dit erg leuk met soesjes als verassing.

2. We hebben weer heerlijk gegeten. Alles was smaakvol. We hadden alles goed genoteerd op het bestel filter hoe we het wilde hebben. Zo kwam het ook op tafel. De bediening erg vriendelijk. We hebben nu binnen 2 weken 2 keer hier gegeten en qua prijs is het waard wat je krijgt voor je geld.

3. Tuurlijk mag en kan je niet al te veel verwachten van onbeperkt tapas eten voor € 17.50. Opzich is het eten best oké. Sommige gerechtjes waren gewoon prima, zoals de grote garnalen, de plaat pizza, de maïs kolfjes, garnalen in een romig chili sausje, de carpaccio, spareribs, het brood en de aioli super, de zalm op toast, de gerookte eendenborst. Allemaal gewoon prima. Wel aan flauwe kant.

Maar ook diverse gerechtjes ver onder de maat en ontzettend smakeloos. Zoals de mosselen, waren gewoon verdroogd in de schelp, de zeebaars, de spies van kabeljauw, de biefstuk, de varkenshaas, de kaas kroketjes,
    Bruschetta waterig echt niet lekker, droge vlees en vis niet smaakvol.

Ontzettend rumoerige sfeer, je zit er niet rustig.

Al met al best oké, maar de kwaliteit kan serieus wel beter. De crème brulee wél erg lekker!!

4. Twee weken geleden hier gegeten, maar het was één grote teleurstelling. We namen het arrangement van 29,95 per persoon (hier zat een dierentuinkaartje en tiramisu bij in begrepen). We zijn echt geen moeilijke eters, maar wat was het hier slecht. Ijskoude voorgerechten, gefrituurde kip was niet gaar (!), over de gambas was koude roomsaus gegooid en de in 'knoflook olie' gebakken gambas waren kurkdroog en geen olie te zien. Dit gold ook voor de varkenshaas, leek wel schoenzool. We hebben dit aangegeven en alles werd opnieuw gemaakt, nu wel warm, maar mijn vriendin werd niet zo lekker en uiteindelijk heeft ze alles uitgespuugd. Naar aanleiding hiervan hebben we besloten om te gaan en na onze uitleg begreep de bediening ook dat het toetje niet meer nodig was voor mijn vriendin. Met een hongerige buik naar huis en €70,- lichter, was dit een vreselijke ervaring!!!!! Voor ons nooit meer!!!

5. Wij komen hier al jaren, alleen vandaag is het dieptepunt bereikt. 3 keer rauw vlees en een rauwe pizza. Bediening die erop reageerd met het antwoord; we hebben nieuw personeel in de keuken. Hierop gereageerd dat ik wel de volle mep betaal en fatsoenlijk wil eten. Wij zijn na al die jaren nu wel klaar met het eten hier.

6. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Het is een gezellige zaak, ik kom er graag

7. Op uitnodiging mee uit eten naar La Cubanita in Apeldoorn, tapasrestaurant in een gezellig eetstraatje.
    Leuk Cubaans restaurant met vriendelijk personeel, die ons met regelmaat heerlijke gerechtjes op de tafel bracht. Met z'n vieren hadden we veel verschillende hapjes op de tafel staan en dat is lekker om te delen. Je kan er voor een redelijke prijs onbeperkt eten en dat hebben we dan ook gedaan.
    Drankje erbij en koffie na, we hadden een gezellige avond.

8. Margreth

Weer lekker gegeten van de nieuwe kaart.
    Geen geld voor zoveel lekkers.

9. Na lange tijd weer terug bij La Cubanita. Flink verbouwd en het ziet er netjes uit.
    Het eten was prima en vriendelijk personeel.

10. Sinds een jaar weer eens een bezoek gebracht met vrienden. De zaak ziet er weer netjes uit, toiletten zijn gerenoveerd, stoelen vernieuwd en zitten een stuk beter dan de vorige houten. De vernieuwde kaart ziet er goed uit.
    Wij hebben met z'n vieren heerlijk gegeten op een enkel aandachtspuntje na die wij gemeld hebben aan de bediening.
    Bediening is vriendelijk, de gerechten worden in een goed tempo (niet te snel) geserveerd zodat wij er een heerlijk avondje uit van konden maken.

11. Het eten was weer erg lekker, de vernieuwde gerechtjes zijn erg smaakvol. Ook het personeel was weer erg vriendelijk en behulpzaam.
    Tot snel dus weer

12. Vandaag kwam ik later dan mijn twee vrienden aan. Ik wilde alleen een dessert en wat drinken, was prima volgens de serveerster die na dik 15 min. pas langs kwam. Vrienden van mij hadden een broodje besteld en vertelde dat het lekker was, dus ik nam een hapje. Nog geen 2 seconde later keek de leidinggevende mij aan en alarmeerde alle medewerkers die mij direct met een boze blik aan keken. Er werd naar mij gewezen, gelachen. Niemand die mij hier echter zelf op aan sprak. Mijn vrienden hebben 3 uur gezeten voor drie rondjes eten. Mijn drinken duurde ook 20 minuten voor het op tafel stond. Ik kom hier absoluut niet meer terug.

13. Vandaag 1e keer geweest bij la Cubanita. Ik kan zeggen dat ik het lekker vond! Goede service, vriendelijke personeel! Bij drukte wel iets langer moeten wachten op het eten, maar dit ervaarde ik totaal niet als hinderlijk. Prijs en kwaliteit verhouding is goed in tegenstelling tot overige tapasrestaurants in de buurt.

