Jules Verne in Apeldoorn

Gezellig, persoonlijk en kwaliteit.

Wij serveren u de meest heerlijke gerechten aangepast aan de seizoenen van het jaar. Wij laten ons daarbij graag inspireren door de smaken en ingrediënten vanuit de hele wereld. Dat betekent veel smaken, veel variatie en dus voldoende keuze. Naast vis en vlees serveren wij een uitgebreid assortiment aan vegetarische gerechten. U kunt ook gebruik maken van onze maandelijks wisselend vijf gangen menu, die wij ook geheel vegetarisch serveren. Heeft u dieet wensen of allergieën, geef het aan, dan wordt daar natuurlijk rekening mee gehouden.

Toegankelijkheid

Informatie van restaurant
Informatie van Ongehinderd.nl

Mobiele pin terminal Rolstoelvriendelijke tafels Rolstoelvriendelijk toilet Let op drempel Geleidehond welkom

• Ruimte om scootmobiel te plaatsen
  • Entree goed zichtbaar
    • Boomrooster in toegangspad
  • Entreedeur drempelvrij
  • Hellingbaan naar de entree
  • Hulp-/geleidehonden overal toegelaten
  • Drempelvrij in het gebouw
  • Drempels in het gebouw
  • Gebouw met etages
  • Trap in het gebouw
  • Tafel is onderrijdbaar (70cm hoog)
  • Stoelen met armleuningen
    • Zie vorige foto.
  • Menukaart in grote letterdruk
  • Prettige akoestiek
  • Vluchtroute drempelvrij en obstakelvrij (90cm)

Toon alle voorzieningen

1246202401 91
1414720159 77
1601962112 74
1620686307 75

1. Vanavond hier heerlijk gegeten op het terras onder de heeters.
    Goede ambiance, vriendelijk en gezellige bediening. Het vegetarische maandmenu (5 gangen €25,-) met originele gerechten en de groentenstudel waren heerlijk en de prijs is ook heel prima. Dikke pluim!

2. Helaas viel het eten behoorlijk tegen. Erg vet, veel 'slasaus' op de carpaccio. Bediening is aardig maar we moesten vaak zelf wenken om te zorgen dat we nog iets konden bestellen. Tegenvaller dus.

3. Annemarie

Heerlijk gegeten, het maandmenu is echt een aanrader: gevarieerd en erg smakelijk.
    En tegen een aantrekkelijke prijs… Voor herhaling vatbaar, ik kom zeker terug!

4. Joke Groenheijde

Zoals altijd heerlijk gegeten.
    Ook deze keer hebben wij het verrassing menu genomen.
    Een prima goed gevuld glas wijn erbij.
    Vriendelijke bediening. Dus wij komen zeker binnenkort weer terug.
    Jules Verne is zeker een aanrader,
    Joke Groenheijde.

5. Kwaliteit wisselend, kwamen er al jaren maar laatste keren teleurstellend, voorgerecht carpaccio te doen, ribeye smakeloos en flauw qua, biefstuk taai teveel aan saus leek meer op soep, huisgemaakte boeren friet was niet krokant maar slap, salade was te doen.

6. Heerlijk gegeten, mooi terras!

7. Prijs/kwaliteit verhouding niet goed. Kwaliteit eten was niveau eetcafé. Prijs aan de hoge kant. Kleine porties. Eten kaal geserveerd. Voor friet en groentes (in zeer kleine porties) moet appart worden betaald. Personeel in voldoende mate aanwezig, maar ongeïnteresseerd.

8. Marjolein

Lekker eten! Zalm en saté waren erg goed. Jammer dat je het brood zelf moet snijden vooraf. We hadden hier ook geen bordje voor, dus veel kruimels en gesmeer. Voor ons werd gerookt erg hinderlijk. Verder goede bediening! Netjes :)

9. Hebben vandaag een high tea besteld was super en zo vriendelijk personeel geweldig

10. Wij lunchen daar geregeld en dat is altijd goed en lekker. Nu hebben we een keertje 's avonds gegeten en ook dat was lekker. De catch of the day was een goede aanrader. Bediening was heel vriendelijk. Gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.

11. Ben

12. Greetje van Essen

Gisteravond gegeten bij Jules Verne. Het eten was heerlijk! Maar de bediening was ronduit slecht! De ober die aan onze tafel verscheen was niet vriendelijk en zeker niet klantgericht! Misschien omdat het maandagavond was... maar dan kun je beter je zaak sluiten.

