Het Stadscafe in Apeldoorn

Gezellig, een beetje stoer, lekker ongedwongen en goed.

Parkeergarage op de hoek Q-park Museum Centrum

• 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec

Gesloten

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

Het is nu 1 augustus 2014 en we zijn 3,5 maand open. Er wordt in Apeldoorn positief over het Stadscafe gepraat. Gezellig bedrijf, leuk en aardig personeel en je kunt er lekker eten. Wij als horecaondernemers denken dat het nog beter kan en werken daar hard aan. Het is een groot bedrijf met een enorm terras en best moeilijk te managen. maar we hebben een pracht team en het gaat zeker lukken. U bent van harte welkom en zijn er punten waarvan u denkt dat ze aandacht nodig hebben horen wij dat graag. Met een groet van Willem van Dam en Alger van Veldhuizen.

• High tea: € 18,50

Gesloten

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

1420353963 89
1531219600 64

1. Het ziet er allemaal een beetje vies en smutzig uit, op het terras vieze kussens op de stoelen, voelt niet goed. De koffie was te drinken maar het geheel riep een vies gevoel op (vies geel doekje wat heeeeeeel lamg dienst doet om tafels schoon te maken, bah). Besloten om het bij koffie te laten en maar elders iets te gaan eten (geen vertrouwen in de kwaliteit en hygienne).

2. Elisa 14 punten

Bleh😕 Service👎
    Als je heb goed verstand over een restaurant, in 5 min weten je wat ik bedoel.
    Nummer Uno personeel. De eten kom ook natuurlijk. Het temperture en drukheid spel geen rol vandaag. Management wel.

3. Ik vond de huiswijn chardonnay echt niet ok! Dat kan beter voor die prijs.
    De easy hamburger was te hard gebakken en zeker geen 14 euro waard.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. Geweldige ervaring, een leuke inrichting, goed eten en geweldige service.
    We hadden sate beseld en bij mij was in de keuken de sate al van de stokjes gehaald zonder dat ik daar om gevraagd had (ik mis een onder arm). Top!

5. Mix garnituur: staat niet op kaart wat erin zit. Nou er zit geen enkele bitterbal in.
    Broodmandje maar 1 saus en brood platter 6 sausjes alleen deze is mega groot, gore harde smeersel.

Verder alles top!

6. Slawa Westphal

Snelle bediening. Lekker. En gezellig. Super vriendelijk personeel. Veel drank keus. Heerlijke koffie. Groetjes uit Etten-Leur

7. Familie Wolters

Vanmiddag de lekkerste high tea ooit gehad samen met mijn man en kids (12 en 9). Eerst een ronde met overheerlijke zoete lekkernijen en daarna een ronde met zeer smakelijke hartige gerechten. We hebben alle vier echt genoten. Ik kom hier zeker terug!!!

8. Els Sterenborg Ent

Afgelopen zondag met veel plezier een brunch gebruikt. De bediening was correct, de brunch goed en gezellig met heel gevarieerd publiek, een aanrader.

9. peter antonius

Triest. Na enige weken geleden een slechte ervaring gehad te hebben toch maar besloten tot een herkansing. Na ruim een kwartier op het niet al te drukke terras nog steeds niemand aan tafel geweest.

We zijn dus weggegaan zonder enige consumptie. Er was tijd genoeg voor het personeel, deze hebben echter alleen maar oog voor vriendjes en vriendinnetjes.

Erg slecht

10. Christiaan

Voor het eerst de High Cocktail geprobeerd bij het Stadscafe met 4 personen. Konden helaas ten eerste geen verschillende kiezen, maar moest 4 dezelfde zijn elke ronde. Daarnaast proefde elke cocktail anders qua smaak/sterkte terwijl het "dezelfde" hoorde te zijn. En als klap op de vuurpijl konden er 4 cocktails van de 12 niet eens besteld worden.
    P.s. Service was behoorlijk traag.

11. peter schotman

Leuke zaak, snel geholpen, super aardig personeel, lekker eten!

12. Sfeer is goed, personeel erg aardig en eten prima.

13. Coen en Jelleke

In augustus hebben wij hier ons geregistreerd partnerschap gevierd met een groepje van 20 personen. Het was uitstekend verzorgd met heerlijke hapjes en drankjes en de service was top! Er is vooraf goed meegedacht om het naar onze zin te maken. Zeker voor herhaling vatbaar!!