14. Groep van 10

Wij waren hier vanavond met 10 personen. De 1e ronde werd besteld en na lang wachten (inmiddels waren er al 6 mandjes met brood doorgegaan!) kreeg een aantal van ons wat ze besteld hadden, 2 personen kregen niks, de rest kreeg om de beurt hun eten. Waarom kan een hele bestelling niet in 1 keer uitgeserveerd worden? Dat is wel net zo gezellig voor iedereen.
    De 2e ronde werd inmiddels besteld en er werd door ons aangegeven dat 2 personen nog niks hadden gehad, wat hadden jullie dan besteld werd er gevraagd, nou ja dat staat op dat kaartje toch?! Iemand had pizza besteld en de andere ham met meloen. Helaas, werd ons verteld, de ham was op. Daardoor konden ze ook de pizza niet maken, want daar zat die ham ook op. Tja kan gebeuren. Doe dan maar wat aardappeltjes... Even later komt een serveerster vertellen dat die ook op waren. Nou ja zeg!! Wat een aanfluiting! Wij vonden het een rommelige bedoeling, jammer. Verder waren de meeste tapas lekker. Een paar waren niet warm genoeg. De bediening was vriendelijk.

15. Wij vonden het niet super gezellig; veel tafeltjes voor de ruimte. Kwaliteit van het eten kan beter. Voor wat we nu betaald hebben heb ik wel eens beter gegeten. Was leuk voor een keer.

16. Gisteren gegeten. We hadden gebeld om te reserveren. We konden om 17.30 of 19.45. We hebben gekozen voor 17.30. We hebben het arrangement genomen met bioscoop actie.
    Ronde 1 bestellen we alle 4 het zelfde alleen 1 krijgt geen gerecht. Op een gegeven moment maar gevraagd waar het bleef. Owow ik zal even kijken. Uit eindelijk gekregen.
    Ronde 2 er zat wat vreemds in het eten. Benoemd naar de bediening. Nee die horen er niet in inderdaad. Zal ik nieuwe halen? Nee dankje bestel wel wat anders.
    Ronde 3 wederom mist er weer een gerecht. Benoemd maar niet gekregen.
    Ronde 4 droog taai en niet zo als het hoort.

Onder tussen is het bijna 20.00 en komt er in eens een brutale snotneus van de bediening aan. Ja jullie moeten betalen want jullie tafel is vanaf 19.30 gereserveerd voor andere en die zijn er al. We zagen niemand wachten in de zaak. Dus wij gaven aan dat we dit raar vonden en dan ook zeker niet alles gaan betalen. We zijn nog niet uit gegeten en krijgen nog het toetje. De serveerster zei dan de politie te bellen vanwege diefstal. Heel bijzonder want we zitten nog rustig aan tafel. Na een half uur komt een er een andere serveerster en gaat normaal met ons in gesprek. Uit eindelijk zijn we na 45 minuten gezeur weg gegaan waarbij we hebben betaald. Keuze die we hadden betalen of na een andere tafel waarbij we niet meer bij elkaar zaten. Heb je dan überhaupt nog zin om in die zaak te zitten. NEE ik niet. Wat een drama zaak in apeldoorn. Goede reclame krijgen jullie van mij niet.

Geef je personeel cursus hoe om te gaan met klanten.
    Als je in eens op zaterdag met 2uurs arrangementen gaat werken zet dat in je "regels" en benoem het van te voren.
    En qua hygiëne kan er zeker nog wat geleerd worden. Wc rondom ranzig!! Haren in het eten vieze glazen ect...

17. Geweldig. Heel leuk concept, vriendelijke bediening en het eten was super. Hebben toch zeker 15 verschillende gerechtjes gegeten, allemaal heerlijk.

18. We zijn hier een aantal keer geweest en het is altijd lekker, misschien nog zelfs beter dan de vorige keer! We komen uit IJsselstein om hier eens heerlijk te eten, van de gezellige sfeer en de vriendelijke bediening te genieten. Wij rijden graag hier naar toe ondanks de vele restaurants in de buurt. Dikke aanrader!

19. Erg oud en ongezellig om te zitten. Eten weinig smaak aan, nagerecht was bij allemaal nog half bevroren. Voor dat we gingen even naar het toilet, gatver!!!!! Hier kon je echt geen gebruik van maken, leek in tijden niet te zijn schoongemaakt.

20. Timmerman

Wat een vreselijke bediening!! Op elkaar gepropt in een koude en kille ruimte. Eten was continue koud of niet goed gegaard (rauw) en vervolgens werd het probleem niet opgelost maar werden we "dom" aangekeken. Pas toen we de "bedrijfsleider" aanspraken op alle fouten werden we zowaar (na 1,5 u) serieus genomen... in tijden niet zo slecht gegeten. Toilet ook erg ranzig.

Wij komen hier nooit meer terug.

21. Heerlijk eten, een bruin café achtige sfeer en prima personeel, al mogen sommigen iets vrolijker kijken en doen.

Toen ik de toiletten zag vroeg ik mij af of er die avond daarvoor wel schoon gemaakt was. Vieze vloer, geen zeep en een aparte geur. Ik begon te twijfelen of de keuken dan wel schoon zou zijn... Hygiëne moet immers goed zijn in een eetgelegenheid.

