Op dit adres zit nu: Malkenschoten

• Bezorgen

1462198471 53
1692073787 53
1703020230 53

1. Een teleurstelling...

Tafel smerig, geen bestek, geen tijd om het stokbrood met kruidenboter op te eten want het hoofgerecht stond er al. De maiskolf werd pas gebracht toen we alles al op hadden. Bestek moest gezocht worden...De rekening kregen we van een andere tafel! Deze was 20 euro te hoog...

Kortom geen aanrader!

2. Tijdig gereserveerd voor 5 personen, maar geplaatst aan een te kleine tafel voor 4 personen. Hierdoor werd alles een beetje op en in elkaar op tafel gezet. Vooraf hadden we carpaccio, wat de naam echt niet mag dragen. Héééél erg dun gesneden, één blaadje sla, onsmakelijke pesto, een paar pijnboompitjes en wat kaas. Al met al nog geen € 3 waard, maar veel meer voor betaald. Piripiri was wel weer smakelijk. Ook te lang wachten op de verschillende gangen. Jammer!

5,1
  3. Erg slecht, wat erg jammer is, omdat het veel geld heeft gekost. Het eten had geen smaak. Het personeel leek ook vergeten dat als je er met 4 man komt, dat je met z'n vieren tegelijk wil eten, en niet 2 aan 2, wat wel gebeurde met het ijs, dat we half gesmolten kregen voorgeschoteld. Ook de sfeer was niet best. Het vlees had geen smaak en de saus, die blijkbaar pittig moest zijn, was het alles behalve pittig. Het is allemaal maar half, of zelfs minder, waardoor het helemaal nergens op lijkt wat daar gebeurt. Harde woorden, maar, naar mijn mening, de keiharde waarheid.

4. Heb hier met een groep van 8 personen gegeten.

Het eten was erg eenvoudig. Een kop soep werd gewoon half vol (of voor de pessimisten, half leeg) geserveerd. De rauwkost in het voorgerecht is ook de rauwkost van het hoofdgerecht. De kruidenboter bij het brood wordt geserveerd in een plastic bakje. Alles kwam uit de frituur, zowel de kipsate als garnalen in filodeeg. En om de kip pittiger te maken kregen we een kom vol met een olie substantie die de saus zou zijn.

Het nagerecht was ook niet erg voldoenend. Het was puur een bolletje ijs, saus naar keuze en wat slagroom (die overigens in dezelfde coupes als het voorgerecht werden opgediend).

We zaten met 4 man naast elkaar. En nummer 1 moest het kopje thee en koffie naar de achterste doorgeven. Niet dat de serveersters dat deden. Alle borden moesten we aangeven, zonder enige voorzichtigheid als de borden vol vet zaten.

Waardeloos vond ik het! Het eten smaakte wel, maar nog een keer terug te komen? Nee, gaat niet gebeuren!

3,3
  5. Twee jaar geleden slechte ervaring gehad, kreeg mijn hoofdgerecht pas toen iedereen al klaar was.

Dachten vandaag 30 juni 2010, geven ze nog een kans.

Nou mooi verkeken, geen mes bij het stokbrood, majo voor onze dochter moet nog steeds komen, na het drie keer gevraagd te hebben. En als je dan aangeeft dat het hoofdgerecht wel door mag komen omdat je met twee kleine kinderen aan tafel zit duurt het, na ongeveer 15 min klaar te zijn met het voorgerecht, nog eens 25 minuten voordat er iets op tafel komt. Actie: spullen gepakt en gegaan.

Misschien zou dit vaker gedaan moeten worden, wie weet dat ze er dan iets van leren.

1,8
  6. We werden snel geholpen, het was ook om half 8 dat we pas konden komen.

Dus toen we zaten meteen de menukaart gekregen en gevraagd wat we te drinken wouden.

Even later kwam de serveerster terug met het drinken (ik had cassis) en het voor en hoofd gerecht werd opgenomen. Ik wou graag de kipkluifjes, maar die waren al op.

Toen we het voorgerecht kregen werd er gezegd dat de cassis ook op was.

Toen we net 5 minuten klaar waren met het voorgerecht kwam het hoofdgerecht al. Jammer dat je je eten niet kan laten zakken.

Na het hoofdgerecht mochten we een kwartier wachten op ons nagerecht.

Toen we wouden afrekenen snapte degene die ons hielp niet hoe de kassa werkte, beetje jammer.

Binnen een uur, anderhalf uur stonden we al weer buiten.

5,3
  7. SF 11 punten

Hadden gereserveerd voor half 5, waren er netjes om iets voor half 5.. ruim een half uur later stonden we weer bij de auto. We hadden stokbrood met kruidenboter.. net 1 of 2 stukjes gehad en toen kwam het hoofdgerecht al. Kipfilet met champignonroomsaus (inclusief 3 plakjes champignon) en Kip Piri Piri.

Stokbrood met kruidenboter was lekker, maar moesten een mes gebruiken die we ook voor het eten moesten gebruiken.