14. Gisteravond een Highwine met een vriendinnengroepje gehad. Het was supergezellig, leuke bediening, heerlijke drankjes vooral de cocktails en vingerfood erbij. We hebben genoten en kunnen het iedereen aanbevelen

15. Gezellige high tea gehad met 15 personen om mijn verjaardag te vieren. Prima verzorgd. Eerst een glaasje prosecco, lekkere hapjes en tussendoor een smoothie en vers fruit. Zeker voor herhaling vatbaar!

16. JJ van den Heuvel

We hebben met een groep gezellig gegegeten op het terras. Het eten was goed en geen gedoe over de AH bonnen. Het personeel was erg aardig maar totaal ongeorganiseerd. Er zijn ongeveer 6 verschillende personen met ons bezig geweest. Resultaat: lang wachten op de kaart, het eten en extra drank. Daarnaast was men weinig opmerkzaam, bijv. maar 5 ipv 6 couverts. Uiteindelijk was ook de rekening onjuist. Voorlopig voor ons geen stadscafe. Jammer, want het is een van de leukste terrassen van Apeldoorn.

17. Met vier personen heerlijk gegeten op het terras. In het kader van het AH-arrangement en hier geen beperkingen qua keuze zoals soms bij andere restaurants. Bediening kon iets vlotter, maar was verder aardig en attent. Sla en frieten voor de vier hoofdgerechten waren samengevoegd en had meer mogen zijn (er kon nog wel friet bijbesteld worden). Terrastafel voor 4 personen is eigenlijk ook net iets te klein.

18. Fam van Oorspronk

Het Stadscafé is een rode draad in onze relatie. Onze ontmoeting, de eerste kus en het huwelijksaanzoek hebben in het Stadscafé plaats gevonden. Op onze trouwdag hebben wij ook hier onze taart aangesneden en hebben we genoten van een heerlijke lunch! Het personeel van het Stadscafé is echt top!! Ze komen met ideeën en helpen enorm om van iedere gebeurtenis iets bijzonders te maken!!! Mocht u nog een goede locatie zoeken voor wat ook, dan bent u bij het Stadscafé aan het goede adres. En wie weet krijgt het Stadscafé net zo'n speciaal plekje als wat het bij ons al een tijdje heeft.
    Wij zullen in ieder geval nog regelmatig komen genieten van de geweldige service die het Stadscafé bied!!!

19. Gisteravond heerlijk gegeten op het prachtig gelegen terras. Leuke vlotte bediening. Compliment voor de kok zeker wat betreft de eigen gemaakte makreelsalade.

20. JL 28 punten

Het Stadscafe is een locatie waar ik graag kom, prettige sfeer, groot terras en een prima plek voor een hapje en/of drankje. Daarnaast hebben ze het aller- allerlekkerste gebak van Apeldoorn, zowel de appeltaart als de cheesecake zijn het omrijden waard. Vanmorgen had een vriendin, na een zware operatie, enorm veel trek in cheesecake. In de winkels was dit nergens te koop. Ruim voor openingstijd ben ik op de gok naar het Stadscafe gegaan, een aantal medewerkers waren er al. Zonder problemen kreeg ik een paar punten cheesecake mee. Wat een geweldige service!

21. Wouter van Asselt

Woensdag 24 juni heb ik in het Stadscafé mij 40 jarig ambtjubileum gevierd. 's-middags een borrel en 's-avonds een 5-gangen walking-diner. In één woord 'geweldig'. Goede bediening, gezellige sfeer en heerlijk eten.

Kreeg van alle kanten complimenten van familie, kennissen en collega's. Alle die complimenten deel ik graag met het personeel van het Stadscafé én hun klanten. Ik kijk terug naar een mooi en gezellig viermoment.

22. Een vrijgezellendag afgesloten bij het stadscafe met heerlijk diner gecombineerd met een cocktailwoekshop. Een echte aanrader!! Ook de service vooraf bij het vaststellen van het programma was top :)!