22. Gisteren voor de zoveelste keer bij cubanita gegeten. Honden in het restaurant niet echt hygiënisch, helemaal niet als ze op tafel staan, een eigen zitplek hebben en als ze ook nog eens mee eten.

23. Het eten was prima. Het restaurant veel te vol. We zaten klem tussen de tafel en onze achter buren.
    Voor een keer was het goed maar niet om er terug te keren.

24. We werden netjes ontvangen door een vriendelijke meid. Goede en duidelijke uitleg gehad, ook over de aanbieding op dat moment. Maar toen we ons eten hadden besteld, duurde het veel te lang tot het er was, zeker wel 20 minuten. Aantal dingen waren heerlijk (eend, hamburgers, salade) overens zat er in de salade weinig kip, het was nog wel een kipsalade. Lam, biefstuk en varkenshaas waren te lang gebakken, droog en taai. Zonde!! Gemeld bii de serveersters, deden er niet veel mee. De 3e vroeg of we een nieuw bord wouden. Dankjewel, maar nee. Sangria kwam na een half uur (en te sterk) en cocktail pas na een uur! (Ook erg sterk). Toen de cocktail kwam, kregen we geen excuus. Het was 25 euro, maar dat vond ik het zeker niet waard. Leuk geprobeerd, maar nooit meer.

25. Gisteren heerlijk gegeten. De tapas was heerlijk en het assortiment ruim en verrassend. De sfeer vond ik geweldig zeker als je in Cuba bent geweest. Het personeel erg vriendelijk en attent. Bij de deur word je direct opgevangen. Ondanks dat we met twee kleine kinderen waren hebben we ons prima 2,5 uur vermaakt.
    Wat mij betreft een aanwinst voor Apeldoorn.

26. Een super gezellig restaurant met heerlijk eten. De muziek op de achtergrond gaf mij echt een vakantiegevoel. Leuke en oplettende bediening. Kortom; een echte aanrader, wij komen terug!

27. Eten was echt onder de maat, bijna alle gerechten waren lauw en veel aan een kant praktisch niet aangebakken en aan de andere kant tegen het zwarte aan of een paar keer daarover... Alles was duidelijk vooraf gebakken en werd opgewarmd. Prijs is aan de lage kant voor dit concept maar uiteindelijk nog te duur voor de geleverde kwaliteit. De stoelen en tafels waren in slechte conditie en stonden echt te dicht op elkaar. Aankleding van de zaak was wat je eigenlijk verwacht dus niks mis mee. Personeel was vriendelijk maar reageerde eigenlijk niet op het aangebrande vlees wat mee terug ging. Uiteindelijk echt een tegenvaller, we hadden zeker meer verwacht aangezien het restaurant bom vol zat.

28. trespasser

Aan de buitenkant ziet het er leuk en gezellig uit. De sfeer binnen is ook goed. Qua ruimte weliswaar aan de krappe kant. De bediening is aanvankelijk vriendelijk en behulpzaam. Wel moet je erg lang wachten op het eten. Het eten wat je krijgt is bijzonder karig en niet van geweldige kwaliteit. De beenham kon je als een ninja ster in een deur gooien, zo droog. Aan de garnalen zat kraak noch smaak aan. Het enige wat wel smaakte was het biertje! Kort samengevat; never again!! Eenmaal thuis gauw een echte maaltijd klaar gemaakt... 10x goedkoper, 1000x lekkerder.

29. Je kunt er lekker eten voor een goede prijs, maar je moet ontzettend lang wachten op je eten. Als je eenmaal je keuze hebt gemaakt, moet je zeker 20 tot 30 minuten wachten op je gerecht. Daarnaast zijn de tafels zeer klein en de stoelen zeker niet comfortabel.

30. Danielle Bergman

Jammer, in de minstens 10x dat ik bij La Cubanita Apeldoorn gegeten heb ben ik niet eerder zo teleurgesteld naar huis gegaan. Het begon met een tafel in het midden van de zaak op een hele ongezellige plek terwijl ik een week van te voren gereserveerd had. Maar we mochten bij het raam zitten, dus dat werd opgelost. Vervolgens bestelden we cocktails, die zonder alcohol waren een tegenvaller: red bull met wat geplette muntbladeren. Als je goed kijkt staat op het plaatje een blikje red bull voor de cocktail dus ik had het kunnen weten maar staat niet duidelijk aangegeven.
    Tapas was oké, maar is echt beter geweest. Op onze toetjes hebben we heel lang moeten wachten en toen deze kwamen was het ijs zacht, niet te onderscheiden van de slagroom en de cheesecake die normaal heerlijk is was veel te zacht en lauwwarm, de chocoladecake van 1 van ons was letterlijk warm. Deze toetjes hadden dus duidelijk te lang in de keuken staan wachten. Aangegeven bij de bediening en meisje zou het doorgeven aan de keuken maar er werd niets mee gedaan. Onprofessioneel.
    Voorlopig voor ons geen La Cubanita Apeldoorn meer, we gaan wel naar Amersfoort of Harderwijk!

31. Heerlijk gegeten, leuk personeel en een gezellige sfeer. Kortom voor herhaling vatbaar. En vooral voor het geld moet je het niet laten!!