Ook bij de mayonaise zat geen lepeltje oid.

Het eten was lekker, maar simpel.

8. Had meer verwacht van een restaurant waarvan je denkt dat ze gespecialiseerd zijn in kip.

Misschien heb ik altijd te hoge verwachtingen maar ik vond de kip niet veel beter dan de gemiddelde supermarkt kip, hoop dat ze hier nog aan gaan werken want ik ben een echte kip liefhebber.

Klein pluspuntje is de thuisbezorging.

3,3
  9. Erg jammer, het eten had geen smaak, de groente was erg 'simpel', de friet was gewoon, zoals uit de supermarkt. We aten met z'n vieren. De maaltijden, behalve de soep, aten we niet samen met z'n viertjes: de één was al klaar met het 2e gerecht als de ander het 2e gerecht kreeg. Hetzelfde verhaal met het ijs. En goedkoop was het allemaal ook niet!

Zeker geen aanrader, dit restaurant waar veel meer in zit.

1,5
  10. Heb je zin in een snelle hap en wil je goed en lekker eten?

Dit is the place to be! Binnen een half uur stonden we weer buiten, maar helemaal voldaan van de heerlijke kip piri piri met stoofpeertjes! Fantastisch!

11. Gegeten op 08/11/09 bij het lekkerste kiprestaurant van Apeldoorn. Ik snap alleen niet waarom ze juffrouw Tok heten, ze hebben onder andere heerlijke spareribs, snitzels, wraps(vegatarisch)

Met een open haard midden in de zaak is 't een heerlijk sfeertje....zeker een aanrader.

12. fam verdoes

We komen hier al een aantal jaar en zijn steeds zeer tevreden, vooral de gastvrije ontvangst door Berry is hartverwarmend. Het eten is erg lekker en de gitaarmuziek erg leuk. We rijden zelfs een uur om in Apeldoorn te kunnen eten.

13. Vind dit een heel gezellig restaurant, ondanks dat het zo groot is. Je hebt daar helemaal geen erg in, niet zoals bij de wok.
    Eten allemaal heel erg lekker, vriendelijke (jonge bediening) en voor 8,95 een hoofdgerecht.

14. Bediening deed hun best, maar het kwam er niet echt uit. 1 uur moeten wachten voordat ze met de bestelde piri kip kwamen. In de tussen tijd na 30 min wel een kop groentesoep met blik ballen geserveerd.

Piri kip, tja... zat tegen het ongare aan. Sommige delen zagen er nog glazig uit. Andere gasten, die later binnen kwamen gingen na het eten al weg, terwijl wij nog steeds aan het wachten waren. Logistiek verdient dus ook enige aandacht.

Sorry, geen * voor juffrouw Tok.

5,5
  15. Wat hebben we hier slecht gegeten zeg.
    En wat was de bediening slecht.

Zijn met zijn viertjes gaan eten. (2 volwassenen, 1 peuter en 1 baby)
    Kregen een plekje in een hoek waar we ook onze kinderwagen nog kwijt moesten. Dat werd al krap.
    Toen onze baby de fles moest (hij zit aan speciale flesvoeding wat met kokend water klaargemaakt moet worden) moesten we dit water gewoon betalen. (werd gerekend als thee, hebben geen theezakje gezien)

Over het eten ook weinig goeds.
    Ons voorgerecht stokbrood met kruidenboter werd zomaar tijdens het hoofdgerecht weggehaald.
    Waren te perplex om er wat van te zeggen.

De kip was te ver door. De kipnuggets voor onze oudste dropen van het vet en de patat was slap en zout.
    Hebben ook erg lang op het eten moeten wachten. Na drinken tussentijds te hebben besteld hebben we daar 20 minuten op moeten wachten.

Enige pluspunt was dat ze vragen wanneer het eten van de kinderen moet worden gebracht.

Aan het einde, toen werd gevraagd hoe het was geweeste, en we klaagden, kwam de manager achter ons aan met 2 kip knuffels voor de kinderen.
    Ja/nee dat maakt alles goed.

We komen hier dus nooit meer.

16. Kip piri piri besteld via thuisbezorgd.nl.

Het was dat ik er een extra broodje bij had besteld, anders had het geheel van mij absoluut geen avondmaal mogen heten. Kip dreef in de olie en de friet was droog en hard.

Nee sorry maar voor mij geen tweede keer Juffrouw Tok.

17. Zelden zijn wij zo slecht bediend in een eetgelegenheid.

1,5 uur gewacht op vette taaie en in grove stukken gehakte kip uit metalen schaaltjes, waarbij de overdadige knoflook nog trachtte de slachtkipsmaak te verbloemen maar dit mocht niet baten. Tot zover de 'specialiteit piri piri'.