13. Vandaag erg teleurgesteld over de kwaliteit van een broodje gezond. Ik kreeg een kapje/laatste stukje van een volkorenbrood. Veel groenvoer en een paar waterige plakjes ei op een plak kaas en ham. Voor deze "lunch" moest ik 7 euro betalen. De enige reactie die de serveerster mij gaf toen ik het aan haar doorgaf was; jammer!

Ik ga hier niet snel meer naar toe

14. Slechte ervaring, eten niet goed! Gewoon betalen, ondanks klacht.

15. 2 luie dames

Erg gezellig geborreld vanmiddag! Vrolijke bediening door Nick :)

16. Gister avond heerlijk gegeten. Zeer leuke enthousiaste bediening. Het eten was boven verwachtingen. Misschien alleen iets warmer in het restaurant. Wij komen zeker een keer terug.

18. Jules Verne is volgens onze ervaring gister, op Valentijnsdag, een echte aanrader voor diegene die een gezellige avond wil met heerlijk eten! Alles klopte gewoon;
    Prijs/kwaliteit, sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel. Entrecote en Ribeye overheerlijk! Wij komen zeker nog een keer terug. Onze complimenten voor deze zaak.

19. Wij kwamen in het verleden regelmatig eten, het afgelopen jaar is de prijs/kwaliteit verhouding behoorlijk vertroebelt. Kleinere porties voor hetzelfde geld en de manier hoe de koks het eten bereiden is ook niet meer zoals het was, erg jammer. Wij gaan hier een tijdje niet meer heen wie weet in de toekomst weer.

2,1
  20. Om ca. 13.30 u een drankje en lunch op terras voor 2 personen besteld. Drankje kwam vlot; lunch niet. Na ca. 3 kwartier geklaagd; bediening wist van niets; communicatiefout met keuken werd gezegd. Om ons heen werden gasten wel van lunches voorzien. Lijkt dus op een blackout van serveerster ? Gezegd dat dit niet professioneel is en dat wij daarover erg teleurgesteld waren. We zijn vertrokken zonder lunch

21. Ik ben vrij kritisch, maar over dit restaurant kan ik alleen maar lovend zijn! Wat een goed geheel. Sfeer en inrichting van het restaurant is over nagedacht, meteen zichtbaar, meer dan fijn om een paar uurtjes met mijn vriendin te vertoeven. Achtergrondmuziek is goed, meubilair is lekker, service is meer dan goed en het eten is perfect als je van goed eten houdt. Ik heb gekozen voor het verrassingsmenu en hierbij mocht ik kiezen uit vis of vlees. Zonder enige spijt achteraf want de verrassing was aangenaam. Vis, groenten, saus en decoratie waren perfect. Gastheer legde keurig uit wat we op ons bord kregen geserveerd. Ik heb geen enkel slecht punt... Normaal zeg ik altijd, een 9 want het kan altijd beter, maar ik weet niet wat er beter zou kunnen, voor mij althans! Zeker geen one-timer, als we weer in Apeldoorn zijn dan denken we direct aan Jules Verne.

22. Heeeerlijk gegeten bij Jules Verne! Waren een dagje in Apeldoorn en kwamen per toeval bij dit super restaurant. Na een drukke middag (want binnen zat het nog aardig vol) werden we vol enthousiasme vriendelijk ontvangen door de gastheer. Super sfeer en heel mooi en rustig restaurant. We hebben ons laten verrassen door het 3 gangen verrassingsmenu. Nog nooit gedaan, maar het was heerlijk. Zowel de vis als vleesgerechten!
    Een echte aanrader dus, Jules Verne!

23. Gister weer heerlijk gegeten bij Jules Verne!! 4 gangen chefs menu!!
    Aanrader!! Ook de huiswijn is er prima!!

24. Regelmatig wat gedronken op het gezellige terras en daarom ook maar eens de keuken geprobeerd op een regenachtige zaterdagavond. Kwestie van net niet. Beetje te pretentieus voor de kwaliteit van de keuken en derhalve geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Kreeg bij het ietwat taaie vlees de huisgemaakte vlaamse friet. Klonk op de kaart goed tot er welgeteld 2!! frietjes op het bord werden geserveerd. Heb er wel hartelijk om moeten lachen maar zulke porties verwacht je in een sterrenrestaurant en dat is dit zeker niet. Ook het bedienend personeel was zeer onervaren.