33. Zoey Stegeman

34. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo slecht heb gegeten als bij dit restaurant. Het brood was te hard (te lang in de oven gelegen), de garnalen (diepvriesgarnalen!) waren melig en smaakloos. Veel van de gerechten kwamen rechtstreeks uit de frituur en smaakten ranzig, alsof het frituurvet oud was.

Goedkoop was hier duidelijk duurkoop want € 22,50 voor eten onder het niveau van een snackbar is zeer duur betaald. Daarbij hebben we dus maar erg weinig gegeten omdat het gewoon niet lekker was.

Bediening was wel zeer vlot en correct.

35. Echt helemaal super! Fantastische baas die ons een topdag heeft bezorgd. Heerlijk naar de veluwse bron en super gegeten! Hartelijk dank! We komen zeker terug.

36. De prijs van het eten en de uitstraling van het restaurant is standaard zoals bij alle la cubanita restaurants. Het eten en met name de saus die geserveerd wordt bij het eten is ondermaats. De gehakballetjes waren niet gaar en had een rare geur. De saus bij meerdere gerechten was vet en had waarschijnlijk te lang gestaan of gemixt voorbereid. Mijn partner kreeg daarentegen wel goede saus. De kwaliteit liet te wensen over in Apeldoorn. Achteraf spijt dat ik hier heb gegeten.

Met la cubanita in Hoofddorp en Amsterdam heb ik louter goede ervaringen, het concept is m.a.w. niks mis mee.

37. Een teleurstellende ervaring, vet eten zonder enige toewijding bereid. Al na één ronde waren we er wel klaar mee. De bediening was ver ondermaats. Je vraagt of men nog iets wil bestellen! Personeel had er geen zin in en zat allemaal met de telefoon te spelen. Tevens waren de toiletten niet schoon! Ons zien ze hier niet meer terug.

38. Frederiek

Erg teleurstellend, slechte bediening en het toilet was drama. Over het eten maar niet te spreken. De meiden deden hun best, maar vergaten te vragen wanneer we wat wilde drinken. Niet voor herhaling vatbaar!

39. Dit was een bijzondere ervaring. Een ware smaak sensatie! Nog nooit zo lekker tapas gegeten.
    Ik vind het wel duur als je op een zaterdagavond hier eet. Maar erg lekker. De tapas eet ik hier het lekkerst in Apeldoorn.

40. Ging laatst eten met een vriend van me. Echt een top avond gehad en zo'n 4 uur lang daar gezeten. Heerlijk eten, gezellige sfeer, leuke meiden in de bediening en vooral de prijs viel me niet tegen! Aanrader!

41. Het was gister de derde keer dat ik ben wezen eten bij La Cubanita in Apeldoorn. Simpel weg omdat het er gezellig is, lekkere verse tapas, en omdat er echt een Cubaanse sfeer hangt. Kortom weer top gegeten. Echt een aanrader en dat zeker voor de prijs kwaliteit verhouding!

42. Inmiddels meerdere keren hier gegeten en het bevalt nog altijd goed. Blijft leuk om meerdere verschillende tapas van de kaart te kunnen kiezen, wat in de andere tapas restaurants in Apeldoorn niet mogelijk is. Eten is altijd uitstekend, goede prijs/kwaliteit verhouding, met name op de onbeperkt tapas avonden. Bediening is gastvrij en spontaan, dus zeker een aanrader!

43. Roy 27 punten

Al een paar keer hier gegeten. Veel keus uit verschillende kleine gerechten. Leuk om met een groep de gerechten te delen. Sfeervol restaurant. Spontane bediening. Voor onbeperkt tapas is de prijs/kwaliteit erg goed. Kom zeker nog vaker terug!

44. Gister heerlijk gegeten met de familie! Het is altijd gezellig in het restaurant en er hangt een fijne sfeer. Eten helemaal perfect, goede combinaties en veel variatie. Zeker een aanrader en wij komen er zeker vaker terug!!

45. Hier een tijdje geleden samen met de vriendin lekker gegeten. De tapas zijn zeer goed en je kan zelf de keuze maken welke je wilt hebben. Wat wij alleen jammer vinden dat je heel weinig ruimte hebt, vooral voor lange mensen is het niet ideaal en de wc mag ook wel eens een op knap beurtje gebruiken.

46. Slecht. Vieze toiletten en het mag wel eens grondig worden gereinigd alles, met name ook onder de tafels.
    Daarbij vonden we het eten zeker geen aanrader. Cola glazen smaakten naar bier.

47. Op een zaterdag met een paar maten wezen eten. Over het algemeen zijn wij nietkieskeurig, maar helaas viel het eten erg tegen. Personeel deed wel hun best. Maar dat mocht niet helpen. Volgende keer maar weer na een echt restaurant. Jammer.

48. Als je lekker tapas wilt eten moet je vooral hier zijn! Ik kom hier regelmatig een hapje eten en ik ga altijd tevreden de deur uit. Er is voor ieder wat wils en genoeg lekker hapjes waar je uit kan kiezen. De favorieten zijn vooral dadels in spek, carpaccio, ossehaaspuntjes, krokante kipkluifjes, spiesje van bacon en champignons, grote garnalen, inkvisringen en ga zo maar even door. Als je onbeperkt tapas wilt eten is de prijs/kwaliteit verhouding erg goed! Ook de overheerlijke cocktails zijn erg betaalbaar en geen laf beetje alcohol. Service vind ik zelf nog wel eens wisselend. Personeel heeft niet altijd even goed overzicht, maar bij vragen word je altijd netjes te woord gestaan. In vergelijking met de andere tapas restaurants in Apeldoorn staat deze zeker weten bovenaan men lijstje!