Vervolgens kregen wij in verhouding veel te veel en niet gare zoutloze en vette friet en mayonaise uit plastic bakjes en werden wij getrakteerd op een haar in de salade. Stokbrood EN servetten waren op miraculeuze wijze OP in een toch vrijwel leeg restaurant op een doordeweekse dag. Alle vaat moet je zelf aangeven en opstapelen (gezelschap van 18 personen) aan de zeer onervaren en piepjonge serveersters en obers die nog niet eens Tiramisu kunnen uitspreken! Terwijl je nog zit te eten vragen ze ineens of het allemaal gesmaakt heeft en werden wij nog 3x gestoord omdat ze met bestellingen voor andere tafels aan kwamen zetten waar wij niet om hadden gevraagd.

Afrader, mag geen restaurant heten!

18. Met 6 volwassenen en 5 kinderen en 1 baby wezen eten.
    Vooraf gereserveerd per telefoon, aangegeven dat we met een baby in de kinderwagen zouden komen. Bij aankomst in het restaurant wist men er niets van. Worden we na even wachten naar een soort serre geloodst waar de tafels nog in allerijl in orde gemaakt moest worden.

Kinderen hebben daar wel goed kunnen spelen en bij opname van de gerechten en drinken werd wel gevraagd of de kinderen hun eten bij ons voor - of hoofd -gerecht geserveerd moest worden. Dat is heel netjes.

Daarna misten we een entrecote en toen we die hadden was ie nog koud van binnen. Deze teruggestuurd en toen kregen we dezelfde entrecote weer terug, naar het lijkt hebben ze de stukken in de magnetron gedaan, hij was nu taai. Onze vrienden hadden het eten al op en daarna wel een stukje nieuw vlees gehad maar was nu erg well-done ipv medium. We moesten ook elke keer het personeel ophalen en het duurde erg lang.

De oudere man die er aan het begin was had eigenlijk de hele tijd overzicht moeten houden, soort gastheer. Hij was nergens meer te vinden.

We wilden maar max een uur daar doorbrengen maar hebben er 3 uur gezeten.

Al met al is er heel wat te verberten. En vlees in de magnetron doen vind ik erg respectloos naar je klanten toe. Nee hier komen we nooit meer terug.

3,1
  19. Heerlijk ik kom heer regelmatig. Is allemaal zeer lekker en dat voor heel weinig weinig geld. Af en toe duurt het wat lang, maar dat komt omdat het dan heel erg druk is. Maar wat uit de keuken komt is ook geweldig. Is het wachten meer dan waard jongens ga zo door daar in apeldoorn!

20. Angela, regelmatige klant

GEWELDIG! Het eten is er super, de beste kip kun je hier krijgen!
    Ookal duurt het eten af en toe wat lang, het is zeker het wachten waard! Overheerlijke grote porties, meer dan genoeg en zo hoort het ook.

21. alemaal zeer lekker ik raad het jullie allemaal aan

22. Fantastisch! Wij zijn vaste bezoekers van dit restaurant. Een absolute topper in zijn prijsklasse. Lekker kluiven aan kip piri piri in een gezellige ambiance. Voor de echte liefhebber op verzoek met extra hete piri saus erbij!! Heerlijke waldkornbollen vooraf. Wat wil een mens nog meer? En als men kijkt naar de prijzen, dan levert Juffrouw Tok al helemaal een ongekende prestatie!

23. Geboekt, terwijl ik ook de slechte recenties had gelezen...
    Geen spijt van!!! Wij waren een weekendje met familie naar Apeldoorn, dus moesten wel wat boeken van te voren (3 kleine kids) maar het is mij alles meegevallen.
    Zonder kids zou ik hier zelf niet zo snel heen gaan, maar met kids helemaal goed. Leuke speelhoek, lief personeel voor de kids, en het eten was ook gewoon goed, zeker als je naar de prijs kijkt!
    Goedkoop ivm andere restaurants!
    Aanrader als je lekker met kids uiteten wilt!

24. het zag er niet uit toen we binnenkwamen en de porties die we kregenn voor de prijs die we betaalden was veel te klein. de slade waren ze vergeten en daar moesten we nog weer 20 min op wachten. kortom hartstikke slecht!!!

25. waardeloos! bediening slecht, meer als een uur op het eten moeten wachten, bediening niet vlot, piri piri veels te heet, niet te pruimen, en ongare patat, kortom wij komen er nooit meer

1,2
  26. Bart Bosman

Voor het eerst niet alles opgegeten. Was niet te eten. Bediening zeer slecht.

1,6
  27. Nog nooit zo iets meegemaakt.... Bestelde kip met champ.roomsaus, kreeg kip met piri piri saus. Deelde dit mee aan de bediening, die na het mee terug en kwam binnen 20 sec. weer terug met het zelfde bord. Champ.saus was over de piri piri saus heen gegoten..... Eten is verder smakeloos, droog en door amateurs bereid, bediening is zeer onbekwaam en weet absoluut niet waar het mee bezig is.

1,2
  28. ober die erg bijdehand deed en zichzelf leuk vond, jammer. de piri piri saus was enorm scherp (abnormaal) wel leuk ingericht en goedkoop