25. Zeer slecht we waren er rond de lunch
    kok stond buiten te roken we krijgen het eten wat er slecht uit zag en smaakte nergens naar
    alleen we komen niet begingen met het eten wat we hadden geen bestek daar moesten we naar vraag dat duurde lang
    bediening was meer aan het praten met vrienden

26. Goede sfeer, heel lekker en goed eten, zeer vriendelijke bediening.
    Broodje Carppaccio was heerlijk, met een verse Tropical Smoothie, lekker!

27. ank verhaar

Op zondag lunchtime. 27 juli. hier terecht gekomen. Een ontzettend leuke entrendy ambiance. Goede en gezellige bediening. Was nog nooit in apeldoorn geweest, maar op zondaglunch was het hier niet verkeerd. Lunch was erg goed en de sfeer heel gemoedelijk en rustig.

28. Laatst weer gelunched, een carpacio salade heerlijk! Zeer hip restaurant. Dikke aanrader!

29. 24 juni hier gegeten, wij hadden de entrecote en tournedos was echt heel lekker, zeker goede prijs/kwaliteit verhouding, als we in de buurt van Apeldoorn zijn komen we hier zeker een keer terug!

30. Afgelopen zaterdag weer wezen eten bij Jules Verne. Het was weer heerlijk! Wij eten hier zeker een aantal keren per maand en minimaal 1 x per 2 weken een lunch en tot nu toe ben ik altijd zeer tevreden. Het eten is heerlijk, is er iets dat je niet lust dan wordt er wat anders voor je klaargemaakt en met veel zorg.

Het personeel geeft je altijd wel persoonlijke aandacht, (mijn ervaring) ook als het druk is.

31. De laatste tijd meerdere malen op het terras gezeten, even wat drinken met een hapje!

Super kwaliteit, heel veel dingen huisgemaakt, van sausen tot gerechten! Ontzettend leuke (luxe) sfeer binnen, daar is dan de prijs ook naar!

Helaas de bediening af en toe wat minder. Als je het mij vraagt, iets te gehaast. Begrijpelijk vanwege de drukte, maar komt de service niet altijd ten goede, wel mede door de bediening een, iets nog gezelligere sfeer, dat maakt dan ook veel goed!

Komen zeker nog eens terug!

32. jan Gerritsen

33. Familie Brouwer

Een aanrader!

Heel gastvrij en altijd lekker. De sushi is een aanrader, hier moet je natuurlijk wel van houden. Heerlijke vleesgerechten en de rode huiswijn is prima!

Gewoon een keer proberen.

34. Dhr. M.C.L.H. Wouters

Nu een aantal keren gegeten bij Jules Verne, de chef kok kennen wij al van andere bedrijven en van een catering. Deze jongen heeft het echt begrepen. Hij heeft ons en onze gasten verrast met een mals stukje konijnenfilet, echt verrukkelijk! De bediening is erg vriendelijk en doen erg hun best maar management technisch schort er nog wat aan. Succes jongens, ga zo door!

35. Een tijdje terug wat geluncht en gedronken op het terras.

Het was zonnig en het terras was aardig vol.

Prima gegeten en geluncht.

Alleen wat me mateloos ergerde was de slechte bediening!

De persoon die mijn bestelling opnam maakte een overduidelijke fout, die hij vervolgens veel te laat herstelde.

En tot mijn verbazing ook nog niet eens toegaf!

Volgende keer beter.

36. Goed eten, we zijn er vanmiddag geweest.

Uit de kunst.

Een aanrader...

37. Fam. Kuijpers

Elke keer helemaal top. Wij eten er zeker 2 keer per week en het is altijd goed en alles kan en mag.
    Aanrader, de carpaccio! Beste van NL!

38. Chris en Fenna

25 december,Kerstdinner
    perfect kwaliteit,prijsverhouding uitmuntend al jaren ons restaurant
    een dikke 10

39. Dennis & Lilian

Een van onze favorieten. 's zomers kun je heerlijk op het terras zitten.

Meestal nemen we een verrassingsmenu maar je kunt ook goed van de kaart eten.

De lunchsalades zijn heerlijk!

40. Zeer professionele en smakelijke klaargemaakte gerechten. Mooie plates. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!!!