49. Diana Keijzer

Wat een teleurstelling! Slecht eten, slechte bediening. Eigenaar heeft het echt niet begrepen. Ik vind het geldklopperij.... zit er wel alcohol in de drankjes? Zijn de producten wel vers? Ik vraag het me af als ik zo'n koude carpaccio op mijn bord heb liggen en dan over de verlepte sla maar niet te spreken. En aanstootgevende teksten op de muur. Zeker geen aanrader!

50. Eten in een ongedwongen gezellige sfeer. Heerlijk om zoveel smaken te proeven. Aardig personeel. Lekker gegeten, prima carpaccio super ossehaaspuntjes etc etc. Een aanrader voor wie lekker wil eten tegen een zeer goede prijs. Met minimaal 4 personen is het leuk omdat je dan veel gerechten kunt delen en proeven.

51. Zeer slecht eten zeer slechte service! Vorig jaar was het veel beter. We begonnen met de drankjes. De mojito was geen mojito. Eerder een glas volgestampt met te veel munttakjes en amper havana club (alcohol). De tapenade voor op het brood kwam pas veel later ipv met het broodmandje samen. Bestel geen carpaccio. Die komt rechtstreeks uit de diepvries op je bord. Carpaccio kregen we half ontdooid voorgeschoteld. De ossenhaaspunten waren niet gaar. De tafels worden half opgeruimd. Terwijl er meerdere lege uitgegeten bordjes zijn, wordt eentje meegenomen en de rest blijft staan. Al met al zeer slecht! Vervang uw personeel. Met name de koks en te jonge serveersters. Kwaliteit gaat erg achteruit als ik het vergelijk met vorig jaar.

52. Op zaterdagavond gegeten, alleen jammer dat ze er niet bij vertellen dat hun onbeperkt tapas arrangement niet in het weekend geld. Op het moment dat we dat ontdekte gelijk maar gestopt met eten. Eten redelijk, maar niet geweldig...!!! Niet voor herhaling vatbaar in ieder geval.

53. Gegeten met een groep meiden. Gezellige ambiance. Leuk concept. Jammer alleen dat sommigen al 3 Tapas gehad hadden en anderen nog niets. Het toetje kwam voor de laatste Tapas en er was geen afstemming met de film, terwijl dit wel een actie van la Cubanita was.
    Restaurant was nog niet half vol en de bediening, overigens prima, gaf aan dat het voor de keuken erg druk was. Jammer.

54. Zonde dat ze het onbeperkt-tapas-eten-concept niet toepassen in het weekend. Het restaurant was op de laatste zaterdagavond van december nagenoeg leeg... En dat begrijp ik maar al te goed na de rekening ontvangen te hebben. Drie rondes aan tapas voor twee dames waren we meer dan 90 euro kwijt. Dat bedrag staat echt niet in verhouding tot de kwaliteit. De mosselen waren heerlijk, de ossenhaaspuntjes minder.

55. Erg leuk en gezellig en je kan niet wachten om op de muur te schrijven! Super lekker eten en goed op smaak gebracht!
    Leuke bediening en gezellige ambiance en sfeer, hartelijk ontvangen en een avondje genieten.
    ik zeg goed bezig!

56. Gisteren heerlijk gegeten en gedronken hier!
    De menukaart is voor ieder wat wils! Veel keus! Vlees vis vegetarisch
    Leuke bediening!
    Echt een aanrader!

57. Ben van de week wezen eten met een vriendin, de entourage sprak ons gelijk al aan. Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen en kregen we een mooi tafeltje aan het raam. De menukaart werd toegelicht aan tafel. Lekkere diverse hapjes genuttigd. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan!

58. Op een zaterdagavond met 4 personen heerlijk gegeten! We waren redelijk bijtijds en t was vrij rustig. Gedurende de avond stroomde het goed vol. De sfeer is echt warm en gezellig. Vriendelijke bediening en spontane meiden.
    Cocktails waren heerlijk deze zijn voor een actieprijs op zaterdag. Al met al voor €30,- p.p. Gegeten!

De coquilles en de ossenhaas pikant zijn echt aan te raden!

Topavond gehad. Echt een aanrader!

59. Gisteren met 6 personen lekker gegeten. Door goed weer buiten kunnen zitten.
    Ruime keus in Tapas, met z'n zessen heel veel verschillende dingen besteld maar nog lang niet alles kunnen proeven.
    Eten prima klaar gemaakt, bediening en sfeer ook prima.
    Vergeleken met de andere tapas restaurants in Apeldoorn heeft deze mijn voorkeur. Je kunt zelf kiezen bij onbeperkt tapas eten, in andere tapas restaurants wordt de keuze meestal voor je gemaakt (en elke keer hetzelfde). Uitgebreide kaart, veel diversiteit.
    Wij komen zeker terug.

60. Op dinsdag met mijn vrienden wezen eten. Het zag er gezellig uit en de prijs voor studenten is goed betaalbaar. Helaas krijg je voor onbeperkt tapas voor goed 17 euro niet zo heel erg veel. Wat je er wel voor krijgt is een slechte bediening, tafels werden te vroeg of helemaal niet afgeruimd. Verder was het als je wat beter keek niet echt schoon, er lagen zelfs hondenharen op tafel!!! Ook de toiletten waren matig schoon. Helaas niet voor herhaling vatbaar.