23. Riwis Zorg&Welzijn Team Ambulant Centrum

We zijn met ons team wezen eten (en drinken) bij Het Stadscafe. We waren met een groep van ongeveer 20 mensen. We konden heerlijk op het buiten terras zitten. Er was keuze uit een 3 gangenmenu met een dessert van de chef na. Het zag er allemaal keurig verzorgd uit en het eten werd steeds in eens uitgeserveerd zodat een ieder van een bord voor zich had. Het zag er allemaal even smakelijk uit en we hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en vroeg regelmatig of alles naar wens was. Nadien nog met wat mensen binnen wat gedronken wat erg gezellig was. Kortom een aanrader!!

24. Maartje

Gisteren een high cocktail gehad bij stadscafe apeldoorn wat erg geslaagd was. Heerlijke cocktails en lekkere hapjes erbij; een echte aanrader voor een avondje vermaak!! De service was ook prima; aardige bediening die gewoon lol in hun werk hebben en het uitstralen! Wij komen terug!!

25. Wij hebben een workshop met aansluitend diner gehad. Alles was tot in de puntjes geregeld. Een rustige, goed geoutilleerde ruimte op de begane grond, waar we met 12 vrienden hebben staan schilderen en op gepaste tijden een hapje en drankje kregen. Vervolgens op de eerste etage met elkaar genoten van een geweldig 4 gangen diner. Niets dan lof voor de kok en het heel vriendelijke personeel. Ook onze vrienden viel het op dat er zulk gemotiveerd en aardig personeel was dat met alles hielp en perfect bediende.
    De prijzen waren laag, zeker met bovenstaande in ogenschouw.
    Een goed bereikbare lokatie, sfeervol ingericht met heerlijk eten en aardig personeel voor weinig geld !

26. Grote verbetering ten opzichte van het vorige Van Kinsbergen wat voor Het Stadscafé op deze prachtige locatie zat. Heerlijk eten, snelle en aardige bediening en onwijs mooie inrichting.

28. Het Stadscafe had ik al wel ontdekt om een drankje te doen. Gezellige sfeer, en altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Gisteren hier ook een hapje gegeten met collega's en ook dit was zeker voor herhaling vatbaar. Als het personeel iets niet wist werd het nagevraagd in de keuken en niet zomaar iets verzonnen (wat toch ook regelmatig gebeurt). Bedankt Stadscafe en tot snel!

29. Geweldig tafelen voor leuk geld, ik heb een onwijs lekkere salade gegeten de eerste keer dat ik ben geweest. Vorige nog heerlijk een potje schaak gespeeld (en gewonnen uiteraard) onder het genot van een wijntje. Zo heb ik ook gehoord dat Risk en Kolonisten van Katan daar ook in de kast ligt voor gebruik. Geweldig toch!

30. De wagyu-vlees burgers zijn echt fenomenaal! De staff is vlot en attent... Alles aan deze zaak is sfeervol.

31. Geweldig leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Ongedwongen relaxte sfeer dat het personeel ook uitstraalt. Tip: de bites als hoofdgerecht waren echt smaakvol en een echte aanrader.

32. Melvin Bosbief

Gisteren hier gegeten op het terras. Een geweldige locatie in Apeldoorn, vooral op een warme zomeravond. Hoewel een gastvrije ontvangst ontbrak, werden drankjes spoedig gebracht. Hierna was alle aandacht verdwenen, terwijl het terras lang niet vol was en er voldoende personeel rondliep. Het bestelde voorgerecht werd zelfs volledig overgeslagen waardoor we meteen verrast werden met het hoofdgerecht. Al met al was dit niet zo erg want des te eerder konden we een gezellige avond elders voortzetten. Als het personeel meer focus zou hebben is hier best wel wat van te maken.

33. Peter de Wilde

Afgelopen zondag genoten van een heerlijke high tea op het terras van het Stadscafé. Een overdaad aan lekkers (warm en koud) werd ons geserveerd door bijzonder gastvrij personeel. Een echte aanrader!

34. Gisteravond heerlijk op het terras gezeten. Lekker gegeten en daarna borrelen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ook binnen is er een leuke gezellige/sfeer. "The place to be" in Apeldoorn!

35. brenda en michiel

Gezelligheid, sfeer top en kom zeker terug! Het terras is ook top!