61. We wilden lekker ut eten in de late zaterdag middag. Er was nog een enkel tafeltje buiten beschikbaar, de andere leek gereserveerd (wat achteraf niet zo was). De tafel was plakkerig en vies en we moesten vragen om een doekje " Ik denk dat mijn collega de tafel gister niet heeft schoongemaakt". Daar hebben wij natuurlijk weinig aan.

Het was extreem rustig, ik denk dat wij naast een ander stel de enige waren die er zaten. Toch was de bediening traag en werden we telkens geholpen door een ander. Opzich niet erg, maar als je drie keer de vraag krijgt of je nog wat wilt drinken terwijl je vlak daarvoor al nee hebt gezegd dan is het wel redelijk irritant.

Het eten was prima en erg lekker. Smaakvol en prima tapas-porties. Na twee keer bestellen wilden we nog een derde keer wat tapas bijbestellen. Het was voor de dame die ons hielp teveel gevraagd om twee cijfers te onthouden. Na 20 minuten kwam weer een ander bij ons aan de tafel om te vertellen dat het niet goed was doorgegeven. Tja, dan hoeft het niet meer voor ons.

Kortom: Lekker eten, maar irritant trage service (doch best vriendelijk) en niet al te klantvriendelijk personeel. Een tafel schoonmaken doe je gewoon, ik hoef niet te weten of je collega dat vergeten is... Wij komen hier in ieder geval niet snel terug.

62. patricia

Afgelopen zaterdag met 4 personenen gegeten. Erg veel keus aan tapas, wij hebben in totaal 24 tapas op, beetje veel maar ze waren dan ook erg lekker!
    Bediening had beter gekunt, vooral de ontvangst liet een beetje te wensen over.
    Uiteindelijk kan tapas eten een duur avondje worden als je je bedenkt dat 1 tapas ongever 4 euro kost.
    Maar wij hebben een heerlijk gezellige avond gehad!!

63. Heerlijk gegeten. Vlotte, prettige en attente bediening

64. Op donderdag met zijn vieren wezen eten, na het bestellen van het drinken duurde het enorm lang voordat het er was. Toen het er eenmaal was waren de drankjes gewoon lauw en vroeg mij af of de Ice tea nog wel goed was. Na het bestellen van de eerste ronde tapas, stond het erg snel op tafel. Helaas moesten we zelf naar het personeel lopen om onze bestelling door te geven. Aan het einde van de avond kregen wij de rekening en bleek er nog dingen van een andere tafel op te staan. Kortom, waardeloze en onervaren bediening, onbetrouwbare drankjes en we verkeerde rekening

65. Heerlijk gegeten vanavond! De sfeer is relaxed, ongedwongen en vooral enorm gezellig. Daarbij is de wijze waarop je je gerechtjes per ronde samen kan stellen erg vernieuwend en een stuk aangenamer dan in andere (tapas)restaurants.
    Bij de bediening kan je altijd wat (na)vragen en zijn ze daarbij ook super vriendelijk. En voor een studente, zoals ik, prima te behappen qua prijs. Toppers!

66. Anita en Femke

Heerlijk gegeten op de zaterdagavond! Bediening was goed, hield alles goed in de gaten, kwamen regelmatig vragen of alles nog naar wens was. Erg servicegericht! Tapas was heerlijk, vers en kwam met de juiste tussenposen! Sfeer lekker ongedwongen, absoluut een aanrader!

67. Op mijn verjaardag ben ik met ons gezin uit eten geweest, maar wat een teleurstelling! Het eten was gewoon slecht en zeker niet vers, schandalig wat ze daarvoor vragen. Daarbij was het personeel knullig. We moesten bijna zeuren om wat te mogen drinken. Het is niet alleen “geen aanrader” ik raad het af!

68. Roos 15 punten

Ben met een vriendin gaan eten.
    Op de website worden er onbeperkt tapas aangeboden, maar toen wij er op vrijdagavond waren, bleek dit op vrijdag avond niet zo te zijn (bleek achteraf wel op de website te staan).
    Dus i.p.v. 17,50 voor onbeperkt taps eten kwijt te zijn, moesten we gem. 5 euro per tapas betalen!
    Nogal een groot prijs verschil! En erg duur.
    Ik moest aan het eind van de avond meer betalen dan in een zeer goed restaurant. Bediening erg popie-jopie en onervaren. De tapas lijken niet vers gemaakt en zijn middelmatig tot slecht. Triest als je ziet wat ze per stuk kosten!
    Zeker geen aanrader!

69. Heerlijk gegeten, alleen was de bediening echt een domper. We hadden een fles wijn besteld, en deze werd zo op tafel gezet. Niet even netjes ingeschonken. Nou ja, ok dan schenken we het zelf wel in geen probleem. Vervolgens koffie met likeur toe. Door onhandigheid kreeg ik de koffie over mn schoot, er kwam met moeite een sorry uit en ik kreeg een vies doekje om mijn broek mee schoon te maken. Vervolgens met een collegaatje gniffelen aan de bar over hoe het gebeurde (wij zaten naast de bar en zo grappig vond ik het niet..) Gewoon het volle pond moeten betalen. Heb zelf ook in de horeca gewerkt en weet dat niet alles perfect kan gaan, dat hoeft ook niet. Maar geen normaal excuses of iets ter compensatie, dat ken ik niet.. Lekker gegeten, maar niet voor herhaling vatbaar.

70. Wij hebben ons 25-jarig huwelijksfeest in dit restaurant gevierd en het was geweldig. Eigenaar Jeffrey is een horecaman in hart en nieren die er gewoon veel lol in heeft om het zijn gasten naar de zin te maken. Wij hebben genoten van de heerlijke tapas, de ongedwongen gezellige uitstraling van dit restaurant en de prima bediening!

71. Jef Van Zwanen

Ben hier een keer wezen en echt alles was top het eten en de sfeer was gezellig met zuid-Amerikaanse klanken de bediening was zeer goed goede uitleg complimenten aan de koks

Kom zeker vaker terug

72. Marja, Adt en A3

Een geweldige avond gehad. Heerlijk gegeten, fijne en goede bediening!!! Ook een goede uitleg van het concept. Wij komen zeker nog een keer genieten.

73. Eric 17 punten

Heerlijk gegeten op een doordeweekse avond (woensdag) in een alleszins goedgevuld restaurant. Ook op een woensdag is het daardoor gegarandeerd gezellig! Daar komt vervolgens nog bij dat het zeer betaalbaar is en kan niet anders dan een 9 in alle categorieën aan La Cubanita toekennen! Topavond...!

74. Erg lekker, goede bediening, leuke muziek. Al met al een leuke avond gehad met prima tapas. Aanrader!

75. Ik heb me in mijn beoordeling niet laten beïnvloeden door het feit dat een bekende van mij deze leuke tent runt. We hebben gewoon heerlijk gegeten van lekkere tapaz in een relaxte setting met een prima service. Tussendoor de muren scannen op leuk leesvoer en er zelf uiteraard ook wat aan toevoegen haha! Als laatste vind ik de prijs-kwaliteit top voor hetgeen je krijgt!! Ik ga hier nog een keer terugkomen!! Super tentje en concept hoor Jeffrey :-)!

76. Henk Van Werven

Ben hier een keer door de weeks geweest en ik kan niets anders zeggen, dan dat alles echt heerlijk is. Ik zou zeker een michelinster geven.

Echt een aanrader!!

77. Doordeweek hier onbeperkt tapas gegeten met vier personen. Steeds 8 tapas besteld en die kwamen gelukkig niet allemaal tegelijk op tafel. Vooral bij de warme tapas is dat een voordeel: alles blijft warm. Zowel de koude als warme tapas allemaal heerlijk. En geen enkele last gehad van opdringerige bediening zoals in sommige recencies vermeld wordt. Al met al een aanrader van maandag t/m donderdag!

78. We waren met een groep en hadden tapasbuffet besteld. Echt alle gerechtjes werden apart gebracht met grote tussentijden. We moesten telkens vragen wanneer er weer wat te eten werd gebracht. Het zou veel beter geweest zijn als alle koude en warme gerechten op een grote schaal geserveerd zouden zijn.
    Er werd vaak gevraagd of we nog wat wilden drinken! Gezien de lange pauzes deden we dan dan maar.
    Het eten zelf was ook niet echt denderend. Wat ons betreft geen aanrader!

79. Waarschuwing !!!!!!!!!!!!!!!

Je kunt bij Cubanita Apeldoorn lekker eten, maar veel te duur.

Ga er niet in het weekend Tapas eten want je betaalt veel te veel.
    Wat dan betaal je per stuk voor tapas terwijl je in de week 17, 50 euro p/p kwijt bent.

Wij waren er nu ongeveer 40 euro per persoon voor kwijt .

Wij waren er met ons zessen op zaterdagavond 6 november en moesten bijna 300 euro afrekenen.
    Waarvan ongeveer 39 euro p/p voor de tapas en de rest was voor drank en toetjes.

Het overviel ons op dat moment en hebben dan ook pas de volgende dag een mail gestuurd met wat vragen en opmerkingen hier over. Maar tot heden toe geen enkele positieve of negatieve reactie op gehad.

Dit alles is geen reclame voor Cubanita Apeldoorn.

80. Niet echt goed gegeten. Eten had geen aandacht gehad, en kan je ook uit de supermarktschappen halen. Bediening was enorm gefocust op het ordenen van drank, soms kwamen twee verschillende dames vragen of ik nog wat wilde drinken. Vond de geschreven teksten op de muur rommelig overkomen en wij hadden de pech dat er veel luidruchtige mensen waren waardoor de harde niet beklede muren als klankkast het geluid versterkte. Nooooit meer dus, sorry
    Succes met de verbetering

81. Lekker gegeten, maar nu ook weer niet erg bijzonder.Vond de geschreven teksten op de muur niet echt sfeervol.
    Zeker een aanrader als je doordeweeks onbeperkt tapas kan eten voor 17,50

82. Heerlijk gegeten, leuke sfeer echt een aanrader.

83. Heerlijke tapas, vernieuwend in Apeldoorn!

Pluspunt waren ook absoluut de cocktails.

Ossenhaaspuntjes vielen een beetje tegen in vergelijking met andere tapasrestaurants in Apeldoorn. Liever niet meer op brood.

Wij komen absuluut nog eens terug. Prijs/kwaliteit is top van maandag t/m donderdag.

84. Samen met vrienden een heel gezellig avondje uit gehad bij La Cubanita.....

- Gezellige, spontane bediening :)
    - Een gevarieerd aanbod.... vlees, vis, vegetarisch...
    - Overheerlijke desserts.... vooral de chocoladetaart mag je niet missen!
    - Lekkere cocktails voor een schappelijke prijs.

Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar! En vergeet niets op de muur te schrijven als je weggaat....

85. Alweer een tijdje geleden gegeten bij La Cubanita. Het restaurant was toen net geopend en met 6 vriendinnen hier gegeten, na de goede ervaringen van de La Cubanita in Rotterdam. Nou deze avond viel zwaar tegen. Bij binnenkomst kregen we heerlijke Sangria aangeboden en dit hadden we nodig voor de rest van de avond. Tapas die we bestelden kregen we niet, tapas die we niet hadden besteld kregen we wel op tafel gezet. De tapas die we hebben gegeten waren lekker. Op een gegeven moment was er van alles op, we leverden het kaartje in met welke tapas we wilden en dan gingen ze even kijken of het er nog was (zo vertelde de serveerster het). Na een paar boze blikken en de vragen waar onze tapas bleven, bood de eigenaar ons een drankje aan. Alleen vergat hij deze op te nemen, dus we wachten eigenlijk nog steeds op dit drankje. Laten we hopen dat het eenmalig was (opstart problemen?!), want een heerlijk tapas restaurant is een goede aanvulling op de restaurants die we in Apeldoorn hebben.

86. Ontzettend lekker gegeten!

Het eten is erg goed en lekker vers.

Wel een nadeel zijn de stoelen, niet echt lekker om 2 uur op te zitten, toetje hebben we daarom ergens anders gegeten!

87. La Cubanita is de plek om lekker en gezellig te eten! Er is veel keuze en voor ieder wat wils. Ik verheug me er nu al op om de rest van de kaart te proberen :-)

88. Ik heb voor het eerst in mijn leven tapas gegeten en ik vond het super lekker en het was super gezellig.

Een hele ervaring voor mij, want ik wist niet dat je allemaal verschillende en overheerlijke gerechtjes ging eten.

La Cubanita is een heel sfeervol restaurant met leuke muziek en heeeeel vriendelijke bediening.

Een aanrader voor iedereen en ik kom zeker terug!

89. Ben Van de week voor de tweede keer hier wezen eten en dat terwijl hij nog maar net open is, het is echt zo lekker.

Vriendelijk en gastvrij, mijn complimenten voor de bediening maar ook voor de keuken natuurlijk.

Alles is gemaakt met verse ingrediënten en dat proef.

Met de mooie posters, gezellige muziek, en heerlijke eten is het echt een avondje uit.

Succes en tot snel ;-)

90. Nicole Verbeek

Wat een ontzettend leuk en gezellig restaurant. Te veel om op te noemen, wat een keus. We vonden vooral de pittige ossehaaspuntjes en de garnalen erg lekker. We gaan zeker nog eens terug, want we hebben nog lang niet alles geproefd. Ook de kinderen hebben heerlijk gegeten en aan het eind van de maaltijd, mag je ook nog iets op de muur schrijven. Echt heel uniek! En heerlijke coctails voor een leuke prijs.

ECHT EEN AANRADER!

91. Ontzettend lekker gegeten! Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Met onbeperkt tapas eten is het moeilijk om te kiezen. Niet alles geproeft, maar dat ga ik zeker de volgende keer doen.

Vriendelijke bediening, ontspannen sfeer en mooie decoratie.

Een hele leuke en gezellige avond gehad waarvan er nog velen gaan volgen...

92. Mike 11 punten

Een gezellige avond gehad met heerlijk eten (de keuze was reuze, koud, warm, vlees, vis, groente). Lekker onbeperkt je gang gaan met eigenlijk te veel lekkers om uit te kiezen.

We moeten zeker nog een keer terug om de rest van de kaart te proberen! Daarnaast mogen de cocktails er ook wezen.

De prijs kwaliteit verhouding een dikke 10 voor mij.

Zou zeggen "Over sommige dingen moet je niet praten maar ervaren"! :)

93. Had de eer om er op de openingsavond te mogen eten en kan niet anders dan een groot compliment geven!

Naast dat je gelijk in een leuke sfeer terecht komt was de bediening gastvrij en het eten heerlijk. Dat onbeperkt tapa's eten is niet goed voor de broekmaat kan ik zeggen :)

Uitgebreide menu kaart, ondanks onbeperkt kunnen eten niet eens alles geproefd :( Om een lang verhaal kort te maken: hier kom ik zeker terug!

Owja, zou bijna die heerlijke cocktail vergeten "waterlemon" ofzo, echt goed! Had alle moeite uit de lijst met cocktails te kiezen voor nog geen 4 euro per stuk... (volgens mij wel een tijdelijke actie...)

94. Thaleia

La Cubanita is erg gezellig en zeker een leuke sfeer.

Het eten is lekker en de cocktails ook.

Ik heb het zeker naar m`n zin gehad.

La Cubanita is zeker een aanrader.

95. Mijn ervaring met La Cubanita was prima. Er hangt een gezellige sfeer en het eten is er erg goed. Bediening was vriendelijk en oplettend. Ik heb een gezellige avond gehad.